Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סל"ד לא יציב ורעידות. פיג'ו 208 אוטומטית 1.2


Dark Muse
שימו לב! השרשור הזה בן 1107 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

הרכב במסגרת אחריות, שנה וחצי על הכביש עבר 25K~. לפני שבועיים התחילה לי בעיה מוזרה ששמתי לב אליה. בעודי עומד ברמזור, הרכב נותן פולסים של רעידות במרכב, והסל"ד קופץ. הדבר קורה גם כאשר המזגן פועל וגם כאשר הוא לא, גם במצבי גיר שונים. העניין המוזר הוא שזה לא קורה כל הזמן. נסעתי למוסך מורשה ונאמר לי שם שכנראה זה הדלק, דבר שהיה נשמע לי מוזר כיון שאני מתדלק בתחנה גדולה ומוכרת. הוא שם לי תוסף שעליו שילמתי 100 שקלים בתקווה שזה יעבור ואמר לי לבוא לעדכון תוכנת מנוע (שזה גם נשמע מוזר כיון ששנה וחצי הרכב נסע ללא בעיה). כבר רוקנתי מיכל ותדלקתי בתחנה גדולה אחרת ושום דבר, הבעיה נמשכת.

אגב - לא נדלקה אף מנורה ובמוסך סרקו עם מחשב ולא ראו שקפצה שום תקלה.

 

הרעידות מורגשים ונשמעים לגמרי מכניים, והסל"ד קופץ על פי הפולסים (מדובר במרווחים של שתיים שלוש שניות). כפי שאמרתי, זה לא קורה כל הזמן. יש נסיעות שלמות שזה לא קורה בכלל. היום כשנסעתי שמתי לב שזה מתחיל להיות מורגש כבר לקראת עצירה, ואז כאמור זה קורה בעמידה. אבל אם אני מזיז את הרכב אפילו טיפה על ידי הרמת הרגל מדוושת הבלם, כאשר אני נעמד שוב הרעידות מפסיקות. יש לי חשד שמדובר במשהו שקשור לייצוב של הסל"ד, אבל לפני שמפרקים לי את האוטו כדי להבין מה קורה, הייתי שמח אם מישהו מזהה/מכיר את הבעיה שאוכל אולי לכוון את המוסך לפתרון.

 

מצורף סרטון עם מה שמתרחש. שימו לב לוברציות לפני קפיצת הסל"ד.https://www.youtube.com/watch?v=WaSl5AHIDT8

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 166
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

שלום לכולם,

הרכב במסגרת אחריות, שנה וחצי על הכביש עבר 25K~. לפני שבועיים התחילה לי בעיה מוזרה ששמתי לב אליה. בעודי עומד ברמזור, הרכב נותן פולסים של רעידות במרכב, והסל"ד קופץ. הדבר קורה גם כאשר המזגן פועל וגם כאשר הוא לא, גם במצבי גיר שונים. העניין המוזר הוא שזה לא קורה כל הזמן. נסעתי למוסך מורשה ונאמר לי שם שכנראה זה הדלק, דבר שהיה נשמע לי מוזר כיון שאני מתדלק בתחנה גדולה ומוכרת. הוא שם לי תוסף שעליו שילמתי 100 שקלים בתקווה שזה יעבור ואמר לי לבוא לעדכון תוכנת מנוע (שזה גם נשמע מוזר כיון ששנה וחצי הרכב נסע ללא בעיה). כבר רוקנתי מיכל ותדלקתי בתחנה גדולה אחרת ושום דבר, הבעיה נמשכת.

אגב - לא נדלקה אף מנורה ובמוסך סרקו עם מחשב ולא ראו שקפצה שום תקלה.

 

הרעידות מורגשים ונשמעים לגמרי מכניים, והסל"ד קופץ על פי הפולסים (מדובר במרווחים של שתיים שלוש שניות). כפי שאמרתי, זה לא קורה כל הזמן. יש נסיעות שלמות שזה לא קורה בכלל. היום כשנסעתי שמתי לב שזה מתחיל להיות מורגש כבר לקראת עצירה, ואז כאמור זה קורה בעמידה. אבל אם אני מזיז את הרכב אפילו טיפה על ידי הרמת הרגל מדוושת הבלם, כאשר אני נעמד שוב הרעידות מפסיקות. יש לי חשד שמדובר במשהו שקשור לייצוב של הסל"ד, אבל לפני שמפרקים לי את האוטו כדי להבין מה קורה, הייתי שמח אם מישהו מזהה/מכיר את הבעיה שאוכל אולי לכוון את המוסך לפתרון.

