מציג תוצאות 1 עד 4 מתוך 4

נושא: בטיחות זה הכי חשוב! (ושאר הפירוט בפנים)

  1. #1
    - הסימלון של Guy
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    הודעות
    3,956
    כל חובבי הבדיקות זה הזמן להוציא את הידע!

    דרישות הרכב:
    דרישות סף: אוטמטי.
    ועכשיו לשאר:

    1. בטיחות.
    2. אמינות.

    כל השאר לא קריטי.

    תקציב 50-60K הצעות?

    מגאן או קליאו היה מה שעלה לי לראש...

    עד כמה הגולף והפולו בשנים הללו (מתאימות לתקציב) בטוחות?

    גיא, שואל שאלות בשביל חברים.


  2. -

  3. הסימלון של מנהל-המערכת
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    חשבתם פעם מה הוא הרכב הכי מתאים לכם?

    היי, אני היועץ האוטומטי של קארספורום לבחירת רכב
    אני אשמח לעזור לך בבחירת הרכב הבא שלך. אני כבר מחכה לך ומבטיח שתוך פחות מ-2 דקות נמצא את הרכב המושלם בשבילך. ואם לא, השירות חינם.
    סתם! , אני צוחק. השירות תמיד חינם! כל מה שצריך לעשות זה ללחוץ כאן

  4. #2
    נהג שודים (> 1000 הודעות) הסימלון של שי
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    הודעות
    1,563
    מאוד קשה לענות על שאלה כזו.

    לאתר של NCAP כל אחד יכול להכנס ולראות מהן המכוניות הבטוחות בכל קטגוריה, אבל:

    1. הבדיקות נערכות בתנאים מאוד ספציפיים ולא הייתי פוסל את ההנחה שיצרנים בונים מכוניות במיוחד בכדי לעמוד במבחן של NCAP.

    2. הדירוג הוא לפי קטגוריה. קומפקטית עם 4 כוכבים ו-85% בטוחה מקטנה עם 4 כוכבים ו-85%. אבל מי יותר בטוחה, הקטנה או קומפקטית אחרת עם 3 כוכבים ו-60%? אי אפשר לדעת.

    3. כלל האצבע הוא שככל שמכונית גדולה יותר, כך היא בטוחה יותר, אך מכונית גדולה יותר תהיה ישנה יותר, תצרוך יותר דלק ותעלה יותר בתחזוקה.

    שי

  5. #3
    נהג חדש (> 40 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    מיקום
    לפעמים ירושלמי
    הודעות
    89
    מצוי במגאן. היא כנראה לא הכי אמינה, המנוע לא הכי מודרני והגיר לא ממש פגז. אבל המגאן המודרנית עדיפה על הגולף דור 3 שיצאה לשוק בתחילת ה-90 אם אינני טועה וסובלת גם ממנועים חלשים. הפולו קטנה יותר וכנראה פחות בטיחותית מהמגאן.
    אבל נראה לי שאני לא ממש מחדש לך
    אם הייתי מולטי-מליונר הייתי קונה:
    ב.מ.וו. M5 ליום-יום, בגלל ההנאה
    בנטלי Azure לסופי-שבוע, בגלל הגריל
    ומיורה שהייתי שומר במוסך ומקריב לה קורבנות כל לילה.


