דף 1 מתוך 5 1234 ... אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 15 מתוך 63

נושא: וכבר חלפה שנה - לקסוס GS 450h, סיכום ביניים

  1. #1
    נהג צעיר (> 150 הודעות) הסימלון של X9500
    תאריך הצטרפות
    ינואר 2004
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    272

    וכבר חלפה שנה - לקסוס GS 450h, סיכום ביניים

    מאחר ויש סוג של טרנד לסיכומי משנה שנתיים, החלטתי לצרף עוד סיכומון לדגם איזוטרי למדי בתום שנה עם לקסוס GS 450h.



    "יאללה, מתחילים..."
    המכונית עברה 50,000 ק"מ בטרם הגיעה לידי ומאז השלימה עוד כמעט 10,000 ק"מ נוספים - 4 עונות וביקור בכל סוג כביש המצוי בארץ. מאז ומתמיד אהבתי לנהוג בכלי רכב קצת חריגים, סוג של שריטה אישית המאפיינת חלק לא קטן מאנשי הפורום הנ"ל. ואם כבר חריגים, אז תמיד חיפשתי משהו עם מנוע בריון - לא כי אני מנסהלהוכיח משהו למישהו על הכביש, אלא כי גלישה על גלי מומנט (כן, אני מודע לכך שכל דיזל ממוצע נמצא שם) היא תחושה ממכרת ומי שמכיר - יודע.

    Long story short - אם כבר מומנט, והרבה, אז למה לא משהו היברידי עם "כזה", שיודע לנפק את הסחורה בגדול? בקיצור, עבורי ה-GS ההיברידית הכילה בבסיסה את כל - טוב, לא כל, אבל את רוב מה שחיפשתי: מרכב גדול אבל לא ממש ענק ועם אורך של קצת יותר מ-4.8 מטר היא פחות או יותר במימדים של מונדאו\מאזדה 6 ושות' - נכון, לא אופטימלי בעיר אבל גם לא סוג של פיל בחנות חרסינה. מה עוד חיפשתי? כוח - יש, והרבה. נוחות? בהחלט. שקט נפשי? צפוי. בכל זאת לקסוס, עם רקורד ארוך-נגן של אמינות ובכל מקרה המכונית עדיין באחריות כוללת והמערכת ההיברידית תהיה מכוסה עוד שנים קדימה. שקט באוזניים? לגמרי. ועוד על כך בהמשך.




    "יש Goodies?"
    לא חסר - כל מה שעלה בדעתי והרבה יותר, רשימה חלקית: כריות אוויר מכל הכיוונים - כולל לברכיים, בקרת יציבות (ניתנת לניתוק), עור שתרם עדר פרות בינוני, חישמול וזכרון לכל מה שזז, גג נפתח, מערכת קול שהייתי מוכן לשים גם בסלון בבית, בקרת אקלים מפוצלת (בכל זאת אישתי תמיד תעדיף 20 צלסיוס יותר ממה שאני רוצה בכל עונה נתונה... עבורה החימום במושבים הוא בכלל הדובדבן שבקצפת), keyless entry מלא, ניווט מובנה שיחסוך לי לשכוח את הסלולרי באוטו, Bluetooth יעיל, חיישני חנייה היקפיים עם מצלמה אחורית ובמצטבר לקסוס מקצרים את כל הכבודה ל: AVS-ABS-BAS-EBD-ECB-TRC-TPWS-VGRS-VDIM-VSC-TAP-WIL-IAFS-HID-LED-UV-EMV-USB-WMA-MP3-AUX... מבר לתקצירים יש גם ערך מוסף של פרימיום - משהו שקשה להסביר במילים, אבל כשנמצאים בתא הנוסעים זה מקבל משמעות. נו, לפעמים מתחשק לסגור את הדלת 5 פעמים רק כדי לשמוע את הצליל הזה, "DDDAABBB" או משהו בסגנון.








    "היה מנוע?"
    נתונים יבשים: 3,456 סמ"ק V6 + מנוע חשמלי 650V, הספק משולב של 345 כ"ס והמון מומנט שמונחת בבום כשהדוושה נלחצת - כל זה מספיק להזיז את העסק כולו ("כולו" פירושו כ-1,900 ק"ג) דרך הגלגלים האחוריים ממש מהר - גם זה יפורט בהמשך. וכאן יש צורך להפריד בין קו ישר לבין מה שהוא לא כזה. מבחינה "ספורטיבית", מי שמחפש יכולות ניהוג על גבול הטלפתיה, רגש נדיר בהגה, אורגזמות מוטוריות בכביש ערד-סדום ושאר ירקות - אז לכל אלה ה-GS לא ממש תתאים. נכון, יש מצב Sport למתלים ובהחלט ניתן לחוש כי יש ריסון יותר הדוק לזוויות הגלגול בסיבובים אבל את הפיזיקה הבסיסית של כמעט שני טון עדיין מרגישים. בארה"ב שווקה כ-Sports Sedan, אוקיי, אז שווקה. מגאן RS זה לא ולי באופן אישי אין שום בעייה עם העניין הזה.

