דף 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 15 מתוך 26

נושא: מומנט(לא שאלה מעצבנת),שמן מוקצף,ועוד כמה שאלות טכניות

  1. #1
    משקיען (> 750 הודעות) הסימלון של HeadSpiN
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    הודעות
    962
    הנעה האחורית אוהבת ממונט,והרבה,איך שאלת השאלות- איך אני מעלה מומנט חוץ מצי'פ שהבנתי שלא ממש עושה פלאים,אגזוז זה כבר ידוע פילטרים זה גם ידוע כל אלה ביכלל משפרים סוסים ולא מומנט אולי רק הצ'יפ אבל ממש קצת,אז איך לפי דעתכם אני מעלה משפר מומנט?(ירון אמר שטורבו יש לכם עצות אחרות?)
    נהגתי באוטו של חבר נו טוב אם אתה מתעקשים,אלפא 33 עכשיו שהייתי בתחנת דלק פתחתי מכסה מנוע לא בדקתי שמן מנוע אלא שמן הגה,עכשיו השמן היה מוקצף,אבל ממש מוקצף זאת אומרת שהוא היה בצבע ורוד\אדום מין מיקס כזה,עכשיו יש סיבה לדאגה או אין? יכול להיות ביגלל שהרכב זז עליות ירידות וכו'? עוד מחשבה שניכנסו מים לשמן.. 8-{
    שמן גיר באלפא שלי איפה הוא נמצא?,איפה הפתח ניקוז שלו? איך אני מוסיף מרוקן?
    תודה.
    יצא קצת ארוך אבל עדיף מ10 הודעות שלי לא?


  2. -

  3. הסימלון של מנהל-המערכת
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    חשבתם פעם מה הוא הרכב הכי מתאים לכם?

    היי, אני היועץ האוטומטי של קארספורום לבחירת רכב
    אני אשמח לעזור לך בבחירת הרכב הבא שלך. אני כבר מחכה לך ומבטיח שתוך פחות מ-2 דקות נמצא את הרכב המושלם בשבילך. ואם לא, השירות חינם.
    סתם! , אני צוחק. השירות תמיד חינם! כל מה שצריך לעשות זה ללחוץ כאן

  4. #2
    נהג נמרץ (> 500 הודעות) הסימלון של נמרוד_פוקוס
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    פתח תקווה
    הודעות
    605
    טוב, ננסה לענות אחד לאחד...
    1. לגבי העלאת מומנט - לא אגזוז כי אם מערכת פליטה משופרת..., פילטר פתוח , וסת דלק, (זה בהשקעה נמוכה - אם אתה רוצה להשתולל יש הרבה דברים שאפשר לעשות..)
    2.לגבי שמן ההגה המוקצף - מצטער , לא יודע למה ומדוע הוא ככה...
    3.שמן הגיר שלך נמצא על הציר האחורי (שם גם הגיר נמצא...), לגבי פתח ניקוז מדוייק והוספה/ריקון - אני הייתי ממליץ על ספר טיפולים של היינס (גם הספר לאלפטא יתאים מבחינת הגיר ברוב הדברים - סה"כ מדובר על כמעט אותו מכלול עם שינויים קלים בלבד, והוא ייתן לך מידע רב)

    נמרוד
    The higher you go, the harder the fall..

  5. #3
    נהג שודים (> 1000 הודעות) הסימלון של DanyG
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    באר יעקב
    הודעות
    1,394
    לי המומנט - בדיוק הפוך !!
    אגזוז זרימה חופשית - Free Flow מוריד את ההמומנט !!
    זרימה חופשית של גזי הפליטה עוזרת למנוע לטפס מהר לסל"ד גבוה אך מונעת ממנו מלשמור על כוח זמין ע"ע מומנט.

    אגזוז לחץ (שכמובן הינו ההפך מ Free Flow) תורם לשמירת המומנט ע"י יצירת התנגדות לנפילת הסל"ד בעזרת גזי פליטה החוזרים אל המנוע. הדבר מאפשר למנוע להגיב טוב יותר ללחיצה, אך יגרום לקוצר נשימה בסל"ד גבוה.

    ברמה הבסיסית - שני האלמנטים הללו באים בסטירה האחד כלפי השני. מגדש טורבו / מגדש על, יכולים ליצור מומנט רב יותר ע"י יעול פעולת המנוע עצמו, ללא קשר לפליטה שתוארה לעיל.
    טיפ קטן, ניתן לקדם את ההצתה במעט כך שהמנוע יצלצל ממש קלות ורק תחת מאמץ מירבי. קידום ההצתה עוזר לשריפת דלק מוקדמת יותר ובכך לתגובת דוושה טובה יותר. החסרון הוא כמובן בבלאי מואץ למנוע. אם מכוונים בחוכמה, זה לא נורא.

