Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן - מיני קאנטרימן - אוקסימורון


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2479 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מיני קאנטרימן היא 1.מיני ו-2.גדולה.

איך זה עובד ביחד? ככה.

 

מיני-קאנטרימן-01.jpgמיני-קאנטרימן-07.jpgמיני-קאנטרימן-13.jpgמיני-קאנטרימן-14.jpgמיני-קאנטרימן-18.jpgמיני-קאנטרימן-24.jpg

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מוכרח להגיד שהתאורה במראה שמקרינה על הרצפה את סמל המותג Mini נראית כאילו נלקחה מאיזו סדנת שיפורים בעזה. ממש לא מלהיב.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Audi A3

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון בהחלט, או לשנות את השם למקסי.

המולטיפלה שלי יותר קטנה מהמיני הזו.

במיוחד מצחיק איך המעצבים מגדילים פריטים שונים כדי שהפרופורציות של המשאית יישמרו. סמל בגודל של שלט חוצות, פנסים אחוריים ענקיים. ממש מגוחך.

 

אבל מה, בבריטניה זה מוכר. והכבישים מלאים בהן. לא יודע מה עדיף כבישים מלאים בטיוטה יונדאי או במיני לסוגיו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה של הקאנרימן היא שהוא לא מזוהה.

ג'יפון? מיני? משפחתית?

מי שמחפש ג'יפון, יקנה רכב שבאמת נראה כמו ג'יפון ולא אחד כזה שצריך להתאמץ כדי להבין.

מי שמחפש מיני, יקנה אותה. ומשפחתית כנ"ל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגזמתם הלכתם רחוק, אולי את הקאנטרימן לבדו תגנזו, אבל מיני קופרS? להרוג?

בגלל שהוא נראה נורא? לי דווקא היה די נחמד פלוס לנהוג בו בקופרS.

הX1 אוכל אותו בלי מלח מהכל, צודק פבל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי מיני ופיאט הלכו רחוק מדי בנסיון למתוח את הרטרו. הן 500X והן קאנטרימן חורגים מהקונספט המקורי. אבל אני בהחלט רואה הצדקה לרכב כזה. במיוחד לSoccer Mom בוגרת קופר טרום עידן הילדים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוני, הגדרת בדיוק את קהל היעד לדעתי.[emoji1]

אני חושב שימכרו ממש ממש מעט כאלו.

אגב, עוד מישהו חושב שהוא נראה כמו רכב לוויות ממוזער?[emoji3]

לגבי ההצדקה, לטעמי הדבר הזה שווה 150k. אולי 160 במצב רוח נדיב. ודאי שלא 195k כמו שהוא מתומחר.

נכון, יש סמל של מיני. נכון, יש מתגים מגניבים שהם הומאז׳ למיני המקורית. נכון, יש קישקושי אורות שישמחו אנשים מסוימים.

אבל בגיזרת התכלס, ביצועים, נוחות, הרגשה כללית, האוטו מרגיש רגיל. מאד רגיל. ממש לא כאיזה פרימיום. וכשחושבים על שלל הקרוסאוברים שמוצעים בטווח ה140-160 אז, אהמ...אהמ.

עריכה אחרונה על ידי אליה

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי הרכב פשוט מכוער,

מסגרות הפנסים, הפנסים עצמם, וכל העגלגלות של הרכב, לא לטעמי.

נראה חיצונית כמו איזה סקיצה ראשונית ומגושמת של קליאו.

מי שחי לפי הספר - סופו שימות מטעות דפוס (ר' משה שפירא)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום

במיני יש משהו מתעתע, קשה לדעת איך לבלוע אותו. מצד אחד יש פה הופעה...נקרא לה מעניינת.

היא הרי מבוססת על המיני שעדיין חביבת מראה, על הפדיגירי שלה, של משהו שובב וצעיר.

אך מצד שני, כשבוהים בה עוד כמה דקות, מבינים שזה ניסיון אחד יותר מדי לרכב על העיצוב.

יותר מזה, היא מקרה קלאסי של over design. כל דבר, כל פאנל, כל מתג - יש לו קו, יש לו קטע והדבר הזה מעייף את העיניים.

המוטיב העגול חרוש לעייפה ונראה שיש שם כמה ידיים מעצבות, כלומר שלא תמיד מתגלה קשר,

למשל בין הקונסולה המרכזית המוגזמת לפאנל השעונים שנראה מודבק.