 

מצורף סרטון עם מה שמתרחש. שימו לב לוברציות לפני קפיצת הסל"ד.https://www.youtube.com/watch?v=WaSl5AHIDT8

 

 

אני בעל פזו 1.2 2016, עם אותה בעיה כמו אצלך,

במוסך מורשה של פיזו נאמר לי שזה תקין.(בגלל 3 צילינדרים)

השאלה אם זה באמת תקין

עריכה אחרונה על ידי MetalMaor
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי זה לא מצב תקין שמד הסל"ד רוקד למעלה למטה, הטורים צריכים להיות יציבים.

מניסיון עם רכבים אחרים יכול להיות שמדובר על בית מצטערת הזקוק לניקוי או חיישן חמצן או MAF לא תקינים או שזקוקים לניקוי, אבל אני לא מספיק מכיר את המנוע הנ"ל בשביל לקבוע אם זאת הבעיה אצלכם.

עריכה אחרונה על ידי makinen456

Current: Seat Ateca 2019 1.4T (150HP) DSG7

Previous: VW Polo V 2012 1.4L (85HP) Manual Gear ---> VW Golf VII 2013 1.4T (122HP) DSG7 ---> VW Golf VII 2015 1.4T (150HP) DSG7

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני בעל פזו 1.2 2016, עם אותה בעיה כמו אצלך,

במוסך מורשה של פיזו נאמר לי שזה תקין.(בגלל 3 צילינדרים)

השאלה אם זה באמת תקין

 

בפירוש לא תקין.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת שגם אני שמתי לב לזה אצלי (מנוע 1.2 אטמוספרי) אפילו חיברתי קורא obd בשביל לראות את הסלד המדוייק וכן יש פולסים (שגם מורגשים באופן פיזי)

לא יודע אם זה תקין או לא...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי תהיה פה התייחסת של לובינסקי בעניין?

 

יבואנים חכמים מכדי לפתוח דיונים טכנים עם לקוחות בפורום ציבורי..

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוא שם לי תוסף שעליו שילמתי 100 שקלים בתקווה שזה יעבור ואמר לי לבוא לעדכון תוכנת מנוע (שזה גם נשמע מוזר כיון ששנה וחצי הרכב נסע ללא בעיה).

 

גם מחייב אותך על תוסף שאתה כלל לא אמור לשלם עליו (הרכב באחריות) ועוד מציין שעליך לחזור ל"עדכון תוכנה" שיפתור את זה (לכאורה)?

hqdefault.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על המענה. זה לא טבעי, השהיה ברכב כשהפולסים האלו מתרחשים היא לא נעימה, זה יותר מהרעידות הטבעיות שיש בקטנה מהמנוע. זה גם לא היה, זה משהו שצץ פתאום.

אני מקסימום אשאיר להם את הרכב עד שהם יסדרו הכל, אבל כמו שאנחנו מכירים את המוסכים בארץ, זה יתחיל במשהו ויגידו שהכל בסדר ואז אגלה שהחליפו דברים מבלי שיפתרו את הבעיה :\

 

תודה שוב.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הרכב במסגרת אחריות, מבחינתך שיחליפו מה שהם רוצים עד שהתקלה תסודר. לך זה אמור לעלות כלום ושום דבר!

Current: Seat Ateca 2019 1.4T (150HP) DSG7

Previous: VW Polo V 2012 1.4L (85HP) Manual Gear ---> VW Golf VII 2013 1.4T (122HP) DSG7 ---> VW Golf VII 2015 1.4T (150HP) DSG7

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המנוע הזה הוא מנוע הזרקה ישירה. מכיוון שדלק לא פוגש את גב השסתום (הזרקה ישירה) מצטבר פיח על גב השסתומים ומונע סגירה ואטימה מושלמת של השסתום. שום תוסף לא יעזור שכן התוסף בכלל לא יבוא במגע עם הפיח.

מניסיון עם מנוע כזה, תופעת הלוואי בסרטון מתאימה בול לבעית הפיח.

הדרך היחידה לנקות היא להוריד סעפת יניקה ולנקות את גב השסתומים.

Renault clio RT 1994

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המנוע הזה הוא מנוע הזרקה ישירה. מכיוון שדלק לא פוגש את גב השסתום (הזרקה ישירה) מצטבר פיח על גב השסתומים ומונע סגירה ואטימה מושלמת של השסתום. שום תוסף לא יעזור שכן התוסף בכלל לא יבוא במגע עם הפיח.

מניסיון עם מנוע כזה, תופעת הלוואי בסרטון מתאימה בול לבעית הפיח.

הדרך היחידה לנקות היא להוריד סעפת יניקה ולנקות את גב השסתומים.

 

ואיך מיתבצע הניקוי לאחר הסרת הסעפת?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1107 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...