Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדשות - לקסוס RC בישראל - הלאה הסולידיות


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2845 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מכונית הקופה הספורטיבית של לקסוס והגרסה הרגועה של ה-RC-F מתחילה את השיווק שלה בישראל.

עם עיצוב דרמטי, אבזור נאה וגם בולמים אדפטיביים ברמת הגימור F ספורט.

המנוע הוא 2.0 ליטר, טורבו, ולו 245 כ"ס ו-35.7 קג"מ.

 

המחיר? החל מ-325 אלף שקלים לרמת הגימור לקשרי ו-370 אלף שקלים ל-F ספורט.

ביחס למתחרות הישירות -סדרה 4 של ב.מ.וו, C קלאס קופה ממרצדס ובעתיד גם אודי A5. בסעיף כ"ס לשקל המחיר בהחלט אטרקטיבי. איך היא נוסעת? את זה נבדוק בקרוב מאוד.

 

הידיעה המלאה כאן

 

 

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך זה שלא נוהגים להזכיר גם את קאדילק בין השמות.. יפגע בהצהרה שהמחיר אטרקטיבי? אז מה אם יש לה עוד 2 דלתות.. גם את ה-Q50 שווה להזכיר לטעמי..

עריכה אחרונה על ידי Nico62
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז בוא נזכיר גם את ה-A4, סדרה 3, וולוו S60 ואם אנחנו כבר שם אז גם סקודה סופרב...

לא מזכירים כי הן לא רלוונטיות ולא מתחרות ב-RC. הן סדאן יוקרתיות, היא קופה יוקרתית. זה באמת ממש פשוט.

מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המתחרה של ה-RC אצל קאדילק היא גרסת הקופה של ה-ATS.

ההשוואה היא על בסיס סגמנט ותצורה.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך זה שלא נוהגים להזכיר גם את קאדילק בין השמות.. יפגע בהצהרה שהמחיר אטרקטיבי? אז מה אם יש לה עוד 2 דלתות.. גם את ה-Q50 שווה להזכיר לטעמי..

גם לATS וגם לQ50 יש גרסאות קופה שאינן משווקות בישראל.

 

מה ההבדל במחירים בין הRC והIS?

 

Sent from my A0001 using Tapatalk

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כלקוח לקסוס לשעבר תחושתי היא שהמכונית הזו "לא יפה וגם לא אופה".

 

לא אלגנטית, לא מהירה במיוחד,סתם בימבה צעקנית שדורשת "תיראו אותי" וכשמגיעים איתה לחדר המיטות מגלים שהיא פרג'ידית - 7.5 שניות למאה?

 

וואלה - וזה עוד לפני שהזכרנו את השירות שלטעמי הוא "לא מה שהיה פעם"...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם לATS וגם לQ50 יש גרסאות קופה שאינן משווקות בישראל.

 

מה ההבדל במחירים בין הRC והIS?

 

Sent from my A0001 using Tapatalk

 

77 אלף שקל, אבל ההנעה שלהן שונה לגמרי.

 

לעומת זאת ההנעה של ה-ATS וה-Q50 לא נופלת ואף מתעלה כנראה על זו של ה-RC.

 

עריכה: בדקתי הרגע באתר האמריקאי, בכמה יקרה יותר גרסת ה-ATS קופה לעומת הסדאן עם מפרט זהה לזה שבישראל ומדובר על כ-7% יותר סה"כ.

עריכה אחרונה על ידי Nico62
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב נראה ממש טוב ומבחינת מראה לדעתי עולה על המתחרות, אבל אותי מעניין יותר, מה הם עושים לא נכון שם בלקסוס שנתוני הביצועים הרחק מאחור שעל הנייר המתחרות עם מנועים "חלשים" יותר מדגימים ביצועים עדיפים.

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז מה, נראה לי שכולם פה כבר נהגו עליה...

 

וברצינות רגע, המנוע שאנחנו מקבלים בארץ כרגע וכנראה (לצערי) גם בעתיד הוא מנוע הבסיס שלה.

עכשיו, גרסת בסיס מול גרסת בסיס - מספרים בלבד אני מדגיש - הלקסוס עושה רושם טוב מאוד.

 

המנוע הרלוונטי מול c300 ומול 428 יהיה ה-300 או ה-350 שם זה כבר v6, 236 כ״ס (אבל עם הנעה כפולה) ו-6.3 שניות למאה. ב-350, גם v6, הנעה אחורית עם 277 כ״ס זה כבר 5.2 שניות.

 

הנתונים מתוך האתר האמריקני של לקסוס, יש שם גם אפשרות השוואת דגמים למתחרות. מומלץ להציץ.

 

שורה תחתונה, זה לא אומר שהיא מכונית יותר טובה (או פחות), זה רק אומר שעל הנייר יש כאן עסקה ששווה לבדוק.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

שורה תחתונה, זה לא אומר שהיא מכונית יותר טובה (או פחות), זה רק אומר שעל הנייר יש כאן עסקה ששווה לבדוק.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

 

למה?

 

בוא ניסע במכונת זמן שנתיים לאחור, לתקופה שחיפשתי מחליפה ל- is, נניח שהרכב הזה היה באולם התצוגה.

 

היצרן זנח את הקו האלגנטי שאיפיין אותו ועבר למוצרים ששורטים לי את העין. ברור שישנם כאלה שיאהבו את זה, אבל ישנם גם כאלה שדווקא מעריכים את העיצוב הישן והסולידי.

 

ביצועים? כבר על הנייר ברור שזו לא המכונית המהירה ביותר בטווח המחיר שלה.

 

שירות? חוויתי את השירות של לקסוס מהימים הראשונים כשהם קיבלנו ממני ציון מעולה פלוס, ועד ימנו אלה שכל ביקור במוסך הותיר בי תחושה חמצמצה משהו.

 

מחיר? במחיר הזה ישנן מכוניות שמושכות אותי בהרבה.

 

שורה תחתונה - אין סיכוי שהייתי רוכש מהם את הרכב הזה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2845 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...