דף 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 15 מתוך 21

נושא: פאואר סלייד ביאריס

  1. #1
    הוגה יתר על המידה הסימלון של sronis
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    טאלין
    הודעות
    21,644
    נו תפסיקו לצחוק.

    תפסיקו נו...



    טוב עכשיו תמחקו את החיוך הזה מהפנים.

    ואתם, אלו שמגלגלים עיניים בצד, תעיפו מהר את ההבעה של "הוא רואה יותר מדי את זרזיר" מהפרצוף שלכם ותקשיבו.

    טוב, אני מתחיל:

    לאחר קריאת ת'רד מסוים של מישהו ב-YNET שכתב כי הוא הצליח לזרוק תחת בעזרת לחיצה על הגז בהנעה קדמית, החלטתי לנסות זאת בעצמי.

    נתחיל בעובדה שאי אפשר לזרוק תחת בהנעה קדמית בלחיצה על הגז, אבל ניתן לעשות משהו קצת אחר, כך למדתי...

    המצרכים: יאריס 1.3 אוטומטית. אמא הולנדית ולחוצה אחת וקצת יותר מדי זמן.

    ארוחת החג המשפחתית נקבעה לשעות הערב, ועל כן אמי החליטה שאנחנו חייבים לצאת בשעה 5, כי יש המון פקקים בדרך. אחרי שאספנו את הוריה מהרצליה ונסענו באיטיות כל הדרך למכבים, הגענו בשעה טובה (5.40), דבר שהשאיר לי קצת יותר מדי זמן פנוי אשר אותו החלטתי לנצל בהכרת האזור.

    פאוזה: במכבים אין כלום. פשוט כלום. כדורי האבק כבר הפסיקו לעבור שם מזמן, כי גם לרוח היה משעמם.
    סוף פאוזה.

    מה שכן יש שם, זאת כיכר גדולה אחת עם אספלט חלק והרבה מרווח לעשיית שטויות.

    כאן המקום לציין את תופעת האספלט החלק:

    האספלט החלק היא תופעה מוזרה אשר אפילו המדענים החכמים ביותר לא הצליחו עדיין להסבירה. היא מהווה עד היום את אחד מפלאי המדע הגדולים, ביחד עם תופעת הערס בסובארו DL ותופעת הזרזיר ב-106GTI. האספלט החלק מצליח להיות חלק יותר כאשר הוא יבש, מאשר כשהוא רטוב. הוא כל כך חלק שהוא כמעט ואינו מאפשר לרכב לבנות עומס על המתלים ולהכנס לזווית גלגול. הוא כל כך חלק עד כי לא משנה לאן תסובב את ההגה, הוא ישאר קל וחסר תחושה, גם בפז'ו. הוא כל כך חלק שהצמיגים פשוט לא משמיעים קול או צווחה - כי הם פשוט עסוקים בהחלקה לאורך כל הסיבוב.

    ובכן, קיבעתי את היאריס על הילוך שני, לחצתי על הגז ונכנסתי לכיכר.

    אחרי שתי שניות מצאתי את עצמי מתקרב במהירות מטרידה למדרכה בצד השני. מיד עזבתי את הגז ועברתי לבלמים, במטרה להכניס את הרכב להיגוי יתר.

    מה שקרה בפועל זה שתת ההיגוי פשוט הואט מעט.

    אז המשכתי במשך מספר דקות לעשות ניסיונות חסרי תועלת בזריקת הזנב במצבים שונים, עד שהגעתי לפתרון המשעשע הבא:

    כאשר הרכב מתחיל להכנס לתת היגוי, מסובבים את ההגה יותר לכיוון הפנייה, כך שאם עוזבים את הגז נכנסים ישר לתוך אבני השפה הפנימיות של הכיכר.

    כמובן שלא עוזבים את הגז.

