מציג תוצאות 1 עד 11 מתוך 11

נושא: לא לצחוק עליי אבל....

  1. #1
    מגובב מוביל הסימלון של Nakamichi
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    הודעות
    15,558
    רציתי לשאול....איך ממלאים אוויר בגלגלים?
    רצוי למלא שהצמיג חם? קר?
    האם שהוא חם צריך למלא יותר? פחות?
    האם שהצמיג נראה כאילו חסר לו קצת אוויר, אבל הלחץ תקין זה נורמלי?

    ואם יש לכם עוד כול מיני טיפים...

    תודה מראש...


  2. -

  3. הסימלון של מנהל-המערכת
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    חשבתם פעם מה הוא הרכב הכי מתאים לכם?

    היי, אני היועץ האוטומטי של קארספורום לבחירת רכב
    אני אשמח לעזור לך בבחירת הרכב הבא שלך. אני כבר מחכה לך ומבטיח שתוך פחות מ-2 דקות נמצא את הרכב המושלם בשבילך. ואם לא, השירות חינם.
    סתם! , אני צוחק. השירות תמיד חינם! כל מה שצריך לעשות זה ללחוץ כאן

  4. #2
    נהג נמרץ (> 500 הודעות) הסימלון של נמרוד_פוקוס
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    פתח תקווה
    הודעות
    605
    יש למדוד את לחץ האויר בצמיג כאשר קר (בבוקר - לפני תחילת תנועה), ולמדוד לפני ניפוח בתחנת הדלק - על סמך ההפרש יש להוסיף את הלחץ
    דוגמא: מדידת בוקר (צמיג קר) מראה 30 PSI, הלחץ הנדרש הוא 32 PSI
    מדידה בתחנת הדלק (צמיג חם) מניבה 32 PSI - יש להוסיף 2 PSI ולמלא 34...(שזה הלחץ הנדרש בצמיג חם, ככל הנראה)

    נמרוד , משתדל לעזור
    The higher you go, the harder the fall..

  5. #3
    אחראי ראשי הסימלון של איציק נ.
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    פסגות אפק
    הודעות
    13,574
    שים לב:
    לרוב, הגלגלים הקדמיים מתחממים יותר מהר מהקדמיים.
    אם אני ממלא לאחר נסיעה אני מוסיף 2PSI קדימה ועוד 1PSI אחורה להמלצת היצרן.

    המלצתי האישית.

    איציק

  6. #4
    משקיען (> 750 הודעות) הסימלון של יובל
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    הודעות
    949
    אני רוצה רק להוסיף שעדיף למלא בעזרת המכשירים הדיגיטאליים
    הם מדוייקים יותר, וגם מורידים לחץ אם הוא גבוה מידי עד לערך הרצוי (תחדשו לי אם תגידו שזה גם באנאלוגיים)

    עוד דבר, לחץ גבוה מקדימה מפחית נטיה לתת היגוי (בשל אחיזה עדיפה לקדמיים) ולהיפך
    אני לפעמים מכוון כך לשם נטייה קלה להיגוי יתר

  7. #5
    מגובב מוביל הסימלון של Nakamichi
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    הודעות
    15,558
    לצעיר, תחנת הדלק שהתקינה מכשיר דיגיטלי מתקדם, החליפה אותו באחד אנלוגי אחרי חודש בערך..(ונדליזם?) בכול מקרה,
    אם נניח אני צריך 32 PSI....אני מגיע לתחנת הדלק...שם את המחוג על 32.... וממלא עד שהמחט מפסיקה לקפוץ...
    ואתם אומרים שצריך לשים על 2PSI כדי להגיע ללחץ הרצוי?!


    יש לי עוד מלא מה ללמוד....

  8. #6
    משקיען (> 750 הודעות) הסימלון של יובל
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    הודעות
    949
    ציטוט sterling כתב:
    לצעיר, תחנת הדלק שהתקינה מכשיר דיגיטלי מתקדם, החליפה אותו באחד אנלוגי אחרי חודש בערך..(ונדליזם?) בכול מקרה,
    אם נניח אני צריך 32 PSI....אני מגיע לתחנת הדלק...שם את המחוג על 32.... וממלא עד שהמחט מפסיקה לקפוץ...
    ואתם אומרים שצריך לשים על 2PSI כדי להגיע ללחץ הרצוי?!


