דף 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 15 מתוך 30

נושא: התפרסם סקר TopGear 2002-וגם דיון על הGTI המודרנית

  1. #1
    נהג צעיר (> 150 הודעות) הסימלון של Serpent
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    הודעות
    215
    37,000 בעלי מכוניות משנים 1997-2001 נשאלו לגבי מכוניתם בנושאי הנאה מנהיגה, שירות, איכות ועלויות שוטפות.
    "אליפות היצרנים": במקום הראשון לקסוס, באחרון אלפא רומאו.
    "אליפות המכוניות": במקום הראשון לקסוס IS200, באחרון אופל טיגרה. מקום 6 סקודה אוקטביה!

    http://www.topgear.beeb.com/content/...urvey_2002/01/


  2. -

  3. הסימלון של מנהל-המערכת
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    חשבתם פעם מה הוא הרכב הכי מתאים לכם?

    היי, אני היועץ האוטומטי של קארספורום לבחירת רכב
    אני אשמח לעזור לך בבחירת הרכב הבא שלך. אני כבר מחכה לך ומבטיח שתוך פחות מ-2 דקות נמצא את הרכב המושלם בשבילך. ואם לא, השירות חינם.
    סתם! , אני צוחק. השירות תמיד חינם! כל מה שצריך לעשות זה ללחוץ כאן

  4. #2
    נהג חדש (> 40 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    מיקום
    לפעמים ירושלמי
    הודעות
    89
    יצרני הרכב האירופאים מאבדים לאט לאט את נשמתם. מתברר שהם לא מפצים על זה ביתר אמינות לעומת היפנים. תקחו את פיז'ו כדוגמא עצובה. ה-307 כבדה ומסורבלת יחסית ל-306. הקורולה RunX החדשה נראת יותר טוב (עניין סוביקטיבי) ומתנהגת לא הרבה פחות טוב (ממבחנים - לא נהגתי). מה שכן - היא כנראה הרבה יותר אמינה. היאריס T מבצעת יותר מה-206 ושוב פעם - אמינה יותר. 607?? בכלל סיפור עצוב. אני לא רוצה לחשוב על ה-407 וה-107 העתידות לבוא.
    תראו את טויוטה - לחברה כל-כך אפורה יש קו מוצרים מלהיב יותר מאשר לפיז'ו. יש את חטיבת T החדשה שמחממת את היאריס ואת הקורולה. יש את הסיליקה 180 כ"ס שמלבד עיצוב גם כנראה מתנהגת היטב (שוב - ממבחנים). ואני לא מדבר על ה-MR2 (דרך אגב - זה יוצא קקי בצרפתית). חטיבת לקסוס מתחרה מול BMW עם ה-IS החדה וה-GS המשתפרת. הם מציעים גם את המכונית המעודנת והמהודקת ביותר בעולם, את ה-LS430.
    ניסאן מציעים שרירים במחיר סביר עם ה-Z. על סובארו ומיצובישי ותרומתם לפיתוח הטורבו אין מה להרחיב.
    אני שמח שהגרמנים מציעים לנו SUV עם סמל של פורשה ו-GTI שזה בעצם גירסת גימור. כל הכבוד. על אלפא אני לא אדבר, זה פשוט טרגדיה בהמשכים.



    התייחסות מלאה תבוא בידיעה שאפרסם בקרוב על השקיעה הטבטונית... (בתקווה).
    אם הייתי מולטי-מליונר הייתי קונה:
    ב.מ.וו. M5 ליום-יום, בגלל ההנאה
    בנטלי Azure לסופי-שבוע, בגלל הגריל
    ומיורה שהייתי שומר במוסך ומקריב לה קורבנות כל לילה.

  5. #3
    נהג שודים (> 1000 הודעות) הסימלון של DanyG
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    באר יעקב
    הודעות
    1,394
    אתם טועים בקריאת הנתונים.

    עצם עובדת מציאת דייהו וקרייזלר (לדוגמא) בחלק מהקטגוריות מקדימות את סובארו / טויוטה / ניסאן, מדליקה אצלי נורה אדומה !

