Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הנחיה להחלפת מצתים ב-VW פרטיות כל 30K


pasat04
שימו לב! השרשור הזה בן 1400 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שווה לברר מול המוסך, האם הקוד חיוב שמן שמופיע בחשבונית הוא באמת המוצר ששמו ברכב, כי פער המחירים בין חנויות חלפים לחיוב שלך הוא גבוה מאוד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 78
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

הייתי נוכח במשך כל הטיפול. זה מה ששמו.

זה מוסך יבואן, גם כששמו שמן של מותג "צ'מפיון", העלות הייתה פי 3.5 מהמחיר בחנויות חלפים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שאסף אמר, לגבי נוזל הבלמים זה מרווח ההחלפה בכל רכב. זה שלצערנו אף אחד לא מחליף כמו שצריך זה עצוב. זה לא אומר שזו הוראה הזויה. נוזל בלמים סופח לחות וטמפרטורת הרתיחה שלו יורדת בעקבות זאת עם הזמן. מה שמעלה את הסיכוי לאיבוד בלמים עקב התחממות, בייחוד במדינה חמה כמו ישראל.

יש להחליף נוזל בלמים במורה מלאה כל שנתיים.

לגבי הפלאגים באמת הזוי מה שהולך בואגיות. הם בהתחלה קיצרו לכל 60 אלף, אח״כ לכל 45 ועכשיו לכל 30 ?

 

עריכה:

בוקר, לא שמתי לב שזה שרשור ארוך ונפתח מזמן

עריכה אחרונה על ידי wa11a

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רק שאלה

 

האם מישהו ניסה לממש בפועל את החוק שמאפשר להביא את החלפים / שמנים למוסך והמוסך מחוייב להשתמש בהם ? כן, גם מוסך יבואן... מעניין מה תהיה תגובת המוסך ללקוח שיוציא מהבגאז שמן ופילטרים ויבקש מהמוסך להשתמש בהם (והאם מחיר העבודה לא ישתנה)

 

https://www.thecar.co.il/%D7%90%D7%95%D7%A9%D7%A8-%D7%91%D7%9B%D7%A0%D7%A1%D7%AA-%D7%9E%D7%95%D7%A1%D7%9B%D7%99%D7%9D-%D7%97%D7%99%D7%99%D7%91%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%94%D7%A9%D7%AA%D7%9E%D7%A9-%D7%91%D7%97%D7%9C%D7%A4%D7%99/

 

מבדיקה מדגמית שעשיתי (לא מכיר את העסק ולא את המחירים במקומות אחרים) באתרים כגון זה

 

http://www.justmotor.co.il/category/%D7%A9%D7%9E%D7%A0%D7%99-%D7%9E%D7%A0%D7%95%D7%A2

 

ניתן למצוא שמנים / פילטרים וכו.. במחיר זול באופן משמעותי ביחס למה שרשום בחשבוניות של פותח השרשור

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי עושה אתה זה עם הרכב הקודם. בעל המוסך אמר לי לא פעם שהוא לא מת על זה, אבל ''רק בשבילי'' מוכן לעשות את זה.

 

*מתייסח להודעה של מרטין

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה שמחיר העבודה ישתנה אם הבאת חלקי חילוף בעצמך? העבודה נשארת אותה עבודה.

כי חלק ממחיר העבודה ״מוחבא״ במחיר של החלפים.

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי נוכח במשך כל הטיפול. זה מה ששמו.

זה מוסך יבואן, גם כששמו שמן של מותג "צ'מפיון", העלות הייתה פי 3.5

מהמחיר בחנויות חלפים.

 

ה יוראל טורבו DI - שמן מעולה וקצת יקר - בחנויות סביב ה 130-160 ש"ח.

יש ל יוראל עוד שמנים סינטטיים מתאימים וטובים, פחות יקרים סביב 100-120 ש"ח.

וכבר יש כבר חוו"ד טובות עלייהם.

 

לאחרונה בדקנו את שמני ה צ'מפיון הבלגית בתקנים הללו - עקב הערה והכוונה של יאני.

גם ה צ'מפיון לפי המפרט איכותיים - ונקווה שגם עלייהם, יהיו בהמשך חוו"ד טובות.

 

 

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 10 חודשים מאוחר יותר...

חלפו כעשרה חודשים מטיפול קודם (75K), והרכב חוגג 4 שנים, עם 90K.

פעם ראשונה שביקשתי (וגם קיבלתי) הנחה על העבודה, 10%.

לאחר בדיקת כללית, הראו לי שצריך להחליף רפידות קדמיות (הוחלפו לפני 45K ק"מ). ראיתי שיש עוד קצת "בשר", אמרו שיחזיק ל-1,500 ק"מ (בתמונה נראה שיש יותר). עשיתי חשבון שלא בא לי לחזור עוד חודש להחלפה, מה שהקפיץ את מחיר הטיפול ב-900 ש"ח בקירוב.

2,175 ש"ח לפני מע"מ, 2,545 ש"ח לתשלום. כל החלפים מקוריים.

עריכה: ובניגוד לכותרת השרשור, לא נדרשתי להחליף מצתים בטיפול זה. מעניין.

