Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מסכמים - תשעה חודשים עם מיצובישי לנסר


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2385 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אלי מסכם תשעה חודשים עם מיצובישי לנסר ספורטבק.

משפחתית זולה, פשוטה, בסיסית ואפילו קצת מיושנת, אבל כזו שבסך הכל עושה את העבודה.

 

בואו לקרוא מה הוא חושב עליה.

מיצובישי-לנסר-ס&#.jpegמיצובישי-לנסר-ס&#1.jpgמיצובישי-לנסר-ס&#1.jpg

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אלי, תודה על הכתבה.

 

מחיר נחמד על העסקה. אם כי גם ברכב חדש במשא ומתן אפשר מעט להוריד במחיר, כמובן לא למחיר כמו שקנית את הרכב.

 

מכיוון שגם אני מכיר מעט את הרכב מאותו סוג ודגם בדיוק, כמה הארות/שאלות ברשותכם.

 

בקרת אקלים "מכנית" - ברכב מותקן מזגן עם בקרת אקלים ואזור אחד. הידיות לא באמת מסובבות מניפות.

אני חושב שזה דווקא די נוח שיש אינדיקצייה חומרתית למצבים.

 

"גילו של הדגם מורגש בעיקר כשנכנסים פנימה. הפלסטיקה קשה ברובה, אם כי איכות ההרכבה עושה רושם טובה." - אני מבין שירדת ממרצדס C קלאס, אבל בלאנסר לא מצאתי יותר פלסטיקה קשה מאשר בכל רכב אחר בקטגוריה, כולל למשל אוקטביה החדשה.

מבחינת עיצוב, תא הנוסעים באמת ניראה כמו ברכב מסוף שנות ה90', כי אין לו אלמנטים אופנתיים עכשויים, למעט מולטימדיה (מענין שאצלך הרדיו עם פקדים בצבע כחול יונדאי ולא אדום מיצובישי כמו באקזמפלר שאני בחנתי).

 

לגבי רעש מהתיבה הרציפה, זה עלול להיות אחד מסימנים שהיא צריכה בדיקה. ברכב זהה לשלך, אבל חדש עם 2000ק"מ לא שמתי לב לרעש כלשהו מהתיבה (אני יודע על מה אתה מדבר מבחינת הרעש).

 

דווקא אני חושב שזה יתרון שהרכב לא מוצע עם חישוקים 18", זה תורם לשיכוח עדיף בהרבה. אני מבין, גלגלים בסגנון בומבסטי זה מאוד סקסי, אבל:

צמיג עם פרופיל גדול לא צריך על כל בור לסבול :)

 

אומנם ירדת ממרצדס ולכן כניראה לא שמת לב, אבל ברכב הזה יחסית שיכוך מצויין לקטגוריה וגם עבודת המתלים שקטה.

זה שינוי מרענן אחרי רכבים בסגנון VAG עם מתלים סופר נוקשים.

לרכב הזה מתלה רב זרועות מאחור ולא כמו ברוב מיין סטרים העכשוי מתלה עם מוט פיתול וזה תורם לכך שיש הרבה פחות טלטולים ורעש במעבר בורות וסדקים באספלט.

 

לגבי יכולת התקדמות חסרת מאמץ - אני לא יודע מה הכוונה שלך. אבל לנסר היא קרוזרית טובה למדי, המנוע מאפשר בשקט וללא מאמץ לשייט (בעיניי זה התקדמות חסר מאמץ). בגלל טיבו של הגיר, כמובן אין מה לצפות ממנו להאצות מתפרצות חזקות.

 

מנוע הזרקה רב נקודתית והיעדר טורבו, אני חושב שעבור שיקולים מסויימים זה יתרון על האופנה.

 

לדעתי, לרכב יש רק חיסרון אחד קריטי והוא צריכת דלק גבוהה למדי. וזה קצת חבל, כי הרכב מתאים מאוד לנסיעות ארוכות ולשיוט.

 

תתחדש אלי! אני חושב שעשית בחירה טובה וסולידית. תמורה טובה לכסף.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש. נשמע שעשית עסקה מצויינת.

אישית אני מעדיף סמ"ק על פני טורבו. כשמנועים מקבילים יגיעו להחלפות / שיפוץ טורבו, אתה תהיה עדיין עמוק בטיפול משנה לשנה בלי לדעת שיש דבר כזה שקוראים לו 'תקלות'.

סה"כ אני חושב שאתה מעט מחמיר בביקורת על הרכב. הוא אולי לא הרכב הכי עדכני והכי מודרני, אבל הוא עדיין רכב טוב.

