דף 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 15 מתוך 26

נושא: [פרוייקט מצולם] טיימינג פג'ו 307 מנוע 2.0 ל' (EW10J4 / RFN)

  1. #1
    אחראי ראשי הסימלון של איציק נ.
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    פסגות אפק
    הודעות
    13,688

    [פרוייקט מצולם] טיימינג פג'ו 307 מנוע 2.0 ל' (EW10J4 / RFN)

    ערב צח.

    ברכב של אחי הגיע הזמן לעשות טיימינג - וגם כאן כיכבה המצלמה לעוד פרוייקט מצולם מעשה ידי

    מדובר ב 307 שנת 2003, עם כ 132,000 ק"מ, אוטומטית.
    עברה טיימינג ב 90,000 ק"מ כולל מותחנים ורצועות, טופלה במוסך מורשה עם נוזל קירור מקורי.

    על הקנה:
    1. החלפת רצועת טיימינג
    2. בדיקת גלגלת, מותחן רצועה ומשאבת מים.
    3. בדיקת תושבת מנוע
    4. ניקוי מערכת קירור (שטיפה) + החלפת נוזל קירור

    תמונות - בהמשך

    איציק


  2. הסימלון של מנהל-המערכת
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    חשבתם פעם מה הוא הרכב הכי מתאים לכם?

    היי, אני היועץ האוטומטי של קארספורום לבחירת רכב
    אני אשמח לעזור לך בבחירת הרכב הבא שלך. אני כבר מחכה לך ומבטיח שתוך פחות מ-2 דקות נמצא את הרכב המושלם בשבילך. ואם לא, השירות חינם.
    סתם! , אני צוחק. השירות תמיד חינם! כל מה שצריך לעשות זה ללחוץ כאן

  3. #2
    אחראי ראשי הסימלון של איציק נ.
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    פסגות אפק
    הודעות
    13,688

    בעניין: [פרוייקט מצולם] טיימינג פג'ו 307 מנוע 2.0 ל' (EW10J4 / RFN)

    שלב א':

    הרמת הרכב על בוק + פירוק הביטנה של הגלגל הימני

    מימין לשמאל:
    1. הרמת הרכב
    2. הוצאת הביטנה (תמונה ללא ביטנה)
    3. כנ"ל.
    4. מבט על הפולי מנוע
    תמונות מוקטנות שצורפו תמונות מוקטנות שצורפו שם: 2013-02-14_08-20-28_68 (Medium).jpg‏ - מספר צפיות: 916 - גודל: 136.3 קילובייט   שם: 2013-02-14_08-20-34_849 (Medium).jpg‏ - מספר צפיות: 900 - גודל: 131.7 קילובייט   שם: 2013-02-14_08-20-42_508 (Medium).jpg‏ - מספר צפיות: 1003 - גודל: 138.4 קילובייט   שם: 2013-02-14_08-20-47_797 (Medium).jpg‏ - מספר צפיות: 1186 - גודל: 139.2 קילובייט  


  4. #3
    אחראי ראשי הסימלון של איציק נ.
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    פסגות אפק
    הודעות
    13,688

    בעניין: [פרוייקט מצולם] טיימינג פג'ו 307 מנוע 2.0 ל' (EW10J4 / RFN)

    שלב ב':

    תמיכת המנוע ע"י תמיכת אגן השמן (אני תמכתי עם בוק נוסף וגומיה עבה על הבוק ע"מ שלא ינזק אגן השמן)
    + פירוק תושבת מנוע

    מימין לשמאל:

    1. פירוק ברגי התושבת
    2. כנ"ל
    3. הוצאת התושבת
    4. מבט מעל
    תמונות מוקטנות שצורפו תמונות מוקטנות שצורפו שם: 2013-02-14_08-23-56_349 (Medium).jpg‏ - מספר צפיות: 1141 - גודל: 135.7 קילובייט   שם: 2013-02-14_08-27-02_17 (Medium).jpg‏ - מספר צפיות: 567 - גודל: 124.8 קילובייט   שם: 2013-02-14_08-33-09_983 (Medium).jpg‏ - מספר צפיות: 485 - גודל: 146.5 קילובייט   שם: 2013-02-14_08-33-13_359 (Medium).jpg‏ - מספר צפיות: 483 - גודל: 136.9 קילובייט  



  5. #4
    אחראי ראשי הסימלון של איציק נ.
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    פסגות אפק
    הודעות
    13,688