    לגבי שמן הגה כח - שמן הוא שמן וצריך להיראות כמו שמן. אם יש קצף, משהו לא בסדר, נקודה. יתכן והקצף נוצר עקב בועות אוויר ואולי הנוזל פג תוקפו. כדאי לבדוק מיידית.

    במרבית המכוניות ניתן לבדוק שמן גיר אך ורק על ליפט.

    דני G.

  6. #4
    משקיען (> 750 הודעות) הסימלון של HeadSpiN
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    הודעות
    962
    ערן כן להשתגע אני צריך מומנט אגזוז לחץ לא נראה לי כי במילא האוטו בשיא ההספק שלו גבוהה בטורים אז עם בעיות בטורים גבוהוים זה לא ממש מסתדר לי,כנראה שאני אלך על אופצית המגדש,מגדש טורבו עובד על הגזים הנפלטים,והמגדש על עובד על?יש אותם במרצדסים(לא בכולם)ואין לי שמץ של מושג כי אני לא זוכר הסבר נא?
    מחירים למי שיכול להעריך בכיף..

  7. #5
    משקיען (> 750 הודעות) הסימלון של יובל
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    הודעות
    949
    ציטוט AlfaRomeo75 כתב:
    ערן כן להשתגע אני צריך מומנט אגזוז לחץ לא נראה לי כי במילא האוטו בשיא ההספק שלו גבוהה בטורים אז עם בעיות בטורים גבוהוים זה לא ממש מסתדר לי,כנראה שאני אלך על אופצית המגדש,מגדש טורבו עובד על הגזים הנפלטים,והמגדש על עובד על?יש אותם במרצדסים(לא בכולם)ואין לי שמץ של מושג כי אני לא זוכר הסבר נא?
    מחירים למי שיכול להעריך בכיף..
    מגדש טורבו עובד על הגזים הנפלטים, משמע יותר כוח בסל"ד גבוה (יותר גזים נפלטים)
    סופרצ'רג'ר בד"כ מופעל בידי כוח מהמנוע (כמו מערכת המזגן/ההגה כוח/האלטרנטור ע"י רצועה), במקרה שלך אם אתה באמת הולך להשתגע, ורוצה מומנט גדול יותר בטורים נמוכים יחסית הסופרצ'רג'ר נראה לי יותר מתאים

    בנוגע למחיר, אין לי שמן של מוסך מה המחירים היום
    אשמח לגלות

  8. #6
    נהג נמרץ (> 500 הודעות) הסימלון של נמרוד_פוקוס
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    פתח תקווה
    הודעות
    605
    מגדש טורבו - תלוי בסוג וגודל הטורבינה (זו תורה בפני עצמה..)
    מגדש על - פועל על רצועה שמקור כוחה אכן מהמנוע (אם באמצעות רצועה ישירות על הפולי או דרך משאבה מסוג כלשהו)

    נא לא לשכוח שהתקנה של מגדש מערבת גם הורדת יחס הדחיסה של המנוע...וכל ההתאמה הזאת היא עסק מאוד יקר

    נמרוד
    The higher you go, the harder the fall..

  9. #7
    נהג שודים (> 1000 הודעות) הסימלון של Boxer
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    בחגבי הסלע
    הודעות
    1,023
    אם הגדישה אינה פראית - אתה יכול להסתפק בהורדה קלה בלבד של יחס הדחיסה ע"י הוספת אטם ראש מנוע נוסף.

    ואם פותחים כבר ראש מנוע.... אולי כדאי שתדבר עם מנהל הבנק שלך קודם.
    היתה לי אלפא אדומה / היתה לי אלפא / היום אני נוסע / במכונית רגילה.

  10. #8
    נהג נמרץ (> 500 הודעות) הסימלון של נמרוד_פוקוס
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    פתח תקווה
    הודעות
    605
    ואל תשכח בבקשה - למנוע ה 1.8 המדובר הותאם מגדש טורבו ע"י אלפא - כך שהדבר לא רק בר ביצוע, אלא אף עם גושפנקא מהיצרן עצמו (לפי זכרוני הדבר היה כרוך בהורדת יחס דחיסה די רצינית..)

    נמרוד
    The higher you go, the harder the fall..

