Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טיפול כושל במוסך שגרם כנראה לתקלה-פיאט בראבו 2011 מוסך שאפיק בחיפה


MR.sUB
שימו לב! השרשור הזה בן 2934 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום חברים,

אני רותח ועצבני כשאני רושם את הפוסט הזה ובולע רוק עקב חשש מהעלות שאצטרך כנראה לשאת בה ( כשאני עוד סטודנט), כשכל העוול בכפי הוא שהלכתי למוסך מורשה של פיאט לממש את ההטבה שמגיעה לי לאחר העברת בעלות

(שהיא החלפת שמן ומסנן שמן מקורי) על רכב מסוג פיאט בראבו 1.4 טורבו דגם סנסיישן שנת 2011 עם 64 אלף ק"מ עם השעון.

הסיפור הולך להיות ארוך אבל אני מאוד אשמח אם תקראו עד הסוף ותביעו דעה.

 

הרכב היה מטופל במוסך מורשה והטיפול האחרון היה ה60000 שהתבצע ב55 אלף ק"מ .

כאשר קיבלתי את הפתק להחלפת שמנים בחינם בסניף הדואר אמרתי לעצמי "מעולה, נחליף שמנים עכשיו לרענון ולפני הטסט נחליף שוב את השמן נשים שמן חדש ונעשה טיפול כולל."

אחד הדברים שעשיתי באותו היום כשקניתי את הרכב היה לבדוק את מפלס השמן והמים. השמן היה בערך ב3/4 המדיד והמים בדיוק על קו המקסימום- כלומר, פיקס עבור רכב שעבר החלפת שמנים לפני 10 אלף בערך ובתאריך 09/14.

שבועיים נסעתי ברכב ללא שום בעיה( אני מאוד פדנט ורגיש לרכבים שלי ובד"כ שם לב לכל ציוץ שלא במקום)

הרכב נוסע מגיב וללא שום בעיה פרט לרפידות שורקות ומעצבנות( של רמסה אז כבר הבנתי שפה הבעיה).

 

לאחר שבועיים התקשרתי למוסך שאפיק בחיפה לקבוע זמן לטיפול החלפת שמנים בעזרת התלוש שיש לי.

דיברתי עם איזה בחור שם אמר לי להגיע ביום שיש ה4.3.16 כמה שיותר מוקדם בבוקר כדי שנעשה את זה לפני שיש לחץ, שאלתי מתי הם פותחים והוא אמר לי שבשעה 8.

 

ביום שישי המדובר הגעתי למוסך בשעה עשרה ל8 בבוקר. המרתי שאני רוצה לעשות החלפת שמנים הכל טוב ויפה עד שאמרתי שמדובר בתלוש דרך סמלת. אז מנהל העבודה קצת ניסה לחפף אותי ולהגיד לי שאין לו אנשים ואי אפשר ואי אפשר, בתור אחד שעובר כל השבוע מ7 וחצי בבוקר עד מינימום 6 וחצי בערב. אין לי זמן אחר חוץ מיום שישי, ואני כבר פה , אז עמדתי על כך שיעשו לי את הטיפול כמו שהתחייבו.

 

אחד האנשים שם דיבר עם מנהל העבודה ואמר שיקח את זה על עצמו( היום גיליתי שמודבר בבנו של מנהל המוסך בכבודו ובעצמו).

התחילו לעבוד לי על האוטו, מהרגע הראשון אתה מבין שלא מדובר במישהו שיודע את העבודה. בא לפתוח ברגים כשהמברגה על מצב של נעילה וטוחן את הבורג, בסגירת ברגים עובד עם המברגה במצב של הברגה ולא על מומנט מסויים, פשוט חובבניות, כל הזמן הערתי לו רק שיסתיים ושאני אוכל עוד לפתוח את הברגים ברכב, לא ידע איזה גודל ברגים מחזיקים את הסוגר של הפילטר וכל העבודה היתה מרושלת.

בסופו של דבר פורק הפילטר ונפתח אגן השמן והשמן זרם החוצה( כמות גדולה).

הבחור בא למלא שמן חדש ברכב (agip a-sin 5w40 בבקבוקים של ליטר), לפי מה שאני קראתי לפני בספר רכב כי אני בד"כ אוהב לקנות לבד את השמן ורציתי לדעת כמה הקיבולת פה ראיתי שיש צורך ב2.9 ליטר למלא את השמן לגמרי ברכב.

