Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיות סדרתיות בגירים של ניסאן ?


אושריקו
שימו לב! השרשור הזה בן 2511 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ערב טוב,

לאחרונה נתקלתי במוסך בניסאן ג'וק שהגיר שלה עושה בעיות ומרעיש בק"מ די נמוך.

 

זכרתי שיש אזכור לדברים האלה פה בפורום...האם הגירים של ניסאן, הרציפים, באמת בעייתיים?

מה קורה לאלה שאין כבר אחריות?

המקרה מבוסס על מקרה אמיתי ומעניין כמו שציינתי ודי מביך לרכב יפני.

עריכה אחרונה על ידי אושריקו
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תופעה מוכרת.

לשכן שלי התפגר הגיר בקשקאי שנת 12' עם 37K בלבד.

לאחר דין ודברים עם קרסו, שילם רק את עלות העבודה, 1,400 ש"ח.

היו גם לא מעט בעיות עם התיבות באקו מיקרה.

לא נעים, לא סוף העולם.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חן, השאלה מה קורה למי שקונה רכב במיטב כספו והוא כבר לא באחריות, ובגלל פאשלה רצינית של היצרן אתה עלול לשלם אלפי שקלים על שיפוץ\החלפת גיר ברכב עם ק"מ מביך לתקלה מסוג זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז בגלל שבאותו היום הלקוחה הגיעה מאוד עצבנית ומבואסת עם עוד תקלה בנוסף לגיר,

המכונאים המסכנים לא ידעו מה להגיד ולעשות, רק לי קפץ העניין הזה של הבעיה הסדרתית, מסתבר שאמרו לה.

 

עכשיו שאתה כבר לא באחריות, יש עם מי לדבר במצב כזה בכלל?

 

אגב, מאוד מקווה שהגירים הרציפים של הטויוטות ושל האחרות יחזיקו מעמד יותר מ100K.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התיבה הרציפה של טויוטה מיוצרת על ידי JATCO, והיא שונה מזו של ניסאן.

עם קצת עקשנות, היא אמורה לשלם רק על העבודה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסקרן אותי לדעת אם הגיר הרציף בקורולה החדשה נסע למעלה מ200 אלף ק''מ ללא בעיות מיוחדת, אפילו בארה''ב אין תלונות אמינות עליו, ששם חורשים מיילים עצומים.

 

במקרה של ניסאן זו תקלה סדרתיתhttps://www.youtube.com/watch?v=Mkb9VPNiBkE

עריכה אחרונה על ידי CRuzer669

 HYUNDAI ELANTRA '17 
TOYOTA Corolla '08

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התיבה הרציפה של טויוטה מיוצרת על ידי JATCO, והיא שונה מזו של ניסאן.

עם קצת עקשנות, היא אמורה לשלם רק על העבודה.

אתה בטוח? JATCO זו חברה בת של ניסן ואייסין זו חברת בת של טויוטה וסביר שהם ישתמשו בגיר רציף שלהם.

אם כבר JATCO, מוזר לי שדווקא הם פישלו אצל חברת האם שלהם , אבל בסוזוקי או במיצובישי שלהם הם גם מוכרים גירים אין את התופעות האלה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם תיבה של ג'וק מיוצרת על ידי Jatco .

 

Jatco זה יצרן תיבות רציפות הגדול וכנראה המנוסה בעולם שמשווק את התיבות שלו כמעט לכל היצרנים שמשתמשים בתיבות רציפות.

 

אבל בעיה בתיבה של ג'וק באמת מוכרת. דגם התיבה JF015E. יש שם איזה גלגל שיניים שנשבר.

 

אגב, מה שמיוחד בתיבה הזואת - היא שילוב של תיבה רציפה ותיבה פלנטרית. יש לה שני הילוכים לנסיעה קדימה וכתוצאה מכך קונוסים קטנים יותר ועדיין תחום שינוי יחסי העברה מספיק גדול.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים, בבקשה, מספיק עם הדיון האינסופי הזה של פולקסווגן מול טיויוטה. זה לא רלוונטי וזה מסיט את הדיון מהנושא המקורי.

 

מדברים פה על בעיה בגיר רציף של ניסאן ג'יוק. מי שיש לו מידע רלוונטי, שירשום.

 

מידע על DSG וריקולים של טויוטה לא רלוונטי פה.

 

מחקתי כמה הודעות. מתנצל בפני מי שנמחקה לו הודעה אבל בבקשה אל תהפכו את הדיון לעוד דיון DSG. יש כבר מספיק [emoji1]

 

----------------------------------------------------

האמת, לא ממש מעניין איזה טלפון יש לכם. משתמשי Tapatalk, כנסו בבקשה ל Settings -> Signature ותעבירו למצב כבוי.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוקי, עזוב, אפילו כשאני לא מזכיר את טויוטה אפילו ברמז, היא נכנסת לשרשורים שלי:-D.

תודה בכל מקרה, צודק לגמרי.

 

העניין הוא שבמקרה שדיברתי עליו הגיעה לקוחה מאוד עצבנית, שיגעה את המכונאים ולא הבינה מדוע יש בעיות בגיר בק"מ כזה, שילמה די הרבה כסף וכביכול עכשיו "אין עם מי לדבר".

 

אם אתם אומרים שהיבואן יכול להסכים רק על עלות העבודה, זה כבר יפה, אבל לכו תרדפו...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אמנם לא נמכרו פה יותר מדי אקזמפלרים עם מנוע הטורבו (Nismo) אבל בדגם הזה היה כשל של שרשרת התזמון, בנוסף לבעיית הגיר.

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2511 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...