Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן - שברולט טראקס LT


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2622 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שברולט טראקס עבר מתיחת פנים. אבל כשחושבים על זה, מה זו בכלל מתיחת פנים? מה זה שברולט טראקס? מי אני? מה? מ?

 

כל התהיות הקיומיות במבחן המלא.

 

שברולט טראקס 2017-01.jpgשברולט טראקס 2017-04.jpgשברולט טראקס 2017-18.jpg

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני דווקא יצאתי די מרוצה מנסיעת המבחן (תודה פאבל!). לדעתי הרכב מתאים לתפקידו כפי שהוא מדומיין בעייני רוחי. טרק-סוס או טרק-סוש, הרכב לדעתי מיועד לאמהות או סבתות, אשר משנעות קניות ו/או ילדים (לא ברור מה יקר יותר לשינוע...) ברחבי העיר. ולזה - הוא נהדר. יש לו די פאנצ' אם צריכים, אף שמעט פחות מאשר למנוע ה- 1.4T של VAG, יש לו מערכת מדיה הרבה יותר טובה מאשר לאטקה, למשל, יש לו סמל די סבבה, הישיבה בו נוחה, ופנים הרכב נראה ממש טוב בגרסא זו (גם אם זה לא עובר בתמונות) וגם נשלט היטב, למעט משענת יד לא ברורה. יש לו גם די מקום בתא המטען לשימושים בסיסיים, והמרווח מאחור אף שאינו מדהים, בהחלט ישנע 2-3 ילדים בלי תלונות (לא בדקנו התקני ריסון) ולמעשה גם 2 מבוגרים.

איפה הרכב פחות מוצלח? בשלושה מקומות עיקריים: מהמורות, מחיר, ומהירות. הרכב די מתרסק על מהמורות ובורות. לא ברמה של קופרה, אבל לא נעים ליפול איתו לבור. האם זהו דיל ברייקר עבור קהל היעד המדומיין? בעיניי לא. לגבי המחיר - המחיר המלא קרוב מידי למתחרות גדולות יותר, אבל מי קונה במחיר מלא שברולט? לדעתי זו תהיה אחלה קניה בהנחה הנכונה, בין אם ליסינג 0 ק"מ ובין אם ישירות מהיבואן, שיודע להציע הנחות נאות לקהל הפרטי. למה המחיר הגבוה? אולי בשביל הדגם הנחות יותר שיילך מידי פעם לליסינג ואולי כי אפשר. לגבי מהירות - אין בעיה להגיע אליה, אבל מעל 100 קמ"ש מתחילים קצת רעשים ונהיה פחות נעים בקבינה. שוב - היעד של הרכב הוא לדעתי לא להיות קרוזר, הוא לא מתחרה ברכבים הגדולים יותר, ולכן לנסיעה עירונית לדעתי הוא פיקס.

 

אגב, הילדים שלי "מדדו" מאחורה - ומבחינתם סבבה.

 

[היו שניסו אותו בכבישים מהירים ומפותלים ושמעתי ששם הוא פחות טוב. בעיני לא זאת המטרה שלו ולכן היה מיותר מבחינתי לבדוק...]

עריכה אחרונה על ידי bar72

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ביליתי עם טראקס שכורה חודש בארה"ב (הדגם טרם מתיחת הפנים). הדבר העיקרי שזכור לי לטובה היה נוחות הנסיעה. מושבי העור גם הם היו נוחים מאוד. הגיר היה הססני מאוד ומאוד לא אהבתי את המצב הידני באמצעות הכפתור על ידית ההילוכים. מה שכן היא זכורה לי כמכונית די חסכונית (זה היה דגם ה-1.8 המיוצר במקסיקו).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חדשה באיזור. אבא שלי הציע לי לבדוק את הטראקס ושמחתי כוחבבת נהיגה מושבעת.

עד כה הייתי מפנה אנשים לכאן כמנהלת פורומים אחרים, אבל עוד לא כתבתי כאן. בקיצור, כיף להצטרף.

 

כשנכנסתי לרכב התרשמתי שהוא גבוה וצר, ולכן נוח להיכנס אליו. חיברתי את הפלאפון שלי למערכת Android Auto. היה קל לחבר את המכשיר, אבל התאכזבתי מהתכונות שהוא מאפשר. לא ניתן להשתמש בוויז, למשל, או בכל אפליקציה שימושית אחרת. לעומת זאת, אתה יכול לראות ממי קיבלת הודעות ווטסאפ. מה שלא בטוח אם הוא מסוכן או מוצלח...

 

נכנסתי לכיכר וכבר בחצי הסיבוב הבנתי שעשיתי את זה מהר מדי בשבילה. זווית הגלגול של הרכב בסיבוב מסביב לכיכר הייתה משמעותית והבהירה לי שהטראקס לא אוהבת שמאתגרים את המתלים שלה, אפילו במהירות הסבירה בה הייתי.