2.6 ליטר לאגן השמן ועוד 0.3 לפילטר השמן.

המוסכניק מתחיל למלא. ליטר ראשון, ליטר שני, ליטר שלישי... הופה אני עוצר אותו ואומר לו( כי אני מבין כבר שהוא דיי חאפר) שלפי מה שאני יודע זה מספיק והמנוע צריך להיות מלא.

הבחור אבל אומר לי שהמדיד עוד לא מראה פול ומילא עוד בקבוק שלם ואחריו עוד כמעט עוד בקבוק!.

עכשיו אני , טוב אולי טעיתי בקוד מנוע , או שהסתכלתי במקום הנכון וכנראה צריך יותר. בקליאו ספורט שלי לפני זה היה צריך כמעט 5 ליטר להחלפה מלאה. אז טוב, טעות שלי.

נסעתי משם ופה נסגר היום .

 

יום למחר נוסעים לטיול בסוך הטיול מחנים באיזשהו פארק , ביציאה מהפארק ישנה ירידה ארוכה למטה שאת כולה עשיתי בהדרדרות ללא גז ועכשיו מתחילות הצרות...

בסוף השביל , בא להשתלב לכביש, לוחץ על הגז, הרכב קצת מגמגם, מסכל במראה האחורית ענן! לבן של עשן!.

 

רכב אחר עוצר לידי ברמזור אומר לי שמע אחי יש לך מלאא עשן יוצא מהרכב אני לא יודע בדיוק מה להגיד, גם לתומי חשבתי שמדובר אולי באפר לבן שעף מהכביש שהייתי עליו.

ממשיך לנסוע לוחץ חזק על הגז וכלום הכל תקין אין עשן אין כלום.

כמה ימים לאחר מכן נוסע בחיפה בדרך הים( כביש ארוך מאוד בירידה) כל הנסיעה אני תקוע מאחורי גברת שלא ממהרת לשום מקום והכביש הוא חד נתיבי, בסוף הירידה הכביש מתפצל לשניים ואני שמח רוצה לעקוף. מוריד לשני לחוץ על הגז והופה! ענן עשן ענקק! מאחורה וכך המשיך אחרי ירידה ארוכה לחיצה חזקה על הגז קצת עשן( תלוי באורך הירידה, ארוכה יותר- יותר עשן תקצרה יותר- פחות עשן).

יום שישי האחרון ה8.4.16 החלטתי לבדוק שמן ולראות האם כל העשן הזה זה בקטנה או שמשהו באמת לא בסדר פה, אני מחנה את הרכב בגרנד קניון בחניון( מקום מישורי), עושה סיבוב בקניוןת חוזר אחרי שעתיים בודק שמן, נדהם. אין שמן! החלק התחתון של המדיד עם קצת שמן, מתחת למינימום! "מה קורה פה!!! לפני חודש שמתי שמן מלא חדש! איך זה יכול להיות!"

נושם, חושב קצת אחורה מה היה , קורא קצת באינטרנט על עודף שמן במנוע ולמה הוא יכול לגרום, ומתחיל לחבר את הנקודות... עודף שמן קיצוני( במקרה שלי בערך 1.5-2 ליטר מעבר ל2.9 שצריכים להיות) יכול לגרום לשריפת שמן מוגברת וזה אין בעיה( כל עוד זה היה מגיע לרמה תקינה ומפסיק) , אבל במקרים קיצוניים גם יכול לפרוץ את האטמים של המנוע בבוכנה ושל השסתומים ומה לא!

 

דיברתי עם שירות הלקוחות של פיאט עם בחור בשם שחף, סיפרתי לו את הכל מפה לשם הוא אמר לי במילים יפות" אנחנו לא בוררים פה מי צודק , לך לשאפיק, תנסה לדבר שם אולי תתפלא והדברים יפתרו".

 

היום בבוקר 11/4/16 הגעתי לשאפיק בשעה 08:05 בבוקר.

סיפרתי את הסיפור, אמר לי ש"לא יכול להיות ששמו 5 ליטר" אמרתי לו "שמע גם אני לא הייתי מאמין ולא זוכר את זה אפילו אם אני לא הייתי יודע כמה צריך ועוצר את העובד ב3 ליטר וזוכר בדיוק את התגובה של זה עוד לא מלא במדיד ומוסיף עוד ליטר ואז עוד בקבוק של ליטר כמעט מרוקן"( לא יודע בדיוק כמה מתוכו).