    בעניין: [פרוייקט מצולם] טיימינג פג'ו 307 מנוע 2.0 ל' (EW10J4 / RFN)

    שלב ג':

    פירוק מכסה טיימינג ע"י מפתח Allen קטן + פירוק מכסה טיימינג תחתון (כמה ברגים רגילים עם ראש 10 מ"מ) + פירוק פולי מנוע (4 ברגים עם ראש משושה 13 מ"מ)

    מימין לשמאל:
    1. פירוק המכסה העליון של הטיימינג
    2. תמונה ללא מכסה עליון + נעילת קמשפט
    3. לאחר פירוק מכסה תחתון ולאחר פירוק הפולי + נעילת הפולי ע"י מקדח 8 מ"מ
    תמונות מוקטנות שצורפו תמונות מוקטנות שצורפו שם: 2013-02-14_08-34-10_675 (Medium).jpg‏ - מספר צפיות: 462 - גודל: 140.3 קילובייט   שם: 2013-02-14_09-08-16_195 (Medium).jpg‏ - מספר צפיות: 1051 - גודל: 162.3 קילובייט   שם: 2013-02-14_09-08-27_218 (Medium).jpg‏ - מספר צפיות: 632 - גודל: 134.2 קילובייט  

  6. #5
    אחראי ראשי הסימלון של איציק נ.
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    פסגות אפק
    הודעות
    13,688

    בעניין: [פרוייקט מצולם] טיימינג פג'ו 307 מנוע 2.0 ל' (EW10J4 / RFN)

    שלב ד':

    נעילת הקרנק + קאמשפטים ופירוק הרצועה (הנקודות הלבנות הן סימון שלי למיקום הרצועה)
    תמונות מוקטנות שצורפו תמונות מוקטנות שצורפו שם: 2013-02-14_09-08-47_381 (Medium).jpg‏ - מספר צפיות: 566 - גודל: 172.0 קילובייט   שם: 2013-02-14_10-08-28_62 (Medium).jpg‏ - מספר צפיות: 538 - גודל: 168.3 קילובייט  

  7. #6
    אחראי ראשי הסימלון של איציק נ.
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    פסגות אפק
    הודעות
    13,688

    בעניין: [פרוייקט מצולם] טיימינג פג'ו 307 מנוע 2.0 ל' (EW10J4 / RFN)

    שלב ה':

    לאחר פירוק הרצועה הישנה, נבדקו המותחנים ומשאבת המים.

    המותחנים במצב חדש לחלוטין (עברו רק 40K ק"מ), ללא חופשים וללא רעש או "נקודות קשות".
    משאבת המים במצב מעולה ללא סימני נזילות, ללא חופש בציר וללא רעש.
    לאחר בדיקת כל הרכיבים בוצע ניקוי לאיזור הטיימינג מלמעלה למטה ע"י מסיר שומנים, מים וייבוש + הרכבת רצועה חדשה של DAYCO.

    לציין כי בנוסף לנעילות ביצעתי סימון של 3 נקודות אסטרטגיות על הקאמשפטים והקרנק ע"מ לא לאבד שום כיוון או "לפספס שן" בטיימינג. העתקתי את הסימון מהרצועה הישנה (עליה סימנתי לפני פירוק) וסימנתי בדיוק את אותם הסימנים על החדשה (אלו הנקודות הלבנות שאתם רואים).

    מימין לשמאל:
    1. הרצועה מורכבת
    2. כנ"ל
    3. תמונה של החלק התחתון (פולי, גלגלת ומשאבת מים)
    4. תמונה נוספת של החלק התחתון (פולי וגלגלת)
    תמונות מוקטנות שצורפו תמונות מוקטנות שצורפו שם: 2013-02-14_10-08-09_710 (Medium).jpg‏ - מספר צפיות: 465 - גודל: 170.1 קילובייט   שם: 2013-02-14_10-08-21_735 (Medium).jpg‏ - מספר צפיות: 528 - גודל: 164.5 קילובייט   שם: 2013-02-14_10-33-00_999 (Medium).jpg‏ - מספר צפיות: 482 - גודל: 161.8 קילובייט   שם: 2013-02-14_10-32-54_466 (Medium).jpg‏ - מספר צפיות: 423 - גודל: 156.0 קילובייט  



  8. #7
    אחראי ראשי הסימלון של איציק נ.
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    פסגות אפק
    הודעות
    13,688

    בעניין: [פרוייקט מצולם] טיימינג פג'ו 307 מנוע 2.0 ל' (EW10J4 / RFN)

    שלב ו':

    מתיחת הרצועה נעשית ע"י מותחן עם חיווי קפיצי.