גם מבחוץ, היא בטטה לא קטנה, נראית גדולה כמו טרנזיט, בשל גגון בולט וקשתות בתי גלגלים תפוחות (ועם גלגל קטן יחסית, במפתיע)

אבל בפועל מידותיה דומות לשאר הסגמנט.

בתנועה היא גם מגיבה כמו רכב לא אפוי. מצד אחד המנוע, יודע למשוך יפה מאוד.

אך פה, כמו בלא מעט מקרים, התיבה משנמכת את החוויה. הבחור שלנו (6 פלנטרי) מתנהג לעיתים כמו רובוטי חד מצמדי,

מטלטל קדימה ואחורה ומהסס בקיקדאונים והתחושה עצלה וכבדה.

 

גם המתלים לא מוצלחים. הגוף הגדול מתנדנד בעיקולים וסיבובים, שיכוך המהמורות שלו

אמנם לא רע מבחינת המכה נטו, אבל הריסון לא טוב ועל כביש משובש זה שוב אותו מופע נדנודים שאליו מצטרפים רעשי צמיגים וכביש.

על כל זה מגלים גרסה די עירומה מאבזור נוחות ובטיחות ובמחיר רשמי של 195 אלף ₪, זה לא מתקבל על הדעת.

 

לחיוב יש לציין שהרייד נעים ולהגה יש משקל לא רע בכלל, למעט אותם רעשים הבידוד בסה"כ טוב.

יש די הרבה מקום, גם מאחור וגם בתא המטען, לרוחב, לאורך וגם למעלה עם תקרה גבוהה.

אני רואה בה גרסה מפוספסת, משהו כמו ה-500X. גרסה שהיתה יכולה להיות הרבה יותר מזה,

לקחת את הרוח של הדגם עליה היא מתבססת, רק לסגמנט המשפחתי.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה חיצונית כמו איזה סקיצה ראשונית ומגושמת של קליאו.

איך הגעת לקליאו דווקא? (אחת הסופר מיני היפות על הכביש ) אין שם שום אלמנטים עיצוביים שנראים אפילו דומה.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכונית מפוספסת משהו, עם תמחור מפוספס משהו.

 

לזכותה עיצוב פנים יפהפה לדעתי, שמלווה באיכות ובחירת חומרים לעילא. אממה, הנדסת האנוש לא תמיד עוקבת אחר האיכות והמנוע הזה פשוט לא מספיק טוב. מהר מאד נגמר לו האוויר, ותיבת ההילוכים רחוקה שנות אור מהעידון וחלקות התפעול של ה-ZF8, למשל. ההתנהגות בכביש מפותל דווקא לא רעה (לא מצטיינת, אבל לא רעה), אבל זה שיקול משני ביותר ברכישת רכב מהסגמנט. היא יכולה, פשוט לא כ"כ רוצה, ודווקא זה די בסדר. כל היתר פוגע. הנוחות אינה מצטיינת, בידוד הרעשים לא מצטיין, הנדסת האנוש לא מצטיינת, למעשה זה רכב שקצת בדומה ל-DS3 מוכר בעיקר עיצוב, בלי כל תמורה מוחשית אחרת. היא פשוט לא משאירה עליך רושם ולמעשה די נשכחת מהתודעה זמן-מה לאחר הנהיגה בה. חבל, כי מכוניות מיני שהן אכן "מיני" עושות את זה יותר טוב, והמותג בפירוש יכול אחרת ויכול לעשות מכוניות טובות. למרבה הצער הקאנטרימן פשוט לא מספיק טובה. יכול מאד להיות שב-35-40K ש"ח פחות הייתי מדבר אחרת, אבל בהינתן המחיר, אני באמת לא רואה איך מישהו מעדיף אותה על פני ה-X1, או אפילו ה-Q2.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעולם שבו קיים מיניוואן מכוער של ב.מ.וו עם הנעה קדמית, יש מקום גם לקאנטרימן.

בעולם שבו הצרכנים קונים כל מה שיצרני הרכב פולטים, יש מקום גם לקאנטרימן.

אנחנו סתם נמצאים באיזו תקופת גאות של שפע, שבה קונים הכול,

גם מכוניות לא הגיוניות בעליל, העיקר שקלעת לאיזה שהוא פלח שוק.

נכון לכתיבת שורות אלה, ״מותג בלי פואנטה בטעם רע״ כדברי פאלו

הוא פלח שוק לגיטימי ושווה לייצר בשבילו מוצר צריכה.

 

במקרה, מוצר הצריכה הזה הוא אוטו ולא ספינר.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2479 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...