 

ומילה אחת על כלמוביל טרייד אין, לדעתי מדובר בטרייד אין הכי אמין ומסודר שיש היום בארץ. אני מוצא את עצמי לא אחת אומר לאנשים להתרחק מהטרייד-אין של החברות הגדולות והמוכרות, ובוודאי חברות הליסינג וההשכרה, ובאותה נשימה אומר לאנשים ללכת לטרייד אין של כלמוביל. משלמים שם טיפה יותר, אבל רמת האמינות שלהם גבוהה מאוד לדעתי.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה.

 

בלאנסר הפלסטיקה היחידה שנעימה למגע היא בדלתות. הדשבורד כל כולו הוא פלסטיק קשיח מהסוג הלא מזמין. באוטביה לצורך ההשוואה, החומרים מרגישים נעימים ומזמינים בהרבה.

הצליל שהתיבה מייצרת מוכר לי, זו לא תקלה. נראה לי שעם הזמן אני כבר לא שם לב לקיומו.

אני כן מסכים שהרכב נוח לשיוט, אני התייחסתי לתחושה בהאצה מהמקום, שם מורגש שהתיבה מסרסת את העסק.

צריכת הדלק יכולה להיות טובה יותר ללא ספק. אצלי מיכל מלא מספיק לשבועיים כמעט, ואם לתרגם את זה לכסף אז בסביבות 550 ש"ח לחודש. לא נורא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשיקפצו שיניים בטיימינג של האוקטביה, כשהגיר שלה ידרוש החלפת מוח, כליות וטחול, אתה תמשיך לנסוע ולנסוע ולנסוע.

אני אעדיף פלסטיקה פחות נעימה ושקט נפשי לאורך שנים.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש. נשמע שעשית עסקה מצויינת.

אישית אני מעדיף סמ"ק על פני טורבו. כשמנועים מקבילים יגיעו להחלפות / שיפוץ טורבו, אתה תהיה עדיין עמוק בטיפול משנה לשנה בלי לדעת שיש דבר כזה שקוראים לו 'תקלות'.

סה"כ אני חושב שאתה מעט מחמיר בביקורת על הרכב. הוא אולי לא הרכב הכי עדכני והכי מודרני, אבל הוא עדיין רכב טוב.

 

ומילה אחת על כלמוביל טרייד אין, לדעתי מדובר בטרייד אין הכי אמין ומסודר שיש היום בארץ. אני מוצא את עצמי לא אחת אומר לאנשים להתרחק מהטרייד-אין של החברות הגדולות והמוכרות, ובוודאי חברות הליסינג וההשכרה, ובאותה נשימה אומר לאנשים ללכת לטרייד אין של כלמוביל. משלמים שם טיפה יותר, אבל רמת האמינות שלהם גבוהה מאוד לדעתי.

 

כמו שכתבתי, הדבר שחיפשתי בראש ובראשונה היה אמינות, ואם המוניטין אינו מטעה, זה בדיוק מה שאני אמור לקבל.

הרכב הוא רכב טוב. לא התכוונתי להחמיר בביקורת, אלא רק לציין שהגיל ניכר היטב (וזה די מובן מאליו). ידעתי מה אני קונה, עם כל הפלוסים והמינוסים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשיקפצו שיניים בטיימינג של האוקטביה, כשהגיר שלה ידרוש החלפת מוח, כליות וטחול, אתה תמשיך לנסוע ולנסוע ולנסוע.

אני אעדיף פלסטיקה פחות נעימה ושקט נפשי לאורך שנים.

וכשהגיר הרציף בלאנסר ישבוק חיים לכל חי, תיבת ה 3 הילוכים בוולוו שלי תמשיך להחליף הילוכים במרץ רב..

ולפי טבלת המסירות, רבים וטובים חושבים אחרת, ומעדיפים טכנולוגיה מתקדמת, שבנוסף נותנת אותותיה גם בצריכת הדלק.

חשב כמה דלק אוקטביה היתה חוסכת במשך 3 שנות נסועה ממוצעת, ותראה לאיזה חסכון כספי תגיע.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אמין, אמין אבל לא מספיק, נסעתי היום בלנסר 2017, הייתי די בהלם, מיושן ביותר, כפתורים מיושנים, פלסטיקה מאוד מיושנת.

הכל נראה תחילת שנות ה2000.