    הסקר חולק לקטגוריות לפי היחס הבא :
    %30 איכות הרכבה ואמינות (מה הקשר בין שניים ?)
    %27 ההנאה מהנהיגה
    %16 קשרי לקוחות
    %27 עלויות אחזקה (מעיין אם ביטוח הרכב נכלל)

    ציינתי את הקטגוריות משום שלדעתי ניתן בקלות להסיק מהן שהסקר כלל לא בדק את המכוניות עצמן אלא את דעתם של בעליהן בהתאם לשאלות הספציפיות שנשאל.

    בכדי לא להכנס להשוואה אירופה מול יפן, לא אמשיך לפרט אולם אם תקחו את מרבית המכוניות ותפרקו לקטגוריות תגלו שמיטב המכוניות נופלות בין הסעיפים בעוד מכוניות קלוקלות שנתפרו במיוחד להיראות טוב בסקרים כאלו צצות ו"מצטיינות".
    זה מזכיר לי דמות מסויימת בפורום מסויים שאינה מבינה הרבה במכוניות אבל יודעת לכסות את הדברים במעטה של מילים יפות וניסוחים רהוטים.

    ושאלת "תם" :

    האם העובדה שהאתר של TopGear מוצף פרסומות של יצרני מכוניות, באנרים קופצים מכל עבר, חלונות נפתחים מעצמם וכו' הופכת את האתר ל "פרסומון" ??


    דני G.

  6. #4
    נהג חדש (> 40 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    מיקום
    לפעמים ירושלמי
    הודעות
    89
    אני אישית לא מבין גדול במכוניות. אולי בעתיד שארוויח כסף מסחר באברים ומשאיבת ביציות תהיה לי פורשה
    מה שאני מעריך במכונית זה, כחובב אומנות טובה, עיצוב ואמירה עצמאית. את הקליאו שלי אני די מחבב בגלל העיצוב הנאה בעיני ובגלל שמדובר בסופרמיני מאוד יעילה. אם תממן אותי - הייתי בשמחה קונה 106 ראלי. אבל החיים מלאי פשרות.
    עצוב לי לראות את פורשה יורדת לזנות. איך שהם לאט עוזבים את המסלול ויורדים למדרכות שינקין (עם הקאיין). תסביר לי איזה אלמנט "פורשה" טהור יש בקאיין ותקבל סיבוב על הקליאו שלי (לא מציאה גדולה, אבל זה מה יש). עצוב לי לראות את פיז'ו מוכרים את הנשמה בעבור נזיד 307. עצוב לי במיוחד לראות את ההתבזות של פולקסווגן ושל אאודי והפיכת הגולף לבהמה מדושנת.
    בלי האמירה היחודית אין שום סיבה שבעולם להעדיף רכב ארופאי על פני יפני. לא יעזור כלום, מוסר העבודה היפני עדיין גבוה יותר ובקרת האיכות שלהם קנאית יותר מנטורי-קרתא. למאזדה מגיע ח"ח על ה-6 המוצלחת ועל התעקשותם לדבוק ב-RX עם המנוע הרוטורי. כנ"ל סובארו עם הבוקסרים שלהם. יש להם יותר יותר נשמה מלפיז'ו בזמן האחרון.
    ואיפה היא ה-GTI המקורית? נכון, יש את ה-206GTI הצפויה עם מנוע 167 כ"ס (אם אינני טועה) ואת הקליאו ספורט המהוללת, אני חושש שהקליאו הבאה וה-207 כבר לא יהוו פלטפורמות ראויות לגרסאות חמות. מגרמניה אל תצפה ל-GTI. אפילו הלופו GTI לא יצאה להם וה-A3 לא ממש עממית (שזה אחת הדרישות מ-GTI) ולא ממש חדה. המיני, אהם, היא באמת מעולה, אבל היא מכונית נישה ולא פרקטית לחלוטין (יש את האיטלקים - אבל משום מה עדיין הם לא מצליחים לחסל את הסטיגמה, אני מתחיל לחשוד שיש דברים בגו). הפוקוס נהדרת, אבל כבר צריכה להיות מוחלפת ויש ממה לחשוש לאור הקשיים של פורד. אבל היפנים מנפקים לנו את היאריס החביבה (בקרוב עם 160 כ"ס אם אינני טועה) והסיוויק R נמכרת במחיר מאוד סביר בבריטניה. אני מאמין שמזדה צפויים להציע משהו בקרוב.

