Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אלפא ג׳ולייטה - סיפור הרכישה וקצת רשמים


MMi
שימו לב! השרשור הזה בן 2402 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בשנים האחרונות אני מתנייד בהודעה סיוויק ידנית מודל 2006 (הצורה הקודמת, רגע לפני שהוחלפה).



ההונדה הייתה בדיוק מה שמצפים ממנה - אין דרמה, סופר אמינה, כלומר כניסה למוסכים רק בשביל טיפולים שוטפים כל עשרת אלפים ק״מ.

בשל היותה ידנית היא סיפקה מעט יותר כיף ביחס למשפחתומטית 1600 סטנדרטית.

צריכת הדלק גם הייתה לא רעה בכלל (בין 13-14 ק״מ בנסיעה בינעירונית פקוקה עם מזגן) וגם כח בגדול לא היה חסר (הכל יחסי).



אבל בכל זאת, בבן אדם שהוא ״חולה מכוניות״ תמיד מקנן הרצון הזה להתקדם ולהשתדרג.

הרכב החדש צריך להיות רכב עם טיפה פלפל, טיפה יותר בידוד רעשים, טיפה יותר איכות ועיצוב, טיפה יותר אחיזה, בקיצור טיפה יותר פאן כאשר החוק שאסור לעבור עליו הוא שהרכב חייב להיות ידני, לא משנה מה.

אז כן, ההיצע בארצנו למכוניות פחות סטנדרטיות שהן גם ידניות הוא דל, אפילו דל מאוד.

בשנה פלוס האחרונה מצאתי את עצמי מבלה די הרבה ביד 2 בחיפוש אחר האחת וגם בדיקת מספר מכוניות חדשות מהסוכנות (כמו למשל מיני וואן ידנית שבנסיעת מבחן הרגישה חלשה מדי והחוסר באבזור הורגש למרות שללא ספק הרכב מיוחד. או למשל פיג׳ו 208 GTI שהשילוב בין סוכנים בסוכנות הרצליה שפשוט עושים הכל כדי להתעלם ולא למכור והחוסר חיבור שלי לעיצוב הפנים של הרכב עשו את שלהן והמשכתי הלאה בחיפושים).

בלוחות היו כמה ב.מ.וו 116 ידניות עם ק״מ גבוהה, דרך אאודי A1 שנראתה לי יקרה מדי יחסית למה שמקבלים ועד לגולף GTI שפשוט סופר קשה עד בלתי אפשרי למצוא אקזמפלר עם ק״מ נמוך שהוא יד ראשונה ובלי שיפורים.



אחרי מעל שנה כזאת של חיפושים פתחתי את לוח יד 2 וראיתי אותה - אלפא ג׳ולייטה, 170 כ"ס, טוריסמו, ידנית שחגגה שנתיים על הכביש (2014), עם 18 אלף ק״מ בצבע לבן ירח, יד ראשונה וללא תאונות כמובן.

מבחינת הנתונים - מושלם!

בול מה שחיפשתי.

מהרגע הזה מצאתי את עצמי מהר מאוד לוקח את הרכב לבדיקה באוטו איטליה, שם ברוך בדק את הרכב, עשה סיבוב וחיבר מחשב בשביל לראות שאין אף לא תקלה אחת.

האוטו פיקס.

אחרי סגירת המחיר יש רק דבר אחד שנותר לעשות - העברת הבעלות והנה אני הבעלים של אלפא רומיאו.

 



אנסה לסכם תחושות ראשוניות אחרי נהיגה של כ-500 ק״מ ברכב והמעבר מההונדה לאלפא.

האלפא היא פשוט יותר. יותר בערך בכל דבר.

יותר מבחינת כח שלא חסר בשום סל״ד אבל כשמגיעים לאיפשהו בין 2,000 ל-2,500 מגיעה הדחיפה האמיתית, הרבה יותר ממה שאני רגיל אליו עד כה.

יותר מבחינת האחיזה, למשל סיבוב במחלף דרור כשנוסעים מרעננה לנתניה שהייתי רגיל לקחת בערך ב-X קמ״ש בהונדה (כי מעל זה כבר הרגיש פחות בטוח), באלפא זה פיס אוף קייק, לא מזיז לה בכלל והיא מבקשת עוד.

יותר מבחינת הבידוד וכאן זה ניהיה מעניין - נראה שהרכב מכניס בדיוק את הרעשים הרלוונטיים לתא הנוסעים ומסנן את הלא רלוונטיים, המנוע/ האגזוז נשמעים בדיוק במידה, צליל סקסי כזה שמתחיל כבר מהרגע שמתניעים (לא עוד התנעה עם סאונד אנמי) וזה עוד מאגזוז שהוא סטוק.

