Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן - ניסאן אקסטרייל


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2638 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

רוני עכברוני רוצה רכב "7-מושבים-אבל-לא-מיניוואן", אז עשינו 1+1(+5) ושלחנו אותו לבחון את ניסאן אקסטרייל. תכל'ס, הוא אהב אותו נורא, אילולא חסרון בולט אחד*.

 

 

*לא באמת חשבתם שנספר לכם הכל כאן, נכון? כנסו למבחן המלא ותגלו.

 

HOME.JPGניסאן-אקסטרייל-07.JPG

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

יש לציין לשבח את ביקורות הרכב באתר קארספורום, תמיד כתובות בחינניות מיוחדת...

 

כמה הערות על הכתבה:

 

1. גודל מסך המגע באמת מדהים ועושה רושם טוב. מאידך, זה שהוא נתקע מידי פעם ולא משתחרר עד שמדוממים מנוע ומניעים מחדש, זה מינוס ענק. ולא, זה לא בגלל ההתקנה בארץ, כי גם המערכת של כלמוביל מיוצרת בארץ והיא מאתחלת את עצמה מחדש תוך כדי נסיעה (אם וכאשר זה נתקע, בדרך כלל זה לא קורה).

 

2. תצרוכת הדלק של מנוע 1600 דיזל היא 10 בעיר ו14 בחוץ, מוזר לי מאוד כי זה זהה לתצרוכת של הרכב שלי, מנוע 2000 בנזין. הייתי בטוח שדיזל יותר חסכוני. אז מה קיבלנו פה, אותה תצרוכת דלק והרבה יותר רעש?

 

3. הכותב מציין בתחילת הכתבה "על פניו הייתה כאן חבילה מנצחת. רכב פנאי מאובזר לעייפה עם מנוע דיזל בשרני וחסכוני, ובעל 7 מקומות. בדיוק מה שרציתי". איפשהו באמצע הכתבה מתברר ש"שורת מושבים שלישית היא רעיונית בלבד וילדים מעל גיל 7-8 יתקשו מאוד לאכלס אותה"... נו באמת. הרי לשם כך נתכנסנו. לדידם של אנשים כמוני, עם ארבע וחמש ילדים, השורה הזו היא העיקר. למה קניתי את הרכב שלי? כי באולם התצוגה היה איתי עוד אדם שבדק את הרכב, אדם מבוגר בגובה 1.90, והוא פשוט נכנס לשורה השלישית וישב שם. אם בסעיף הזה הרכב נופל, אז מה נשאר?

 

4. המשחק בסוף בין 'רוצה את זה' לבין 'לא קונה את זה' לא ברור. כשאני רוצה משהו, אני קונה אותו...

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוי. נו באמת.גם בסורנטו וגם באינפיניטי QX60 שלנו, שהם כלים יותר גדולים בסגמנט או שניים, בן אדם בגובה 190 לא ירגיש נוח בשורה שלישית. אבל במרכבת אלים בעלת אנטנת כריש זה מתאפשר בקלות.

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אאוטלנדר 2.0 ליטר צורך 14 קמ"ל? אני מתקשה להאמין.

אם כי זו בהחלט לא צריכה שהייתי מצפה לקבל מרכב דיזל כמו האקסטרייל. פיג'ו 3008 עם תיבה פלנטרית הוציאה באותם תנאים צריכה של 17 קמ"ל, בבין עירוני טהור מאמין שאפילו יותר.

וכאמור, בהרבה רכבים אדם בגובה 1.90 יתקשה לשבת בשורה האמצעית בצורה נוחה, בטח שלא בשורה השלישית.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

או שהרגל שלי כבדה או שאני נוסע בכבישים פקוקים או שאנשים אופטימיים. על 3008 אני צריך לנהוג באותם תנאים כדי להשוות. אבל רכב בגודל כזה עם מנוע של 120 כ"ס לא אמור להיות מאוד חסכוני בכביש בין עירוני. קשה לי להאמין ש3008 יתן הרבה יותר. 17 אני לא מוציא אפילו מלקסוס הברידית של אשתי.

