Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מזראטי לבנטה - מבחן דרך - מסורת ומסירות


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2631 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מזראטי לבנטה קצת מרגיש כמו פיצה עם הכל. יש לו עור נימוח ומלא טקסטורה, מנוע עם אקסטרה בשר, ובעיקר סאונד חריף. מסביב לכל זה יש, כמו בלחם, עיצוב...

 

אחרי כל מטאפורות האוכל האלה, אנחנו הולכים לאכול. אתם יכולים לקרוא את המבחן המלא.

 

מזראטי לבנטה-01.jpgמזראטי לבנטה-04.jpg

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 97
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

כתוב יפה ומעביר את המסר, תודה! עוד אינפורמציה שאני לעולם לא אזדקק לה כנראה, לצערי.

 

הייתי רוצה להציע נקודת מבט אחרת על למה הלבנטה ימכר, או לפחות מה נקודת החוזק העיקרית שלו: המותג. קשה לי לראות מישהו רוכש את הלבנטה בשביל להשחיז צמיגים בסדום ערד בשבת בבוקר, או לטיולי שטח מאתגרים (נקודה שאפילו לא נבחנה). רכב כזה קונים כדי למשוך תשומת לב, על הכביש כמו גם במפגש עם חברים לאלפיון. ופה טמון הadded value האמיתי שלו: בקצת יותר ממרצדס / ב.מ.וו מקבילה אתה יכול להרגיש אריסטוקרטיה אירופאית אמיתית, מן ניחוח כזה של כסף ישן. משהו שאפילו פורשה כבר נחשב קצת המוני מדי בשבילו. תוסיף לזה מנוע חזק, צליל גברי ואת היכולת לגרום לך להרגיש סופרמן, וקיבלת כל מה שצריך כדי להצדיק את הקניה.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כתיבה מצוינת, מאד נהנתי לקרוא!

למזראטי יש יתרון על המתחרים בזכות השם המאד אקסקלוסיבי, נראה איך היא תמכור עם הזמן כשהמותג יחווה "אינפלציה".

בקשר לרכב עצמו, כנראה שהוא ממלא את היעוד שהיצרן שם לו. יש לו הופעה, שם, מולטימדיה עם שיקוף, מה עוד צריך הלקוח המודרני? מחד זה טוב לעסק, מאידך עוד יצרן שייצר מכוניות מאד מיוחדות, שפנו לקהל מאד מצומצם (זה גם היה הרעיון של החברה), שבאמת הבין במכוניות, בייחוד, עיצוב, תחושה מאד מיוחדת, שאיפיינה את האיטלקיות עד אמצע שנות האלפיים ובנהיגה. הימים האלה חלפו ולא יחזרו. מזראטי פונה למיינסטרים שרוצה דאווינים, בלי להתעמק במסורת. ראיתי אותה כבר על הכביש, הצליל באמת מדהים, הישבן פושר, החזית בסדר והסלון...רגיל, מאד גנרי (תשוו למזראטי של שנות התשעים ולQuattroporte IV).í).

בקשר למחיר, באופן יחסי מחיר מאד טוב, לא פלא שנמכר יפה. שוב, שלא יקרה אותו הדבר שקרה לפורשה. פעם, כל מפגש עם פורשה היה מרגש. היום? פורשה, מי ישמע, יש אותם בכמויות.

עריכה אחרונה על ידי Giri Giri

אלפא, מעלה את הדופק

alfa 164 Super V6 96', alfa 33 1.7 I.E

alfasud Sprint QV ,alfa 159 JTDm

'Lincoln Navigator 5.4 V8, Volga GAZ-24 74

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מרשים כשמדברים על מכונית של 230 וקצת אלף שקל, קצת פחות כשנזכרים בתג מחיר של כרבע מיליון שקלים.

 

:?:

1234

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

" וכמובן ה"מה, כמה עולה?" האלמותי. אל תתבלבלו. כולם, כל אחד בדרכו, מאחלים למותכם."

 

חזק... :lol:

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

:?:

1234

 

טעות פרוידיאנית. הכוונה הייתה שלושת רבעי מליון שקל.

תוקן, תודה.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוי.... כמה שאני לא סובל את כל המוגבהים / suv הללו.

 

וככל שהם מתרבים כך אני סובל אותם פחות. וכן, הם יותר דוחים בעיני ככל שמדובר ברכב מחברה שזה לא התחום שלה בכלל.