    צמיגי Toyo Proxes T1R, 245/40 Z18, ועדיין האחוריים יחליקו בכל פתיחת מצערת לא זהירה עד שהגמדים האלקטרוניים יבלמו את החגיגה.



    "אז מה כן?"
    התחושה הראשונית ב-GS ההיברידית היא שהיא סוג של Warp-Machine על גלגלים. יכולת ההאצה היא לא פחות מפנומנלית וצריך להיות ממש, אבל ממש מרוכז בכל לחיצה על הדוושה. זה נראה כאילו התנועה שזורמת בכיוון שלך משנה פתאום לרוורס כשהדוושה הימנית נלחצת בלי רגישות. במצב Hybrid תגובת המנוע לדוושה די לינארית, משהו שדומה למכונית קונוונציונלית חזקה - לחצת קצת? המנוע יזיז את המסה קדימה. תלחץ יותר? המהירות תגבר וכן הלאה.

    "למה חשוב להיות מרוכזים כשנוהגים ב-GS היברידית"
    חשוב, חשוב... ככה זה מרגיש כשהמתג במצב Power - לחצת קצת? ה-GS מרגישה חסרת משקל ועפה קדימה בקלילות. תלחץ יותר? העסק מתקדם הרבה יותר מהר מכפי שאתה מצפה. תלחץ בנדיבות? המנוע מתייצב על סל"ד מקסימלי (תיבת ECVT), הצליל נשאר קבוע והמסה נזרקת קדימה בלי תחושת מאמץ - פשוט נשאבים לתוך המושב, שומעים סוג של רחש מיכני והכל טס לכיוונך יותר ויותר מהר. ההרגשה היא בדיוק כמו במטוס שמאיץ בהמראה, רק הרבה יותר שקט ולפחות בהתחלה גם הרבה יותר מהיר. הקטע הוא שבדיוק כשחשבת כי הדוושה לחוצה עד הרצפה, יש עוד נקודה קטנה שאפשר לעבור, מן קליק קצרצר בדוושה שברגע שעברת אותו, האף של האוטו מתרומם טיפה יותר כי עכשיו צמד המנועים באמת מספק את כל מה שהוא מסוגל. אוקיי, לא הספקת לחשוב או לעכל, ואתה כבר במהירות ממש לא חוקית. עד עתה התאוצה היתה כמעט לינארית ואין עדיין הרגשה של התמתנות בלחץ הגב לתוך המושב - עכשיו יש הפתעה נוספת (אותה מרגישים רק בחו"ל כמובן, כי בארץ אנחנו לא עוברים את המהירות המותרת, כן?) - בכל מקרה, ב-120 קמ"ש אתה מצפה שהתאוצה תרגע עכשיו או עוד שתיים-שלוש שניות, אבל בדיוק ב-130 קמ"ש השלב השני של המנוע החשמלי נכנס לפעולה - ההרגשה היא כמו החלפה עדינה של הילוך עם הרגעות מינורית בתאוצה למשך כשניה ואז העסק מתחיל מחדש והגב מתחפר שוב בבום לתוך המושב. התאוצה הפסיכית מתחדשת ויש תחושה כי המכונית יכולה להאיץ את 130 הקמ"ש הבאים פחות או יותר באותו קצב של 130 הקמ"ש הראשונים.
    החוויה, למי שאוהב תאוצות אגרסיביות בקו ישר - וכמובן רק בכבישים במדינות שמותר להגיע בהן למהירויות מעל 110 קמ"ש - פשוט ממכרת ושונה מכל חווית תאוצה שחוויתי ברכב אחר, גם אם היה מהיר יותר, מאחר וכל ההתקדמות נעשית בשקט יחסי, בלי שינויי סל"ד או החלפת הילוכים. מוזר? בהתחלה. מדהים? גם אחרי שנה.
    לדעתי ההבדל הגדול נובע מתחושת הנון-שאלאנט שבה ה-GS צוברת קמש"ים על-אף המסה הכבדה והשקט המודגש, גם בתאוצה מקסימלית. קשה לי להסביר במילים, אבל התחושה באמת שונה לגמרי מאשר במכוניות חזקות אחרות בהן נהגתי, סוג של "כל המשקל הזה קטן עלי". אתה לבד באוטו? הוא ממריא. אתה עם עוד 4, תא מטען מלא ובעלייה? לגמרי אותה הרגשה פיזית ואקוסטית. תאוצות הביניים מופרעות לחלוטין ואין, פשוט אין המתנה לכח - לחיצה בריאה על הדוושה היא בדיוק כמו לחיצה על כפתור "תביא לי את הכל כאן ועכשיו - טראח!!" - וזה אכן קורה ובכל מהירות.

