Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן - לקסוס RX200t


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2542 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

רוני לקח את לקסוס RX200t למבחן, והיה בטוח שהוא הולך למצוא קליפת יוקרה עם מנוע חלש, אבזור עני ו"אוטו סתם" באופן כללי. קטע, שום דבר מזה לא קרה.

לינק למבחן המלא

 

*קיימת תקלה עם פתיחת לינקים דרך Tapatalk, אז אנחנו מנסים שיטות שונות. נשמח אם המשתמשים באפליקציה יספרו לנו אם זה עובד.

 

לקסוס-RX200t-2017-04.JPGלקסוס-RX200t-2017-06.JPGלקסוס-RX200t-2017-15.JPGלקסוס-RX200t-2017-21.JPG

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הלינק כן נפתח.

 

כתוב יפה, נהניתי לקרוא. חסר לי עוד קצת מידע לגבי האיך זה נסע. אני מנחש שלא היו הפתעות לא לטובה ולא לשלילה ובגלל זה פחות מתואר הצד הדינמי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אצלי נפתח דרך Tapatalk.

 

לעניין הכתבה - לעיצוב יש אלמנטים אגרסיביים רבים מאוד, אבל בפועל התוצאה נראית כמעט אלגנטית. ואני בדר"כ לא מתחבר לשפת העיצוב של לקסוס.

 

Sent from my MI MAX using Tapatalk

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מת על לקסוס, אבל הרכב נוח וזריז ביותר. לא השאיר עלי חותם כלשהו, בקושי זוכר בכלל שרוני אסף אותי ונסענו לצלם אותו ליד כפר המכביה :-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרפתי לרוני ידידי לחלק ממבחן הדרכים, נסיעה שנערכה על כביש אספלט. מראש אציין שהז'אנר הקרוי 'רכבי כבישטח' רחוק מלהיות כוס התה שלי ומספר הנסיעות שעשיתי במכוניות כאלה - רובן כנוסע ומיעוטן כנהג - איננו רב במיוחד.

 

מספר רשמים שלי מהנסיעה ומהרכב:

 

1. הרכב בנוי לעילא, האיכות וההקפדה נראים בכל מקום ובכל משטח ברכב.

לגבי עיצוב הפנים והחוץ - לא נפלתי ממנו אבל זו כבר שאלה של טעם שעליו לא ניתן להתווכח. לטעמי לקסוס טעתה כשהחליפה את הקו הסולידי והאלגנטי שאפיין אותה עד למשפחת הדגמים הנוכחית, מקבלי ההחלטות שם סבורים אחרת ובכך הם אבדו חלק מקהל הלקוחות הישן שלהם לטובת קהלים חדשים שרוצים משהו מוחצן יותר.

 

2. בנסיעה על הכביש התרשמתי לחיוב מהמנוע שהצליח להזיז את המפלץ בקצב משביע רצון, לא חורכת אספלט, לא טיל שיוט אבל גם ממש לא עגלה.

 

3. יומרות השטח של הרכב גובות מחיר כבד על הכביש, מהלך המתלים הרך וארוך גורם לרכינת גוף בכל בלימה או פניה מעט מהירה.

אולי התנהגות הכביש הזו היא בבחינת "טעם נרכש" - אבל היא לא בשבילי.

 

כל הנקודות האלה הביאו אותי לשאלת מפתח שקשה לי לענות עליה - למי מיועד הרכב הזה? מה הוא קהל המטרה שלו?

כי מצד אחד המתלים הרכים מרמזים על כוונה לתת לרכב יכולת שטח מסוימת, מצד שני צבע הלבן פנינה רגיש להחריד לשריטות וכל ההידור ואיכות הבניה של המכונה הזו רחוקים מלעורר תאבון לנסיעת שטח בכלי הזה.

 

ממש כמו לקחת גברת מהודרת בשמלת ערב לטיול בשביל ישראל - לא לעניין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שמעניין בRX שהוא לא עוד דגם מהודר של טויוטה, אלא דגם נפרד לחלוטין. בניגוד לNX שמבוסס על RAV4 וLX וGX שמבוססים על משפחות לאנדקרוזר, RX הוא דגם בפני עצמו, ואם כבר מבוסס על טויוטה קאמרי, עד כמה שאני מבין. אני לא חושב ששטח היה אי פעם תחום המחיה שלו, אלא יותר כבישים של פרברים הבורגניים בניו ג'רזי.

יחד עם זאת, בתור כלי משפחתי שיכול להוביל יקר מכל ולא רק על כבישי אספלט משובחים אלה גם על שבילי יער בן שמן הוא מצויין. בדיוק כמו X5 או מרצדס ML בדורות אחרי הראשון. גם אינפינטי QX60 שלי, אומנם מבוסס על ניסאן פאת'פיינדר שיש לו מסורת של כלי שטח רציני, אפילו מדרכות של ככר המדינה לא יכול לטפס בגלל חישוקים 20" וקצת גומי. כלומר הוא יכול, אבל אני עושה את זה עם קיה סורנטו ביותר קלות וכיף. הוא לא קופץ טוב מהן. אבל יחד עם זאת גם נסעתי איתו לירות בן שמן בחורף אחרי הגשמים ואין לו בעיה להתלכלך. הבעיה שזה פשוט צעצוע יקר מדי לבדוק על הסלעים מה הוא מסוגל. לפחות בשבילי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

DORKI, אל תמדוד לפי יכולת ספורטיבית פלוס, נסה למדוד את הרכב לפי מוביל נוסעים יוקרתי...

שקט בנסיעה, עבודת מתלים, רך? קשיח מדי?

להכנס למקומות של רכינת גוף, אם הייתי רוצה וצריך הייתי קונה רכב נוסעים יוקרתי וספורטיבי.

בנסיעות הראשונות שלי כשקניתי X3 במוו הייתי נפעם ושמח שהרכב יש לו דינאמיקה הרבה יותר גבוהה

מכבישטח אחרים שנהגתי והיו לי, הטרן אין היה בכמה רמות גבוב ממה שהכרתי והאחיזה ועוד משחקי תחת

די עצבן ופוסע...הגה חשמלי אבל מהסוג הטוב, ללא מסטיק במרכז וללא ערפל ומשדר בדיוק את מה שצריך.התלהבתי.

היום אחרי שנתיים , אני די חושב שהוא עדיין הרבה יותר מאחרים בנקודה הזו, אבל

הפסיק לשכנע אותי שהוא בנוי לזה, הוא לא... ממש לא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כנראה שלא רק בישראל השופוני עובד.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא כ"כ הבנתי מה הפשרה בדיוק? כלומר מה יש "באחים הגדולים" שאין פה? מנוע וגאנטים - הבנתי, אבל מה עוד? ומה ההבדלים בכסף? הפואנטה בכתבה קצת חסרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2542 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...