מוגבה מגעיל כזה של טויוטה או לקסוס או מרצדס זה עוד ניחא. אבל מזראטי ואלפא....

 

אני ער לכך שמדובר בשינוי כמעט גורף בכל עולם הרכב. לא לטעמי.

 

אני גם ער לכך שאולי עבור חלק מהחברות מדובר באילוץ ולא ברצון של הבעלים. ועדיין מותר לי לא לסבול העניין.

 

ספציפית למזראטי מדובר בירידה לרמות מחיר נמוכות בהרבה מהמקובל. כמו שנעשה עם מזראטי גי'בלי. מעניין אם זה ייצור אינפלציה בערך המותג...

 

אני מתקשה לחשוב על רכב ב 750,000 שהייתי מעדיף עליו את התפלץ הזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

בקשר למחיר, באופן יחסי מחיר מאד טוב, לא פלא שנמכר יפה. שוב, שלא יקרה אותו הדבר שקרה לפורשה. פעם, כל מפגש עם פורשה היה מרגש. היום? פורשה, מי ישמע, יש אותם בכמויות.

 

אם אני עוקב נכון פורש מאוד רווחית. ואז הריבוי שלהם הוא יותר ברכה מקללה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה מה שהתכוונתי אליו. הרכבים האלה הם יצרני מזומנים, ולחברה זה טוב. פשוט עצוב לראות חברות עם מורשת מפוארת, יורדות לז**ת, כשכל קשר בין הרכבים האלה למורשת של החברה, עליה היא בנתה את שמה והרוויחה הרבה מעריצים, הוא מקרי בהחלט. כדיילי דריבר בין הSUV's "הספורטיביים" למיניהם, הייתי ללא ספק בוחר בה.

אלפא, מעלה את הדופק

alfa 164 Super V6 96', alfa 33 1.7 I.E

alfasud Sprint QV ,alfa 159 JTDm

'Lincoln Navigator 5.4 V8, Volga GAZ-24 74

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בואו נרגיע קצת עם הטהרנות, טוב?

 

עלויות המו"פ עולות עם הזמן, וחברות כמו מזראטי שייצרו רק רכבים ספורטיביים או שיפשטו רגל, או שהמוצרים שלהן לא יהיו תחרותיים מספיק.

 

כדי שחברה כזו (וכמו פורשה) תהיה רווחית, היא צריכה למכור יותר. וכדי למכור יותר היא צריכה מוצרים שפונים לקהל רחב יותר. SUV's הם בדיוק מוצרים כאלו. אפשר לא לאהוב אותם, רק צריך להכיר בנחיצות שלהם.

 

וד"א, הלבנטה (לא שנהגתי, כן? מהכתבה) לא כזו גרועה. לא מדובר באיזו זוועה לא אכילה, גם אם היא לא בדיוק מיישרת קו עם דגמים אחרים של מזראטי. אם זה מה שיאפשר למזראטי להמשיך ולייצר את מה שאתם מחפשים בצורה תחרותית, ועוד להרוויח כסף, מה רע?

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב, הגיע הזמן לצאת מהארון.

נהגתי על הבהמה.

זה התחיל עם ידידנו פבל שבא לאסוף אותי מהחניה בעבודה. ישר נוצרה התקהלות קלה, כשלכולם הייתי צריך להסביר שאני בוחן את הלבנטה כי קצין הרכב של העבודה שלח אותי לבדוק אם שווה להחליף את האוקטביה ליסינג בלבנטה. אם זה נשמע לכם מצחיק, אז לא כולם הבינו את הבדיחה. (שלוש נקודות. אזהרה.)

הלבנטה נוסעת מעולה. באמת שבכל קריטריון נורמלי אין שום טענה. היא מעוצבת היטב, היא נותנת למשתמש בפנים תחושה של בגד עור איכותי, תפור למופת. היא משייטת במהירות של 160 קמ"ש (זה לא באמת קרה) אבל נותן תחושה של הכי 70 קמ"ש בעולם.

