Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כיצד לבצע מדידת TA\TC בצורה מדוייקת בעזרת מכשור ייעודי


lanosforce
שימו לב! השרשור הזה בן 3422 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

השרשור הזה הוא בעצם העתקה ותרגום מפורום אחר בו נמצא משתמש, אמנם קצת מתנשא אבל סה"כ בא במטרות טובות ללמד ולכן אני מוכן ללמוד ולהעביר הלאה :-D

 

מה שיודגם כאן זה כיצד לבצע מדידה וחישוב של פערי זמנים בין שני רמקולים פעם אחת בעזרת תכנת ARTA ופעם שניה בעזרת REW

 

נתחיל בARTA

 

הורדת ARTA

 

http://www.artalabs.hr/download.htm

 

כך התכנה נראית

 

ScreenHunter_001_zpsa511c9c1.jpg

 

לחצו על "Setup/Audio devices"

 

ScreenHunter_002_zps97c82130.jpg

 

כל מחשב והכרטיסי קול שלו אז תשימו לב למה אתם בוחרים - בדוגמא שהועלתה ע"י פותח השרשור המדובר ערוץ המיקרופון שהועדף למשל ככניסה היה שמאל.

 

אחרי זה תעברו לטאב MEASURE למדידות ותלחצו עך RECORD ותבחרו בIMPULE RESPONSE

 

ScreenHunter_003_zpsbef4212c.jpg

 

עכשיו בצעו את המדידה תדאגו רק שאתם מסמנים את "use the secondary channel as reference"

 

ScreenHunter_004_zps3f8629ba.jpg

 

אחרי שהמדידה בוצעה זה צריך להראות כך

 

ScreenHunter_005_zpse1662a80.jpg

 

לחצו על "set as overlay"

 

ScreenHunter_006_zpsd7316fe4.jpg

 

תשימו לב שבכדי למדוד הפרשי זמנים בין שני רמקולים - בכל מדידה, הרמקול שלא נמדד צריך להיות מושתק - אז כעת, השתיקו את הרמקול שמדדתם והפעילו את הרמקול הנגדי לו.

 

עכשיו תעשו מדידה נוספת על הרמקול השני והתוצאה המתקבלת צריכה להראות כך:

 

ScreenHunter_007_zps602d3179.jpg

 

תעשו זום עם צריך ותדאגו שאתם מפעילים את "View/Gate time" שיראה לכם את זמן הפער ע"י התיחום שיצור שער מדידה שבקרוב יוסבר

 

ScreenHunter_008_zpse47687a9.jpg

 

קליק שמאלי על הפיק הכי גבוה של הבדיקה הראשונה

קליק ימאני על הפיק הכי גבוה של הבדיקה השניה

 

אמשיך בהודעה הבאה כי אין אפשרות לצרף יותר מ8 תמונות בהודעה אחת

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

זה יצור את ה"שער" וזמן השער הוא בעצם ההפרשים בתזמון בין שני הרמקולים כפי שניתן לראות בתחתית התמונה.

 

ScreenHunter_009_zps236c4b1f.jpg

 

כעת אנו יודעים כי הרמקול הקרוב יותר למיקרופון צריך להיות מושהה בכ 0.75 מילישניות כ25.3 סנטימטר - תבצעו את הגדרות הTA או TC בהתאם ותהנו.

 

-----------------------

 

עכשיו נעשה זאת בעזרת התכנה REW - ROOM EQ

 

מורידים אותה מכאן http://www.roomeqwizard.com/#downloads

 

כך היא נראית - לכו ישר לpreferences

 

ScreenHunter_010_zps9d2e652c.jpg

 

**** על השלב הזה אתם יכולים לדלג יוסבר אחכ מדוע ****

 

סמנו את "use loopback for timing reference" זה בתוך הטאב של ANALYSIS

 

ScreenHunter_011_zps367099b3.jpg

 

עכשיו עברו לטאב SOUNDCARD - במחשב של פותח השרשור האזור של הTIMING הופיע רק כאשר כרטיס הקול שלו היה במצב ASIO - בכל מקרה זה אמור להראות כך - הוא מדבר על השורות הימניות בהן כתוב TIMING REFERENCE OUTPUT\INPUT

 

ScreenHunter_012_zps9db31e33.jpg

 

