Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יומן מסע לבאר שבע: פרק ב, אני והמוסטנג באויר


Benni Haspel
שימו לב! השרשור הזה בן 7877 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לא לא..לא מדובר על מטוס המוסטנג, אלא על המוסטנג, זאת המצולמת בצד ימין (ותודה לרועי שהביא אותה עד הלום). הכוונה היא שמחרתיים אני באויר, בדרך לוינה והמוסטנג גם כן באויר, על הליפט.

בוקר הבאתי אותה למוסך לבדיקה לקראת המסע. בנתיים אותרו שלוש תקלות:

דוושת הגז, או הקרבורטור תוקעים את הטורים איפשהוא ולא מחזירים אותם לסרק

המיתלה הקדמי משמיע גניחה או אנחה או שאגה כשמופעל עליו עומס בעצירה

הבלמים דורשים כוונון (אני חושש שזה יסתיים בהחלפת ארבע משאבות..)

אז מתי שאני אבלה באירופה, המוסטנג תהיה במוסך (מה יש? סוף סוף יש אטרקציה בין הלנטיסים והפוקוסים של ההי טקים בהרצליה פיתוח), קו הטלפון מחו"ל יעבוד שעות נוספות, רק שהיא תהיה מוכנה לבאר שבע...לפגישה עם

"North American P51d, Mustang".

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בני היקר אני חושב שהצעד הבא אחרי המסע להכניס את הרכב לשיפוץ כולל ובלי פשרות לרכב יש הרבה פוטנצייל ששווה לנצל.

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האגף של בלי פשרות בחיים שלי כולל דברים אחרים ולא בדיוק את ההובי. אז כל שקל ספייר הולך למשפחה ואם נשאר (בדרך כלל כשנפתחת תכנית חסכון) אז המוסטנג מרוויחה.

מעבר לכך: רכב ישן זה רכב ישן ואף פעם לא תדע מה מתרחש שם בפנים, מה גם שאתה הוא זה שמדריך את המוסכניק מה לעשות בכמה מקרים.

המוסטנג עברה שיפוץ מאד יסודי לפני כ 15 שנה ומאז עברה איזה 3000 ק"מ...מספר התקלות בתקופה הזאת הוא מועט ביותר בגלל תחזוקה קפדנית ולא מתפשרת.

אז לפי חוקי הפיזיקה וההתישנות תמיד משהו יצוץ...טסות למשל, 4 מקוריות חדשות עולות כ 1000+שקל ולכן מושכים את הישנות עד שינפחו את נשמתן. המיתלה הקדמי עבר שיפוץ יסודי, כולל חלקים שבאו מארה"ב לפני 4 שנים ועד שלא יסתבר מה קורה שם, לא נדע אם עוד משהו צץ...

טורים נתפסים? נו, זה קורה גם במכונית חדשה..

בסיכום, כל התקלות שמניתי הן די אופיניות למכוניות ישנות והעובדה שבכל ה 14 שנים שהרכב אצלי הוא נתקע רק פעם אחת (לפני כמה שבועות...) מעידה על טיבו.

מה כן? היא זקוקה לשיקום דחוף של הריפוד, כולל החלפת הסקאי. יש לי כבר ריפודים והם מחכים איזה 10 שנים להחלפה..אבל איך אמרנו? יש סדר עדיפות ויש סדר עדיפות

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנוע 6 ציל' טורי, נפח 3277 סמ"ק

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

בני, שחזר מחו"ל וימשיך מחר לכתוב את יומן המסע לבאר שבע

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7877 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...