Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טיול ברכב באוסטריה (באיזור זלצבורג)


pasat04
שימו לב! השרשור הזה בן 3507 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

עוזב מחר (26.8) את סאן פרנסיסקו לכיוון פרנקפורט. שישי עד ראשון אני בזלצבורג (בפעם השביעית או השמינית בשנים האחרונות).

 

גרוסגלוקנר הוא חובה. הכביש עצמו מטריך לנהיגה והנוף עוצר נשימה. מעט מערבה ממנו יש מכבר נוסף - גרלוספאס (לכיוון מאיירהופן). לא ביקרתי פה עד כה, אך הפעם לא אפספס ואשלב בין שני המעברי הרים הללו.

 

קח בחשבון שבגרוסגלוקנר יש ראלי קלאסיות ב-4/9 (ליומיים). נשמע מאוד מעניין.

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

חזרנו ביום שישי לפנות בוקר מהארץ המקסימה הזו. היינו רק 5 ימים (מלאים) ואני מניח שטעמנו רק על קצה המזלג.

ביומיים וחצי הראשונים ירד גשם והטמפרטורות היו לדעתי קצת נמוכות לעונה, אבל לא איפשרנו למזג האוויר לקלקל לנו את הטיול, ועשינו שינויים מינוריים במסלול בגלל מזג האוויר.

הזמנתי VW Golf Estate וזה גם מה שקיבלתי. רכב בנזין (הפתעה, עד היום קיבלתי רכבי דיזל), בגרסת TSI בנפח 1.4 לי' בעל הספק של 140 כ"ס. הרכב מאובזר בכל מה שצריך (מע' מ"מ עם ניווט, מראות מתקפלות, חיישנים קדמיים ואחוריים, מראה נגד סינוור), למעט גג שמש וחישוקים קלים. תא המטען הכיל 3 מזוודות, גדולה, בינונית וקטנה ותיק יד. עוד תיק יד נכנס אחר כבוד לספסל האחורי.

נסענו 1353 ק"מ ותידלקתי פעמיים, 45 ליטר ו-31 ליטר (ממוצע של 17.8 ק"מ לליטר). הנסיעה כללה כבישים מהירים, גם במהירויות גבוהות וגם כבישים עירוניים ועליות.

2d8keiw.jpg

 

אני מפרט את המסלול המתוכנן המקורי, ללא אילוצי מזג האוויר, בגלל שהימים חולקו לאתרים שקרובים אחד לשני. קישורים לאתרי האינטרנט הרלוונטיים תמצאו בפוסט הראשון בשרשור.

יום ראשון:

נחיתה במינכן, גרמניה, קבלת הרכב ונסיעה לזלצבורג. לפני הגבול עצרתי בתחנת דלק לרכישת כרטיס (vinetee) לכבישי אגרה של אוסטריה - עלות ל-10 ימים 8.5 אירו.

חניה מחוץ לאיזור התיירות של זלצבורג בחניון Hypo Garage והליכה למרכז העיר. ביקור בלשכת המודיעין העירונית בכתובת Mozartplatz 5 כדי לרכוש כרטיס SalzburgerLandCard המקנה כניסה חינם ובהנחה באתרים בעיר ובסביבת. עלות כרטיס ל-6 ימים - 59 אירו, ל-12 ימים - 69 אירו. אל תדאגו, הם הפסידו עלינו בכרטיס, פירוט בהמשך. לכרטיס מצורפת חוברת עם 190 אתרים, וכמובן כל אחד יכול לבחור היכן לבקר לפי טעמו.

הכרטיס מקנה (גם) כניסה חינם ותחבורה חינם ל-24 שעות (משעת הביקור באתר הראשון) בעיר זלצבורג עצמה.

הסתובבנו בעיר כשעה, כולל המדרחוב המפורסם Getreidegasse ובהמשכו רחוב היהודים (Judengasse), ואז שמנו פעמינו לאתר הראשון, לטירת הוהנזאלצבורג (Festung Hohensalzburg). חינם עם הכרטיס, 11 אירו ללא כרטיס.

נסיעה לרכבל אונטרסברג (Untersberg). הר גבוה (מומלץ לבוש חם) עם נוף מדהים של העיר זלצבורג וסביבתה הפרוסים למטה. חינם עם הכרטיס, 22 אירו ללא כרטיס.

נסענו לעיירה St Johann לקבל את הדירה ששכרנו באמצעות האתר booking.

