מציג תוצאות 1 עד 14 מתוך 14

נושא: שעון לחץ שמן

  1. #1
    נהג חדש (> 40 הודעות) הסימלון של Lior_Volcane
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    הודעות
    110
    מדי פעם השעון לחץ שמן מגלה רצונות משל עצמו ומתחיל "לרקוד" לעלות ולרדת עד שהוא נשאר למטה, בהמשך הנסיעה הוא חוזר לעצמו. שכחתי לציין האוטו הוא וולקן 96.
    האם זה קריטי או שאפשר להמשיך לנסוע בשקט ?
    שמעתי שזה אחת המחלות של הדגם הזה.


  2. -

  3. הסימלון של מנהל-המערכת
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    חשבתם פעם מה הוא הרכב הכי מתאים לכם?

    היי, אני היועץ האוטומטי של קארספורום לבחירת רכב
    אני אשמח לעזור לך בבחירת הרכב הבא שלך. אני כבר מחכה לך ומבטיח שתוך פחות מ-2 דקות נמצא את הרכב המושלם בשבילך. ואם לא, השירות חינם.
    סתם! , אני צוחק. השירות תמיד חינם! כל מה שצריך לעשות זה ללחוץ כאן

  4. #2
    אדריכל הפורום הסימלון של razmel
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    גודש בנדיבות, נוהג באדיבות
    הודעות
    12,139
    חביבי, ה-205 GTI היא המייסדת של ה"מחלה" הזו.
    כל הזכויות שמורות.

    כנראה ומדובר במחלה מדבקת שעברה במשפחה.

    מד טמפ' השמן אצלי אמנם מדלג כשבא לו, אבל הוא עושה את זה בקצב של הדש-בורד, כך שאצלי זה לפחות מסונכרן.

    בכל מקרה אם המד מזייף ומדלג רק לפעמים זו חצי צרה.
    תהיה עירני ותבדוק מידי פעם שהוא עובד, לא כדאי להזניח אותו.
    רז .

    205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).נמכרה.
    המרצדס שלי נמכרה.
    טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

  5. #3
    נהג חדש (> 40 הודעות) הסימלון של Lior_Volcane
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    הודעות
    110
    אבל מבחינה מכנית הכל בסדר לא...זה שהוא מזייף לא אומר שאין לי לחץ שמן לא ?

  6. #4
    משקיען (> 750 הודעות) הסימלון של HeadSpiN
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    הודעות
    962
    למשל בטורים גבוהים הוא עומד על כ 3 קווים לפני הסוף,ובלי גז הוא יורד למשל ב 1K טור לשתיי קווים בהתחלה אגב על כמה צריך להיות הלחץ ולמה הלחץ גם פה נמדד ב BAR?
    וביכלל איך אפשר לתקן דבר כזה?

  7. #5
    משתמש לא נורמאלי הסימלון של ishpuz
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    הודעות
    4,828
    לחץ השמן תלוי בטורים, כי המשאבה מחוברת למנוע ומסתובבת ביחס לטורים.
    אצלי אני צריך להרים את הסרק, כי כשהשמן חם הלחץ נמוך נמוך בסרק.
    בקיצור - אין מה לתקן פה - זה מצב טבעי.

  8. #6
    נהג חדש (> 40 הודעות) הסימלון של Lior_Volcane
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    הודעות
    110
    ציטוט ishpuz כתב:
    לחץ השמן תלוי בטורים, כי המשאבה מחוברת למנוע ומסתובבת ביחס לטורים.
    אצלי אני צריך להרים את הסרק, כי כשהשמן חם הלחץ נמוך נמוך בסרק.
    בקיצור - אין מה לתקן פה - זה מצב טבעי.
    כנראה שלא הסברתי כמו שצריך : אני נוסע על הילוך רביעי/חמישי ופתאום סתם כך המחוג מתחיל לקפץ לו למעלה למטה ואז בום טראח נופל לקו התחתון, לאחר מכן הוא קופץ בבת אחת לאמצע ואז שוב לעליון.