    ההגה קל כמו חמאה, שום אינפורמציה בנוגע לכיוון הגלגלים, כל מה שאני יודע זה שצריך להמשיך ללחוץ על הגז, ועל כן זה מה שאני עושה. באופן מאוד משעשע התחת מחליק לו החוצה ביחד עם הפרונט והרכב נכנס למעין סחיפה של ארבעת הגלגלים אשר בויסות נכון של הגז ניתן להמשיך אותה כמעט לנצח מסביב לכיכר...

    אז פאוארסלייד אולי לא עשיתי, אבל זה בהחלט הרגיש דומה

    וכעת תסלחו לי על כתיבת הודעה זו, משעמם לי ואני עדיין בהנגאובר מאתמול (עשינו תחרות שתייה, עד עכשיו אני לא יודע מי ניצח)

    אני הולך לשחק קצת CMR2, במטותא מכם.

    שנה טובה!!

    רוני, שעירבב יותר מדי משקאות אתמול...

    BMW 325i E46
    שלום, רוכב.
    נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  2. -

  3. הסימלון של מנהל-המערכת
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    חשבתם פעם מה הוא הרכב הכי מתאים לכם?

    היי, אני היועץ האוטומטי של קארספורום לבחירת רכב
    אני אשמח לעזור לך בבחירת הרכב הבא שלך. אני כבר מחכה לך ומבטיח שתוך פחות מ-2 דקות נמצא את הרכב המושלם בשבילך. ואם לא, השירות חינם.
    סתם! , אני צוחק. השירות תמיד חינם! כל מה שצריך לעשות זה ללחוץ כאן

  4. #2
    1 נגד 100 טוקבקים הסימלון של רועי צוקרמן
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    Between the click of the light and the start of the dream
    הודעות
    5,180
    מה קרה, הS16 שוב במוסך?!

    סליחה, לא יפה..

    נו, ל200 הגעת כבר?? אני מת לדעת מה קורה בלוח הדיגיטלי

  5. #3
    הוגה יתר על המידה הסימלון של sronis
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    טאלין
    הודעות
    21,644
    במה אתה היית מעדיף לנסוע עם אמא לחוצה, אח קטן וצווחן בן 12, סבא וסבתא: בפז'ו 306S16 רעשנית בעלת 3 דלתות או בטויוטה יאריס שהדלק שלה לא עליך??

    אני חושב שהתשובה כאן ברורה:




    ה-306 במוסך.

    סתאאאאם

    וברצינות: בקשר ל-200 - לצערי לא יצא לי למצוא ירידה מספיק ארוכה, אבל עכשיו כשיש לי מצלמה דיגיטלית (עלובה, אבל מה זה משנה) - תהיה בטוח שכשאגיע ל-200 יהיו גם הוכחות מצולמות

    רוני
    BMW 325i E46
    שלום, רוכב.
    נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  6. #4
    1 נגד 100 טוקבקים הסימלון של רועי צוקרמן
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    Between the click of the light and the start of the dream
    הודעות
    5,180
    רק אל תנהג ותצלם ביחד

  7. #5
    מגובב מוביל הסימלון של kompy
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    מיקום
    בפייסבוק או בטוויטר ראה חתימה
    הודעות
    15,119
    ולנסות להגיע למהירות הנ"ל ע"ג דינמומטר-שלדה.
    יתרונות:
    (1)אין משטרה.
    (2)אין התנגדות רוח.
    (3)התנגדות של גלגלים מניעים בלבד.

    חסרונות:
    (1)אני נוהג.


    עמית

  8. #6
    נהג חדש (> 40 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    הודעות
    84
    מכיר את הכיכר....נראה לי שרק בפעם הראשונה שעברתי שם עשיתי אותה רק פעם אחת....
    הכי כיף היה לראות שם את כל המבטים של האנשים מופתעים לראות אותי מחליק ואז חוזר לעוד סיבוב....ואז החבר'ה בתחנת אוטובוס לכיוון החזרה לכביש של מכבים רעות נבהלים כשאתה מתקרב למדרכה ממול....

    לא מצאת ירידה ארוכה ? מה יש ביציאה ממודיעין לכביש ירושלים - ת"א ? לא מכיר ירידה יותר ארוכה מזאת. או שגם היא לא מספיקה ?

