Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן - מאזדה 6 פרימיום פלוס 2.5 ליטר


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2632 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מאזדה 6 עברה עדכון קליל שבקלילים, אבל החזירה במסגרתו את גרסת הפרימיום פלוס והוסיפה את מערכת ה-G-Vectoring המסקרנת. הלכנו לבדוק אותה, ואלה המסקנות.

 

מאזדה 6 2017-01.jpgמאזדה 6 2017-08.jpg

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 123
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אחלה כתיבה, יש כמה טעויות הגהה אבל שטויות.

 

יופי של מכונית, מנסיוני עם ה 6 פרמיום, לא אגזים ולכן לא אשווה את הסלון לב.מ.וו אבל מול אוקטביה ופסאט אין לי ספק מה הייתי לוקח.

את המזדה.

מול סובארו וטויוטה בכלל.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יופי של כתיבה

 

מה שהבנתי מהסרטון, הבחורה בלי הG נוטה יותר לכיוון הנהג.

 

וזה מתאים להיגוי הסקסי בסוף הסרטון

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כתבה מעולה! לצערי הזמנתי את הסונטה לימיטד כחודש לפני ההקשה של הפרימיום פלוס החדשה בישראל.

 

במחשבה שנייה, הייתי הולך על המזדה בלי לחשוב פעמיים - רכב מדהים!

 

נ.ב. הרכב שהיה לי לפני היה מזדה 6 פרימיום פלוס 2014 ונורא התאכזבתי כשהחליטו להפסיק לייבא את רמת הגימור הזאת לארץ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הG-ספוט אמור להפוך את ההתגרזנות לנוחה יותר עבור היושבים לצידך. יעני גם הנאה מנהיגה וגם משפחתית. בפועל, אני מניח שזה מה שפאבל כתב, כלום.

מאזדה 6 כמו מאזדה. היא פשוט שם. לא רעה ולא מצטיינת. כשמישהו קונה מאזדה 6 אתה לא אומר "פששש" ולא אומר "וואלה למה?" פשוט "מגניב אחלה אוטו".

 

תודה על הסקירה.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כאשר מאזדה הציגה את המערכת היא לא הזכירה את המושג "הנאה מהיגה" אלא נוחות ונינוחות כתוצאה משיפור קל בנוחות וצורך מופחת בתיקוני היגוי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עד כמה שאני מבין, המערכת נועדה לשנות את חלוקת הכוח בין הגלגלים. לא על מנת להעביר משקל (זניח) כפי שנאמר בכתבה, כי אם לייצר מומנט שיעזור לסבסב את הרכב לתוך הפניה.

 

כמובן שזה יעיל רק כאשר הפניה היא תחת כוח (שזה רעיון טוב), ולא הייתי מצפה לאפקט גדול: היכולת להשפיע על התנהגות המכונית (בתחום האלסטי של הצמיג) עם כוח המנוע היא קטנה יחסית, אפילו בהנעה קדמית.

 

אבל היי, גם זה משהו.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניקו,

 

אתה שופט את מזדה עדיין כאילו הייתה לאנטיס/ 626/ 323F.

 

המזדות החדשות הן רחוקות מאוד מהימים ההם, הן מאוד איכותיות וממובילות הסגמנט.

 

מי שמזמין היום מזדה 6 פרמיום סטיישן מקבל ממני שאפו הרבה יותר גדול מבא נגיד גרוטאה בצורת אימפלה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק הרגע הכריזו על תחילת יבוא.

סבלנות והרבה תקווה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צריך לשנות את "למשה" ל- "למעשה".

 

אז יצא לי לקחת את ה"מאצטה" הזו כפי שהיפנים הוגים את השם שלה, לסיבוב ערב קצר, כ30 דקות לערך.

 

אבל לא רק מהסיבות הרגילות של חובבי רכב, אז - למה המאזדה 6?

 

1. אני חובב "ספינות שיוט" בשנים האחרונות, נוחות נסיעה, מרווח פנים, אמינות אלו הן התכונות החשובות לי כרגע ברכב.

 

2. כ"אודיופיל" (למרות שאני חושב שהמושג הזה פסול מהיסוד) בתחום הרכב - המאזדה הזו היא סוג של "חלום רטוב" לכל חובב אודיו לרכב בגלל שהיא בנויה גם בדגם הבסיס, להכיל בתוכה אלמנטים בקוטר 9 אינטש בדלתות שמושלם לסט שלושה חלקים ע"י מידריינג' וטוויטר בפינות הדש-בורד.

