Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדשות - מאזדה 3 המחודשת בישראל


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2612 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מאזדה 3 המחודשת נוחתת בישראל עם מחיר שיתחיל ב-132,000 שקלים, ללא שינוי ביחס לדגם היוצא. אבל, היא מביאה איתה פנסי לד אדפטיביים, בלימת חירום עד 80 קמ"ש, מערכת מולטימדיה ושאר צגים משופרים, וגם - איך לא - מערכת לניתוב כוח הכבידה.

 

כל הפרטים בכתבה.

 

מאזדה-3-2017-1.jpg

מאזדה-3-2017-3.jpg

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

החוסר בבקרת שיוט אדפטיבית אכזבה גדולה, זה יכל להיות ההבדל בין שדרוג אמיתי לסתם שדרוג קוסמטי

תודה על הכתבה

באמת? בקרת שיוט אקטיבית זה מה שמבדיל בין סתם שדרוג לשדרוג אמיתי?

אנשים פה בארץ איבדו את הפרופורציות לגמרי עם בקרת שיוט אקטיבית רק בגלל שרכב אחד או שתיים ״עממיים״ מגיעים איתו כסטנדרט.

לא חסרים פה רכבים בחצי מליון ש״ח ויותר שאי אפשר להזמין את זה גם לא כאופציה.

זה נחמד מאוד. אבל בחייאת שכחתם איך לנהוג לבד?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איוניק היא לא המתחרה הישירה של ה3, המתחרה הישירה של ה3 היא הi35.

 

נכון שמבחינת מחיר הם מתחרות, אבל זאת לא המתחרה הישירה.

 

לצורך העניין, ליונדאי יש קלף שלמאזדה אין, וזה האיוניק. מבחינת מתחרה ישירה, האיוניק לא קשורה ל3, למרות שבהחלט יכול להיות שקונה פוטנציאלי יבדוק גם אותה כאשר יחפש את הרכב המשפחתי הבא שלו.

 

האם יש מתחרות בסגמנט, שמתחרות באופן ישיר ב3, שכן יש להם בקרת שיוט אדפטיבית? אני שואל ברצינות ומחוסר ידע.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טענה לא רלוונטית לטעמי.

קח את קהל הלקוחות הפוטנציאלי של ה-3, קח את קהל הלקוחות הפוטנציאלי של האיוניק, החיתוך בין הקבוצות מספיק גדול כדי לגרום לטיעון שלך להיות לא רלוונטי.

 

זה לא משנה איפה ומול מי מיצבו מאזדה את ה-3 ויונדאי את האיוניק, המציאות בשטח היא מה שמשנה.

 

*בשבילי בקרת שיוט אדפטיבית היא לא עניין, ולטעמי ה-3 היא רכב מאוד מעניין.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באמת? בקרת שיוט אקטיבית זה מה שמבדיל בין סתם שדרוג לשדרוג אמיתי?

אנשים פה בארץ איבדו את הפרופורציות לגמרי עם בקרת שיוט אקטיבית רק בגלל שרכב אחד או שתיים ״עממיים״ מגיעים איתו כסטנדרט.

לא חסרים פה רכבים בחצי מליון ש״ח ויותר שאי אפשר להזמין את זה גם לא כאופציה.

זה נחמד מאוד. אבל בחייאת שכחתם איך לנהוג לבד?

 

זו אכן בעיה של אותם רכבים בחצי מיליון. כל אחד ודעתו. אני למשל כבר בדיעה, שהיום כבר אין שום טעם להתחדש ברכב שהוא עם מנוע בעירה פנימית. כי זה מרגיש לי כל כך המאה הקודמת. עדיף כבר להמשיך עם רכב המזהם הקיים עד שייצא רכב חשמלי ראוי (אולי הבולט יהיה כזה, אבדוק אותו כאשר יגיע). לזרוק מלא כסף על רכב שהוא חדש יותר, עם יותר איבזור, אבל עם טכנולוגיה שכבר הגיע הזמן להפתר ממנה לטעמי, מרגיש לי הכי מיותר שבעולם. אותו דבר עם מערכות הבטיחות - לא רואה שום הגיון לעודד יבואנים שחוסכים עליי ומונעים את הקידמה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה זה חוסכים עליך? בדקת כמה רכבים בסגמנט הזה מוצעים עם בקרת שיוט אקטיבית/אדפטיבית בחו״ל כסטנדרט?

זה לא חלונות חשמל וממש עוד לא איבזור סטנדרטי בשום סגמנט, גם לא יוקרתיים בהרבה ממאזדה 3...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טענה לא רלוונטית לטעמי.

קח את קהל הלקוחות הפוטנציאלי של ה-3, קח את קהל הלקוחות הפוטנציאלי של האיוניק, החיתוך בין הקבוצות מספיק גדול כדי לגרום לטיעון שלך להיות לא רלוונטי.

 

זה לא משנה איפה ומול מי מיצבו מאזדה את ה-3 ויונדאי את האיוניק, המציאות בשטח היא מה שמשנה.

 

*בשבילי בקרת שיוט אדפטיבית היא לא עניין, ולטעמי ה-3 היא רכב מאוד מעניין.

בוא נתחיל מזה שעדיין לא טענתי שום דבר, אלא שאלתי שאלה.

עם העובדה שהאיוניק היא לא מתחרה ישירה של ה3, אתה לא כל כך יכול להתווכח.

עם העובדה שהאיוניק הוא קלף שיש ליונדאי שנותר ללא מענה מצד מאזדה, גם אי אפשר להתווכח.

 

הסגמנט הזה עדיין רווי בתחרות, ולרכבים יש מקום להתקיים אחד ליד השני, ראה ערך יונדאי עם האיוניק והi35, טויוטה עם הפריוס והקורולה, קיה עם הנירו והפורטה.

אם וכאשר למאזדה יהיה רכב מקביל, אז יהיה אפשר לדבר על קיומה (או חוסרה) של בקרת שיוט אדפטיבית.

 

כמו שכבר אמרתי, ברור לי שקהל הלקוחות לחלוטין יכול לשקול את שני הרכבים האלה במקביל, אבל שוב, זה שלאיוניק יש בקרה אדפטיבית ול3 אין, זה פשוט לא אומר כלום לדעתי.

 

ואני שוב שואל, האם יש רכב כלשהו בסגמנט הזה, שכן יש לו את הבקרה הזאת, או שנכון לעכשיו זה שמור לרכבים כגון האיוניק והנירו?

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מסכים עם הבחור.

 

אם יש אנשים שיחליטו לקנות איוניק ולא מזדה 3 - אז היא בהחלט מתחרה ישירה.

 

אני גם חושב שכמות האנשים שיעדיפו רכב אחד על אחר בגלל בקרת שיוט אדפטיבית היא זניחה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ובלי קשר לבקרת השיוט, המאזדה 3 מכונית הרבה יותר טובה מהאיוניק.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם יש אנשים שיחליטו לקנות איוניק ולא מזדה 3 - אז היא בהחלט מתחרה ישירה.

אז אם אנשים קונים סדרה 1 במקום ספורטאז' GT, הם גם מתחרות?

 

(אני מקצין בכוונה)

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2612 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...