Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הגה רועד


אייל
שימו לב! השרשור הזה בן 7869 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

העברתי את השאלה לפורום הזה כי פה היא יותר רלוונטית.

כידוע החלפתי רביעיית צמיגים אצל אנטון לפני כשבוע.

 

מאז כבר הייתי אצלו 3 פעמים לאיזון חוזר.

ההגה רעד ועדיין רועד.

מה שקורה זה שבגלל שמדובר בגלגל מגנזיום , מודבקת עליו משקולת נדבקת

ואין מסילה עליה דופקים את המשקולת עם פטיש.

כנראה בשל החום שנוצר בגלגל ותנאי הנסיעה, המשקולות נופלות.

 

אנטון , או יותר נכון מישהו אחר אצל אנטון הציע לי לעשות על חשבונם

איזון דינמי על מכונה שבה האוטו נוסע איזה 100 קמ"ש ומאזנים תוך כדי.

 

שאלתי היא איך מתבצע האיזון הזה והאם יש סיבה לעשות אותו.

אם אחרי כל האיזון הזה , נעשה שימוש באותן משקולות אז אולי אין סיבה לעשות אותו...

 

כמו כן אם יכולות להיות סיבות אחרות לרעידות בהגה אנא שתפו אותי.

האוטו עבר כיוון פרונט לפני חודשיים.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי עשו פעם איזון דינמי -

 

מרימים צד אחד של האוטו על ג'ק, מכניסים להילוך חמישי ומתחילים לנסוע.

הגלגל שבאויר מקבל את כל הכח (אין דיפרנציאל מוגבל החלקה) וכך רק הוא מסתובב.

לפי הרעידות של מכסה המנוע (!!) רואים איפה צריך להדביק את המשקולת.

 

יתרונות -

אם נעשה במומחיות - מניב תוצאות אידיאליות

 

חסרונות -

אם לא נעשה במומחיות...

יקר,

לא ניתן לתקוע את המשקולת בחלק הפנימי של הג'נט, וכך כולם רואים את המשקולת (לא כמו אצלי..)

היתה לי אלפא אדומה / היתה לי אלפא / היום אני נוסע / בדלתא לבנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז אתה אומר בעצם שגם אם אני אעשה איזון דינמי , ידביקו לי משקולות על הג'נט.

מכיוון שמדובר בג'נט מגזנזיום. וסביר להניח שהמשקולות האלה ייפלו בסופו של דבר

מה שהופך את התהליך הזה ללא כדאי....

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מודה כי אינני מבין גדול בתכום המכני... אך במכוניתי יש משקולות שהורכבו עם פטיש והם מחזיקות יפה... ואני לא נוסע לאט :twisted: , אולי הדבר קשור למבנה של הג'נטים עצמם? :roll:

 

גיא שמנסה להעיף את המשקולות עם 218HP ולא מצליח :wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המשקולות צריכות להיות תקועות מהחלק הפנימי של הג'נט רק מבחינה אסתטית.

 

אם הצמיגאי שלך לא מצליח להדביק את המשקולות מבחוץ - זו לא בעיה של הג'נט - זו בעיה שלו.

 

המלצה שלי -

 

1. לאזן את הגלגל על המכונה, ולתקוע את המשקולות היטב בצד הפנימי שלו - כך זה גם לא אמור ליפול וגם נראה טוב יותר.

 

2. אם זה לא עובד - תחליף צמיגאי

 

איתן

שמנסה להימנע מלהדפיס את המלה "פאנצ'רמאכער"

היתה לי אלפא אדומה / היתה לי אלפא / היום אני נוסע / בדלתא לבנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקטע שהוא שלפעמים חייבים גם להדביק משקולת בחלקו הקדמי של הגלגל.

אי אפשר לשים את כולן מאחור אם קיים חוסר איזון לשני הכיוונים.....

אני אנסה לעשות איזון דינמי. ונראה מה יהיה הלאה.

אם מישהו מכיר מקום טוב שבטוח יפתור את הבעיה אז כסף/מרחק לא מהווים בעיה.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מקום טוב שאני מכיר (גם לאיזון דינמי, אם צריך - )

 

צמיגי נעים את יחזקאל, אזור התעשיה רחובות.

 

לפרטים נוספים - פנה בהודעה פרטית

היתה לי אלפא אדומה / היתה לי אלפא / היום אני נוסע / בדלתא לבנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאייל .....כמו שאתה יודע .....לי היתה אותה בעיה , והיא נפתרה :!: תנסה גם אתה ,תאמין לי שלא תצטער....צמיגי ברדה , קיבוץ גלויות 2 , 036824701 אם אני מגיע מחדרה אליו ....גם אתה יכול :wink: ותאמין לי שהוא יעשה את כל התהליך כמו אצלי.......רק מה.....זה לוקח קצת זמן.....

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רעידות בהגה לא נגרמות רק מבעיית איזון בצמיגים קדמיים - גם באחורים! אפשרות נוספת נובעת מבעיות במתלים הקדמיים. תיגש למוסך ותבקש בדיקת חופשים במתלים הקדמיים, במיוחד ב Ball_Joints ,במשולשים התחתונים ובכריות הגומי/מיסבים של הטלסקופים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שהרעידות מופיעות במהירויות 80-120 ונעלמות במהירויות גבוהות יותר.

כמו כן האוטו עבר כיוון פרונט לפני כחודשיים בשל אכילה לא שווה ונראית לעין

של הצמיגים הקדמיים.

 

ליאשה : האם צמיגים ברדה עושה איזון רגיל או דינמי?

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ידידי היקר, רעידה במהירויות שציינת היא כמעט תמיד בגלל בעייה במתלה ולא בגלל בעיית איזון. זה שביצעת כוון פרונט בגלל אכילת צמיגים רק מאששת את השערתי! מכוון הפרונט לא בודק לך חופשים במתלים, הוא מכוון לך על פי המצב הנתון שהגעת איתו למכון! אם לא תטפל במתלים, גם הצמיגים החדשים ייאכלו!

 

לך בדוק במוסך את המתלים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7869 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...