Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שנה עם יפייפייה [סיכום מקוצר של שנה עם ג'ולייטה 170 כ"ס TCT]


bar72
שימו לב! השרשור הזה בן 3422 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

עבודה רהוטה יותר של הגיר בעת זחילה בפקק זה אחד הדברים ששופרו במסגרת עדכון התוכנה (TCT).

עדיין, סמוך עליי שאני מבין "קצת" איך זה עובד :-).

בזחילה מומלץ להעביר לידני, ימנע שחיקה והתחממות המצמד, שחיקה של משאבת הגיר והצובר (אקומולטור).

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מתי היה עדכון לגיר? אני עם ג'ולייטה 2011.

בעקרון, לפחות במוסכים מורשים, ניתן לחבר מחשב ולבדוק אילו עדכונים זמינים עבור הרכב שלך. תהליך העדכון יכול טריקי ובכל מקרה לוקח זמן.

לי בוצע עדכון למחשב ניהול מנוע, מחשב גיר, מערכת בקרת האקלים (באופן כמעט הזוי המזגן עובד הרבה יותר טוב לאחר העדכון) ומחשב בודי (כל מיני מערכות ברכב. כמו מערכת השמע לדוגמא).

 

עדיין, סמוך עליי שאני מבין "קצת" איך זה עובד :-).

בזחילה מומלץ להעביר לידני, ימנע שחיקה והתחממות המצמד, שחיקה של משאבת הגיר והצובר (אקומולטור).

התחממות זה לא דבר אופייני - הצלחתי להגיע להתחממות פעם אחת בלבד וזה קרה בעת נסיעה בת כ-דקה ברוורס במהירות מינימלית, בעלייה קיצונית, ברחוב צר ומפותל בתוך חיפה. חוץ ממקרי קיצון, זה לא קורה.

 

מעבר לכך, אני אישית לא מחזיק ברכב 10 שנים, גם לא 5.

יחד עם זאת, בפקקים אני משתדל לגלוש על מהירות קבועה ככל הניתן כך שהתיבה אינה מטיילת הרבה בין ההילוכים.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה בגיר היא בד"כ תוצאה של זחילה ב"חצי קלאצ'", הרובוט כנראה לא ניחן בתחכום מספיק בנקודה הזו. אני מניח שנהג מנוסה שמבין את פעולת הקלאצ' יוכל להתגבר על זה בתפעול נכון. אני יכול להבין שבנסיעת מבחן, נהג שפעם ראשונה על הגיר הזה יכול לגרום לתקלה. זו לא נקודת זכות לגיר, אבל מניח שיש WORKAROUND.

 

האמן לי שאני מבין היטב איך הגיר עובד.

 

הבעיה בפקק הייתה שהוא התרחש בעליה לא מתונה והיה צורך בלוחמת חפירות מגעילה, לא תתקדם שתי מטר קדימה? מישהו מהנתיב הסמוך יחתוך אותך ויגנוב לך את התור למחסום.

 

בתנאים האלה המצמד התחמם ולא הייתה לי שום דרך למנוע את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מניסיוני , לומדים לא לחמם את הממסרה .

ורשמתי זאת לפני שנתיים בדיון על המבחן של רוני אהרונוביץ - איך לא נוהגים באלפא ג'ולייטה .

 

הבלם משמש כקלץ' והן מכין את הרכב לזינוק (פתיחה), וזינוק בעלייה .

לחיצה ארוכה על בלם - מנתקת את הממסרה N ניוטראל .

לחיצה לא חזקה - הממסרה נכנסת למצב חצי קלץ' , הבלם עדיין עוצר את הרכב אבל הממסרה כבר משלבת הילוך.

בפקק / תנועה איטית - כדי להתקדם לשחרר בלם ואם יש עלייה ללחוץ קלות על דוושת הדלק .

לא לאפשר לרכב לנסוע לאט במצב חצי קלץ' לאורך זמן .

אפשר ללמוד את התרגיל הזה בלי לחמם את הממסרה .

כאשר מנורת הממסרה נדלקת - לא תמיד זה חום יתר, היא מזהה שימוש חריג בממסרה ונדלקת לפני גרימת נזק .

גם בנסיעה לאחור לאורך זמן ממסרה דבל-קלץ' צריכה נהיגה שונה .

לעצור מידי פעם עצירה מלאה , ושחרור מלא של הבלם במצב תנועה.

ולא האטה ושחרור והתקדמות רק בעזרת הבלם , במצב הזה הממסרה הרבה על מצב חצי קלץ'.

 

יש לנוע עם שחרור מלא של הבלם, להאיט לעצור, ושוב לנסוע עם שחרור הבלם ולא לנסוע רק עם הבלם.

להקפיד כי תנועת הרכב לא מתמקדת רק על לחיצה ושחרור קל של הבלם .

בתנועה יזומה להוריד את הרגל מהבלם , ורק בעצירה או האטה להחזיר את הרגל לבלם.

 

אייל .

עריכה אחרונה על ידי ליין מן

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מקפיד לא לשבת על הקלאץ' בלי ברקס ברמזור אדום - דבר לא מזיק במיוחד אם יש לך אוט' רגיל (ממיר מומנט) ומאוד לא מומלץ עם כל סוג של גיר רובוטי. מעבר לכך אני מתייחס אליו כמו אל ממיר מומנט מהשורה (למרות שהוא דו מצמדי). כמו כן, הגיר עובד קשה. 98k של עבודת גיר מדוייקת. פעם אחת בלבד הייתה נורית התחממות עקב מצב קיצוני ביותר. סה טו.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אף פעם לא הצלחתי להבין מה כל כך יפה בג'ולייטה (אם כי לפחות בניגוד למיטו היא לא ניראית כמו עכבר מחרבן). סתם פיאט עם גריל שונה, טורבינה גדולה יותר, ותג מחיר מנופח.

 

האלפא היחידה מהחדשות, שניראתה טוב, הייתה 159.

עריכה אחרונה על ידי vadim6385

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ב-DSG של וואג גם יש תופעת התחממות הקלאצים?

 

כי אצלי ב-DCT לדוגמה זה לא קרה, לא משנה בעומס, בפקק, בעליה עם פקק ומה לא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3422 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...