Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

החלפת רינג גיר אוטומטי ( רלוונטי לקסארה פיקסו וכל הצרפתיות האוטומטיות )


djmeir13
שימו לב! השרשור הזה בן 3506 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום חברים שנה טובה!

 

מזה זמן שכאשר המנוע חם תחילת נסיעה מלווה במין דפיקה כזאת - לפעמים ההילוך לא נכנס (מחליק) כמו שלוחצים על הגז בניוטרל.

עד עכשיו זה לא הפריע לי אבל היום כאשר נסעתי בעליות בחיפה לאחר עצירה בפקק , לחצתי בדוושת הגז אך הרכב במקום להתקדם החל להתדרדר הבנתי שהגיע הזמן לטפל בבעיה .

 

נסעתי למוסך , המכונאי מיד אמר שצריך להחליף רינגים בגיר , ושהוא לא מתעסק בגירים והפנה אותנו למכון גירים בשפרעם (אם השם חשוב או מישהו רוצה שישאל) שמה נאמר לנו שיקח 4 שעות - שעתיים שהמנוע יתקרר והשאר החלפת הרינג.

 

העבודה בוצעה והבעיה נפתרה ,

לשאלה שילמתי 1200 שח , האם המחיר הוגן?

תודה וחג שמח

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום חברים שנה טובה!

 

מזה זמן שכאשר המנוע חם תחילת נסיעה מלווה במין דפיקה כזאת - לפעמים ההילוך לא נכנס (מחליק) כמו שלוחצים על הגז בניוטרל.

עד עכשיו זה לא הפריע לי אבל היום כאשר נסעתי בעליות בחיפה לאחר עצירה בפקק , לחצתי בדוושת הגז אך הרכב במקום להתקדם החל להתדרדר הבנתי שהגיע הזמן לטפל בבעיה .

 

נסעתי למוסך , המכונאי מיד אמר שצריך להחליף רינגים בגיר , ושהוא לא מתעסק בגירים והפנה אותנו למכון גירים בשפרעם (אם השם חשוב או מישהו רוצה שישאל) שמה נאמר לנו שיקח 4 שעות - שעתיים שהמנוע יתקרר והשאר החלפת הרינג.

 

העבודה בוצעה והבעיה נפתרה ,

לשאלה שילמתי 1200 שח , האם המחיר הוגן?

תודה וחג שמח

מחיר מצויין

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואיך זה רלוונטי לכל הצרפתיות האוטומטיות?

לרנו 12 מודל 76 זה גם רלוונטי?

 

זה רלוונטי למכוניות צרפתיות של שלושת היצרנים שמצויידות בתיבת הילוכים AL4/DPO.

 

התיבה הנ"ל נמצאת בשימוש בכל הדגמים האוטמטיים של רנו, פיז'ו וסיטרואן החל משנת 1999,

בנפחי מנוע 1.4, 1.6 ו 2.0.

 

בשנים האחרונות התיבה הנ"ל מוחלפת בהדרגה בתיבות מודרניות יותר, ואחרי 2013 לא מגיעים לארץ דגמי רנו עם התיבה הזו.

 

בפיזו/סיטרואן עדיין משתמשים בה בכמה דגמים, אבל להערתי תוך שנה-שנתיים גם הם יעברו לתיבות אחרות, AL4 כנראה תישאר רק ב 301/C-Elisse.

 

 

התקלה המתוארת היא אולי התקלה הנפוצה ביותר אחרי שסתום EVM.

 

מדובר בדליפת לחץ שמן דרך טבעת אטימה במכסה אחורי של הגיר, הדליפה גורמת לחוסר הצמדת דיסקיות וכתוצאה מכך רכב משולב ל D עומד במקום כשוהא למעשה בניוטרל.

 

עם עליית סל"ל עולה לחץ שמן ומצבצעת הצמדה, מה שמורגש כשילוב הילוך מלווה במכה.

גורמים מסעיים - טמפרטורת סביבה גבוהה, יעולות נמוכה של מערכת קירור גיר שנסמכת בדגם זה על מערכת קירור מנוע, נסיעה בעמס רב שגורם לעליית טמפ' שמן גיר.

 

שמן חם הופך לדליל יותר ודולף ביתר קלות דרך האטמים.

 

לדעתי בדגמם מאוחרים יותר - אחרי שנת 2008 - הנושא טופל בצורה זו או אחרת וכמעט לא שומעים על התקלה הזו.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3506 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...