  9. #7
    משתמש לא נורמאלי הסימלון של ishpuz
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    הודעות
    4,828
    ZX-MAN , התגובה שלי הייתה ל-AlfaRomeo75.
    אם הבעיה שלך הייתה באיטלקיה שלי הייתי ישר חושד באיזה בלגאן חשמלי.
    בעיקרון זה נשמע כזה דבר. יש סנסור, מלאן חוטי חשמל באמצע ושעון בסוף. אולי סיטרואן עשו את זה שונה כמו שהם אוהבים ושמו איזה ממסר ואקום פניאומטי על-חללי באמצע, אבל לדעתי תתחיל בלבדוק טוב טוב את המגעים.
    ואגב, לפי מה ששמעתי, השעונים האלו לא שיא הדיוק, מה שהכי חשוב זה שלא נדלקת לך נורת האזהרה ללחץ שמן נמוך.

  10. #8
    נהג נמרץ (> 500 הודעות) הסימלון של חיים_k
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    הודעות
    533
    בוולקן שלי מד לחץ השמן בכלל לא עובד (רק לעיתים מאד מאד רחוקות) וראתי עוד וולקן עם מד קופצני.

    כנראה שמדובר במחלה כוללת, אין צורך להלחץ.

  11. #9
    אדריכל הפורום הסימלון של razmel
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    גודש בנדיבות, נוהג באדיבות
    הודעות
    12,139
    ל-2 חברים שלי יש וולקן (מעניין מי דחף אותם לקנות אותן ).

    בשתיהן מד הבלק מזייף, ובאחת מד לחץ השמן משייט לו לאורך הסקאלה.

    אצלי בפיז'ו מד לחץ השמן מדוייק, מד טמפ' השמן לפעמים משייט, בתאום עם הד-בורד.
    רז .

    205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).נמכרה.
    המרצדס שלי נמכרה.
    טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

  12. #10
    נהג נמרץ (> 500 הודעות) הסימלון של David
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    הודעות
    623
    אצלי בAX מד הדלק הוא זה שמזייף ,ובנסיעה הוא ממש מטייל לו לאורך הסקאלה (ירידות/עליות ).

    אני לא יודע אם זה קשור אבל החלפתי מיכל דלק לפני לא הרבה זמן והבעיה לא נפתרה

    ניראה לי שהבעיה הזאת של היא מחלה לבית פיז'ו סיטרואן כי גם לחבר שלי יש בעיה דומה ב106 ראלי שלו .



    דוד.

  13. #11
    משקיען (> 750 הודעות) הסימלון של HeadSpiN
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    הודעות
    962
    ציטוט ishpuz כתב:
    ZX-MAN , התגובה שלי הייתה ל-AlfaRomeo75.
    אם הבעיה שלך הייתה באיטלקיה שלי הייתי ישר חושד באיזה בלגאן חשמלי.
    בעיקרון זה נשמע כזה דבר. יש סנסור, מלאן חוטי חשמל באמצע ושעון בסוף. אולי סיטרואן עשו את זה שונה כמו שהם אוהבים ושמו איזה ממסר ואקום פניאומטי על-חללי באמצע, אבל לדעתי תתחיל בלבדוק טוב טוב את המגעים.
    ואגב, לפי מה ששמעתי, השעונים האלו לא שיא הדיוק, מה שהכי חשוב זה שלא נדלקת לך נורת האזהרה ללחץ שמן נמוך.
    תגיד לי עם הנורה נדלקת אז זה כל כך מסוכן?
    ואיך יכול להיות מצב שהיא פתאום נדלקת מעלייה זאת אומרת יציאה בעלייה ממש קשה...
    לא נדלקת אלא מהבהבת וזה היה רק פעם אחת...
    ,דרך אגב בקונסולה של אלפא 75 יש כזה אורות של הכל אז האור של המים של השפריצרים כל הזמן מהבהב לי וזה מעצבן גם 5 ליטר מים שתה ועוד מים כחולים כאלה וגם הוא ממשיך להבהב ככה גם השמן מנוע שיש לי בדיוק הכל...
    אמרו לי שצריך להחליף את היונטים האלה האם נכון?