    ועוד משהו, יום יבוא ו-BMW יתעוררו ויגלו שמכונת הנהיגה המושלמת היא ה-IS300. הם לומדים למצב את עצמם מהר, היפנים.
    אם הייתי מולטי-מליונר הייתי קונה:
    ב.מ.וו. M5 ליום-יום, בגלל ההנאה
    בנטלי Azure לסופי-שבוע, בגלל הגריל
    ומיורה שהייתי שומר במוסך ומקריב לה קורבנות כל לילה.

  7. #5
    נהג צעיר (> 150 הודעות) הסימלון של ערן-S
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    הודעות
    472
    אולי הארופאים צריכים לחטוף קצת על הראש כדי לייצר מכוניות נהיגה אמיתיות

    ואולי הקהל הנאמן פשוט מתפשר מדיי או לא נחרץ מדי, צריך לארגן הפגנת חובבי מכוניות ספורט

    ואולי אז פיג'ו תפסיק סוף סוף לייצר מיניואנים, וולקסואגן יחזרו למשקל סביר, הגה של גולף מלפני 12 שנה, וסוף סוף חלונות חשמל עמידים!, אני בכוונה לא מדבר על המחירים, רנו יפסיקו עם עיצובים מוזרים...בעצם חוץ מאיזה קליאו ספורטיבית וספיידר הם יכולים להפסיק בכלל

    ...ואולי פשוט נחרץ גורלנו, צריך למצות כל רגע עד למותה המתקרב ובא של ההנאה האמיתית מנהיגה, פאק פוליטיקלי קורקט, פאק CO2, פאק על תקנות של רעש, תפסיקו לייצר מיניואנים ששוקלים 1300 ק"ג ולקרוא להם מכונית ספורט, תחזירו את ה106 GTI את הM3 E30, האלפא סוד תלתן, סיירה קוזוורת', תחזירו את הסוסיתא

    אני יודע, אני לא ריאליסט, כנראה שחזונו של הכוכב קרוב יותר משלי, ביום בו תוכל לבחור בין טיפטרוניק לרובוטרוניק לטיזיטרוניק קרב ובא...

    ערן- בפרץ רגשנות
    Cars roll off the assembly line with a body,It's our mission to give it a soul

  8. #6
    אחד שמבין
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    The wrong guy, at the wrong place, at the wrong time.
    הודעות
    14,198
    אני בחור אנלוגי בעולם דיגיטלי.

    לא סובל את קופסאות הפלסטיק שיושבות בתא המנוע ועושות קולות.

    גם כן קידמה...

  9. #7
    נהג צעיר (> 150 הודעות) הסימלון של ערן-S
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    הודעות
    472
    רק הבהרה קטנה, זה לא שיש לי משהו נגד מיניואנים, זכות הקיום שלהם ברורה לי

    אבל לקחת כזה מיניואן, לשים לו כסאות עור, בקרת אקלים וסן רוף לא הופך אותו לספורטיבי

    ופיג'ו וולקסוואגן חוטאים בזה במיוחד
    Cars roll off the assembly line with a body,It's our mission to give it a soul

  10. #8
    נהג שודים מדופלם (> 1700 הודעות) הסימלון של yaron_z
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    מיקום
    מייצר קוליסים
    הודעות
    1,854
    ציטוט ערן-S כתב:
    אולי הארופאים צריכים לחטוף קצת על הראש כדי לייצר מכוניות נהיגה אמיתיות

    ואולי הקהל הנאמן פשוט מתפשר מדיי או לא נחרץ מדי, צריך לארגן הפגנת חובבי מכוניות ספורט

    ואולי אז פיג'ו תפסיק סוף סוף לייצר מיניואנים, וולקסואגן יחזרו למשקל סביר, הגה של גולף מלפני 12 שנה, וסוף סוף חלונות חשמל עמידים!, אני בכוונה לא מדבר על המחירים, רנו יפסיקו עם עיצובים מוזרים...בעצם חוץ מאיזה קליאו ספורטיבית וספיידר הם יכולים להפסיק בכלל