ועכשיו בצעו מדידה - כפי שאתם רואים, הוא בחר לבצע מדידה בתחום תדר מוגבל - בנדפאס בין 200 הרץ לקילו הרץ וזה בגלל שהוא מדד את המידבאסים ואת המידריינג'ים שלו

 

ScreenHunter_013_zpscd2f45fd.jpg

 

אל תשכחו לבצע מדידה לכל רמקול בנפרד כאשר הרמקול שלא נמדד נמצא בMUTE במערכת שלכם , בצעו כרגע את המדידה לרמקול השני ולאחר מכן לכו לטאב שנקרא OVERLAYS

 

ScreenHunter_014_zps0feb4311.jpg

 

עכשיו לחצו על טאב הIMPULSE ותדאגו לבחור במצב צפיה Fs% ועכשיו ניתן לראות הבדלי זמנים

 

ScreenHunter_015_zps1d1c4e1d.jpg

 

זו התוצאה שהתקבלה לו משתי התמונות הבאות

 

1,13-0,496 = 0,634ms

 

0,634ms = 21.7462cm (343m/s).

 

ScreenHunter_016_zps5e10717d.jpg

 

עוד תגובה אחת היות והתמונה האחרונה לא נכנסה כאן

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממשיך בתמונה מס' 17

 

ScreenHunter_017_zps185eb563.jpg

 

 

ניתן להוריד מחשבון להמרת מילישניות למרחק כאן

 

http://www.sengpielaudio.com/calculator-soundpath.htm

 

 

כפי שניתן לראות הבדלי הזמנים לא יצאו בדיוק אותו הדבר בין שתי תוכנות - זה גם תלוי בכך שבתכנה אחת יצרנו זמן שאר ובתכנה השניה ביצענו חיסור מהזמן הגבוה יותר ובשתי התכנות הסימון מתבצע ע"י בן אדם ולא ע"י המחשב זה זה מסביר את זה - בכל מקרה, אתם מקבלים מושג רציני ביותר לגבי באמת מה האזור של השהיית הזמנים בערכים במקום לנחש רק על פי שמיעה.

 

 

למה מקודם רשמתי שניתן לדלג על סימון הLOOPBACK ? - כי הבדיקה הזו היא בדיקה של סטיית זמן יחסית, אתם לא באמת צריכים לבדוק כאן כמה זמן גם הולך לאיבוד במדידה בתוך כרטיס הקול של המחשב עצמו ולכן לא צריך לעשות בדיקת היזון פנימי לכרטיס הקול.

 

 

אני יכול לאמר שבערך שנה או יותר אחורה ניסיתי לבצע מדידה דומה וקיבלתי תוצאות הזויות שאיכשהו כן עבדו אבל יצרו המון בעיות אחרות - כנראה שלא שמתי לב לכמה דברים , שכחתי משהו או שעשיתי משהו לא נכון - זה בטוח.

 

אני מתישהו אנסה לעשות זאת שוב ואעלה תוצאות בדיקת אמת משלי.

 

תהנו!

 

נ.ב - אני משתמש במיקרופון של MDSP (מיני DSP) מדגם UMIK-1 - זה מיקרופון USB, מגיע עם קובץ קליברציה ולא דורש דרייברים כלל. עולה כ75 דולר לפני משלוח ומיסים - המשלוח בסביבות ה40 דולר.

 

 

דבר נוסף לגבי תכנת הARTA - במצב DEMO היא חינמית ואתם לא זקוקים ליותר מכך.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחלה מאמר!!! כייף לראות ולקראה דברים כאלה.

אני מזמן רוצה לנסות את זה ומגבלה היא מיקרופון טוב. עדיין לא הזמנתי לעצמי אחד נורמאלי.

כמו שאני מבין דרך תוכנה אתה שולח אות ואז היא גם מודדת את השיית זמנים ,לאחר מכן אתה משווה בין ארוצים.

עד כמה זה חשוב פה מיקרופון טוב?

הרי פה זה לא RTA שאתה מודד. אופי אפילו מיקרופון די פשוט יעשה פה את העבודה מספיק טוב?!

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי מיסוי - אני כמעט בטוח שכן כי זה עוד היה לדעתי לפני שינוי המחיר המינימלי וגם אם לא ביחד עם משלוח זה יוצא יקר יותר, המכס גם ככה עושה מה שבא לו ולפעמים יוצא שעל דברים כאלה לא משלמים, אבל אני כמעט בטוח שגם כאן גנבו אותי.