  14. #12
    משתמש לא נורמאלי הסימלון של ishpuz
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    הודעות
    4,828
    אם זה לשבריר שניה בסיבוב חד אז זה לא 11 לספטמבר מבחינת גודל האסון.
    הנורה גם דולקת בתחילת ההנעה עד שהשמן מתחיל לזרום כמו שצריך.
    בכל מקרה - כשאין שמן אין סיכוך ותחשוב על ק*ס יבש בכמה אלפי פימפומים לשניה ותבין כמה זה שורף.
    לסיכום - אם נדלק לשניונת - הנזק והשחיקה לא היסטריים. אם נדלק לכמה שניות - תדע לך שהמנוע סובל מזה והשחיקה בו מוגברת. אם נורת שמן דולקת קבוע - המנוע טוחן את עצמו למוות.

    לגבי נורית מים לשפריצרים - סחתיין על השיכלול, מה השלב הבא? נורית למים במצבר?
    אני הייתי פשוט מנתק את הדבר הזה אם הוא היה מעצבן אותי. (אבל אני לא דוגמא, אני נוסע בלי ספידומטר כבר שנתיים...). בכל מקרה - אם היא דולקת קבוע, תבדוק חיבורי חשמל ביוניט. אולי זה זה ואולי הוא פשוט הלך.

  15. #13
    נהג שודים (> 1000 הודעות) הסימלון של RedR
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    הודעות
    1,562
    מאז שקניתי את הרכב המד אצלי מטייל מצד לצד בסוף מתאבד לו בצדי המחוג ..

    נראה שזאת בעיה של כל הדגמים ...

    לגבי לחץ השמן כל מאד לבדוק את זה...
    תעלה את הרכב על ג'ק.. תוציא את כל השמן מהאגן לתוך משהו ( גם תחליף אותו בדרך ) ושאתה מחזיר את השמן בחזרה ומניע תבדוק כמה זמן לוקח למנורת לחץ השמן להעלם ..

    אם זה תוך שניה ופחות יש לך לחץ מצויין והכל טוב .. אם זה לוקח מספר שניות ויותר יש לך קצת בעיה של לחץ ..

    אם זה 10 שניות תבדוק את המצב בדחיפות.


  16. תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    הודעה פירסומת

    עומדים לחדש את ביטוח הרכב?
    לחצו כאן וקבלו הצעות לביטוח online

  17. #14
    פורומניאק הסימלון של kobyiso
    תאריך הצטרפות
    ספטמבר 2002
    מיקום
    US FUCKIN A
    הודעות
    5,678
    עם פי`זו וסיטרואן והוא דיי רב...
    אני מוכרח לציין שביקור אצל מוסך מורשה פותר את הבעיות הללו..
    במיוחד שלחץ שמן וטמפ זה הנשמה והלב של הרכב!!!!!!!!!!!!!!!
    יכול להיות שגם החלפת פילטר שמן ושמן תיהיה תרופה !!!
    בקיצור מסוך מורשה!!!!
    המלצה חמה
    ובהצלחה....

נושאים דומים

  1. [ מכירה ] שעון לחץ שמן של greddy
    By fizban in forum מכירה - מכוניות ואופנועים בלבד
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 21/02/06, 15:07
  2. שעון לחץ שמן
    By gooli77 in forum מכירה - מכוניות ואופנועים בלבד
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 19/12/05, 20:10
  3. שעון לחץ שמן
    By burshtein in forum טכני, אחזקה וטיפולים
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 18/07/05, 21:09
  4. [מכירה]שעון תערובת,שעון לחץ שמן,חום שמן
    By zigi in forum מכירה - מכוניות ואופנועים בלבד
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 17/06/05, 19:38
  5. שעון לחץ שמן
    By danieltaiber in forum טכני, אחזקה וטיפולים
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 25/01/05, 20:23

כללי פרסום הודעות

  • לא באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך הודעות
  •