    ועוד משהו - יש באיזור מכבים - רעות כביש ביטחון, צמוד לגדר. הכביש שומם לגמרי, מצד אחד גדר ומצד שני חול וחול, פניות מעניינות...ראלי אורגינל (חוץ מהקטע של הגדר ). נסעתי בו רק פעמיים, פעם אחת כדי להגיע ממקום למקום, ובפעם השניה באתי אליו בשביל הכיף. איך שהגעתי לסוף ותכננתי לעשות פרסה ולחזור עליו עוד פעם הגיע רכב ביטחון ושאל אם הכל טוב...מסתבר שיש להם מצלמות על הכביש הזה, וזה לא הכי בטוח לנסוע בו.
    אני לא יודע מה נסגר עם הכביש מאז (לא היתי שם חצי שנה) אבל לדעתי שווה בדיקה.

  9. #7
    הוגה יתר על המידה הסימלון של sronis
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    טאלין
    הודעות
    21,644
    עמית - ביאריס אין שום סיכוי שבעולם להגיע למהירות הזו ללא ירידה רצינית. גם על דינמומטר וללא התנגדות רוח וכולי. המהירות המוצהרת שלה היא 165 (מתי שההילוך השלישי נגמר) ואני הצלחתי להגיע איתה לכ-177 בקו ישר לאחר זמן רב (על השעון). את ה-195 עשיתי בירידה ארוכה וממש לקראת סופה כך שזה ממש לא פשוט...

    כמובן שיש לציין שאת כל המהירויות הללו עשיתי רק בראשי, ולא במציאות, וגם שהן ביחידות של מטרים לשעה.

    וחוצמזה - אני בכל מקרה מגיע אליך תוך חודש מקסימום... טסט, אתה יודע...

    לזוהר: כן זו אחלה של כיכר, חבל שהייתי עם היאריס...
    על איזו יציאה ממודיעין לכביש ירושלים-ת"א אתה מדבר? לא כל כך הבנתי...

    רוני
    BMW 325i E46
    שלום, רוכב.
    נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  10. #8
    נהג חדש (> 40 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    הודעות
    84
    טוב, הכי פשוט שאני יכול :

    אתה עומד (עם העגלה שלך) ביציאה הראשית ממודיעין, צומת בירידה.
    אם אתה לוקח ימינה (בלי רמזור) אתה נוסע לכיוון ירושלים. פניה ימינה בצומת הקרובה תביא אותך לכביש מכבים רעות.
    אם אתה לוקח שמאלה ( 3 נתיבים ברמזור) אתה עולה על כביש מהיר שמתחבר בבן שמן לכביש ת"א ירושלים. אם תקח מיד אחרי השמאלה ימינה תגיע לכיוון שילת, לפיד, חשמונאים, מנורה והאיזור הזה. אל תקח ימינה. פשוט תמשיך ישר.
    הירידה שאני מדבר עליה עוברת נכון להיום מתחת לכביש חוצה ישראל. השוטרים עומדים שם בעיקר בשעות היום מ 5 עד 7 ובלילה מ 2 עד 2 (הכל בערך, אל תבנה על זה). הם מחכים על העליה לכביש המהיר שמגיעה בדיוק אחרי הירידה הגדולה. הם עומדים על האי תנועה המסומן.

    בהצלחה.

  11. #9
    נהג חדש (> 40 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    מיקום
    לפעמים ירושלמי
    הודעות
    89
    הכנסתי את הקליאו שלי (1.4 ידנית) להיגוי יתר. זה היה בפניה חדה, עם כניסה מהירה מדי והרפיה פתאומית מהגז (כן, הייתי אדיוט). אני חוזר, היה היגוי יתר.
    עכשיו : הקליאו שלי עם הנעה קידמית. לקליאו שלי היו 80 כ"ס כשהיא הייתה חדשה (12 היום). לא קוראים לי מאקינן. לא נגעתי בבלם היד. אם אני משקר האף שלי צומח ובלה לא מוכנה לשכב איתי. בדקתי - האף שלי נשאר בגודל המקורי והיה לי אחלה סיבוב על בלה .
    ההסבר שלי - צמיגים אחוריים גמורים או שפשוט האוטו זורק זנב בתנאים שתארתי לעיל.
    אם הייתי מולטי-מליונר הייתי קונה:
    ב.מ.וו. M5 ליום-יום, בגלל ההנאה
    בנטלי Azure לסופי-שבוע, בגלל הגריל
    ומיורה שהייתי שומר במוסך ומקריב לה קורבנות כל לילה.

