Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יונדאי I30 התגלת בוצה במנוע במהלך טיפול, מה עושים ?


M B3
שימו לב! השרשור הזה בן 4086 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום,

 

שבוע שעבר הכנסתי את ה-I30 לטיפול 80,000 במוסך המרכזי בירושלים,

התלוננתי על רעשים מתכתיים בתחילת נסיעה,

לאחר שאספתי את הרכב נאמר לי כי הייתה בוצה במנוע ולטענתם החלפת השמן פתרה את בעיית הרעשים.

 

חשוב לציין שלרכב יש עדיין אחריות לעוד חודש וחצי ולכן אני שואל האם אני צריך לדרוש טיפול בעניין הבוצה שהייתה לפני שהאחריות תגמר ??

 

הרכב עלה לכביש ב-4/2010 וטופל מיומו הראשון במוסך המרכזי.

 

תודה לעוזרים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

החלפת שמן בלבד לא פותרת בעיות של בוצה כי היא עדיין שם וצריך לנקות אותה ניקוי יסודי-ויתכן שלא ניקו אותה במוסך עקב חוסר זמן.

 

בוצה יכולה לנבוע גם משימוש בשמן מנוע שלא עומד בתקנים (או מאיכות גרועה) או ממעברי שמן צרים מדי (כמו במנוע של טויוטה).

אני חושב ששווה לך להתעקש על הרחבת אחריות למנוע עקב העניין כי הבוצה בהחלט יכולה לחזור, ולנסות להביא שמן שאתה בוחר למוסך לטיפולים הבאים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוצה במנוע דורשת ניקוי יסודי של המנוע בעזרת פלאשינג ככל הנראה. תמתין לעוד תגובות של מומחים יותר ולהבא תשתמש בשמן איכותי או תבצע טיפולים בזמן, כיוון שבוצה במנוע מתחילה בגלל או חומרים לקויים או טיפול לקוי (למרות שיש עוד גורמים כמו תכנון מנוע לקוי אבל לא יצא לי לשמוע על I30 עם בוצה לבנתיים) - כמובן שהכל יכול להיות.

Opel Adam S 2017

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פשוט תבקש שיפרקו אגן שמן וינקו את כל הבוצה במיוחד אם יש רשת פנימית לסינון חשוב לנקות אותה שלא יהיה לחץ שמן נמוך.

ייתכן גם שצריך לפרק מכסה שסתומים ולנקות גם שם. אני בטוח שתקבל עוד עצות מועילות.

 

מיקי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום רב !



בוצה ברכב מודרני, שגורמת לתופעות לוואי, של רעשים מתכתיים בתחילת נסיעה, ברכב שמבצע כ27000ק"מ בשנה, היא מוזרה ולא סבירה.

על אחת כמה וכמה שאתה מבצע את הטיפולים במוסך מורשה יבואן, שאמור ואמון, לדאוג להשתמש בשמנים הטובים ביותר והמומלצים על ידי היבואן, ותיעוד זמני הטיפול במחשב המוסך מקל על האפשרות לגלות איחור בטיפולים, והתראת הלקוח על כך.

ברור לכל בור ועם הארץ, ולכל מי שראשו על כתפו, שתשובה של החלפת שמנים פתרה בעיית רעשי מנוע, אינה סבירה ואינה מקובלת עלי.

באם אתה משתמש בשמן המומלץ על היבואן, ומחליף שמנים בזמן(לפי הספר) , לפי הוראות יצרן, אין כל סיבה שתצטבר בוצה ברכבך, ובוודאי לא הייתי נוקט בטיפול הרסני כמו בפלשינג, לפתרון בעיית בוצה, והייתי נוקט בפעולה יעילה יותר כמו פרוק אגן שמן וניקוי הבוצה מתחתית האגן ומרשת הסינון של משאבת השמן.

אינני רוצה לרמוז משהו על איכות רכבי יונדאי בכלל וסדרת I30-I10-I10 וכל הסידרה שנחשב לרכב אמין, אך סטיסטית אני נתקל רק ביומים שלושה האחרונים, שרשורים רבים יחסית על רכבי יונדאי מהסידרה, עד לשרשור שמדבר על הצטברות של בעיות בשלוש מכוניות לפחות, אין לי הסבר לכך, חוץ מהצטרפות מקרים.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגורמים העיקריים לבוצה לפי סדר חשיבות:

 

א.שמוש בשמן מאיכות נמוכה\לא מתאים לתקן שקבע היצרן.(10-40?, "חצי" סינטטי?)

ב.התייחסות רק לקילומטרז' בהחלפה ולא התייחסות לזמן.-מימד הזמן חשוב כי 20KKM אפשר לעשות בשנה או ב 4 שנים...