 

בעוד רמת האבזור פרימיום פלוס מביאה איתה מערכת של BOSE בה באמת מותקנים 11 רמקולים, המידבאסים הם אכן 9 אינטש, ישנו רמקול סנטר וזוג קומפוננט אחורי - אין סאבוופר - למען האמת כחובב SQ - זה לא חסר לי במידה ויש אלמנטים קידמיים בקוטר 9 אינטש שיכולים להפיק די והותר באס.

 

נגיע לזה.

 

מה היתה המטרה שלי בבחינת הרכב?

 

לא באמת עניין אותי לדעת מה כל כפתור ופקד עושים שם אלא יותר רציתי לראות איך זה לשהות ברכב "עממי" שמביא איתו חבילת אבזור ורמת גימור שכמותה רואים רק ברכבי יוקרה.

 

ורציתי לקבל עוד מקבילה יפנית לרכבים הקודמים שהיו ברשותי.

 

אז מה היו הרשמים שלי מה6?

 

חיצוני

 

באמת אין יותר מידי מה להוסיף כאן, אותו עיצוב חיצוני נאה לעין, שנותן תחושה של תנועה גם כאשר הרכב עומד במקום. רכב ארוך זנב וארוך חרטום עם מראה מרשים, צמיגים גדולים - למען האמת על גבול המגוזם בעיני - מעדיף יותר גומי בצמיגים ופחות ברזל בחישוק - עניין של נוחות, אבל זה אני ואני שונה מהרוב.

 

פנימי

 

וואו!

 

בהיעדר מנועים מעניינים, מאזדה החכימו להבין שהדרך לנצח בתחרות או לפחות להיות במקום טוב במדרג, יהיה לאבזר את הרכב ולתת רמת גימור שלא תבייש רכב יוקרה ואכן - הם הצליחו, הצליחו בגדול.

 

בעיני הסלון של ה6 לו הייתי נכנס והסמלים היו מוסרים ממנה - הייתי בקלות מוכן להאמין שזו סדרה 5 של במוו - בשיא הרצינות!

 

האם זה עבד עליי? האם זה דיבר אליי? - למען האמת ממש לא, גיליתי שמושבי הבד שיש לנו ברכבים במשפחה מאותה הקטגוריה אפילו יותר נעימים לי.

הגימור והעיצוב של הדשבורד ושאר האביזרים עד כמה שהם נחמדים - לא זה מה שהיה בהכרח גורם לי לקנות מאזדה 6.

 

אבזור ונוחות (ממה שהספקתי לקלוט על הרכב)

 

אהבתי מאוד את התצוגה העילית ואת זיהוי התמרורים.

ממשק השליטה של הקונסולה המרכזית נראה כמו משהו שלאחר למידה קצרה נהיה פשוט ואינטואיטיבי למדי - עד כמה? אני לא יודע אבל העסק נראה נגיש ונוח למדי והצג דמוי טאבלט נוח וברור לקריאה.

 

המושבים היו לי על הצד הנוקשה וכך גם המתלים והבולמים של הרכב, להוסיף לזה חישוקים גדולים ומעט גומי - הרכב ללא ספק נוקשה -האם הוא לא נוח? דווקא הרכב היה נוח למדי, המושבים לנסיעות ארוכות סה"כ לא מהווים בעיה ממה שחשתי - מה שהיה לא נוח היה באמת בעיקר העובדה שהרכב מעביר היטב את הכביש אל הגב והישבן.

 

בידוד רעשים סביר למדי אבל רחוק מלהיות מבריק. - יש רעשי רוח ברגע שעוברים 90 קמ"ש ורעש המנוע חודר יותר מידי לתא הנוסעים לטעמי.

 

התנהגות (עאלק - נוהג כמו סבתא מאושפזת)

 

היא סוחבת יפה מאוד עליות, שיפועים ומפתחת תאוצה באופן סביר בהחלט - נתון ההאצה לרכב היה 8.2 שניות מעמידה ל100 וזה גם בהחלט הרגיש ככה, למען האמת - הצלחתי לזהות את הנתון המדויק עוד לפני שקראתי את נתוני הרכב כמה ימים לאחר מכן.

 

שלדת הרכב מרגישה קשיחה מאוד ולא הרגשתי אפילו לרגע שאני בכלל מתקרב או מסוגל להביא את הרכב הזה לקצה שלו (גם לא ניסיתי אבל גם היה לי ברור שהרכב הזה עם אחיזה טובה יותר משאר הרכבים שהיו לי אולי אפילו בהרבה) - זה נתן לי תחושה של בטחון ברכב הזה ואהבתי את זה מאוד!