יותר מבחינת הטכנולוגיה והאבזור - פתאום יש חיישנים אחוריים וקדמיים מובנים, שליטה על המערכת שמע מההגה, מערכת שמונעת דרדור לאחור אם עומדים בכביש שהשיפוע שלו מעל 5% וכמובן ה-DNA, הסוויץ בעל שלושת המצבים שמבחינתי רק 2 רלוונטיים: Dynamic ו- Normal.

לא אפרט על המצבים כיוון שנראה לי שהנושא הזה נטחן עד דק כאן בפורום, מה גם שעוד לא יצא לי באמת לבדוק את ההבדל בניהם ולגבש דעה מוצקה (בגדול בגדול - ב-D האוטו פשוט מרגיש הרבה יותר חד, הרבה יותר רספונסיבי).

יותר מבחינת העיצוב. ה-ר-ב-ה יותר! האוטו פשוט סקסי, נראה מעולה במיוחד בצבע הזה שנע איפשהו בין לבן לכסוף לתכלת (תלוי בשעה של היום), הלדים בפנסים הקדמיים וגם באחוריים, הקימורים וכו׳.

פנים הרכב במציאות נראה יפייפה - איכשהו בתמונות זה לא מועבר אבל המציאות שונה.

ישיבה בפנים היא כמו ישיבה בקפסולה, מרגיש יחסית סגור ביחס למה שהייתי רגיל אליו (ולטעמי זה טוב, אני אוהב את זה).

אז בנוגע לעיצוב כמובן אין הפתעות, זאת אלפא והיא חייבת להיות יפה עד כדי טמטום, בהגדרה.

 



החסרון של האלפא (או של כל רכב פחות או יותר) הוא המערכת שמע, אבל על כך בהודעה הבאה.

ובשביל שהת'רד הזה לא יהיה worthless, אצרף קצת תמונות של הכלה.

 

 

 

Back1.jpg

Back2.jpg

Engine.jpg

Front1.jpg

Front2.jpg

Interior1.jpg

Interior2.jpg

(סקירה לאחר קניה) Alfa Romeo Giulietta 170 2014 Manual

Honda Civic 2006 Manual - Sold

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

מיד אחרי שבדקתי שהמערכת עצור וסע עובדת כיביתי אותה.

לא אוהב את הרעיון ואני חושב שזה יותר מטרד מתועלת.

צריכת הדלק עפ״י מחשב הדרך הראת 11.9 ק״מ/ל אבל בחישוב של הק״מ שנסעתי ביחס לתדלוק יצא לי 11.5 ק״מ/ל. לא רע בהתחשב בזה שרוב הנסיעה היא בפקק.

 

תתחדש וסע בדרכים טובות!!

 

מפריע לי המסך האדום בלוח השעונים. נראה נורא בוהק ומיושן לעומת הוואגיות למיניהן...

 

בגדול מסכים איתך, יש לי נסיון רב עם ואגים למניהם אז טיפה נמאס מהמסך שלהם (למרות שהוא כן איכותי יותר).

אגב, במציאות הוא לא כזה בוהק ודומיננטי.

(סקירה לאחר קניה) Alfa Romeo Giulietta 170 2014 Manual

Honda Civic 2006 Manual - Sold

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום

נתונים נדירים ועוד ידנית - הרווחת מציאה.

תתחדש ותהנה!

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מהונדה 2006 אטמוספירית מלוכסנת עיניים ומוזרה לג'ולייטה 2012 סקסית חמה ומפולפלת בטוח תרגיש שנסעת לירח !

 

תתחדש וסע בדרכים טובות

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש ותהנה! זה, לדעתי, אחד הצבעים המיוחדים ביותר, שיחקת אותה!

 

לגבי מצב D - בנהיגה טכנית, תזכור שיש לך 100% פתיחת מצערת ב-50% דוושה, כלומר כשאתה ב-D פשוט תמנן את תנועות רגל ימין, אין לך ממילא צורך ללחוץ יותר מחצי גז.

ZC6 | JB43

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה על הסקירה וההתרשמות. המכונית הזו יפה בכל צבע. נראה לי גם ירוק בקבוק או כל יציאה אחרת של שנות ה90 תחמיא לה.

מתחדשת!

תתחדש ותהנה! זה, לדעתי, אחד הצבעים המיוחדים ביותר, שיחקת אותה!

 

לגבי מצב D - בנהיגה טכנית, תזכור שיש לך 100% פתיחת מצערת ב-50% דוושה, כלומר כשאתה ב-D פשוט תמנן את תנועות רגל ימין, אין לך ממילא צורך ללחוץ יותר מחצי גז.

למה זה? מה ההיגיון?

זה לא מוציא קצת מהכיף?

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2402 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...