 

לגבי מדידת אימפולס - לא, לא צריך מיקרופון טוב, כל מיקרופון הכי פשוט יספיק כאן כי זו בדיקה יחסית בלבד, פערי הזמן יהיו זהים בין אם המדידה עצמה לא תהיה מדוייקת לפי התדר - זה תגובה בציר הזמן שחשובה כאן ולכן גם לא משנה הדיליי של המעבד של המחשב או כרטיס הקול - הפער יהיה אותו הפער כי אותם הדברים בדיוק יקרו בשתי המדידות.

 

עוד הארה\הערה קטנה שנאמרה באותו שרשור על ידי אחד ממובלי התחום היום בכווני מערכות - מר אנדי ווהיימר - לא בודקים משיא הגל כפי שהוראה שם קודם אלא מתחילת הפיק הכי גבוה, בערך 5% מהרגע שהגל מתחיל לטפס - לא קריטי כי הכל יחסי בסופו של דבר אבל כן נכון יותר לעשות זאת.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דן, הרי כבר פניתי אליך באופן אישי ואמרתי לך שאני רוצה לשמוע ביחד אתך את המערכת שלך ולקחת מדידה :wink:

 

כמו שאמרתי בפרטי אומר בפומבי - זה יקרה אבל יש כרגע עוד מספר גורמים שאני צריך להפגש איתם קודם לכן - הרשימה קצרה לשמחתנו.

 

בכיף!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה מה שאני חשבתי גם כן. תגובת בציר הזמן לפולס. אני יעשה אולי גם כן מדידות ויעלה את מה שאני יקבל.

לגבי מדידה. אני מבין את ההגיון של למדוד לפני השאי, אך אם נקח את כולם ונמדוד אותו הדבר ,זה לא כל כך משנה. יחסית נשארל על אותו הדבר.

 

מה שגם כן, בשתי המדידות ישנם פערים ולכן זה נותן ניקקודת יחוס להתחלה שלנו. זה מצויין,אך אחרי זה לעבור על הכול זוג, זוג ולבדוק מירכוז.

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אל תשכח שהשמיעה שלך והשמיעה של המיקרופון שונים לחלוטין.

 

אתה שומע סכימה של החזרים וצליל ישיר ואתה שומע באופן יחסי ומבדיל\מפרש הפרשי עוצמה רק כאשר יש קפיצה בדציבלים בעוד המיקרופון שומע לינארי - אז ההפרש שהמיקרופון מודד לא לוקח בחשבון את העיקוב הנוסף שמתבצע במוח של כל אחד ואחד מאתנו, ביחד עם זה תיקח את העובדה שלא לקחת בחשבון פגיעה אפשרית בשמיעה שלך, הדרדרות טבעית של היכולת שלך לשמוע תדרים גבוהים וכו' וכו'

 

אחד הטרקים היותר טובים לבדיקת מרכוז הוא הטרק המפורסם של הרבה דיסקי בדיקה - שבע טופים.

 

זה מתחיל מנקישת תוף בצד שמאל או ימין ועובר בהדרגה נקישה אחר נקישה לקצה השני כאשר הנקישה הרביעית צריכה להשמע בול במרכז.

בנוסף לזה יש את הטרק של ימין-שמאל-מרכז המפורסם

 

אם כוונת נכון לפי המיקרופון ההגיון אומר שאתה צריך לקבל תוצאה כמעט זהה כשאתה תנגן את החלק של הנקישה במרכז או כאשר הקריינית מדברת במרכז בפאזות ישרות לא משנה איזה רמקול תמדוד - אבל האם זה אומר שאתה תשמע את זה במרכז? כלל וכלל לא.

 

ויש עוד הפתעות בדרך שאני אכתוב עליהן - האם זה שאתה מכוון RTA ומיישר את המערכת לפי השמיעה של המיקרופון - אומר שאתה תשמע את כל התדרים באותה עוצמה? - תתפלא אבל ממש לא ושוב, זה בגלל שאנחנו לא שומעים כמו מיקרופון, אנחנו גם מכניסים לסכום השמיעה שלנו החזרים - לאחר שניישר מערכת עם מיקרופון ונבדוק טרקים של תדרים בודדים כמו 400 הרץ או 1 קילוהרץ או 4 קילוהרץ - למרות שהמיקרופון יראה לנו שהם מנגנים באותה עוצמה, לאזניים שלנו תדר 1K ברוב המקרים פשוט יהיה חריגה בלתי נסבלת כמו תדרים בעייתיים נוספים שאנחנו מאוד רגישים אליהם כמו 2.5 קילו, 5 קילו וגם 8 קילו הרץ לדוגמא.