מאחר והערב עוד צעיר (18:00) נסענו לעיירה Bad Gastein כדי להשתכשך בפרק המים הטרמיים Felsentherme Gastin. הכרטיס מקנה כניסה ל-4 שעות בחינם, 23.5 אירו ללא כרטיס. החוויה של טבילה בחוץ, במים חמים כאשר מסביב ערפל וגשם לא תתואר. כובן שיש גם בריכות פנימיות, ג'קוזי מגלשה ועוד.

יום שני:

ביקור בקניון (לא קניות, טבע) ליכטנשטיין (Liechteinsteinklamm) בעיירה "שלנו", St Johann, משך הסיור כשעה וחצי. חינם עם הכרטיס, 4.5 אירו ללא כרטיס.

 

בשלב זה, כבר החזרנו את עלות הכרטיס. מעכשיו, כל אתר שנבקר בו, על חשבון עיריית זלצבורג.

 

בעיירה עצמה לעלות עם הרכבל (Gondelbahn Alpendorf) ברחוב Alpendorf 2. למעלה יש שבילי הליכה, ונוף מדהים. חינם עם הכרטיס, 17.5 אירו ללא כרטיס.

נסיעה לעיירה Abtenau, לראפטינג עם חברת outdoor-unlimited. המחיר לא זול, 59 אירו לאדם. כששאלתי את הבנות בדרך לארץ מה החוויה שהם הכי יזכרו מהטיול, התשובה הייתה "הרפטינג". הפעילות לקחה כ-4 שעות, וכללה הדרכה, כללי בטיחות, ציוד (באים רק עם בגד ים ומגבת) והסעה הלוך חזור. הצוות מקצועי, ועשו לנו סיור רגלי רטוב באחד מהסתעפויות הנחל, כולל קפיצה חופשית למים, למעוניינים.

בסמוך למשרד של הראפטינג, יש אתר ל"מגלשות קיץ", או למי שמכיר את המושג "ספידיכיף" (קיים בצוק מנרה ובחרמון). עולים ברכבל ויורדים עצמאית במסלול של 2 ק"מ. חוויה אדירה גם למבוגרים. חינם עם הכרטיס, 11 אירו ללא כרטיס.

יום שלישי:

יציאה מוקדמת למערת הקרח (Eisriesenwelt) בעיירה werfen. להביא ביגוד חם. הסיור כולו אורך כ-4 שעות. ההמלצה להגיע מוקדם (לא יותר מ-9:30) כדי לתפוס חניה קרובה לכניסה, שתחסוך עליה תלולה רגלית מהחניה התחתונה, וגם תורים ארוכים בהמשך. בימים גשומים העומס על המערה גדול. לא כלול בכרטיס, עלות לאדם 22 אירו, שכולל עליה ברכבל וכניסה למערה. שווה כל שקל/אירו.

נסיעה למכרה המלח (Salzwelten) בעיירה Bad Durrnberg. הנחה עם הכרטיס, עלות לאדם 15 אירו. חוויה נחמדה, אופציה טובה ליום גשום.

יום רביעי:

נסיעה לסכר (Hochgebirgsstauseen) ותחנת הכוח ב-Kaprun. האתר נמצא בגובה של למעלה מ-2,000 מטר, וגם העליה אליו (מעלית/רכבל, אוטובוס בתוך מנהרות בהר) היא חוויה בפני עצמה. לא נכלל בכרטיס, עלות לאדם כ-20 אירו. לבוש חם, לא לוותר. אנחנו הגענו בבוקר, לאחר שבלילה ירד שם שלג קל.

נסיעה למפלי קרימל (Krimmler Wasserfale). חינם עם הכרטיס, 2.5 אירו ללא כרטיס. המפל הכי גבוה באירופה.

נסיעה לעיירה Bad Hofgastein כדי להשתכשך בפרק המים הטרמיים Alpentherme Gastin. הכרטיס מקנה כניסה ל-4 שעות בחינם, 23.5 אירו ללא כרטיס. גם כאן יש בריכות מחוממות, פנימיות וחיצונית, סאונה, ג'קוזי ומגלשות. איזה כיף לסיים כך יום של טיול, וגם, צריך לדפוק את עיריית זלצבורג, לא?

יום חמישי:

עזיבת הצימר והעמסת הרכב בכל הציוד.

נסיעה לרכבל בעיירה St. Gilgen. עלייה לגובה של כ-1,500 מטר, תצפית פנורמית על 7(!) אגמים ונוף מדהים. כשהיינו למעלה נתקלנו במצנחי רחיפה שעברו לנו מעל הראש. יש למעלה מסעדה/בית קפה ומסלולי הליכה. חינם עם הכרטיס, 22 אירו ללא כרטיס.

נסיעה לעיירה St. Wolfgang, טיול רגלי על שפת האגם וביקור ברחוב הראשי, Markt.