    ...ואולי פשוט נחרץ גורלנו, צריך למצות כל רגע עד למותה המתקרב ובא של ההנאה האמיתית מנהיגה, פאק פוליטיקלי קורקט, פאק CO2, פאק על תקנות של רעש, תפסיקו לייצר מיניואנים ששוקלים 1300 ק"ג ולקרוא להם מכונית ספורט, תחזירו את ה106 GTI את הM3 E30, האלפא סוד תלתן, סיירה קוזוורת', תחזירו את הסוסיתא

    אני יודע, אני לא ריאליסט, כנראה שחזונו של הכוכב קרוב יותר משלי, ביום בו תוכל לבחור בין טיפטרוניק לרובוטרוניק לטיזיטרוניק קרב ובא...

    ערן- בפרץ רגשנות
    דמעות.... אני בעד לארגן הפגנה בשער הניצחון בפריז...
    _\"""""""/_
    0|||||||0]
    |_|-+-|_|

  11. #9
    נהג שודים (> 1000 הודעות) הסימלון של DanyG
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    באר יעקב
    הודעות
    1,394
    למה אף אחד לא הייחס להערת ה "פרסומון" ??


  12. #10
    ส็็็็็็็ הסימלון של roee
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    הודעות
    4,999
    היה לי דיון קצר עם Miura על זה בynet. אין כאן שום ירידה לזנות!

    בואו נראה מה קורה לאחרונה בעולם הרכב: חברות קטנות נרכשות על ידי תאגידים, מתכננים אוואנגרדיים מבוייתים ומושתקים על ידי מועצות מנהלים.

    הצרכנים רוצים נוח בטוח ומאובזר! אנחנו לא הצרכנים. הצרכנים הם אלו שמממנים את יצרני הרכב. לא הGTI הביאה את פולקסווגן למצב של אימפריה, ולא העדר הGTI יפיל את פולקסווגן.

    העניין הוא, שבמקום לתת לנו גרסאות חמות של מכוניות רגילות, אנחנו מקבלים ליינים שלמים של מכוניות ספורטיביות קיצוניות *בהרבה* מהעבר, אולי לא מבחינת כיול שלדה (בתחום הזה אני רואה את ה205GTI כטעות, וגם פיז'ו מודים בכך שהיא הייתה קיצונית מדי), אבל מבחינה קונספוטאלית. שלא לדבר על רמות ביצועים שבעבר הלא רחוק היו שמורות למכוניות על. למה? כי מישהו משלם! כי קונים מיליוני 206-ים וגולף-ים, ולא כי הן טובות דינמית אלא כי הן טובות בכל פרמטר אחר ממה שבא לפניהן.

    אם לא נגביל את עצמנו למכוניות ספורט בלבד, אלא נסתכל על עולם הרכב בכללו, נראה שמעולם לא הייתה כזו פריחה עצומה. אני במיוחד אוהב את המקרה של רנו.
    איזה יצרן שמזגזג בין הפסד לרווח היה הולך לפרוייקט מוזר כמו האוואנטיים או הוואל-סאטיס? זה הרי טירוף. אף אחד לא היה חולם לייצר את זה. והאודי TT? וה206CC, שלמרות שהיא לא ספורטיבית של ממש היא הצהרה לא קטנה? חברות עושות דברים כאלו בשני מצבים: או שמאוד טוב להן, או שהן תולות את כל עתידן במכונית כלשהי שאולי תוציא אותם מהבוץ (אלפא וה156, למשל).

    חברות מפסידות לא מייצרות מגוון דגמים. חברות מפסידות לא יכולות להביא טכנולוגיה מהפכנית. חברות מפסידות לא יכולות להיות מובילות בתחומן.