 

בשביל לשלם על זה מחיר של כמעט רכב חדש? עם ישראל הצביע ברגליים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על הסקירה, נשמע שעשית אחלה עסקה מבחינה כלכלית. את הרגש תשמור למכונית הבאה, בתקווה שתוכל להרשות לעצמך להתפרע :)

שאלה שמעניינת אותי: למה חיפשת I30/לאנסר רק בכלמוביל טרייד ולא ביד2?

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז זהו, שזה לא נמכר במחיר של כמעט רכב חדש.

 

נכון, אבל נראה לי מחיר ה״מחירון הרשמי״ מרחיק קהל והוא (הקהל) אפילו לא שוקל לבדוק את האופצייה.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על הסקירה, נשמע שעשית אחלה עסקה מבחינה כלכלית. את הרגש תשמור למכונית הבאה, בתקווה שתוכל להרשות לעצמך להתפרע :)

שאלה שמעניינת אותי: למה חיפשת I30/לאנסר רק בכלמוביל טרייד ולא ביד2?

המכוניות שיש ביד2...אלוהים יעזור. לא היה לי כח נפשי לזה.

לנסר בכלל לא חיפשתי. היא צצה לי כאופציה כשראיתי אחת עומדת בתוך ג'ונגל של יונדאי במגרש של כלמוביל.

אחר-כך ראיתי שבכלמוביל יש מכוניות טובות, אפילו אם יקרות מעט ממחיר מחירון.

העדפתי לקחת לנסר חדשה יחסית מאשר I30 בת שנתיים שלוש עם יותר קילומטרז'. אפילו שליונדאי תהיה ירידת ערך נמוכה יותר והרכב על פניו חדיש ואיכותי יותר.

 

 

נכון, אבל נראה לי מחיר ה״מחירון הרשמי״ מרחיק קהל והוא (הקהל) אפילו לא שוקל לבדוק את האופצייה.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

צודק. כלמוביל לא ניסו למשוך קהל. לא היה פרסום בשום מקום, הן לא עמדו בסוכנויות, ואפילו בימי מכירות לא שמו תמונה בפרוספקט. זה כאילו שהיצרן שלח ספינה מלאה בלנסרים בלי שמישהו הזמין :)

כנראה שהם קיוו שיגיעו לקוחות ויחפשו אותה ביוזמתם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אמין, אמין אבל לא מספיק, נסעתי היום בלנסר 2017, הייתי די בהלם, מיושן ביותר, כפתורים מיושנים, פלסטיקה מאוד מיושנת.

הכל נראה תחילת שנות ה2000.

 

בשביל לשלם על זה מחיר של כמעט רכב חדש? עם ישראל הצביע ברגליים.

 

זה לא רק נראה רכב מיושן - זה מעשית רכב מיושן מאוד ללא הרבה שינויים עם השנים,

אין כמעט כאלו בשוק הפרטי מהשנים האחרונות, רובן רכבי ליסינג שנמכרו לחברות הליסינג.

Mazda 3 touring 5 doors 2.0 6MT 2014 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש

אני מחזיק רכב מיצובישי לנסר 2013 מנוע 1600 סמ"ק . תיבה אוטו מטית 4 הילוכים. רכב מקל אוטו שמתקרב ל 120000 ק"מ . הרכב אמין מאוד. מנוע עם 117 כ"ס, מיזוג מצויין , מערכת שמע מקורית ( לא מולטימדיה ) עם 6 רמקולים וצליל מעולה. הזמנתי כבל usb מאיביי ואני שומע דרך דיסק און קי ב _mp3.

לגבי החסרונות : מעט רועשת בעיר, בכביש משובש. בלמים קגמיים שורקים,

בנסיעה בינעירונית נוחה מאוד. מראות צד גדולות ושדה ראיה מצויין, אם כי קורה A גדולה מדי.

חלונות חשמליים רק חלון נהג עולה בלחיצה אחת.

בגאז ענק, פתיחה מהשלט.

הרכב זכה במדד אמינות הכי גבוה בבריטניה הרבה לפני סקודה וvw.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש!!! רכב מעולה!!!

עם כל המיושנות של הרכב וצריכה דלק לא הכי הכי, אין מה לעשות רכבי מיצובישי אמינים פלאים.

אני יודע שאנשים אצוא אלי אך עם להתבונן בכבישים על רכבים ישנים אפשר לראות יפנים, קוריאנים שולטים. כל השאר פשוט נאלמים.

נו אולי חוץ מרנו מגאן 2, שפתואם אני נתקל פשוט המון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2385 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...