ג.מתיחת מרווחי הטיפולים ע"י היצרן.-המתיחה של מרווחי הטיפולים היא לרוב מסיבות שיווקיות, ולאו דווקא עקב שיפור בעמידות המכלולים.

 

ניצן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגורמים העיקריים לבוצה לפי סדר חשיבות:

 

א.שמוש בשמן מאיכות נמוכה\לא מתאים לתקן שקבע היצרן.(10-40?, "חצי" סינטטי?)

ב.התייחסות רק לקילומטרז' בהחלפה ולא התייחסות לזמן.-מימד הזמן חשוב כי 20KKM אפשר לעשות בשנה או ב 4 שנים...

ג.מתיחת מרווחי הטיפולים ע"י היצרן.-המתיחה של מרווחי הטיפולים היא לרוב מסיבות שיווקיות, ולאו דווקא עקב שיפור בעמידות המכלולים.

 

ניצן

 

יש עוד משהו...

 

ד. אם אתה מרבה בנסיעות קצרות ועד שהמנוע מתחמם אתה מכבה אותו מצטבר הרבה פיח בשמן (הרינגים עוד לא התחממו והתפשטו ולכן האטימה לא טובה) גם אם תפתח אוטודאטה תראה שיש התייחסות לסוג הנסיעה שלך לגבי זמני החלפת השמן.

 

אם אתה אכן נוסע הרבה נסיעות קצרות תעשה טיפול כל 15K ולא כל 20K כמו שהיצרן מורה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לטעמי יונדאי משתמשים בשמן מאיכות נמוכה של סונול, ויש שחושבים אחרת אבל זאת תחושתי .

ולבטח לסכום של 220 ש"ח על השמן הזה שעולה להם עשרות שקלים בודדות אם בכלל .

אין מצב בעולם שאני אשים את השמן הזה ביונדאי שלי .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על סמך מה קבעת שהשמן של סונול לא איכותי? למה נראה לך שהוא עולה להם כמה שקלים?

 

אתה אורן זריף?

 

על סמך זה שיש לי מישהו במשפחה שעובד בתחום המכירה של השמנים !

כמו שאני רוכש ממנו חבילה של 6 ליטר של וולוליין במאה שקלים אז תעשה את החישובים לבד .

 

ולא אני לא אורן זריף אני מדבר מתוך ידע ולא מתוך השערות וקסמים !

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום,

 

שבוע שעבר הכנסתי את ה-I30 לטיפול 80,000 במוסך המרכזי בירושלים,

התלוננתי על רעשים מתכתיים בתחילת נסיעה,

לאחר שאספתי את הרכב נאמר לי כי הייתה בוצה במנוע ולטענתם החלפת השמן פתרה את בעיית הרעשים.

 

חשוב לציין שלרכב יש עדיין אחריות לעוד חודש וחצי ולכן אני שואל האם אני צריך לדרוש טיפול בעניין הבוצה שהייתה לפני שהאחריות תגמר ??

 

הרכב עלה לכביש ב-4/2010 וטופל מיומו הראשון במוסך המרכזי.

 

תודה לעוזרים

 

הבוצה חייבת להעלם ואת זה עושים עי פירוק מנוע לגורמים וניקוי כל החלקים והרכבתם

כל דרך אחרת תהיה חצי עבודה והבוצה תחזור

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על סמך זה שיש לי מישהו במשפחה שעובד בתחום המכירה של השמנים !

כמו שאני רוכש ממנו חבילה של 6 ליטר של וולוליין במאה שקלים אז תעשה את החישובים לבד .

 

ולא אני לא אורן זריף אני מדבר מתוך ידע ולא מתוך השערות וקסמים !

 

אתה יכול למכור שמנים מבוקר עד ערב, כל עוד אין לך מעבדת שמנים בבית אל תקבע סתם דברים לא נכונים.

 

וולוליין סינטתי עולה למוסך 110-120 ש"ח לגלון + מע"מ. לפעמים שמנים ישראליים עולים יותר משמן מיובא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה יכול למכור שמנים מבוקר עד ערב, כל עוד אין לך מעבדת שמנים בבית אל תקבע סתם דברים לא נכונים.

 

וולוליין סינטתי עולה למוסך 110-120 ש"ח לגלון + מע"מ. לפעמים שמנים ישראליים עולים יותר משמן מיובא.

 

לא קובע כלום אמרתי לטעמי קרי לדעתי האישית בלבד .

השמן של סונול ברמה נמוכה, ושוב לדעתי האישית .

הוא סינטטי מלא מה שבאמת נכון, ועומד במפרט של יונדאי ופולקסווגן . ועל אף זאת בחיים זה לא יכנס למנוע שלי .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4086 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...