  12. #10
    אדריכל הפורום הסימלון של razmel
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    גודש בנדיבות, נוהג באדיבות
    הודעות
    12,145
    אז ככה, למי שלא קרא:

    מישהו ב-YNET (עם כינוי שמשלב מאזדה ורייס, לא זוכר בדיוק) סיפר על ההיגוי יתר שלו.
    הוא סיפר שהוא נכנס לסיבוב, ובגלל שהאיץ בפנים - גרם להיגוי יתר.

    הדיון נגמר בכך שהובהר לו שהוא שהוא עשה את הסיבוב ברוורס, או שיש למאזדה שלו הנעה אחורית (זה לא היה איתן).

    למיורה (אין לך שם אמיתי ? ) - אתה כתבת שגם לך זה קרה.

    היגוי יתר בהנעה קדמית בסיבוב - רק בהרפיה מדוושת התאוצה או בבלימה.
    נראה לי שההסכמה שלך איתו אז היתה בגלל אי הבנה.
    הוא כתב שההיגוי יתר נגרם בגלל ההאצה.
    אתה כותב עכשיו - שהרפת מדוושת הגז.

    הכל ברור עכשיו.

    הוא ליצן.

    לך היה היגוי יתר שגרתי. כן. בכל רכב, גם בקליאו אין בעיה להכנס להיגוי יתר בהרפיה מדוושת התאוצה בסיבוב.
    גם עם צמיגים חדשים.
    רז .

    205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).נמכרה.
    המרצדס שלי נמכרה.
    טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

  13. #11
    1 נגד 100 טוקבקים הסימלון של רועי צוקרמן
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    Between the click of the light and the start of the dream
    הודעות
    5,180
    אין בעייה להוציא את הזנב גם עם המצערת לחוצה... ב306 לפחות...

    אפשר להחליק ע"י Lift-off, ואפשר לפעמים גם להוציא את הזנב בלי שום פרובוקציה...

    תענוג

  14. #12
    נהג חדש (> 40 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    מיקום
    לפעמים ירושלמי
    הודעות
    89
    ראשית כל, קוראים לי גל (וכבר הזכרתי את זה פעמים מספר). בד"כ אפשר לתפוס אותי במעונות בקריית יובל בי-ם ובמהלך ארבעת מיליוני השנים הקרובות אני הולך להיות סטודנט.

    אחרי נסיון רב עם יפניות אוטומטיות שונות - הקליאו מאוד הפתיעה אותי (בד"כ לטובה). את הקטע של ההרפיה המהירה מהדוושה - בזה נזכרתי עכשיו, ברגע של צלילות. אבל אני אגיד לך - בקארינה לדוגמא הגעתי להיגוי יתר רק עם בלם היד. כנ"ל בקורולה (דווקא אוטו חביב). הקליאו, היא משהו מיוחד. ההגה שלה... ולחשוב שמדובר ב-1.4 פושטית.
    אני עדיין לומד אותה, שנים של יפנומטיות צריכות להשטף לביוב. אני אומר לך, בשביל להכניס יפנית ממוצעת להיגוי יתר... זה לא כל-כך פשוט. אבל אומרים שהיאריס TS קורצה מחומר אחר. אשמח לשמוע ממישהו שכבר ניסה.
    אם הייתי מולטי-מליונר הייתי קונה:
    ב.מ.וו. M5 ליום-יום, בגלל ההנאה
    בנטלי Azure לסופי-שבוע, בגלל הגריל
    ומיורה שהייתי שומר במוסך ומקריב לה קורבנות כל לילה.