    בשביל שפורשה יוכלו להביא לנו את הGT2 הבאה, שעם כל הכבוד לה, מהווה בערך פרומיל מהרווחים שלהם, או אפילו לייצר משהו בסגנון כמו ה959 שהוא הצהרה טכנולוגית *שעולה לפורשה כסף ולא מחזירה את ההשקעה*, הם צריכים להרוויח. ואם זה אומר לייצר את הCayenne - אז למי אכפת. שייצרו מצידי סמיטריילרים. בשביל שפורשה תישאר עצמאית בעולם של מיזוגים, ושהיא תמשיך לעשות לנו 911-ים עם מנוע אחורי ודרגות כאלו או אחרות של טירוף א-סוציאלי בעליל (ושיקום אותו אחד שטוען שGT2, בלי בקרות משיכה\אחיזה, עם כלוב התהפכות ו315 קמ"ש מהירות סופית היא סוציאלית), הם צריכים בסיס כלכלי חזק. ואת זה יתן הקאיין.

    אז,
    שיקום מי שחושב שה206RC הייתה באה לעולם ללא ההצלחה של ה206.
    שיקום מי שחושב שהקליאו V6 הייתה באה לעולם ללא ההצלחה של הסניק.
    שיקום מי שחושב שהיינו מקבלים כלכך הרבה דגמים חדשים מב.מ.וו ללא הX5!
    M5 עם מנוע V10 ו550 כ"ס (הE60)? האם הM3CSL היא לא מוצר שרק חברה מאוד בריאה כלכלית יכולה לפתח, והאם הCSL לא קיצונית מהE30?

    בקיצור, שיקום מי שחושב שמhot hatch בלבד אפשר באמת לעשות כסף ו\או דגמים מעניינים.

    אני מעדיף שפע דגמים שכל אחד למטרתו הוא מאשר גרסאות ביניים. כך המשפחתיות יהיו נוחות ונעימות יותר (יש אחד כאן שלא היה מעדיף 307 על 306, למעט נטיות ספורטיביות?), והספורטיביות - חמות יותר, ופוליטיקלי קורקט *פחות*.
    כן, פחות.
    קליאו ספורט היא פחות פוליטיקלי קורקט מכל קליאו חמה לפניה, אותו הדבר לגבי ה206RC. ליאון קופרה R הרבה פחות פוליטיקלי קורקט מכל סיאט אי פעם.

    פולקסווגן גם הם משתתפים במשחק הזה, אבל תכנון שלדות לקוי לא תורם. אין ספק שקונספטואלית, הגולף R32 הרבה יותר קיצונית מכל GTI אי פעם, פשוט הם לא הלכו איתה עד הסוף, אולי בגלל הנדסה לקויה. אבל תראו את האודי RS6.

    לעזאזל, תראו את המיני! החייאה של מותג שלם, פרוייקט שאפתני להחריד. והם עשו את זה כמו שצריך. חוויית נהיגה לא חסרה לה.

    קחו בתור דוגמה נגדית את פורד, שפרוייקט הפוקוס קוזוורת' שלהם כמעט נגנז בשל בעיות תקציביות, ושורה של פרוייקטים שאפתניים אחרים כן נעלמו מן האופק. אני לא רוצה שזה יקרה אצל פורשה, ב.מ.וו או רנו.

    היצרנים מבינים מה טוב להם. מה מושך צרכנים. היצרנים עושים כסף מהמיינסטרים, וגומלים לקהל המיוחד באמת שלהם בדגמים שלא היו יכולים להראות בעבר.
    אני חושב שאנחנו צריכים להודות על זה.

    אף יצרן שפוי לא ישכח את הנישה הספורטיבית. תקוו שלכל היצרנים יהיה גב כלכלי מספיק חזק בשביל לאפשר למהנדסים שאפתניים להתפרע כאוות נפשם עם מכוניות שאנחנו נאהב.

    בקיצור, בשביל שנוכל לקבל 911GT2 אמיתית ולא עוד קאררה RS מופשטת, מישהו צריך לשלם. ויהיה זה הצפונבוני שרוצה ג'יפ. לא אכפת לי בכ-לל.