  11. #9
    אחד שמבין
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    The wrong guy, at the wrong place, at the wrong time.
    הודעות
    14,198
    לגבי מנוע אלפא עם טורבו מהדורות הקודמים -דבר עם מוטי פרייס (מהאחים פרייס,בעלי הפרינצים באשקלון) ,בעל תחנת סונול ברמלה. לאיש יש אלפטא טורבו כבר שנים...אני מניח שתוכל לקבל כמה עצות.
    (לא אין לי את הטל. - 144 , סונול פרייס ברמלה).

  12. #10
    משקיען (> 750 הודעות) הסימלון של HeadSpiN
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    הודעות
    962
    ציטוט Boxer כתב:
    אם הגדישה אינה פראית - אתה יכול להסתפק בהורדה קלה בלבד של יחס הדחיסה ע"י הוספת אטם ראש מנוע נוסף.

    ואם פותחים כבר ראש מנוע.... אולי כדאי שתדבר עם מנהל הבנק שלך קודם.
    אין לי בעיה עם הבנק....
    בכל אופן אתם חושבים ש 12K יספיקו לי לאובראול +הוספת מגדש+הורדת יחס דחיסה?

  13. #11
    מנהל הפורום הסימלון של שלומי
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    הודעות
    4,322
    אין לי בעיה עם הבנק....
    בכל אופן אתם חושבים ש 12K יספיקו לי לאובראול +הוספת מגדש+הורדת יחס דחיסה?
    לא

  14. #12
    פחות מ 0.6 באר זה עדיין אטמוספרי הסימלון של יאשה והפיצפוצים
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    מיקום
    עם סנורקה באמבטיה
    הודעות
    4,289
    ממש , ממש לא רק מגדש זה מתחיל מ 15000 ...
    אל תשכחו,
    לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

  15. #13
    משקיען (> 750 הודעות) הסימלון של HeadSpiN
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    הודעות
    962
    אחרי בירורים מגדש טורבו הכי פשוט מתחיל מ 6 אלף ש"ח...
    טוב התקציב יתרחב בקרוב אם זה יהיה מעל ה 20 אז כבר לא שווה להשים מגדש אלא פשוט להכניס מנוע מגודש ייבוא חדש,בפעם אחרונה אמרו לי שהמחיר עומד על 20K ל TS מנוע 2.0 אני מעריך שזה יהיה קצת יותר יקר אבל זה כבר שווה מאשר לעשות שיפוצים למנוע הקיים.

  16. #14
    נהג שודים מדופלם (> 1700 הודעות) הסימלון של yaron_z
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    מיקום
    מייצר קוליסים
    הודעות
    1,854
    _\"""""""/_
    0|||||||0]
    |_|-+-|_|


  17. תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    הודעה פירסומת

    עומדים לחדש את ביטוח הרכב?
    לחצו כאן וקבלו הצעות לביטוח online

  18. #15
    פחות מ 0.6 באר זה עדיין אטמוספרי הסימלון של יאשה והפיצפוצים
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    מיקום
    עם סנורקה באמבטיה
    הודעות
    4,289
    במקרה.... אבל רק במקרה אני עברתי את כל התהליך שאתה רק רוצה לעבור.....אני חוזר על מה שאמרתי , אני כבר עברתי את מה שאתה רוצה לעשות.... מי שהציע לך להתקין מגדש ב 6000 ש"ח ( ) או שהוא היה שתוי או שהוא איזה פלצן שיודע לעשות את זה תיאורטית והחליט שהוא מוכן לעשות את זה לך ( לך תדע יכול להיות שהוא מוכר ירקות בכלל...) בקשר להשתלה.....זה הרבה יותר טוב גם כי זה פחות (הרבה פחות ! ) בלאגן... הרבה פחות זמן.... אין דבר כזה דברים לא צפויים... ואין כמו מנוע מקורי , עם כל הכבוד לבניה.... ( מבחינת אמינות )
    אל תשכחו,
    לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

דף 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. נזילות שמן,כיוון קרבורטור ועוד כמה שאלות
    By tjstyle in forum טכני, אחזקה וטיפולים
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 29/01/07, 0:36
  2. בעיה שמן בסיאט איביזה מודל 88 ועוד כמה שאלות
    By shlomKE in forum טכני, אחזקה וטיפולים
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 31/03/06, 0:25
  3. כמה שאלות טכניות
    By amit20 in forum טכני, אחזקה וטיפולים
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 30/12/05, 12:07
  4. צריך המלצה על סאב + כמה שאלות טכניות.
    By Punkmobile205 in forum פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 01/01/05, 1:10
  5. שלום לכולם ! קניתי ax 1100 כמה שאלות טכניות
    By eli in forum טכני, אחזקה וטיפולים
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 18/07/03, 22:10

כללי פרסום הודעות

  • לא באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך הודעות
  •