נסיעה לעיירה Hallstatt, עיירה ציורית מהאגדות. טיול על שפת האגם, ובטיילת בין הבתים. אין כמו כוס קפה טוב לפני הנסיעה לשדה התעופה המינכן.

הנסיעה לשדה התעופה ארכה כ-3 שעות, כולל עצירת התרעננות (שרותים/אוכל/שתיה) בתחנת דלק בדרך, ומילוי דלק לפני שדה התעפה. למזלנו, לא היו פקקים ו/או תאונות.

 

ניצלנו את הכרטיס ב-78 אירו מעבר למחיר העלות שלו.

 

ניתן לתמונות לדבר.

20140831_141106s.jpg20140904_125308s.jpg20140903_175943s.jpg20140902_112543s.jpg20140902_103744s.jpg20140901_142056s.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה מזל נאחס. כל השבוע אני באזור ועל פניו בתחזית כל השבוע ימשיך להיות גשום והזמנו כבר מלונות מראש לשישה ימים הקרובים..

בכל מקרה קיבלנו אופל אסורה סטיישן דיזל ידנית, פינוק של רכב והדובדבן שבקצפת זה שהרכב עם מדבקת כביש מהיר של שוויץ ככה שאני שוקל לבטל מלון אחד בגרמניה, לשנות מסלול ולישון לילה אחד בשוויץ ( גם שם יש אטרקציות )

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אפשרי - חפש מלון בצד הגרמני של הגבול. המחירים בשוייץ לא יאומנו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקטע שאם אני רוצה להגיע לאזור אינטרלאקן מהגבול עם גרמניה זה שעתיים וחצי נסיעה.

עדיין בשלב רעיון ולא בטוח שיקרה ( מתאר שגם של מזג האוויר לא להיט ).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עשיתי את הקטע כאשר לנתי בבאזל, אבל בצד הגרמני של הגבול. לא זוכר כמה זמן זה לקח, אבל ממש התאים לטיול של יום אחד. לפי מפות גוגל מדובר בכשעה וחצי, אז במציאות שעתיים זה סביר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פאסאט04,

המון תודה על רשמיך, אך, לפני הכל, איך היה המלון? יש WI FI? חניה? ארוחת בוקר? מחיר?

אני מתלבט בינו לבין למלונות אחרים שמצאתי.

 

כנראה שגם אנחו נרכוש את הזלצבורגלנד- קארד (3 מבוגרים, נהיה באיזור 5 ימים ומתכוונים להיות בחלק מהאטרקציות המוצעות בו).

Opel Astra K 2018 1.4T Enjoy

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצימר/פנסיון ממוקם במרכז האיזור של האטרקציות, נסיעה של גג שעה וחצי לכל כיוון (חוץ מהגרוסגלוקנר).

הוא ממוקם על צלע הר עם נוף מדהים, איזה כיף להתעורר לנוף כזה בבוקר.

לקחנו דירה שכללה שני חדרי שינה, שני שירותים/מקלחת, מטבחון/פינת אוכל ומרפסת. המחיר היה 50 אירו ללילה, 40 אירו עבור נקיון לכל התקופה. בחיפושים שמתי לב שזה מקובל באוסטריה, למרות שלא עושים נקיון במהלך השירות, אלא לפי בקשה מפורשת. מגבות מוחלפות לפי בקשה. גובים (בכל מקום) 1 אירו ללילה לאדם עבור מיסים מקומיים. ארוחת בוקר עשירה מאוד (במיוחד למי שלא שומר כשרות) תמורת 8 אירו לאדם לארוחה.

החדר מצוייד בכל מה שנחוץ וכנ"ל גם המטבחון.

חנייה בחזית הבניין, wifi בכל הדירה. בעלת הבית מקסימה, שירותית ועושה הכל כדי שהשהות תהיה מהנה. היא הצליחה.

ל-4 לילות אנחנו שילמנו 384 אירו (256 אירו ללא א. בוקר).

 

ממליץ בכל פה!

עריכה אחרונה על ידי pasat04

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יצא לך זול מאד. לפני כ-4 שנים שילמתי כ-105 אירו ללילה (ל-5 נפשות, בפאתי זלצבורג), לדירה של 2 חדרים + מטבח משוכלל, ועוד 40 אירו תמורת ניקיון (חד פעמי). באותו טיול לנתי גם בעייר Telfs ליד אינסברוק, המחיר היה 84 אירו ללילה, + 30 אירו ניקיון. אבל זה היה צימר מדהים, שני חדרי שינה, שתי מקלחות, סלון מרווח ומטבח שגרם למטבח שלי באותם ימים להתבייש בציוד שבו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...