בהצצה הראשונה למראות גיליתי שהן לא נוחות בכלל. שדה הראייה שהן מספקות מוגבל ביותר, בשל העובדה שאינן פנורמיות. קשה להתרגל.

 

הרכב לא נוח לנסיעה ארוכה, ובטח לא בכבישים בהם נהגתי (446 ו-465 הידועים ככבישים מהנים לנהיגה עם הרכב המתאים...) הטראקס הראתה בכל רגע שזה לא מתאים לה.

אולי יש לה תקווה בנסיעות עירוניות, לא נהגתי שם. יתכן שזקנות חביבות שנוסעות לאיטן לסופר יכולות למצוא בה פתרון נוח.

 

לסיכום - בדרך כלל אני מאוד אוהבת לנהוג, וביום יום אני נוהגת ברכבים שתחזוקתם אינה מן המשובחות ואינם נוחים לנהיגה, אבל אני חייבת לומר שלא הצטערתי שהנסיעה נגמרה כי הטראקס פשוט לא מהנה לנהיגה. ואם הייתי צריכה לתת סיסמא שתסכם את חוויתי, הייתי כותבת - שברולט טראקס הוא ג'יפון עם טעם של די.

 

 

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפעם הצטרפתי למבחן כנוסע לצד בתי (שרשמיה לעיל)

 

חייב לומר שבניגוד למה שקורא בדרך כלל (בייטי למשל) הטראקס מתוח הפנים נראה הרבה יותר הרמוני מקודמו ובתא הנוסעים יש שיפור משמעותי באיכות החומרים והגימור.

 

מה שלא כל כך ברור לי למי הג'יפון הזה מיועד, ומי יקנה אותו. בעת כתיבת שורות אלה האירו בצניחה חופשית מתקדם בצעדי ענק לשער של דולר = אירו. מה שמבטיח חיים קשים לכלי רכב הנמכרים בדולר. ולמה אני כותב את זה? כי הסיכוי היחיד של הג'יפון הזה להמכר הוא רק בהנחה משמעות (כמו כמעט כל מה ששברולט מכרה בשנים האחרונות) אחיו, האופל מוקה (שעוד נמכר פה בגירסת טרום מתיחת הפנים שלו) עושה הכל יותר טוב מהטראקס - וכרגע גם נמכר יותר בזול.

 

מי שיקנה את הטראקס יהיו חובבי המותג או אלה שאוהבים מכוניות עם מתלים רכים ו/או מחפשי מציאות במבצעים כאלה ואחרים.

 

אם אינני טועה אנחנו המדינה היחידה בה נמכרים זה לצד זה האופל מוקס והשברולט טראקס - ועכשיו גם ברור לי למה.

 

ליד המוקה - קשה למצוא הצדקה לטראקס.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עד כדי כך??? אוףףף איזו קטילה.

וציון מה הייתם נותנים לו,פבל? מאחד עד 8.

היכן הוא זורח והיכן לא?

ברוכה הבאה לפורום...האמת שיש לי דודה שנוסעת בסוזוקי ג'ימיני ושמחה עד הגג.

ZVIT

לא הבנתי ממה היא שמחה (הדודה),אבל היא כן...נראה לי שהטראקס הוא לימוזין ליד הג'ימיני.

משער,כן? לא נהגתי שנים בג'יפון המלוכסן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הם ויתרו על ה-S&S לגמרי.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הטראקס נועדה לשוק האמריקאי והקוריאני, ופותחה בהתאם לטעם הקהל שם - ש(לדעתי) לא תאום לדרישות של (רוב) הקהל כאן.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מודה, לא מתחבר להיצע שלהם.

הפרונט משפר את המראה אבל העיצוב הסופי נראה כמו ספארק שניפחו באירוע יום הולדת.

עיצוב הפנים נראה נחמד ושקע סטנדרטי בהחלט יתרון אבל לא חושב שיש משהו מעבר.

ספורטאז׳ אפשר למצוא במחירים קרובים מאוד.

 

עדי חווה, סקירה מאוד יפה! ח״י לzvit על העברת הג׳וק בראש

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי זה עניין של תמחור מול היצרן - ובכלל לא בטוח שהיא תגיע

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הם ויתרו על ה-S&S לגמרי.

 

הללויה!

 

אינשאללה בקרוב כל היצרנים ילכו בדרכם וניפטר מהחולה הרעה הזו.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צריך לקחת בחשבון שלא כל הרכבים נבנים במחשבה על הנאה מנהיגה. יש רכבים שמייצרים כדי שיראו אופנתיים ויקחו אותך מ a ל b בצורה בטוחה ונוחה. לא צריך לקטול רכב ( במיוחד קרוסאובר ) על זה שהוא לא מהנה לנהיגה. רוב הג'פונים האלו נועדו להרבה פחות מזה, ומי שקונה אותם - לא רואה את החסרונות שמציינים פה. הדבר היחידי שיעניין אותו הוא ירידת הערך והאמינות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2622 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...