מצ"ב פירוט עלויות, ורפידה משומשת מול חדשה (מקורית).

 

tipul_90.jpg brakes_tipul_90s.jpg

עריכה אחרונה על ידי pasat04

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש פה 2-3 מ"מ של רפידה, בהחלט דרושה החלפה לפי המוסך.

 

אם אני מבין נכון את החשבונית לקחו על החלפת שמן ומסנן 1.3 שעות עבודה ובנוסף 0.3 על החלפת מסנן מזגן ואוויר, לדעתי יותר מידי כי יכלו לכלול את זה בטיפול.

0.9 על החלפת רפידות זה סטדרנטי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא ראינו את כל הרפידות!

האם כולם היו פחות הוא יותר אותו שחיקה?

מצב הרפידה הינו בערך שליש (אולי רבע) ממצב הרפידה החדשה, ולכן היא כנראה הייתה מחזיקה הרבה יותר מ 1500 ק"מ שאמרו לך.

אני הייתי מעריך שיש לה יותר מ 10,000 ק"מ אבל לא הרבה יותר.. סבבה להחליף בשביל השקט הנפשי.

לפחות לא דחפו לך צלחות מקוריות חדשות...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם כולם היו פחות הוא יותר אותו שחיקה?

מצב הרפידה הינו בערך שליש (אולי רבע)

מדובר בשתי הקדמיות. כן, רבע זו בערך המידה, "טיפה" פחות. אם זה היה הרכב שלי, הייתי מושך חודש חודשיים. מדובר ברכב של האישה, וזה גם הרכב העיקרי בבית. העדפתי להחליף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא ראינו את כל הרפידות!

האם כולם היו פחות הוא יותר אותו שחיקה?

מצב הרפידה הינו בערך שליש (אולי רבע) ממצב הרפידה החדשה, ולכן היא כנראה הייתה מחזיקה הרבה יותר מ 1500 ק"מ שאמרו לך.

אני הייתי מעריך שיש לה יותר מ 10,000 ק"מ אבל לא הרבה יותר.. סבבה להחליף בשביל השקט הנפשי.

לפחות לא דחפו לך צלחות מקוריות חדשות...

מזל שאתה לא צריך להעריך דברים כאלה בתור מכונאי או מנהל עבודה/מוסך...

מה יהיה עם הפאניקה פה על זה שכל מוסך דוחף ללקוח חלקים על בליינד?

מה יעזרו לך עוד תמונות? אז הרפידות האחרות עבות יותר זה אומר שלא צריך להחליף?

 

שום מוסך לא ייקח לעצמו סיכון על זה שהלקוח יחזור עוד 1500 ק"מ להחלפה כי יש מצב שהוא גם יגיע על גרר עם רפידות על הברזל ואיתם גם הצלחות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תקרא שוב את מה שכתבתי ...

 

אם המוסך מעריך 3 מ"מ ל 1500 ק"מ ... אז רפידה חדשה של 10 או 12 מ"מ צריכה להחזיק רק 6,000 ק"מ ...

ולכן חשבתי שאולי הייתה עוד רפידה שנשאר עליה פחות מ 1 מ"מ, זה היה מכשיר את ההפחדה של המוסך.

 

ברור שכל לקוח שאומרים לו שהוא צריך להגיע עוד 1500 ק"מ יעדיף להחליף את הרפידות וזהו ..

 

אבל אני מבין שאתה מבין, אתה מתאר בעיה מאוד חמורה.. איך יכול להיות שהמהנדסים של הרכב לא חשבו על זה.

אז אני אגלה לך סוד קטן ..

המהנדסים חשבו על זה, שנשאר 1 מ"מ על הרפידה (וזה אמור להספיק לעוד 5,000 ק"מ - כי 10 הספיק לו ל 45,000)

הבלמים מתחילים להרעיש באופן כל כך מפחיד.. שאדם סביר יקפוץ למוסך.

וגם בדר"כ לא כל ארבעת הרפידות מגיעות לנקודה הזאת ביחד.. תמיד יש רפידה ראשונה שמתחילה להרעיש קודם.

 

 

תסתכל טוב בצילום של הרפידות, תראה את מה שמסומן באדום ..

ותנסה להסביר איך מגיעים לברזל על ברזל בלי לעבור על הקטנים האלה קודם?

 

brakes_tipul_90s.jpg

 

 

וזה המצב של הרפידות הקידמיות שלי נכון לעכשיו (גם הם עברו בדיוק 44,500 ק"מ )

 

להחליף ?

 

20190910_172154.jpg

עריכה אחרונה על ידי korola
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ב 1.2 TSI הישן לפחות ההוראות היו למצתים כל 60 אק''מ הבעיה הייתה שלרוב הם לא היו שורדים את זה, אולי גם בדגמים החדשים יותר זה ככה.

 

תקנה לבד פלאגים מקוריים ותתקין, לא אמור להיות מסובך, בטח ובטח לא רואה סיבה ללכת למוסך מורשה בשביל זה רק לשים לב שאתה לא קונה פלגים סוג ב'.

שיט עכשיו הבנתי שהגבתי להודעה משנת 2016

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1400 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...