  15. #13
    1 נגד 100 טוקבקים הסימלון של רועי צוקרמן
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    Between the click of the light and the start of the dream
    הודעות
    5,180
    לי היה המזל לנהוג ביאריס - תוכל לקרוא על זה בקישור המצורף:
    http://www.carsforum.co.il/phpBB2/viewtopic.php?t=550

    לגבי ה"זריקות" של הקליאו - רכב קטן הוא מהנה יותר, עם צמיגים קטנים יותר שאוחזים פחות - ומעל לכל - ליפניות מאפיין השיממון - שמכריח אותן לשאוף להוציא את האף מהסיבוב במקום את הישבן... מאוד פוליטיקלי קורקט ומאוד..הממ.. משעמם.

    אבל תקרא את נסיעת המבחן שלי לTS, אם לא הייתי יודע הייתי חושב שנפלתי לתוך פג'ו...

  16. #14
    נהג שודים מדופלם (> 1700 הודעות) הסימלון של yaron_z
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    מיקום
    מייצר קוליסים
    הודעות
    1,854
    ציטוט Miura כתב:
    אני עדיין לומד אותה, שנים של יפנומטיות צריכות להשטף לביוב. אני אומר לך, בשביל להכניס יפנית ממוצעת להיגוי יתר... זה לא כל-כך פשוט. אבל אומרים שהיאריס TS קורצה מחומר אחר. אשמח לשמוע ממישהו שכבר ניסה.
    תשאל את הצמיגים האחוריים של האימפרזה שלי כמה קשה להוציא יפנית ממוצעת להיגוי יתר. בלי הנדברקס (הדגמות חינם) .


    המלצה- כביש ליאון, שמאלית מהירה בירידה... כמה מאות מטרים לפני פארק-בריטניה, גם וולוו S40 תכנס שם להיגוי יתר...(וגם 106 ראלי אחת, קליאו ספורט צהובה אחת ו2 אימפרזות כחולות-תודה לאייל על המידע). אגב הוכחות- ניתן למצוא מסביב ליציאה מהפניה הזו הרבה סימנים צבעוניים למשל על גדר ההפרדה, או שרידי מכוניות על צלע ההר.
    _\"""""""/_
    0|||||||0]
    |_|-+-|_|


  17. תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    הודעה פירסומת

    עומדים לחדש את ביטוח הרכב?
    לחצו כאן וקבלו הצעות לביטוח online

  18. #15
    נהג נמרץ (> 500 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    הודעות
    610
    שאלת תם, אשר מטרידה אותי זה זמן מה :

    תת-היגוי נשלט בצורה אינטואיטיבית בהרבה (לנהג הבלתי-מיומן והממוצע) מאשר היגוי-יתר,
    זה ידוע. אם כן - אם ניקח 2 מכוניות עם רמות אחיזה דומות פחות או יותר, אך לאחת
    (X) 'מקדם חיוך' גבוה ולשניה (Y) נמוך בהרבה - ונתעלם לרגע משיקולים אחרים, אלא ' ר ק ' בטיחותיים, האם לא עדיף לנהג הממוצע לנהוג ב-Y מאשר ב-X ?

    מקרה פרטי : X=פוקוס
    Y=גולף

    לשיפוטכם.

דף 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. 'קירקושים' ביאריס TS
    By elad_a in forum טכני, אחזקה וטיפולים
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 28/08/05, 17:05
  2. מגבר רוקפורד פאואר 400.4 בזול
    By YoniP in forum מכירה - אודיו
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 13/08/05, 18:14
  3. תקלות ביאריס T ...
    By senda in forum טכני, אחזקה וטיפולים
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 15/11/03, 20:52
  4. היינס מקס פאואר??!!
    By sronis in forum רכב כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 09/02/03, 23:49

כללי פרסום הודעות

  • לא באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך הודעות
  •