 

ממשיכים, חשבו להפיל את זה על הטורבו שאולי הוא לא תקין, מפרקים את הצינור פליטה מהטורבו והוא יבש תקין, הטורבו לא זורק שמן והתקלה כנראה לא מגיעה ממנו, באותו הרגע בערך מגיע בכבודו ובעצמו הבן של בעל המוסך, זה ש"טיפל" לי ברכב ושואל אותי מה קורה ומה הולך ומה התקלה.

מסביר לו מה שהיה ומה היה לי, מנסה להזכיר לו מה היה ביניינו בטיפול ואז מתחילה הציניות "אה, ו6 ליטר אתה לא זוכר ששמתי? אולי זה היה 6 ואתה לא זוכר" , בקיצור מנסה להסתלבט עלי, האהבל שלא יודע למלא שמן כמו שצרי ברכב בא להסתלבט עלי... אמרתי לו שאנחנו ממש לא ברמה הזאת ושירד מההסתלבטות עכשיו. אמר לי

"טוב אז מה אתה רוצה עכשיות הגעת לפה בשביל משהו מה אתה רוצה"

אמרתי לו שאני רוצה שיבדו מה הבעיה ושאני יודע שמעודף שמן יכולות להגרם בעיות במנוע עקב לחץ שמן גבוהה על האטמים( אני גם לא נהג ממש רגוע).

הוא עונה לי " הרכב הזה אוכל שמן ככה הוא" אני אומר לו " מיכל שמן שלם! במשך חודש ושבוע!?@#?" הוא ואמר לי " האוטו הזה אוכל שמן מה אתה רוצה עכשיו"

מפה לשם הוא הלך ולי סגרו את כל הדברים באוטו, חוזר למשרד, שואל אותם מה עכשיו מה עושים? הוא אומר לי אתה יכול לנסוע, אני אומר מה לנסוע מה עם המשך הבדיקה, הבן של הבעלים אומר לי, פה זה לא מכון בדיקה אתה רוצה לך למכון בדיקה שיבדקו לך מה עם המנוע.

אמרתי לו שוב אבל מעודף שמן ששמת יכולות להגרם בעיות רציניות לא מתכוונים לבדוק? משהו?

אומר לי אני שמתי לך 3 ליטר

 

 

בסוף שאלתי אותו, יש לך מצלמות פה? הוא אומר לי כן, אמרתי לו יופי, אז בוא נבדוק אם יוצא שבאמת שמת 3 ליטר ואני סתם דביל אז אין לי טענות אני ממש אצטער ופה נגמר הסיפור. הוא בתגובה התחיל לצעור שהוא לא יראה לי שום הקלטות ושום צילומים.

פה אמרתי לו שנתראה דרך שירות הלקוחות של פיאט ונראה.

 

 

פה נגמר הסיפור. נכנסתי עם רכב תקין להחליף שמן, ויצאתי עם רכב תקול שאוכל שמן עקב חוסר בידיים מקצועיות ששמו כמעט פי 2! מקיבולת השמן במנוע במצב תקין.

אני עוד סטודנט, קניתי את הרכב במיטב כספני שאני עובד בשבילו ועכשיו מפחד להשאר עם חור בכיס כדי לטפל באי-אילו אטמים /ראש/ לא יודע מה שהלך וגורם לשריפת השמן המוגברת...

אני ממש לא רוצה שהעניין הזה ישכח ויעלם. ושאני אשאר ללקק את הפצעים.

מה לעשות ? איך להמשיך? מה דעתכם?

אשמח אם לאנשים עם נסיון יש דיעה לגבי העודף שמן הגדול במנוע.

תודה רבה,

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 95
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

כואב הלב לשמוע את זה.

 

אתה צודק במאה אחוז, קיבולת השמן במנוע 2.9 ליטר.

 

דבר ראשון תשלים שמן למקסימום, את אותו השמן שמילאו לך, 5W40 בתקן C3.

 

דבר שני, תפרק מגן תחתון כנס מתחת ותוודא שאין נזילות ממחזירי שמן למיניהם, ושהכל יבש.

 

תסתכל גם על בית הפילטר, למרות שהוא מכוסה במגן חום, תוודא שלא נוזל גם ממנו.