    "חוייה אקוסטית, WTF??"
    כן, שקט זה חוויה נוספת ב-GS. זה לא שהמנוע סתם שקט - הוא כן, אבל השיחוק האמיתי זה שאין רעש מכני בכלל כל זמן שהמנוע החשמלי פועל לבד. זה קורה המון בנסיעות עירוניות רגועות, תלוי במהירות. באופן כללי ניתן לנסוע עם אפס רעש ואפס זיהום משהו כמו 2 ק"מ בקלות יחסית, לא יותר מ-50 קמ"ש, אם לא מאיצים מהר והסוללה החשמלית טעונה. בכל מקרה, כשמנוע הבנזין נכנס לפעולה יהיה קשה לשמוע אותו - סטטיסטית, רוב הנוסעים שלקחתי לא הצליחו לזהות את הנקודה בה המנוע נדלק אם היינו בתנועה. המכונית פשוט מנתקת את כל מי שבתוך תא הנוסעים מכל מה שקורה בחוץ, לטוב ולרע, עניין אישי. רועש בחוץ? אוטובוסים, צפירות, בלגן? סגור חלונות, הפעל בקרת אקלים - כל ההמולה נשארת בחוץ כאילו לחצת על כפתור Mute והתחושה פשוט ממכרת - הניתוק טוטאלי והמכונית מאפשרת להכנס למוד של רוגע גם אם יש כאוס רציני בחוץ. מבחינתך כולם יכולים להשתולל, לצפור, לחנות על שתי חניות, לחתוך ולשאול אותך "למה מי אתה?!" ולהיות חוליגנים ברמת על - אתה כרגע מנותק מ"ארץ זבת חלב, דבש ועצבים" אשר בחוץ - רואה אבל לא שומע. כדור הרגעה מוטורי.





    "ואם כבר מנותק מהסביבה, אז איך זה שם בפנים?"
    הכל נוח, פשוט נוח לשבת, להזיז, לפתוח, לסגור ולסובב מה שצריך. נראה כאילו לקסוס העסיקו מחלקה שלמה של מהנדסים למצוא את מידת הלחץ האופטימלית שצריך להפעיל כדי שמשהו יזוז בצורה ידנית - והרוב בכל מקרה זז חשמלית. פתחים נפתחים עם מקסימום שיכוך ומינימום צליל, נבלמים באיטיות לפני סיום התנועה - אפילו החלונות מאיטים את התנועה לפני הגעה לפתיחה או סגירה מלאה כדי שהעצירה הסופית שלהם תהיה שקטה... מכונית מתחנפת, וזה כל כך כיף למי שהז'אנר הזה מדבר אליו.

    יש משהו מוצלח, לטעמי, בשילובי העור\עץ\אלומיניום של לקסוס. יש שאומרים כי העץ נראה כמעט כמו פלסטיק... כל זאת בעקבות ליטוש חולני במפעל.








    "יאללה, סתם זבל יפני, טויוטה מגודלת עם מליון ריקולים ובעיות"
    מיותר לציין שלא חוויתי שום תקלה בשנה האחרונה - הכל פועל ומתפקד ללא דופי. למעשה, התחושה היא שהמכונית ירדה מפס הייצור לפני שעה, ולא לפני שנתיים וחצי - מהלך מתלים נטול נקישות, אין קרקושים, שום דבר לא נראה שחוק או בלוי והכל מורכב פיקס - כנראה שגם יישאר ככה אחרי שכולנו כבר לא נהיה פה.