על 431 אנחנו מזהים מרחוק סופרב אפורה עם פליקרים. מצמצמים טווח בעדינות שלא ניפול על איזה שוטר מס' 8 משועמם, ואז מזהים שזה כנראה איזה שר / סגן שר / סתם מקורב אוכל חינם אחר. משייטים כמה שניות לצידם ב 120 קמ"ש, ואז לוחצים 'עד הפח'. הבהמה מתעוררת, ומאיצה מהר מאוד למהירויות שמזכות אותך בכותרות במבזק ב YNET. אבל, וכאן יש אבל גדול מאוד, היא לא בועטת אותך / מצמידה לך את עמוד השדרה למושב האחורי / מאיצה כמו ג'מבו וכד' סופרלטיבים שהיית מצפה מנהיגה במזראטי עם DNA של פרארי. היא לא. היא מהירה מאוד, איכותית מאוד, אבל אתה מצפה לבעיטה בגב, וזה לא מגיע. קצת שבילי עפר, שלא באמת ניתן היה להרגיש משהו, וחוזרים לחניה בעבודה. שתי מכות גז מספיקות להביא עוד כמה צופים לחגיגה. אין ספק שמדובר בתכשיט מושך תשומת לב, לטוב ולרע.

איכות הייצור משובחת, ברמות העליונות ביותר האפשרית. אישית פחות אהבתי את הגוונים של רכב המבחן, אבל אני מניח שזה לא משהו שאיזה 50.0 - 60.0 אלף שח יכולים לפתור עם בחירה בגוונים אחרים.

מאחור המרווח לנוסעים מצויין.

חפיץ (גאדג'ט) חמוד ושימושי הוא מערכת המצלמות שבה הרכב מצוייד. המערכת היא לא פחות ממדהימה. מצלמת כל הזמן ואז כשאתה עושה תמרון בהילוך אחורי, המערכת מציגה לך תמונה מלאה של הנעשה 360 מעלות כאילו רחפן מצלם אותך מלמעלה. מרשים מאוד.

נהגתי בהמון מכוניות מבחן. בחלקן, תוך כדי המבחן אני חושב איך אני מתקשר לספר לנציג שמסר לי את האוטו ש"איבדתי" את האוטו, ושירד מזה. יגרע את הרכב מהמלאי שלהם וזהו, ואני אשאיר את הרכב לעצמי. עם הלבנטה זה לא קרה.

בוודאות, כל מי שירשום כאן תגובה על הלבנטה או שנהג בה, הוא לא מהמילייה שיבוא ויזמין אחת כזו. בעודנו מלהגים שטויות על האוטו, הרכב הזה מצליח להביא קונים לסוכנות מזראטי הקרובה לביתם, אז הוא כנראה בכל זאת עושה את זה היטב לאנשים להם הוא מיועד.

אני הייתי צריך למחרת להסביר בעבודה שהלבנטה נחמדה אבל אני לא אחליף בה את האוקטביה.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פבל, כתיבה מעולה! אהבתי את שורש "מסר" בכותרות.

 

לגבי המראה, נתקעתי מאחורי אחת בפקק בכביש 4, העיצוב מאחור סטנדרטי מאוד, רק כשעקפתי אותה (תרגעו, היא פנתה לאלוף שדה ואני המשכתי לבר אילן. שום דבר פלילי) במראות ראיתי את הגריל ה"טורף".

משהו במראה בהחלט חסר. אבל תארזו לי אחת כזאת במקום ההונדה ג'אז בבית

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תהרגו אותי, אבל אני לא מבין מה הבעיה עם 6 שניות למאה וחוסר בעיטה בגב. נראה לי שזה לא הפואנטה ברכב הזה. 6 שניות זה מספיק מהיר ומחסור בבעיטה בגב זה כנראה כיול בכוונה כדי שהנסיעה תהיה חלקה בכל מצב..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יוצא מהמשרד, שני שכנים, שותפים (האחד של השני, לא שלי), עומדים בחוץ ומעשנים. האחד בעלים של EX37 (או QX, או מה שזה לא יהיה), השני של אחד ה-SUV-ים של מרצדס, השד יודע איך קוראים להם עכשיו. מגיעה הלבנטה, ישר מתייחסים לאוטו, שאלות, עניינים. אין אפס, היא מגנט תשומת לב. מכוערת (לדעתי כמובן), אבל מאד מרשימה. מה שכן, הצבע של רכב המבחן מחביא את הכיעור שלה הרבה יותר טוב מהלבן שבו היא הוצגה בג'נבה. פתאום היא נראית נסבלת יותר.

 

מתחיל בנסיעה. בדרכים (ובעיקר במהירויות) עירוניות הלבנטה נוקשה, אפילו חובטת. שוב תשומת לב - רוכב פוחז שמעמיד קטנוע ששווה פחות ממילוי מיכל דלק של המאזר לווילי, מוריד את הקדמי ומסמן אלינו אגודל. מצד אחד הוא דביל, מצד שני זה עדיף על אצבע משולשת.