 

אם אכילת השמן תמשיך בימים הקרובים, תפנה לאיגוד המוסכים, יחד עם המסמך הזה:

 

https://drive.google.com/file/d/0B7m0YJC0WxA8R2k3U0JaeGgwYlE/view?usp=sharing

 

(דבר שלישי - אל תאשים את הרפידות של רמסה, הן מצוינות, פשוט מאוד נדיר שמגרזים פה רפידות לצערנו)

עריכה אחרונה על ידי asafasaf

Stay Dirty

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוא עונה לי " הרכב הזה אוכל שמן ככה הוא" אני אומר לו " מיכל שמן שלם! במשך חודש ושבוע!?@#?" הוא ואמר לי " האוטו הזה אוכל שמן מה אתה רוצה עכשיו"

במילה אחת: זובי. הניסיון המצטבר שלי עם בראבו עבר מזמן את 200K ק"מ. הרבה דברים אפשר לומר על הרכב הזה - אלא שצריכת שמן גבוהה ממש לא מאפיינת אותו.

בתקופה שהיתה לי בראבו של העבודה, הטיפול היה לפי הוראות היצרן, כלומר: כל 30K ק"מ. למרות שלא ממש ריחמתי על הדוושה הימנית, המקסימום שהמפלס היה יורד בין הטיפולים - אם הוא היה יורד - זה בערך עד קו ה-2/3.

שלא יספרו לך סיפורי סבתא.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם לי נושא אכילת השמן לא הגיוני וזה סתם התחמקות, לבוא לאדם ולהגיד לו שהאוטו שלו אוכל שמן ושהגיוני שהמדיד במשך חודש ירד מפול למינימום( זה מה שמשתמע מזה שהוא אמר לי שהמנוע אוכל שמן ברגיל) זה לא הגיוני.

אסף, אין לי מקום להעלות את הרכב על ליפף או בוקים כדי להכנס מתחתיו אז זה קצת בעייתי למרות שאני אשמח לעשות את זה וממש מקווה שאני אמצא שם נזילה, וששם היא התפרצה ולא במנוע. אבל זה לא יסתדר עם העובדה שיצא עשן לבן.

בינתיים מילאתי לפול שוב עם שמן קאסטרול אדג' 5w40 שזה השמן שקניתי בתכלס לטיפול הבא.

 

האם לדעתכם לפיאט אין צד בעניין? היא לא צריכה להיות מעורבת? מוסך מורשה שלה שגורם לתקלה ללא לקיחת אחריות ולא הקטנה ביותר של להשקיע את הזמן בלבדוק, אפילו מינימום לבדוק אם באמת היתה טעות יש מצלמות! הוא לא רוצה לבדוק כי הוא הבן של הבעלים!

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כואב הלב שבנאדם נכנס לדבר הכי פשוט שיש שזה שמן ופילטר ויוצא עם מנוע שמעשן ואוכל שמן. לפי דעתי באמת לפנות לאיגוד המוסכים ואולי לתבוע את המוסך. אולי לנסות לפני לדבר עם הבעלים (האבא של אותו אחד) שוב ואולי להגיע להסדר לפני תביעה או כדומה.

 

מקווה שיצליח לך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה לא צריך ליפט או בוקים. תחנה עם צד אחד של הרכב על מדרכה, כנס מתחת (כמובן עם רכב כבוי ובלם יד משוך) ותפרק את המגן. מדובר בכמה ברגי פיליפס ואולי קצת משושים.

 

מלמטה גם תוכל לראות היטב את בית הפילטר.

 

קודם כל צריך להבין מה קרה שם בדיוק.

Stay Dirty

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מציע לפנות לאיגוד המוסכים,אני זוכר מקרה בפורום שרק אחרי פניה לשם,התקשרו לבחור מהמוסך וטיפלו בו.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עצוב וכואב מאד לשמוע סיפורים כאלה. החאפריות של המוסכים בארץ כרגיל חוגגת והלקוח נדפק מבלי שאף אחד יקבל על עצמו את האחריות.

אני לא חושב שיש לי הרבה מה להוסיף מעבר למה שכבר הוצע. לפנות לפיאט המרכזית ולהתלונן בפניהם, במידה וזה לא יעזור להזיז משהו, לפנות לאיגוד המוסכים ואולי במקביל גם לפיאט העולמית.