  6. תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    הודעה פירסומת

    עומדים לחדש את ביטוח הרכב?
    לחצו כאן וקבלו הצעות לביטוח online

  7. #4
    נהג צעיר (> 150 הודעות) הסימלון של Serpent
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    הודעות
    215
    ציטוט שי כתב:
    1. הבדיקות נערכות בתנאים מאוד ספציפיים ולא הייתי פוסל את ההנחה שיצרנים בונים מכוניות במיוחד בכדי לעמוד במבחן של NCAP.
    הריסוקים שמבצעים Euro NCAP ו-ANCAP האוסטרלי מדמים תאונות שקורות במהירויות 64 קמ"ש ו-50 קמ"ש לריסוק החזיתי והצידי בהתאמה, ואי אפשר ממש לשקר, כלומר ליצור מכונית שתהיה מצוינת במבחנים אבל תהיה לא בטוחה בכביש. למעשה, אגודת NCAP מעודדת את היצרנים לבנות מכוניות במטרה לעבור את המבחנים, בהנחה שהם משקפים את המצב בכביש. מה שכן הייתי יכול לנצל כיצרן הן כמה עובדות:
    א. הריסוקים מתבצעים על בובות ולא על אנשים, והן יכולות לבצע תנועות בשעת ריסוק שלמעשה בלתי אפשריות ע"י אנשים.
    ב. כמו ששי ציין, הבדיקה היא בתנאי מעבדה, והגופים היחידים בהתנגשות הם המחסום והמכונית. לכן, תופעות מסוכנות כמו השארת ראש מחוץ לחלון אינן נכללות בציון הסופי ("הכוכבים") כי הציון מודד עומסים כתוצאה מהריסוק. לדוגמא הטויוטה יאריס שקיבלה 89% בריסוק צידי השאירה את ראש הבובה מחוץ למכונית, משהו שמאד מסוכן בכביש.

    ההמלצה שלי היא לעיין בדו"ח המפורט על הניסוי בו השתתפה המכונית ולא להסתפק בכוכבים. בדו"ח מוזכרת כל תופעה שעלולה להוות סיכון ואינה משתקפת בציון הכולל.

    ציטוט שי כתב:
    2. הדירוג הוא לפי קטגוריה. קומפקטית עם 4 כוכבים ו-85% בטוחה מקטנה עם 4 כוכבים ו-85%. אבל מי יותר בטוחה, הקטנה או קומפקטית אחרת עם 3 כוכבים ו-60%? אי אפשר לדעת.
    באופן כללי זה נכון, אבל אפשר להשוות בין קטגוריות בריסוקי צד. בריסוק החזיתי המשקל משפיע על רמת הבטיחות לכן אי אפשר להשוות בין קטגוריות.

    תוספת משלי: כמו שאמרתי, בגדול המבחן האירופאי מתחלק לשניים: ריסוק חזיתי, שם אפשר לצבור 16 נקודות, וריסוק צידי, שבו ניתן לצבור 16 נקודות ועוד 2 נקודות תוספת אם יש כריות ראש שמתפקדות היטב (הם בודקים במבחן Pole). הנה התוצאות של אלפא רומאו 147:
    ריסוק חזיתי: 3/16 , 18% (ח*א בלבן)
    ריסוק צידי: 16/16 (ועוד 2 נקודות על כריות ראש) 100% (מצוין)
    סה"כ: 21/34 , 62% ושלושה כוכבים.

    על פניו, שלושה כוכבים הם מתחת למקובל היום במכוניות חדשות (4 כוכבים) אבל לא נוראי. אבל ! הריסוק הצידי חיפה על תוצאה מחפירה ביותר, ולמעשה בריסוק חזיתי המכונית ממש לא שווה 3 כוכבים. יכולת המכונית לא מאוזנת לשני סוגי התאונות, ולכן יש להיזהר מלחשוב שבכל מקרה בכביש המכונית תגן בצורה נאותה.

נושאים דומים

  1. מגבר HU ורמקולים - מה הכי חשוב !
    By Samiro in forum פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
    תגובות: 55
    הודעה אחרונה: 25/01/05, 9:19
  2. (איביזה 2001 ) יש מספר בעיות במה הכי חשוב לטפל ?
    By djsandman in forum טכני, אחזקה וטיפולים
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 13/06/04, 22:40
  3. הכי חשוב לפני קבלת רכב חדש - צבע ! :-)
    By RunWinRun in forum ייעוץ ברכישת רכב
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 12/05/04, 11:16
  4. מה הכי חשוב באופנוע 50 סמק?
    By ערן טישמן in forum פורום אופנועים
    תגובות: 25
    הודעה אחרונה: 10/04/04, 22:42
  5. הרכיב הכי חשוב במערכת
    By 205 in forum פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 25/06/03, 14:25

כללי פרסום הודעות

  • לא באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך הודעות
  •