    בתמונה הנ"ל רואים את המותחן מורכב ומחוזק לאחר כיוון (ה"חץ" המתכתי מורה על החריץ הפתוח לכיוון המותחן)
    תמונות מוקטנות שצורפו תמונות מוקטנות שצורפו שם: 2013-02-14_10-08-15_942 (Medium).jpg‏ - מספר צפיות: 497 - גודל: 159.2 קילובייט  

  9. #8
    אחראי ראשי הסימלון של איציק נ.
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    פסגות אפק
    הודעות
    13,688

    בעניין: [פרוייקט מצולם] טיימינג פג'ו 307 מנוע 2.0 ל' (EW10J4 / RFN)

    שלב ז':

    לאחר בדיקה, ניקיתי את מכסי הטיימינג היטב - ומתחילים לסגור הכל בחזרה.

    בזמן סגירה החלפנו גם את תושבת המנוע העליונה שהיתה במצב בינוני בתושבת חדשה איטלקית.

    ימין לשמאל:

    1. מכסי הטיימינג עם מסיר שומנים
    2. לאחר הרכבה וסגירה (גם של התושבת מנוע החדשה)
    3. תמונה כללית
    תמונות מוקטנות שצורפו תמונות מוקטנות שצורפו שם: 2013-02-14_10-32-44_671 (Medium).jpg‏ - מספר צפיות: 431 - גודל: 233.5 קילובייט   שם: 2013-02-14_11-42-13_953 (Medium).jpg‏ - מספר צפיות: 444 - גודל: 146.5 קילובייט   שם: 2013-02-14_14-48-07_168 (Medium).jpg‏ - מספר צפיות: 603 - גודל: 144.2 קילובייט  

  10. #9
    אחראי ראשי הסימלון של איציק נ.
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    פסגות אפק
    הודעות
    13,688

    בעניין: [פרוייקט מצולם] טיימינג פג'ו 307 מנוע 2.0 ל' (EW10J4 / RFN)

    עלויות וזמנים:

    לקח לי בערך שעה לפרק ושעה להרכיב, זאת פעם ראשונה שאני עובד על המנוע הזה ומאוד נזהרתי עם נושא ההרכבה של הרצועה והמתיחה (שזהה כמעט לחלוטין למנגנון מתיחה שיש במנועי ה 1.6 16V)

    רצועת הטיימינג עלתה לנו 120 ש"ח כולל מע"מ (במקרה וצריך גם מותחן וגלגלת, קיט מלא של רצועה+גלגלת+מותחן עולה באיזור 400 שח כולל מע"מ). אם צריך משאבת מים מושלמת (באה ב-2 חלקים: קדמי + בית [אחורי] ) צריך לצפות לעלות של כ 250-300 שח למשאבת איטלקית או 600-700 מקורית.

    איציק


  11. #10
    נהג צעיר (> 150 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    ספטמבר 2010
    הודעות
    454

    בעניין: [פרוייקט מצולם] טיימינג פג'ו 307 מנוע 2.0 ל' (EW10J4 / RFN)

    בדר"כ נהוג לסמן על הבלוק מנוע והפולי כדי לראות שלא הייתה תזוזה שלהם.

  12. #11
    נהג שודים מדופלם (> 1700 הודעות) הסימלון של Danix60
    תאריך הצטרפות
    פברואר 2012
    מיקום
    כביש 40
    הודעות
    1,789

    בעניין: [פרוייקט מצולם] טיימינג פג'ו 307 מנוע 2.0 ל' (EW10J4 / RFN)

    איציק אפשר לקחת אותך בתור מוסכניק ? איזה ידיים ישלך יא תותח !
    Renault Clio MK2 ph1 1.4RT
    Renault Clio Sport 172RS 2.0

    FRANCE

  13. #12
    חורך אספלט מצוי (> 2500 הודעות) הסימלון של Keyser
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2010
    מיקום
    בבגאז', בתוך שקית ניילון
    הודעות
    3,225

    בעניין: [פרוייקט מצולם] טיימינג פג'ו 307 מנוע 2.0 ל' (EW10J4 / RFN)

    תודה על השיתוף.
    שאלה, ברשותך: רצועות הטיימינג זהות מבחינת מקומי השיניים לא? אז למה בכלל לסמן נקודות ולא פשוט להלביש את הרצועה?