כפי שאמרת, מדובר כנראה במישהו שאין לו חצי מושג לגבי מה הוא עושה, והוא לא מכיר בכלל את הרכב ולא יודע מה קיבלת השמן של המנוע. בהרבה מכוניות קיבולת השמן היא אכן יותר מ-4 ליטר ולכן הוא כנראה מזג בכיף שלו. כשממלאים שמן לוקח לו כמה שניות לרדת לאגן, אבל קשה לי להבין איך מגיעים למצב של 1-2 ליטר יותר מדי. תמיד צריך לבדוק את מפלס השמן בסוף המילוי ולפני היציאה מהמוסך כדי לוודא שלא מילאו יותר (או מעט) מדי שמן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אמיר,

אני מתחיל ואומר שאני איתך לגמרי, ואין ספק ממשי שאתה הצודק בסיפור הזה.

אבל זה לא עוזר לאף אחד.

השאלה שלי אליך היא יותר פשוטה - מדוע החלטת ללכת למוסך הזה? אתה יודע שעברו תחתי מס' איטלקיות (אם אני לא טועה דיברנו עוד לפני שקנית את הבראבו), ובחיים לא שקלתי אפילו בצחוק ללכת למוסך עליו אתה מדבר למרות שאנחנו מאותו אזור.

ויש סיבה טובה לכך, ואני בטוח ששנינו יודעים לאיזה מוסך אנשים מהאזור שלנו *אמורים* ללכת (עדי, חדרה).

שוב, לא בא אליך בטענות, וברור שכל מוסך אליו נכנסים אמור לתת לך שירות סביר ומעלה (רחוק ממה שקיבלת). פשוט עדיף להיות חכם מאשר צודק. אני מנחש שרצית לחסוך נסיעה מיותרת לחדרה, אבל תראה כמה עולה בארץ שלנו ללכת למוסך שרירותי ככה סתם... ההסתברות לכשל לא שווה את הרווח בזמן.

 

אני הלכתי לעדי עם האלפא, גם עם שובר, קיבלתי טיפול שופרא דשופרא. אני אחזור לשם בעתיד בשמחה.

עוד הרבה חברים עם איטלקיות טיפלו שם ואני בטוח שגם אתה נתקלת בהמלצות.

 

מקווה שהבראבו שלך תחלים במהרה, ושבחיים לא תכנס למוסך עליו דיברת.

אני כמובן אוודא שאף אחד שאני מכיר לא יתקרב לשם.

 

בהצלחה חבוב

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גועל נפש... רציתי לכתוב כמה פעמים תגובה יותר חריפה אבל סביר להניח שהייתי חוטף אזהרות.

 

בכל מקרה, נסכם את זה כמו שORYO אמר, תדאג שמי שאתה מכיר לא יעבור אפילו ליד המוסך, אפילו לא להסתכל.

 

בושה וחרפה. עושים שם רע למקצוע, מעסיקים את הבן של הבן של הבן בגיל 4 ולא פלא שככה המוסכים נראים.

 

מילא אתה אידיוט שלא מבין במכונאות, תיקח אחריות.

 

עצה שלי לאנשים, היום לכל בעל מקצוע שקשור לרכב אך לאו דווקא מוסכים , הבהרתי שיש פורום גדול של רכב ושכל דבר לטוב ולרע ניתן לספר על אותו בעל המקצוע. אתה תראה שאו שהם מופתעים או שהם בלחץ... הגיע הזמן להגיד לכולם שדברים רעים יעברו באינטרנט במהרה!

עריכה אחרונה על ידי אושריקו
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תסלח לי אבל אבל גם לך יש חלק ולו הכי קטן בכל הנושא הזה, ראית שמילאו לך כמות מטורפת של שמן, בסוף הטיפול, לא חשבת לבדוק לרגע את המדיד?

 

כמובן שהמוסך מבחינתי אמור לשאת בכל האחריות וההוצאות שנגמרו לך בעקבות הילולת השמן שעשו לך במנוע, אבל אתה ראית במו עיניך ששמו לך כמעט 2 ליטר יותר ממה שצריך, למה לא בדקת אחרי המוסכניק את המדיד?