 

אני נוהג כרגע ברכב שמצוייד בAWD סימטרי לצורך ההשוואה ובפניות, כיכרות וסיבובים ארוכים אמנם לא חסרה לי אחיזה כלל - אבל לעומת המאזדה אצלי המתלים הרבה יותר רכים וזה מורגש היטב בשפת הגוף של הרכב - ירידת חרטום (אף), נדנוד של השלדה - במאזדה זה היה סולידי יותר.

 

מה שכן היה קצת חסר לי לעומת הרכב הנוכחי למשל זו התחשוה שאני גם נדחף קצת מאחורה - לי זה נראה כרגע שהרכב הבא שלי או ישאר בהנעה כפולה קבועה או הנעה אחורית או הנעה קידמית אבל מאוד חזקה.

 

מערכת הסטריאו (המשך לאבזור אבל התייחסות בפרט)

 

חייב לציין, התאכזבתי

 

ציפיתי להרבה יותר! כאודיופיל כמובן - ציפיתי ליותר דינאמיות בסאונד, ציפיתי להרבה יותר באס, ציפיתי לטוויטרים הרבה יותר חיים ומפורטים, ציפיתי למידריינג' עם הרבה יותר בשר.

 

במקום זה קיבלתי מערכת עם אימג'ינג (תחושת במה ותמונה ברורה) פושרת למדי, אנמית משהו - נעימה מאוד לאוזן, מאוד! אבל קצת היה לי שטוח, הטוויטרים הרגישו לי כמעט כבויים ואם אני אומר את זה - אז מבחינת כל מאזין אחר, אין בעצם טוויטרים ברכב הזה :-D

 

אבל אם להיות מציאותי - מנקודת המבט של המאזין השפוי והמצוי

 

ב# ז@*( של מערכת!

באמת, סה"כ יש הרבה מאוד באס ובאס נקי וברור.

 

יש תחום מידריינג' מאוד בולט עם רמקול סנטר שמושך את הכל למרכז

 

סה"כ מערכת שניתן להאזין לה שעות ארוכות מבלי להתעייף ולהנות ממוסיקה טובה.

 

סיכום

 

רכב משפחתי עם ניהוג ומנוע טובים, התנהגות יותר ממספקת ואבזור וגימור מעולים.

 

למי שמחפש רכב פרימיום ואני אכן אומר פרימיום! ולא בכאילו, עם התנהגות טובה וביצועים סבירים צפונה - בפחות מ200K שקלים, מבלי לפחד לישון בלילה בגלל תחזוקה של מותג יוקרה - זה זה!

 

לי באופן אישי האבזור והגימור לא הוסיפו שום ערך מוסף במקרה הזה - אני כנראה אחפש לי בהמשך משהו עם הנעה אחורית או כפולה שהוא על הדרך מותג יוקרה - לא מתבייש להודות, אני מאוד רוצה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שחשוב במתיחת פנים של ה-6 זה שהיא קיבלה מערכת לוויסות כוח הכבידה הפועל על הרכב בעת פנייה.

 

איזה עוד רכב יודע לווסת את כוח הכבידה שפועל עליו בעת פנייה?

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יצא לי לעשות סיבוב על האוטו המדובר שבסופו נשארתי אדיש. מצד אחד הרכב באמת משדר תחושת פרימיום. כלומר אם היה לי סמל של לקסוס על ההגה לא הייתי מרים גבה. האוטו עומד בסטנדרט מבחינת גימור פנים ותחושה ומפוצץ טכנולוגיה אבל בצורה ידידותית. היא גם באמת מתנהגת מאוד יפה ויש לה שלדה מצויינת שמשדרת מה קורה, טונות אחיזה ןהגה מדויק וקצר. תענוג.

אבל השילוב של מנוע והגה איכזבו. שוב. אם זה חטיבת הינע היברידית של לקסוס הייתי אומר וואו. אבל מוורום-וורום-סקאי-אקטיב אתה מצפה ליותר. תם עידן מנועים אטמוספריים. הם לא מרגשים. תוסיפו לזה עיצוב חיצוני אנמי ותקבלו תשובה למה נפרדתי ממנה בלי שום רגשי צער. היה טוב וטוב שהיה. יש יותר מעניינות בסכומים כאלה.

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי Ahbarony
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2632 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...