    "אוקיי, אבל אתה תקרע בעלויות"
    לא כל כך בטוח. מבחינת אחזקה - תיקונים עלו אפס ש"ח בשנה האחרונה כי לא היה מה לתקן. הסטוריית הטיפולים מוכיחה שגם בעבר לא היתה שום תקלה (היי, החליפו סוללה בשלט - קטסטרופה!). טיפול אחד בוצע (60,000 ק"מ) וכלל 6.3 ליטר שמן, מסנן ואטם פקק שמן, מסנן אוויר ונוזל בלמים - סה"כ כולל עבודה ומע"מ כ-1,100 ש"ח. יקר? כנראה שכן, אבל בטווח הארוך סביר להניח שהאמינות הצפוייה תפצה על כך. מעבר לכך, לא בוחרים ב-GS או בדגם אחר מהקטגוריה הזו ומצפים לעלויות אחזקה של סופר-מיני. צריכת דלק, לעומת זאת, די צנועה בהתחשב בנתונים המספריים של גודל, משקל, כוח - שלא לדבר על הסגמנט באופן כללי - צריכה ממוצעת בכמעט 10,000 הק"מ האחרונים היתה 9.5 ליטר ל-100 ק"מ (10.5 קמ"ל), שזה בכלל לא רע לעניות דעתי. נהיגה ב-easy מחוץ לעיר תאפשר לעבור 15 ק"מ לליטר ונהיגה במוד F-16 תשרוף יותר מכפול. קשה לומר שאני נוהג עדין במיוחד באופן כללי, כך שמבחינת הוצאות דלק אני באמת לא מתלונן. אני שומע שב-GS החדשה הצריכה טובה בכ-25% אע"פ שמעטפת הביצועים לא השתנתה, אז יש עדיין למה לצפות...
    הרבה כסף עובר למשרד התחבורה - בערך 4,500 ש"ח לרישוי שנתי (קבוצה 7), ביטוח חובה כ-1,300 ש"ח ומקיף לאישתי ולי (מעל 30, אפס תביעות) כ-5,500 ש"ח לשנה. זול ממש זה לא, אבל גם לא ציפיתי למשהו אחר.



    "נו, הכל מושלם?"
    לא. אני לא מתלהב מהנ"ל:
    * תא מטען קטן. אין בעיות ביום-יום, גיחות קנייה בסופר וכל זה, אבל אופני השטח שלי מבלות זמן על הגג במקום בתא המטען או שאישתי מוותרת על האוטו שלה. הסוללה ההיברידית גם לא מאפשרת קיפול של המושב האחורי. לא אידאלי אבל לא באמת מפריע לי ב-95% מהזמן.

    * צליל מנוע - בחיים לא הייתם מנחשים שזה V6. או שלא שומעים כלום, או ששומעים צליל קבוע של משהו מיכני גדול נפח, אבל לא עם גרגור אופייני של V6. בחניון שלנו יש אלפא בררה V6 שגורמת לי להתקפי קנאה כאשר מזדמן לי לשמוע אותה בחניון הסגור עם כל הבאסים שחוזרים מהקירות.

    * כל פיפס מקבל חשיבות - רעשים מינוריים שברוב המכוניות האחרות לא הייתי מסוגל להבחין כי היו נבלעים ב"רעש" הכללי מקבלים ב-GS אופי אחר - השקט המודגש מאפשר מאפשר לדברים איזוטריים להוציא אדם מדעתו - צלצול של אבזם מתנדנד בתיק, תנועת מפתחות בתא בין המושבים וכאלה - כל רעש חסר משמעות בעולם הכללי מקבל פתאום אופי של מפלצת אקוסטית כשהוא ההבדל היחיד בין דממה לבין משהו אחר... אני יודע, זה סוג של שריטה אישית.

    * הצבע... Dark Opal Mica - לא שהוא לא יפה לטעמי, האמת היא שהוא די מרשים - נראה שחור אבל למעשה סוג של כחול ממש כהה עם נקודות בתכלת, כחול וסגול, תלוי בתאורה וזווית הראייה. בכל מקרה, לא משנה כמה טובה היתה השטיפה - דקה לאחריה יראו כל גרגיר אבק. מלחמה אבודה.

    אוקיי, כאן זה לא אבק אלא התכלת-כחול-סגול שרואים מקרוב:



    * מיקום USB. מוכן לתת שנה מחיי רק כדי להבין מה עבר בראשו של המהנדס היפני שהחליט למקם את שקעי ה-USB/AUX בחלק האחורי של תא האכסון בין שני המושבים. אפשר להעביר חיים שלמים עד שמצליחים לחבר לשם משהו. מאחר וזה כבר שם, אז שיישאר לעולמי עד.


    "שורה תחתונה"
    אני מאושר.