    רגל וחצי, 4 כ"ס.
    מדוע לא כדאי לקנות פרארי:
    ציטוט CristianoR כתב: הצג הודעה
    אין תא מטען (כן, כן).
    ציטוט oryo כתב: הצג הודעה
    פאקינג אביר בסיאט לבנה.

  14. #13
    נהג שודים (> 1000 הודעות) הסימלון של romer-
    תאריך הצטרפות
    אוקטובר 2003
    הודעות
    1,381

    בעניין: [פרוייקט מצולם] טיימינג פג'ו 307 מנוע 2.0 ל' (EW10J4 / RFN)

    כמה עולה תושבת המנוע?

    האם ניתן לזהות תושבת תקולה גם ללא פירוק?

  15. #14
    אחראי ראשי הסימלון של איציק נ.
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    פסגות אפק
    הודעות
    13,688

    בעניין: [פרוייקט מצולם] טיימינג פג'ו 307 מנוע 2.0 ל' (EW10J4 / RFN)

    בגלל שאני לא מוסך עם כלי יצרן, כל עניין הנעילות הוא בחלקו מאולתר ולא רציתי לקחת סיכונים. לכן, סימנתי בנקודה מסויימת על הפולי קרנק (הנעול היטב יש לציין) נקודה מסויימת על הרצועה הישנה. זו אגב הנעילה היחידה שבאמת לא דורשת שום כלי בתכנון מיוחד, ב HAYNES אמרו שפשוט אפשר להשתמש במקדח של 8 ממ וכך עשיתי.

    על הפולים של גלי הזיזים יש סימן מסויים (חריטה) שלא רואים בתמונות- ובדיוק שם סימנתי נקודה לבנה על הסימן בכל פולי ויצא שבין פולי לפולי, על הסימן (חריטה) יש מרחק של 17 שיניים.
    זה, במקביל לסימון התחתון בקרנק, נתן לי את נקודות האיזון המדוייקות של כל המערכת הזו. כל זאת למרות שהפולי קרנק היה נעול מעולה והפולים של גלי הזיזים היו נעולים "בסדר".

    תושבת המנוע עלתה בסביבות 260 שח כמדומני (כולל מע"מ), תוצרת איטליה. לציין כי הגימור והאיכות - למראית עין - נראים טובים.

    התושבת זוהתה כתקולה בגלל שראיתי סימנים של פירורי גומי סביבה, מה שמסביר את התפוררותה האיטית.
    כבר נתקלתי בתושבות שהיו גמורות לגמרי ולא נשאר כמעט גומי בכלל, אבל זו היתה עדיין בתהליך גסיסה וראינו את זה כאשר רכשנו את הרכב.

    איציק


  16. תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    הודעה פירסומת

    עומדים לחדש את ביטוח הרכב?
    לחצו כאן וקבלו הצעות לביטוח online

  17. #15
    נהג נמרץ (> 500 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    ספטמבר 2009
    הודעות
    533

    בעניין: [פרוייקט מצולם] טיימינג פג'ו 307 מנוע 2.0 ל' (EW10J4 / RFN)

    עבודה יפה...


דף 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. מחשב מנוע מוגן-פרוייקט מצולם.
    By E&A-AUTOSPORT in forum שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 02/05/12, 17:58
  2. פיז'ו 307 sw 2.0דגם rfn מבקש עזרה מקצועית בטימינג
    By sharvit28 in forum טכני, אחזקה וטיפולים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 07/06/10, 15:09
  3. [פרוייקט מצולם]הח' רצ' טיימינג בלגאסי 2000 סמ"ק
    By איציק נ. in forum טכני, אחזקה וטיפולים
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 26/01/10, 9:22
  4. [פרוייקט מצולם] החלפת שמן מנוע - רנו מגאן 2 1.6
    By efi_shams in forum טכני, אחזקה וטיפולים
    תגובות: 34
    הודעה אחרונה: 07/08/09, 10:44
  5. פג'ו 307 שנת2002, דגם מנוע RFN, מנוע 1997 סמ"ק
    By אהרן פלדמן in forum טכני, אחזקה וטיפולים
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 28/09/06, 16:59

כללי פרסום הודעות

  • לא באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך הודעות
  •