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוי. נו באמת.גם בסורנטו וגם באינפיניטי QX60 שלנו, שהם כלים יותר גדולים בסגמנט או שניים, בן אדם בגובה 190 לא ירגיש נוח בשורה שלישית

 

"לא ירגיש נוח" זה גם אני מסכים. לא המושב האמצעי ולא השורה השלישית יתנו תחושה נוחה. בהחלט. אבל לשורה השלישית באקסטרייל הוא בכלל לא יכנס...

 

ושוב שאפו על הכתיבה היפה.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1:17 אני מוציא בנסיעה מנהלתית שקטה במנוע BlueHDI של PSA לרוב בתחנת דלק יוצא לי 1:16 . אם הייתי עם רגל כבדה אז 1:14 . בבינעירוני בהחלט עוד יותר חסכוני. 1:20 לפחות . הדיזל הצרפתי ראוי לשבח בקטע הזה.

אני מסכים ששורה שלישית היא לרוב לגמדים בלבד.

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב, ראיתי אינפינטי QX60, וגם אאודי Q7. בשניהם, השורה השלישית היתה סבירה, כמו שנהוג בסגמנט. לא מתקרב בכלל לשורה השלישית ברכבים גדולים באמת כמו שברולט טראוורס.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כתיבה יפה!

 

חבל על הרעש. ככל שמתבגרים, העניין הזה מקבל משקל הולך וגדל. אותי מאד משמח שבג'ולייטה אני יכול לשוחח בדיבורית בלי להרים את הקול במהירויות YNET וגם בביקורות של רכבים כמו נירו ואיוניק שמים לב לרעש. ללא ספק דיל ברייקר.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהחלט הרעש בעייתי מאד. אבל מאד.

האיבזור והמולטימדיה (מצחיק שמולטימדיה היום הפכה לראש וראשון בכמיהה של הנהג הישראלי המצוי ושאפו ליבואנים שהבינו שאפשר להביא זבל סיני בשקל ורבע כדי להרגיע את הלקוח הפוטנציאלי ב"יש מולטימדיה") לא מזיזים כשאתה נכנס לטרקטור מרעיש.

אני גם הייתי מוסיף את עניין הצפיפות גם לרוחב.

לדעתי האישית האאוטלנדר עדיף בכל הפרמטרים. לא לשכוח שבמחיר של גרסת הבסיס של הניסאן, אפשר לקבל את האאוטלנדר בגרסת פרימיום עם חישוקי 18, מושבי עור, חימום למושבים, גג נפתח ומערכות הגנה אקטיביות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חוץ מהרעש... איך האאוטלנדר טוב יותר? בחיים הוא לא עושה 1ל 14 מחוץ לעיר( אלא עם אתה נוסע על 80 לבד בלי מזגן בירידה עם רוח גבית ובדקתי בכמה רכבים) מנוע ישן אכות חומרים פשוטה ומקשקשת אחרי קצת יותר משנה. איבזור דל הרבה התקנה מקומית. גג שמש? בניסן יותר נעים וגדול אבל זה שטויות כל אלו... רק המחיר. זה היתרון היחסי לדעתי לטובת המיצובישי. ולא אני לא מסיעה כל יום 7 אנשים בגובה ממודע של 1.80. אך ורק ילדים קטנים שניכנסים טוב גם במיצו וגם בניסן.

 

Sent from my SM-N915F using Tapatalk

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהשוואה ישירה בין האוטלנדר לניסן לדעתי הניסן עדיפה ונוחה יותר (שני שותפים שכנים מחזיקים באוטלנדר ואקסטרייל כך שלי הרכבים זמינים).

מסכים לגבי הרעש.

וצריכת דלק של האוטלנדר אכן מפתיעה לטובה (1/14 בנהיגת סבתא בכביש בין עירוני אפשרית).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2638 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...