    תמונות מוקטנות שצורפו תמונות מוקטנות שצורפו שם: 01.jpg‏ - מספר צפיות: 165 - גודל: 215.3 קילובייט   שם: 03.jpg‏ - מספר צפיות: 167 - גודל: 293.4 קילובייט   שם: 04.jpg‏ - מספר צפיות: 175 - גודל: 218.2 קילובייט   שם: 05.jpg‏ - מספר צפיות: 175 - גודל: 251.3 קילובייט  

    שם: 06.jpg‏ - מספר צפיות: 171 - גודל: 230.0 קילובייט   שם: 07.jpg‏ - מספר צפיות: 91 - גודל: 188.0 קילובייט   שם: 08.jpg‏ - מספר צפיות: 87 - גודל: 152.6 קילובייט   שם: 02.jpg‏ - מספר צפיות: 93 - גודל: 302.2 קילובייט  


    נערך לאחרונה על ידי X9500 : 12/04/13 ב-20:05
    Lexus GS 450h
    THE quietest Q car on earth

  2. חבר הפורום הבא הודה לX9500 על ההודעה המועילה הזאת:


  3. הסימלון של מנהל-המערכת
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    חשבתם פעם מה הוא הרכב הכי מתאים לכם?

    היי, אני היועץ האוטומטי של קארספורום לבחירת רכב
    אני אשמח לעזור לך בבחירת הרכב הבא שלך. אני כבר מחכה לך ומבטיח שתוך פחות מ-2 דקות נמצא את הרכב המושלם בשבילך. ואם לא, השירות חינם.
    סתם! , אני צוחק. השירות תמיד חינם! כל מה שצריך לעשות זה ללחוץ כאן

  4. #2
    פורמוהוליק הסימלון של ALÞћÃ
    תאריך הצטרפות
    אוקטובר 2010
    מיקום
    127.0.0.1
    הודעות
    4,476

    בעניין: וכבר חלפה שנה - לקסוס GS 450h, סיכום ביניים

    תענוג של סקירה, תמשיך ליהנות.
    Mazda Drei Hatchback "Premium" 2L

  5. #3
    פורומניאק הסימלון של ניקו פ.
    תאריך הצטרפות
    אוקטובר 2010
    מיקום
    nuesharimring
    הודעות
    7,168

    בעניין: וכבר חלפה שנה - לקסוס GS 450h, סיכום ביניים

    נראית מדהים. יופי של סקירה, נהנתי לקרוא.

    always remember that the intelligence quartile has a normal distribution and you will never get mad again.

  6. #4
    אחראי פורום הסימלון של GOLF
    תאריך הצטרפות
    ינואר 2004
    הודעות
    9,408

    בעניין: וכבר חלפה שנה - לקסוס GS 450h, סיכום ביניים

    נהנתי לקרוא - המכונית מהממת לגמרי.
    מחיר הביטוח דווקא לא יקר, הטסט כן, אבל זה מובן. צריכת הדלק מעולה לרכב במשקל של קרוב ל-2 טון.

    תמשיך להנות ממנה!

  7. #5
    נהג שודים (> 1000 הודעות) הסימלון של omar87
    תאריך הצטרפות
    יוני 2011
    מיקום
    חיפה
    הודעות
    1,286

    בעניין: וכבר חלפה שנה - לקסוס GS 450h, סיכום ביניים

    סקירה מושקעת.

    הרכב נראה מדהים ביותר במיוחד נגיעות העץ האדום
    Manual Black Seat IBIZA 2012

  8. #6
    נהג נמרץ (> 500 הודעות) הסימלון של Shay_u
    תאריך הצטרפות
    אפריל 2012
    הודעות
    593

    בעניין: וכבר חלפה שנה - לקסוס GS 450h, סיכום ביניים

    וואו, וואו וואו!
    נשארתי פעור פה לאורך כל הקריאה.
    פשוט מדהים. מרגיש את האושר בשבילך!


  9. #7
    נהג נמרץ (> 500 הודעות) הסימלון של Tair
    תאריך הצטרפות
    נובמבר 2007
    מיקום
    PA
    הודעות
    528

    בעניין: וכבר חלפה שנה - לקסוס GS 450h, סיכום ביניים

    סקירה מעולה ומפורטת, תודה, נהניתי לקרוא !