    יש לי עוד מלא מה ללמוד....
    בהנחה שבאמת לא הבנת
    אני מניח שכוונתך לדברי נמרוד
    הוא התכוון שאתה מוסיף 2 בנוסף ללחץ שאתה אמור לשים (אם אתה צריך 30 שים 32)
    זאת מהסיבה שאחרי הנסיעה לשם הצמיגים ככל הנראה יהיו חמים
    (הוא גם ציין שעל סמך ההפרש אתה מוסיף את הלחץ)

  9. #7
    נהג נמרץ (> 500 הודעות) הסימלון של נמרוד_פוקוס
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    פתח תקווה
    הודעות
    605
    שוב , כמו שכבר אמרתי - למדוד בעצמך לחץ (עם מד לחץ) לפני תחילת נסיעה (צמיג קר) ובתחנת הדלק לפני תחילת מילוי (צמיג חם). לפי ההפרש בין חם לקר וההפרש בין קר ורצוי לחשב גם את הלחץ הנדרש עבור המילוי בתחנה
    במידה והתחנה מצויידת במילוי אנלוגי - יש לבדוק גם במהלך המילוי את לחץ האויר בצמיג (התחנות האנלוגיות יכולות לזייף למעלה ולמטה..)

    נמרוד
    The higher you go, the harder the fall..

  10. #8
    מגובב מוביל הסימלון של Nakamichi
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    הודעות
    15,558
    היום בבוקר מילאתי אוויר, (לחץ 32)
    ובאחד הצמיגים (מדדתי כרגע) הלחץ ירד ל-10!!
    יש תקלה בצמיג? או לזרוק ת'מד לחץ אוויר שלי לפח?

  11. #9
    נהג שודים (> 1000 הודעות) הסימלון של Boxer
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    בחגבי הסלע
    הודעות
    1,023
    לחץ אויר 10 = פנצ'ר.

    אם הצמיג שלך נראה שטוח - יש פנצ'ר.

    אם הצמיג נראה סביר - יש לך בעיה במודד או במדידה
    היתה לי אלפא אדומה / היתה לי אלפא / היום אני נוסע / במכונית רגילה.

  12. #10
    משתמש לא נורמאלי הסימלון של ishpuz
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    הודעות
    4,828
    כזה צעצוע נחמד, אני בודק בו אוויר כל פעם שאני ממלא דלק. תמיד חסר לי קצת. אני ממש ממש חייב לשפץ את הג'נטים ולהחליף את הפירורים שיושבים עליהם ונקראים "צמיג"


  13. תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    הודעה פירסומת

    עומדים לחדש את ביטוח הרכב?
    לחצו כאן וקבלו הצעות לביטוח online

  14. #11
    נהג שודים (> 1000 הודעות) הסימלון של DanyG
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    באר יעקב
    הודעות
    1,394
    כמה דברים שכדאי לדעת על לחצי אוויר :

    1. צמיג שחסר בו אוויר מתחמם ועשוי להתפוצץ (במקרים חריגים).
    2. צמיג שחסר בו אוויר פוגע בביצועים ומעלה את צריכת הדלק.
    3. צמיג שחסר בו אוויר גורם לשחיקה מהירה של כתפי הסוליה.
    4. צמיג שחסר בו אוויר יתחיל להחליקו מוקדם יותר מאשר צמיג עם עודף אוויר.
    5. צמיג שחסר בו אוויר באופן חריג עלול להתקלף מהג'אנט בסיבוב ולגרום להתהפכות מיידית.

    לדעתי אין לסמוך בשום אופן על המד האנלוגי בתחנות הדלק.

    דני G.

נושאים דומים

  1. למי שרוצה לצחוק
    By oren1001 in forum רכב כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 31/05/06, 12:03
  2. הפלגים בשמן. לצחוק או לבכות?
    By ביג מק in forum טכני, אחזקה וטיפולים
    תגובות: 20
    הודעה אחרונה: 25/12/05, 0:48
  3. בבקשה לא לצחוק עליי-משהו יכול להסביר לי מה זה קומפוננט
    By AgEnT_OrAnGe in forum פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 09/05/05, 21:10
  4. לא לצחוק--שיפורים - פיאט אונו
    By הלו_מאדאם in forum שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 23/02/05, 0:04
  5. אני לא יודע אם לצחוק או לבכות
    By Leonid in forum אוף-טופיק
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 26/01/04, 13:33

כללי פרסום הודעות

  • לא באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך הודעות
  •