Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סובב מותג - פיג'ו -208 דיזל


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2921 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אחרונה חביבה בסבב היא גרסת הדיזל של 208.

יואב חשב שהוא לוקח לביאה קטנה ומצא את עצמו נוהג בגמל מוטורי...

 

עוד על עלילות הדיזלית הקטנה כאן

 

20160329_143908.jpg20160330_065845.jpg20160330_065930.jpg20160330_070225 (1).jpg

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אמנם התרשמתי ממנה בסה"כ ב5 דקות של נהיגה אבל זה מנוע דיזל יחסית שקט ממה שהתרגלתי אליו ממנועי דיזל אחרים (בעיקר 1.5 DCI).

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במבט על המתחרות, יש לה רק מתחרה אחת - קיה ריו דיזל.

הבעיה של קיה זה שהיא עולה 128,000 שקלים ופרט למוניות, ממש לא נראה שמישהו פרטי ירכוש אותה.

שיא האבסורד - הסיד דיזל ידנית (כולל הסטיישן) יותר זולה מהריו דיזל ידנית.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על השיתוף !

נהנתי לקרוא את כל כתבות "סובב מותג" והן כיסו את כל קו מכוניות פיג'ו החדש.

האמת, קשה לחשוב למי המכונית הזו מתאימה; עבור נהגי מוניות היא קטנה מידי ומורי נהיגה יעדיפו מכונית גדולה יותר.

חסכון דומה ישיגו היאריס והג'אז ההיברידיות, מה עוד שהן אוטומטיות.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא רק שהפג'ו הזו היא לדעתי היפה ביותר בקטגוריה, בשילוב המנוע הזה היא גם חסכונית מאוד.

 

רק ביקורת קטנה,

אני בטוח שמדובר במכונית חסכונית מאוד, אבל 30-35 ק"מ לליטר נשמע קצת יותר מדי אופטימי. לא הייתי קובע נחרצות שזו אכן הצריכה שלה על סמך מחשב הדרך נטו, אלא מתדלק בסוף המבחן ורואה באמת מה הצריכה המשולבת שלה במאני טיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זו בהחלט הגרסא המועדפת עלי בהיצע ה-208 העממיות (היינו, להוציא את ה-GTI), ועולה משמעותית על הסנדרו סטפווי דיזל, שהיא לדעתי סוג של סתירה פנימית- מחד, מנוע הדיזל חסכוני ומוכר מדגמים אחרים של רנו, ומאידך הוא טוב בעיקר למי שנוסע הרבה, וזה לא יעדיף לנסוע בסנדרו פשוטה יחסית.

אחלה אוטו, שאפו לובינסקי!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גולף,

אני לוקח בחשבון סטייה זהה בכל המכוניות של פיג'ו שבדקתי.

30 - 35 קמ לליטר זה בדיוק בסגנון הנסיעה שבעזרתו הצלחתי להוציא 3.9 ליטר ל 100 ק"מ עם הריו שלי, כלומר אדם קשיש שנוהג ברכב בעודו מושפע מכדורי שינה.

לכן לקחתי מרווח בטחון ריאלי לדעתי לחלוטין של מעל 25 ק"מ לליטר, ועל מיכל של 50 ליטר אנחנו מדברים על 1250 ק"מ למיכל דלק. זה מטורף.

זה גם נותן פייט רציני למנועים היברידיים.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גולף,

אני לוקח בחשבון סטייה זהה בכל המכוניות של פיג'ו שבדקתי.

30 - 35 קמ לליטר זה בדיוק בסגנון הנסיעה שבעזרתו הצלחתי להוציא 3.9 ליטר ל 100 ק"מ עם הריו שלי, כלומר אדם קשיש שנוהג ברכב בעודו מושפע מכדורי שינה.

לכן לקחתי מרווח בטחון ריאלי לדעתי לחלוטין של מעל 25 ק"מ לליטר, ועל מיכל של 50 ליטר אנחנו מדברים על 1250 ק"מ למיכל דלק. זה מטורף.

זה גם נותן פייט רציני למנועים היברידיים.

 

פייט? יותר כמו נוקאאוט.

עם מומנט כזה, תיבה ידנית, וצריכה כזו אין מה להשוות להיברידיות שמורכבות אלקטרונית ומכאנית משמעותית.

טורבו דיזל ידני זה השילוב האהוב עלי.

אחלה רכב!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

...האמת, קשה לחשוב למי המכונית הזו מתאימה; עבור נהגי מוניות היא קטנה מידי ומורי נהיגה יעדיפו מכונית גדולה יותר.

חסכון דומה ישיגו היאריס והג'אז ההיברידיות, מה עוד שהן אוטומטיות.

 

כל זמן שלובינסקי מסרבים להביא את גרסת הטורבו בנזין הידנית זאת תהיה האופציה היחידה למי שרוצה 208, לבחוש ידנית בהילוכים וגם להנות מרכב שזז כשמבקשים ממנו.

בנוסף, כל מי שלא נדרש לרכב משפחתי, אבל עושה קילומטרז' ממוצע ומעלה, יהנה מהחסכון הגדול בדלק. אני עשיתי על הקקטוס דיזל כ-190 ק"מ בסביבה הררית, ומתווה שדומה יותר לנסיעה עירונית מבין עירונית, והגעתי לצריכה של 1:19. נראה לי שצריכה של 1:25 זה נתון מאוד ראלי לרכב הזה.

עריכה אחרונה על ידי אורי מ.

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהשוואה לפלואנס דיזל, יצאתי אתמול לטיול, תדלקתי בבית גוברין מיכל מלא, נסיעה עם רכב עמוס עד לצומת הערבה במהירות רגילה רכב עמוס ומזגן דולק, בצומת הערבה (לאחר בערך 100 ק"מ מהתדלוק) מחשב הרכב מציג 1600 ק"מ!!! טווח עד לתדלוק הבא, לכן נראה שבמנועים החדשים ובנהיגת סבתא זה אפשרי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת, קשה לחשוב למי המכונית הזו מתאימה; עבור נהגי מוניות היא קטנה מידי ומורי נהיגה יעדיפו מכונית גדולה יותר.

 

אתה כנראה לא מכיר את השיקול העיקרי של מורי נהיגה ונהגי מוניות.

 

יש כבר הרבה מורי נהיגה ומוניות עם קיה ריו האצ'בק (דיזל) וסאנדרו סטפוואי (דיזל), אני מאמין שגם 208 BlueHDi יגיעו לשם.

היום: ג'ילי גיאומטרי C

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2921 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...