  10. #8
    נהג צעיר (> 150 הודעות) הסימלון של סהר#
    תאריך הצטרפות
    מרץ 2013
    הודעות
    450

    בעניין: וכבר חלפה שנה - לקסוס GS 450h, סיכום ביניים

    רכב מדהים

  11. #9
    נהג צעיר (> 150 הודעות) הסימלון של eranatia2
    תאריך הצטרפות
    מרץ 2011
    הודעות
    210

    בעניין: וכבר חלפה שנה - לקסוס GS 450h, סיכום ביניים

    כתיבה יפה, רכב מדהים! תמשיך להינות.


  12. #10
    מגובב מוביל הסימלון של Nakamichi
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    הודעות
    15,670

    בעניין: וכבר חלפה שנה - לקסוס GS 450h, סיכום ביניים

    סיכום נחמד ורכב נחמד.
    אני לא מת על העיצוב החיצוני - אבל מה שבאמת לדעתי הורס זאת הקונסולה המרכזית עם המסך הזה - שנראית כמו השתלה שעשו לאחר שסיימו הכל ונזכרו ששכחו להוסיף את המסך.

  13. #11
    נהג צעיר (> 150 הודעות) הסימלון של Fixesss
    תאריך הצטרפות
    מרץ 2012
    הודעות
    370

    בעניין: וכבר חלפה שנה - לקסוס GS 450h, סיכום ביניים

    איזה יופי!!! כתיבה יפה! אני מאוהב.

  14. #12
    נהג שודים (> 1000 הודעות) הסימלון של BlaCk ChaoS
    תאריך הצטרפות
    דצמבר 2010
    הודעות
    1,459

    בעניין: וכבר חלפה שנה - לקסוס GS 450h, סיכום ביניים

    סתם מתוך סקרנות

    כמה עולה התענוג הזה בארץ המובטחת?

    ברווז כתב:
    עכשיו אני מתבייש להראות את שלי...
    ציטוט ברווז כתב: הצג הודעה
    כן, יש לי קטן. יש לך בעייה עם זה?!.

  15. #13
    נהג שודים מדופלם (> 1700 הודעות) הסימלון של Danix60
    תאריך הצטרפות
    פברואר 2012
    מיקום
    כביש 40
    הודעות
    1,789

    בעניין: וכבר חלפה שנה - לקסוס GS 450h, סיכום ביניים

    נראה חלום !
    תמשיך להנות, מדהים
    Renault Clio MK2 ph1 1.4RT
    Renault Clio Sport 172RS 2.0

    FRANCE

  16. #14
    חורך אספלט מצוי (> 2500 הודעות) הסימלון של Smiro
    תאריך הצטרפות
    ינואר 2007
    הודעות
    2,690

    בעניין: וכבר חלפה שנה - לקסוס GS 450h, סיכום ביניים

    סיקור מקצועי ממש. הרכב נראה באמת מפנק ומפואר ברמות! אני זוכר שיצא לי לשבת בכזה לפני די הרבה שנים באוטומוטור, התחושה שהרכב נותן היא יוקרתית מאוד!
    הדבר היחיד שמהתמונות נראה טיפה מאכזב זה הכפתורים של הSPORT וכו' שנראים טיפה פשוטים ביחס לכל שאר החלקים ברכב, אבל אולי זה רק בתמונות.


  17. תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    הודעה פירסומת

    עומדים לחדש את ביטוח הרכב?
    לחצו כאן וקבלו הצעות לביטוח online

  18. #15
    נהג צעיר (> 150 הודעות) הסימלון של Skins
    תאריך הצטרפות
    מאי 2011
    הודעות
    460

    בעניין: וכבר חלפה שנה - לקסוס GS 450h, סיכום ביניים

    WOW
    ..

    ציטוט papa_carlos כתב: הצג הודעה
    כולם בכפר עם AK ורק אתה עם קפצונים ?

    זה לא קצת דפוק ?

דף 1 מתוך 5 1234 ... אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. תגובות: 23
    הודעה אחרונה: 27/08/12, 17:31
  2. שנתיים עם הוולבו 144-סיכום ביניים.
    By חן פרחי in forum רכבי אספנות
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 11/04/08, 21:25
  3. 307 דגם XSI סיכום ביניים.
    By TWEG in forum רכב כללי
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 12/09/04, 15:19
  4. 3 שנים עם 147, סיכום ביניים
    By alfa_draco in forum רכב כללי
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 20/07/04, 8:48
  5. סיכום ביניים - הבלונדינית
    By falul in forum רכב כללי
    תגובות: 26
    הודעה אחרונה: 27/05/03, 14:30

כללי פרסום הודעות

  • לא באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך הודעות
  •