 

לבצע RTA זו רק נקודת התחלה - שכן, אם שם זה היה נגמר, כולנו היינו שומעים בדיוק את אותו הדבר וכל המערכות שלנו היו זהות.

 

זה לא ככה בחיים האמיתיים, אפילו לא קרוב.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אוהב את 7 טופים ובו אני בודק את המרכוז, רוחב במה. אך עשיתי התקנה לא נכונה וכך זה פעגע לי בהרבה דברים. טוויטר קרוב מדי אלי וכל הטופים הולכים לי בקשת ולא לפי סרגל. אך המרחקים די טובים ביניהם.

לכן את הטרק הזה מריצים על כל זוק רמקולים ובודקים מרכוז נכון. כמובן אז בודקים את כולם ביחד.

 

נכון ש RTA ישר זה לא הכל ולא כולם אוהבים את זה. אני מעדים פחוט גבוהים, לא הואה הרבה נמוכים. בוקה בתחום הבאס אני מעדיף לשטח את זה עם מיד ולרדת בטויטר.

אולי זה לא ממש נכון או אפילו ממש לא נכון והרוב הוהבים להבליט את הבאס ,אך לטעמי זה כבר לא נכון ילא טבעי. רק לטעמי.

 

ברכב אנחנו שומעים המון החזרים וRTA ורק רפרנס למה שאמחנו רוצים לקבל ונותן בססיס טוב לכך. לתת לנו להבין אופי יכולה להיות בעייה , אשר לא תמיד אנחנו יכולים לזהות

כמו להזן את שני הצדדים (שמאל,ימין) לפי שמיע לא ממש אפשרי. יש אנשים שכן עושים זאת טוב על רעש ורוד. אני לא אחד מהם ופניתי לטלפון שלי (SPL METER) לקבל יותר מידע.

לפי הבדיקה אנחנו לא מסוגלים להבדיל בהפרש של 1 DB, המינימום הוא 2DB שבן אדם יכול להבדיל.

לכן טלפון מספיק טוב לטעמי בשביל התחלה לפחות להזן את מעוצמה.

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 5 חודשים מאוחר יותר...

הגיע הזמן לעדכן את השרשור הזה - אתמול בערב היה לי זמן קצת להריץ מדידות לכל אלמנט ואז לבצע את ההשוואות הבאות:

 

1. מידבאס ימין לעומת סאבוופר - במדידה זו הבנתי כי ישנו פער של 1.2 מילישניות בין מיד ימין לבין הסאבוופר.

 

הנה תוצאות המדידה

 

subandrightmid_zps98f0bd6a.jpg

 

המיד בירוק והסאב בסגול וניתן לראות בבירור שהמיד מגיע קודם - לאחר בדיקה ראיתי שהפער שנמדד עומד על כ1.2 מילישניות - מה שהיה לי מוזר זה שכבר הוכנס עיקוב בדיוק של 1.2 מילישניות על בסיס שמיעה.

 

הזזתי את הסט בכ1.2 מילישניות נוספות - עכשיו כל צד ימין מעוקב בכ2.4 מילישניות ולצד שמאל 3.13 במקום 1.92

 

התוצאה - מפתיעה מאוד - זה לא נשמע מאוד שונה ממקודם אבל הסאב מאוד ממוקד במרכז השמשה הקדמית - נראה שזה עובד היטב!

 

2. לאחר מכן עשיתי בדיקה רק מתוך סקרנות בין מידבאס ימין למיד-טוויטר ימין

 

midandtweetright_zpsf3b79280.jpg

 

כאן גם ניתן לראות כי מיד טוויטר ימין מגיע קצת לפני מידבאס ימין אבל בנקודת האפס של הרצת הבדיקה - הם מגיעים בול באותו הזמן - כרגע נמנעתי מלעשות שינויים. עדיין לא מדדתי את ההפרשים דרך אגב זה בחלק הבא של הכוון על בסיס המדידות.