  13. #11
    נהג צעיר (> 150 הודעות) הסימלון של ערן-S
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    הודעות
    472
    רועי תקרא מה שכתבתי בתגובה השניה שלי

    מה שחורה לי שמותגי GTI/XSI וכ"ו ירדו לזנות והפכו לרמת גימור ולא יותר מזה בדור האחרון של הרכבים. דוגמא:
    307 XSI מה זה לעאזאזל כסאות עור סאן רוף וגלגלי 17" על בהמה מגדלת לא הופכים את זה לאוטו ספורט, במקרה הנ"ל אפילו הספוטיביות היא ככה ככה. וזה לא רק פג'ו גם וולקסואגן חושבים שאם שמים לגולף הבינונית מנוע V6 זה רכב ספורט מעולה...

    בקשר ל206 RC, ה206 ממש לקראת סוף חייה והיא בין המוצלחות של הדור הנוכחי, ה207 כנראה תלך בדרכה של ה307 במקרה הטוב עם מנוע חזק, סרחים עודפים, וגובה של שחקן NBA.

    והאם הCSL לא קיצונית מהE30

    לא! ממש לא, היא הרבה יותר חזקה, יותר מתנהגת, יותר כבדה, ויותר מבוקרת ע"י גמדים אלקטרוניים, לעומת זאת הE30 יותר קלה, הכוח יורד לאספלט יותר בפראות, אין בקרות ובוא נראה אותך נוהג עליה בכביש רטוב
    בכוונה אני לא נכנס למי יותר מהנה, נגעתי רק בקיצוניות

    אין וכנראה גם לא יהיו יותר מכוניות כאלה

    אני מתייחס רק למכוניות ספורט, אני מכיר בצורך הקיומי כלכלי של המיניואנים בלה בלה בלה
    Cars roll off the assembly line with a body,It's our mission to give it a soul

  14. #12
    ส็็็็็็็ הסימלון של roee
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    הודעות
    4,999
    נכון ששילוש האותיות GTI (וXSI) ירד לזנות, אבל זה רק המותג, אז מעבר לערך נוסטלגי צירוף האותיות הזה לא ממש חשוב. העיקר אלו המכוניות. אז אנחנו מקבלים מכוניות יותר קיצוניות מבעבר אבל בשמות אחרים. לי זה לא ממש מפריע. שיקראו לה איך שהם רוצים, עם 180 כ"ס זו טריטוריה חדשה לפיז'ו (T16 למיניהן לא ממש ברות השוואה).

    ועוד לא ראית את ה307GTI. היא לא בהכרח תתנהג רע, אתה יודע, בדיוק כמו שהמיני לא מתנהגת רע - ועדיין שוקלת כמו חזיר.

    הCSL קיצונית מE30. נכון שאם אתה מתייחס לבעיות הנדסיות (מתלה אחורי פחות מדי מתוחכם כנראה ובעיות בהעברת כוח לקרקע) כפאן, ואני מסכים עם זה חלקית, אז הE30 נהדרת. אבל הCSL היא פשוט יותר. יצרנים לא שואפים ליצור מכוניות מופרעות, אם זה יוצא מדי פעם הרי שזו טעות. אבל הם כן עושים אותן יותר קיצוניות.

    אז אין יותר hatch-ים עם 130 כ"ס ושלדה עצבנית. לא אובדן גדול כשאלו מתחלפים בדגמים הרבה יותר קיצוניים ומעניינים. כן, גם הגולף V6. אז מה אם היא כשלון מבחינה הנדסית - הקונספט הוא מה שחשוב. ולפי כל הספוקלנטים למיניהם, בדור הבא פולקסווגן כבר יעשו את זה נכון (ע"ע מקרה פורד).

    אני חושב שזו לא מקריות שלוקח ל307GTI כלכך הרבה זמן לצאת לאוויר העולם. אני חושב שפיז'ו מתאמצים.

    ולא הכל אבוד כמו שאתה חושב. מה עם היאריס T-ספורט והמהודרה הקלה של קליאו ספורט ? (שכחתי איך היא נקראת.. clubsport?). אלו לא קיצוניות למדי?
    אני לא חושב שעולם הרכב הולך למקום פחות מעניין.
    אז במקום שהקליאו הרגילה תהיה מכונית ספרטנית, מרעישה ולא מעודנת, יש שני דגמים: יש קליאו שמכוונת לקהל הרחב, ויש מהדורה קיצונית, שנולדה בגלל הצלחתה של הקליאו הרגילה. נשמע לי בסדר דווקא.