 

מגיעים לחבר נוסף - שוב תשומת לב. החברים שלו לעבודה מתקבצים לראות, ולא בכדי. הרכב מרשים, האיכות מרשימה, החומרים מרשימים, גם האבזור מרשים. רכב פאר כהלכתו.

 

מגיע הזמן לתת לבהמה למתוח את האיברים. הדבר הראשון ששמים לב אליו הוא צליל המנוע. הוא פשוט יפהפה, ובניגוד למכוניות כמו הג'ולייטה תלתן, ממש לא מטריד. זה נשמע הרבה יותר טוב באנגלית - non-obtrusive. וואלה, עם צליל כזה אני חי ביום-יום. עם התגברות הקצב גם השיכוך משתפר, והמהמורות נעלמות מתחת לגלגלי הענק (21") וצמיגי הראן-פלאט הקשיחים.

 

אלא מה, המשקל גובה את התשלום הראשון. מכירים את הקטע הזה שאתם דוחפים את האוטו, וצריך את המאמץ ראשון שהוא יתחיל לזוז, כשאחריו כל העסק קל יותר? בדיוק ככה עם המזראטי, רק שאחרי הפוש הראשון כל העסק זז עם מעל 50 קג"מ ו-350 כ"ס. מאכזב בהתחלה, סוחף בהמשך.

 

וינקר ימינה, מעביר למצב ספורט בואכה כביש המחצבות. צליל המנוע מתגבר, שערי הגיהנום נפתחים. המתלים מתקשחים. הבהמה מתחילה לעלות ושוב, אחרי אותו פוש ראשוני מייצרת קצב שלחלוטין לא מתאים לרכב ששוקל 2109 ק"ג לפני תוספות כמו בוחני CF למיניהם. ברגע שמתרגלים לעובדה שהגלגול הראשוני חריף יחסית, מגלים שבהמשך היא די פרוגרסיבית ומהירות הפניה גבוהה לכל הדעות. המשיכה מצוינת, גם בחסות הבקרות. צריך מאמץ כדי להוציא את הזנב על הגז, אבל זה בהחלט אפשרי. עוד דבר ששמים לב אליו כשמפנים את הבהמה הוא גודל גלגל ההגה. כיאה לספינה, ההגה ענק.

 

התשלום השני על המשקל הרב נגבה בבלימה - ניכר בבירור שהלבנטה מתאמצת בעניין הזה. תגובת הדוושה נהדרת, גם המינון שלה קל ונעים, אבל לעצור 2 טון מאה זה לעצור 2 טון מאה, וגם הצלחות הלא קטנות שיש לה והקליפרים עם לא מעט הבוכנות מתאמצים.

 

יוצאים לכביש המהיר. השיוט מעולה, במהירויות גבוהות כאמור המתלים מסתדרים הרבה יותר טוב מאשר בנמוכות. המנוע מזמר לו והקצב גבוה.

 

כשמגיעה העת להחזיר את המאזר, אני לא יכול שלא לחשוב (בזמן שהיא מורידה עצמה לגובה נמוך, כי לא יאה הרי לאדון לקפוץ מגובה לאספלט, והיא עוד מעירה אם תפתח את הדלת באמצע התהליך) שהיא (ככל הנראה, לא נהגתי במתחרות) מכונית מצוינת - דינאמית (עד כמה שהגובה והמשקל מאפשרים), מפוארת, מאובזרת, מגומרת לעילא ובמיטב החומרים, עושה את הרושם הנכון ומושכת המון תשומת לב - אבל אני לא בטוח עד כמה היא, או כל אחת ממתחרותיה, טובה עבורי. ככל שעובר הזמן מנסיעת המבחן הרושם רק מתחזק - אני, כנראה, עדיין לא הגעתי לקטע של לאהוב מכוניות כאלה. עבור מי שהממון בכיסו וה-SUV רצונו, היא תעשה עבודה נהדרת. עבורי פחות. לכן, כמו שהסתיים המבחן - לקנות לא, לשכור בהחלט כן.

ZC6 | JB43

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב. בקצב הזה, גם פרארי ולוטוס בסוף ימכרו בהמות. ממילא כל נושא אומנות הנהיגה מאבדת רלוונטיות. :-(

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2631 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...