Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סופה של תקופה :)


Ofer Dotan
שימו לב! השרשור הזה בן 3539 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

זה התחיל לפני כמעט 20 שנה , הרכב הראשון היה פיזו 205 , התקנתי 6X9 במגש וטייפ של סוני , הייתי מלך ושמעו אצלי הכי טוב בעולם (כך לפחות חשבתי). אחר כך גם הוספתי רמקולים מקדימה ובכלל היה תענוג.

אחרי כמה שנים , במקרה נפל לי סאב לידיים , לא ידעתי מה לעשות איתו , אז התחלתי לברר .. ונתקלתי בכל מיני פורומים , לימים הגעתי לפורום הזה , למדתי הרבה גיליתי עולם חדש.

ואז הבנתי שצריך מגבר ובקושי רב בניתי את המערכת הראשונה שלי , סאב עלום שם , מגבר של לנזר VIBE430 , במגש 6X9 ולא פחות ולא יותר - סט קומפוננט מקדימה - פירלס סיני ב 150 - איזה שידרוג . המערכת הזאת הייתה הטריגר.

 

אחר כך כבר באו מערכות קצת יותר רציניות , (בשביל לא לעייף אני לא אספר על כולם) , אבל השלב הבא הייתה סט קידמי מורל הייבריד 4" בדשבורד , גנסיס אודיופיל מאחורה מוגבר על ידי הלנזר שבהמשך הוחלף בגנסיס סידרה 3.

 

אחר כך כבר קפצתי למערכות ברמת הייאנד , הסטאפ הבא היה הפולו עם ההורנים של ID , מידבאסים מורל אלייט בדלתות , סאב IDMAX מאחורה - עד היום לטעמי הלא אובייקטיבי מדובר באחד הסטאפים הטובים ששמעתי (ושמעתי כמה וכמה :wink:). כמובן שההגברה הייתה של גנסיס.

וכן יש למגברים של גנסיס באסים למי שעדיין לא משוכנע בזה . אפרופו , זו הייתי תקופת הזוהר של ה IDMAX המעולה , שהברבה דיונים מוצדקים היו בנוגע לאיזה הגברה מומלץ לשדך לו , לי התשובה מהניסיון הרב שלי היא ברורה הגנסיס DM היה השידוך הטוב שניתקלתי בו . נכון שמבחינת הספק סופי יש שידוכים חזקים ממנו , אבל כמו שפעם אמרתי במפגש - זה לא רק שהמגבר מרים את הסאב כמו שצריך - הוא גם מחזיק אותו בביצים ומנתר על המילימטר כל תגובה שלו !

 

אחרי הפולו עברתי לאימפרזה ששם בניתי מערכת עם סט קידמי 3 חלקים של הלגטיה , עם צמד גנסיס אודיופיל בבגאז. תענוג צרוף . כמובן שהמערכת עברה גילגולים כאלו או אחרים אבל אני לא יפרט יתר על המידה .

 

אבל היום , הסאונד העיקרי שלי ברכב הוא של הילדים , של אלון ונועה המתוקים , והמערכת פורקה וממשיכה הלאה.

 

ואני עברתי לרכב ליסינג ... בלי להתקין מערכת הפעם , בפעם הראשונה מאז שאני זוכר את עצמי. מוזר.

 

 

:|

DSC03085.JPG

07122008224.jpg

3.JPG

P5190037.JPG

P5190039.JPG

Copy of DSC04137.JPG

Copy of DSC04141.JPG

עריכה אחרונה על ידי Ofer Dotan

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אח! הפולו הפולו - אני זוכר שלא רציתי להתפנות ממנה :-D

 

אצלי החיידק עוד בוער אבל בכוון של צמצום המערכת למינימום הדרוש בנסיון להוציא ממנו את המקסימום הניתן.

 

מיד-טוויטרים של CDT בפודים שעשויים מקופסאות הג'ל שלי לשיער (ווקס על בסיס מים שבלעדיו אני נראה כמו בוב ספוג)

מידבאסים L6 שהתאהבתי בהם לאחר ששמעתי אותם לראשונה - ברכב שלך! כן כן - באימפרזה והיות שאליקו ואני חברים טובים - לא עבר הרבה זמן עד שהגעתי למצב שהסט הקדמי שלי מורכב מסדרות הדגל שלהם.

 

וסאב וופר 8 אינטש של CDT בתיבה 10 ליטר אטומה שיושב בקבינה מאחורי המושב שלי.

 

ומגבר של ZED אודיו - לוויתן מהסדרה הראשונה - יגידו מה שיגידו אבל דאמפינג פקטור 40 בתדר 20 הרץ בגישור זה דבר נדיר - הוא לא מחזיק את הסאב בביצים הוא מפליק לו עם מטקה! מעץ! :shock:

 

וטאבלט שעובר המרה ישירה מUSB לאופטי ישירות לתוך פרוססור ביט1

 

 

אבל ברכב השני בבית נחש מה? - נכון, אין מערכת! גם כן (וזה מצב שעוד לא היה אצלי עד הרכב הזה, עוד לא היה אצלי רכב ללא מערכת)

 

ואתה יודע מה? - השד לא כל כך נורא - גם ככה כל מה שמתנגן שם זה 100 שירים ראשונים - ציפי שביט, נתן דטנר, שני הורים וילדה אחת גאיה מאושרת!

 

ואם להיות כנה - לא שומעים כל כך רע, זה אפילו מספיק - בטח ובטח בכדי לשמוע רדיו.

 

אם הרכב הבא שאני קונה הוא רכב יוקרה עם מערכת - אני בכלל לא מתכוון להתאמץ על התקנה של מערכת - רק לטפל ברכב כזה יעלה לי הון בכדי להתקין מערכת ופוחד להרוס דברים בדרך - אם זה יהיה רכב שקל להתקין בו מערכת אז פשוט אעביר את זאת הלאה.

 

גם מבחינתי זה סוג של סממן לסיום פרק בחיים.

 

אבל גם ברכב ליסינג אפשר להתקין מערכת ועדיין להחזיר אותו ללא חור בודד - ועשיתי זאת בקורולה 2007 שהיתה לי - מערכת 4WAY אקטיבית.

 

שמור את הרכיבים שלך - לך תדע מתי תתחרפן - אצלי זה רק הרכב השני שאין בו מערכת, הרכב שלי שהוא הדיילי דרייבר שלי - אין מצב שאני נוסע בלי.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן אייל רוזן EyalR מורי ורבי ראוי לאזכור! בזכותו נכנסתי לתחום.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3539 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...