    אתה צודק לגבי המותגים, אבל זה מה שהם - רק מותגים. יבואו אחרים.
    אתה צודק לגבי זה שהמכוניות יותר מהונדסות ובאופן כללי פחות מופרעות. אבל הן עדיין מהנות, ולדעתי אפילו יותר מבעבר.. (קליאו RSI או קליאו ספורט, תבחר אתה. 106GTI או 206RC?).

    ההתייחסות שלי הייתה יותר לאילוצים הכלכליים. זה פשוט מטופש להגיד שיצרן X ירד לזנות כי הוא שואף להרוויח יותר כסף, שבסופו של דבר יושקע בסגמנטים הזניחים שלו - אנחנו.

  15. #13
    מנהל הפורום הסימלון של שלומי
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    הודעות
    4,322
    ספורט והמהודרה הקלה של קליאו ספורט ? (שכחתי איך היא נקראת..
    ניא נקראת קליאו CUP אם אני לא טועה.
    אני בקטע הזה עם רועי, אולי היום קשה לקבל מכוניות אמצע עם תכנון שלדה מעולה, אבל האמצע התרחב והקצוות גדלו.
    בכל מקרה, אם היום היתה נמכרת 205 GTI חדשה, אני לא בטוח שהייתי מעדיף אותה על ה 206, ה 206 בפירוש טובה ממנה בכל הפרמטרים, פשוט אנשים אוהבים נוסטלגיה, כמו תקליטים של 33 ושליש, הרי הם לא באמת טובים יותר מדיסקים, אבל הפלצנים יבואו ויגידו שהם מספקים שמיעה טובה יותר, למרות שהם נשרטים ומתבלים ותופסים מקום של מיניבוס.

    ככה זה, תמיד מפנטזים על איך היה פה פעם, שלא היינו צריכים דלק ורכבנו על סוסים לרוחב השקיעה, רק שוכחים להזכיר את הריח המסריח ברחובות מהחרא של הסוסים.

  16. #14
    נהג חדש (> 40 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    מיקום
    לפעמים ירושלמי
    הודעות
    89
    למי יש כסף למכונית כזאת??? מי בכלל ינהג בה, היא בכלל תשב במוסך ממוזג עטופה בניילון עד למכירה הפומבית שלה ב-2025 (פורשה 2004, יד ראשונה מרופא, רק 337 ק"מ מכני מעולה, מזגן, ה"כ, ח"ח, נ"מ). דרך אגב, אפשר להרוויח ממכוניות על - פרארי עשו הרבה כסף על ה-F40 ולמבורגיני עשו קופה נאה מההזמנות המטורפות שרצו לקונטאש עוד לפני שהיא יצאה לשוק. פורשה ישלמו בגדול על פרישתם הכמעט מוחלטת מעולם המרוצים. ואני עוד לא מדבר על השמועות המגעילות שהם שקלו לייצר pickup-truck מבוסס על הקאיין...
    אני מדבר על כיף להמונים, על מכוניות GTI קלות וזולות יחסית. כאלו שגם אני אוכל להרשות לעצמי ברגע שאסיים את הלימודים. מכונית שיודעת לקחת זוג הורים צעירים וילד (וזה כנראה יהיה מצבי עד אז) לטיול של סופ"ש ואת אבא (או אמא) לטיול קצת "שונה" יום למחרת. אני מדבר על ה-205GTI ועל ה-106GTI, על הגולף GTI המקורית, על גרסאות קליאו החמות ז"ל - ה-RSI וה-16V (שלא לדבר על הוויליאמס). אני מדבר על ה-306 ראלי שלא הגיע לארץ ולעזאזל על חלונות החשמל (לטיפול בחמסין אפשר לשים מזגן אלכס בכמה אלפיות).
    307 נראת מכונית נפוחה מסטרואידים. אני יודע שזה מה שאנשים אוהבים, מכוניות מנופחות מלאות בצעצועים (מודה - גם אני אוהב צעצועים באוטו, אני הרי גבר). הקליאו הבאה תהיה מגעילה כמו הוול-סטיס (זה לא מצביעה על חדשנות אלא על יאוש - רנו היו חייבים למצב את עצמם באופן שונה לאחר כשלון הספראן), אני אמנם אוהב מאוד עיצוב בחמש דלתות, אבל היצורים האחרונים מבית רנו נראים כמו מצודות צלבניות על גלגלים.
    לפולקסווגן אין שום כשל הנדסי אלא המון ציניות. הם יודעים שקהל הצרכנים הנוכחי שלהם לא ממש שם פס על התנהגות. אאודי TT? מי בכלל רוצה אותה? עוד מסחטת כסף יקרה על הפלטפורמה הבלתי נגמרת של הגולף... האודי TT היא לא ממש מכוניות ספורט, זה אוטו פוזה לדוגמניות. התכנון שלה התחיל משולחן המעצב ולא משולחן המהנדס, תראה - מקדם גרר של 0.36!!! אתה קולט את זה, יש ג'יפים אירודינמיים יותר. אתה יודע של-TT יש יותר עילוי בזנב מלגולף? הרי בגלל זה הוסיפו לה את הכנף הדבילית מאחור. הגולף RS32 באמת נחמדה. תקנה לי אחת? סתם עוד אוטו פוזה למי שה-V6 לא מספיקה לו.
    זה הכל סתם ציניות שיום אחד תעלה להם ביוקר. אני שמח שלפחות היפנים מבינים שלטווח הארוך משתלם לשמור על קו ספורטיבי. אני לא אתפלא אם ה-GTI הראשונה שאקנה תהיה יפנית...