 

בכל מקרה - לפי איך שזה נראה ונשמע לצערי אני רואה את הסיפור הזה נגמר בזה שאתה תצטרך לאכול את כל הח*א לבד כי לא נראה שהמוסך מתכוון לקחת ולו טיפת אחריות על הנושא.

 

ההמלצה שלי היא קודם כל לפנות למוסך אחר מקצועי ואמין שיתן דיאגנוזה מדויקת לגבי המצב של המנוע \ אטמים וכל מה שיכול היה להיפגע, תתקן ואז תראה איך אתה מתקדם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רועי, בגלל שזה לא טעות אנוש שכן יש מוסכניקים שלפעמים טועים כי מה לעשות הם בני אדם והם אנושיים וגדולת המוסכניק זה להגיד טעיתי,מתנצל, התיקון חוזר עליי.

במצב כזה אם מה שקרה זה דבר כל כך פשוט אני לא מתייחס, אבל במצב הזה הוא דפק לו מנוע+מסתלבט עליו+לא לוקח אחריות.

 

זה שהוא צריך ללכת למוסך אחר ולפתור את הבעיה זו עבודה, אבל על הדרך הייתי עושה שיימינג יפה למוסך הזה.

 

בד"כ אני לא כזה חריף ואני לא אוהב את הדברים האלו אבל פה זה ממש עצבן אותי מכל מיני סיבות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת היא שזאת כן טעות אנוש, אני משוכנע לגמרי שלא הכניסו לו 5 ליטר בכוונה, הוא באמת ובתמים חשב שזו הכמות שצריך להכניס וזה כנראה נבע מחוסר מקצועיות מוחלטת ולא בזדון.

 

שיימינג זה הדבר האחרון שכרגע צריך להטריד אותו כי לפי איך שזה נראה מחכה לו הוצאה רצינית בדרך, שיטפל בנושא הזה וישמיש את האוטו קודם לפני שיקרה עוד נזק - אחרי זה שירביץ שיימינג כאילו אין מחר ובצדק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי דווקא יש ניסיון טוב עם המוסך הנ"ל , ואני מכיר גם בעלי פיאטים נוספים שטיפלו ברכבם במוסך הנ"ל והיו מרוצים.

בשארה מנהל השירות במוסך משתדל לתת שירות על הצד הטוב ביותר, וגם המכונאים רובם בעלי ניסיון ועובדים שם כבר לא מעט זמן.

מה גם שאין הרבה מוסכים מורשים שיתנו לך לעמוד ליד הרכב, לצפות בעבודתם של המכונאים מקרוב ולשאול שאלות.

אני מבין את הכעס של פות"ש, אך בכל זאת חשוב לי לומר שלא הכל שחור, כפי שמצטייר מרוב התגובות פה.

 

Sent from my LG-H955 using Tapatalk

citroen c3 picasso 1.6 hdi mt

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ZIVK אם תשאל את רוב בעלי פיאט הם ימליצו לך לא להתקרב למוסך הזה, וגם אני ידעתי את זה , גם מהם וגם מניסיון שלנו עם פיאט טיפו אצלהם וההמלצה היא באמת לנסוע עד לחדרה למוסך עדי. זאת המלצה גם של כל בעל בראבו.

אבל אמרתי לעצמי שזה כולה החלפת שמן, באמת שקשה לפקשש פה. והינה, הצליחו...

לא יכול להיות שהכל שם רע,תמיד, בכל טיפול. פשוט כנראה בצורה יחסית, הם לא טובים. בלי ספק.

ואל תשכח את חוסר לקיחת האחריות כשהם לא בסדר.

הוא אמר בעצמו שי שלו מצלמות שמקליטות, אם הוא היה גבר באמת כמו שצריך ויודע שהוא באמת בסדר הוא היה הולך איתי מראה לי את הוידאו ומשתיק אותי לחלוטין. אבל הוא לא עשה את זה, הוא עוד התעצבן והתחיל לצעוק כשהעלתי את האופציה לזה.

אם אני הייתי בעל העסק? ישר מראה ללקוח להראות לו שהוא דביל.

 

ו ROEI1 אני גם ממש מצטער על זה שלא עמדתי על זה ובדקתי שהכל תקין בסוף הטיפול, זה הטיפול הראשון שלי בבראבו וחשבתי שבאת טעיתי כי בקליאו למשל באמת נכנס 5 ליטר( 5.2 אפילו) והחלקתי את זה... טעות מרה שלי.

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2934 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...