 

3. כאן לאחר התיקונים שביצעתי מעלה קרה משהו מעניין - הביטו - מידבאס ימין לעומת מידבאס שמאל

 

leftmidvsrightmid_zpse05a68e9.jpg

 

שימו לב - הם מתוזמנים בול! אחד עם השני בתדר הבדיקה (סוויפ בין 1000 הרץ ל1010 הרץ) כאשר מאוחר יותר כבר מתחילים להבדל בתוצאות אבל התזמון שלהם נראה יותר מידי טוב!

 

אין מה לתקן כאן - פשוט אין.

 

אז כרגע המצב הוא כזה - סאב וופר ומידבאסים מתוזמנים היטב.

מידבאסים לבין עצמם מתוזמנים היטב.

 

ואז עשיתי עוד מדידה אחת וזה מיד-טוויטר שמאל לעומת מיד-טוויטר ימין והתוצאות כאן קצת מוזרות

 

tweetleftvstweetright_zpsccef2ce6.jpg

 

מידבאס שמאל בעקרון מגיע קודם בערך בכ0.1 מילישניות באזור תדר הבדיקה ואחר כך הכל מתבלגן - כנראה החזרים או בעיות אחרות אבל ההבדל הוא יחסית קטן.

 

 

יחד עם זאת כשאני מקשיב לטרק של שבעת הטופים יש בעיה מסויימת בין צד שמאל למרכז שאני צריך לטפל בה ואני מתאר לעצמי שאני גם צריך לטפל בבעיה בין מיד-טוויטר ומידבאס ימין וזה יסתדר.

 

ואז ניסיתי לחשוב אם באמת המדידות בעזרת כלי המדידה נתנו לי עמדן נכון ונכנסתי לרגע לרשת לבדוק טבלאות מרחקים לעומת מילישניות וגיליתי שפיסיקה פשוטה עובדת!

 

14.6 מילישניות זה חמישה מטרים מבחינת מרחק בעיקוב הצליל.

 

יוצא ש2.92 מילי שניות זה מטר ובקיצור 10 ס"מ זה 0.29 מילישניות.

 

לחישוב גס 0.3 מילישניות זה 10 ס"מ

 

 

עכשיו - אם הזזתי את כל הסט ב2.4 מילישניות שזה בין 70 ל75 ס"מ והסאב נמצא בסביבות ה1.5 מטרים ממני - אם אני מוסיף עיקוב של 75 ס"מ לסט הקדמי זה בהחלט מסתדר לי בהגיון שהם יתוזמנו עם הסאב נכון!

 

עכשיו - מה אני עושה עם שני התיקונים שנשארו לי בסט הקדמי? -> החלטתי שאני הולך לקחת מטר ופשוט למדוד את המרחקים בין כל אלמנט לנקודת המדידה, לחשב את הפרשי המרחק ולהמיר אותם למילישניות כפי שהוסבר מעלה ולהזין את התיקון לרמקול הקרוב יותר לאחר שלקחתי בחשבון את ההפרשים ותיקוני הזמן שכבר הוגדרו להם.

 

הצפי הוא שזה הולך לעבוד היטב!

 

המחשב והמדידות לא משקרות סה"כ אבל הן מאוד קשות להבנה ויכולות להטעות בקלות, אבל, קיבלתי פרספקטיבה נהדרת ושיקוף של הערכים שמגדירים בפרוססור ואיך הם משתקפים במציאות ואכן עד כמה שהערכים היו נראים לי מוגזמים מידי ולא נכונים - לאחר בדיקה של טבלאות מרחק לעומת זמן - מתברר שהערכים האלה מדוייקים!

 

אעדכן בהמשך, לאחר יום כיפור.

 

גמר חתימה טובה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רוצה לאמר שאין ממש צורך ושאפשר לעשות בעזרת שמיעה אבל האמת היא שמדידה מסוג זה נותנת לך לדעת היטב באיזה אזור תיקון צריך להסתובב.

 

במידה ואין כלים שכאלו אז בהחלט ניתן לחשב ע"י מדידת מרחקים פיסיים ולהמיר אותם למילישניות ואז לדעת את טווח ההפרשים ואז להתחיל להתמקד בעזרת שמיעה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפיוניר מבקש מראש מרחקים, אני מאמין שאת ההמרה למילי שניות הוא עושה בעצמו, יש את האתר שפירסמת אז, אני אנסה את זה בסיבוב הבא, אם יהיה.....

SCANSPEAK

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3422 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...