    נ.ב.
    שנה טובה לכולכם, מי ייתן ותהיה זאת שנת שלום ושגשוג.
    אם הייתי מולטי-מליונר הייתי קונה:
    ב.מ.וו. M5 ליום-יום, בגלל ההנאה
    בנטלי Azure לסופי-שבוע, בגלל הגריל
    ומיורה שהייתי שומר במוסך ומקריב לה קורבנות כל לילה.


  17. תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    הודעה פירסומת

    עומדים לחדש את ביטוח הרכב?
    לחצו כאן וקבלו הצעות לביטוח online

  18. #15
    ส็็็็็็็ הסימלון של roee
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    הודעות
    4,999
    אין מכוניות זולות?!

    בוא נראה.

    קליאו ספורט, על גרסת הקלאבספורט הזולה שלה,
    ליאון קופרה R,
    מיני קופר S,
    פוקוס RS,
    206RC, GTI
    קורולה T-sport, יאריס כנ"ל.
    הונדה סיוויק טייפ R.

    חסר? ממש לא.

    כולן זולות (ונתעלם לרגע מהמצב בארץ, הוא לא קשור), מהנות ומהירות.

    שוק ההוט-האטצ' נהנה מפריחה ושגשוג, שמובלת על ידי יצרנים רווחיים ממכוניות מיינסטרים טובות. ככה זה צריך להיות.

    נכון שהן יותר מעודנות ממה שקדם להן. אבל זו דרכה של קדמה. עדיין לדעתי הן יהיו לא פחות מהנות.

    לגבי הגולפים, לדעתי זה לא בגלל ציניות, וחוצמזה, הTT המקורית הייתה לא רעה כלכך.

    זה בגלל הנדסה לקויה, אותה הנדסה שגורמת לגולף והפאסאט להיות כשלונות דינמיים.
    אבל גרמנים כגרמנים, יתקנו את זה בפעם הבאה. חכה לגולף 5.

דף 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. דיון+סקר: תוצאות בדיקת מנוע במכון בדיקה
    By kompy in forum ייעוץ ברכישת רכב
    תגובות: 21
    הודעה אחרונה: 26/01/06, 23:25
  2. תגובות: 49
    הודעה אחרונה: 01/01/04, 10:51
  3. תגובות: 22
    הודעה אחרונה: 30/09/03, 3:02
  4. תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 06/08/02, 19:55

כללי פרסום הודעות

  • לא באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך הודעות
  •