Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טויוטה קורולה- בעיית בוצה


guykomm
שימו לב! השרשור הזה בן 4115 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום,

אני מעוניין לקנות טויוטה קורולה ראנקס לקצ'ורי, שנת 2004, ייצור אנגליה.

שמעתי שישנה תקלה במנועי 2003-2004 הנקראת בעיית "בוצה".

האם התקלה הינה רק בייצור טורקי או גם ברכב הנ"ל?

 

תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למיטב ידיעתי התקלה עד 2007 ואין לה פתרון למעט ביצוע שטיפה פנימית בכל טיפול שזאת הנחיית היבואן.

תכנון לקוי.

ב-2006 2007 (גריל פסים) הייצור עבר ליפן, נוספו עוד קדחים לניקוז השמן, בעיית הבוצה ועוד בעיות נפתרו.

*אני מתכוון לקורולה הטורקית.

*אני מתכוון לשנת ייצור, אני חושב שאפשר לכלול גם את סוף 2005.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה היא לא בחוסר בקדחים אלא במעברי שמן צרים מידי במנוע.

יש לי ידיד בעל חברה למכירת מנועים והוא מספר שהמנוע הפופולארי ביותר הוא של הקורולה מ 2001 ועד 2007.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפרופו מעברי שמן צרים, האם שמן 0W-30 לא היה פותר חלק מהבעיות? האם זו אולי הסיבה שבקורולות מתחת ל 2006 היצרן ביקש 10W-30 ואילו מ 2005 או 2006 ואילך היצרן מבקש 5W-30?

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שנה מכרתי קורולה 2003 שהייתה ברשותי שלוש וחצי שנים.

גם אני נכנסתי לפורום הזה ונבהלתי "מהבעיה" של הקורולות 2003-2005.

מיד נסעתי למוסך ושכנעתי את המוסכניק שלי להחליף לי שמן ולפתוח את אגן השמן בכדי לבדוק את הבוצה.

המוסכניק הסתכל על הסטוריית הטיפולים ואמר לי "עזוב אותי בשקט, אין לך כל בעיה".

אני התעקשתי והמנוע נבדק ונמצא במצב חדש, נקי כמו במעבדה.

אחרי שהשקט חזר אלי המוסכניק אמר לי שהבעיה של בוצה במנוע בדגם הזה ממש לא נפוצה כמו שנוטים לחשוב.

לטענתו, אם הרכב טופל כראוי (החלפת שמן כל 15K ק"מ או שנה על פי הנחיות היצרן) אין כל סיבה להתפתחות בוצה.

לטענתו בכל שנותיו הוא נתקל רק בשני מקרים של מנוע שהלך עקב בוצה בדגם הנ"ל, ובשניהם הייתה הזנחה חמורה (החלפות שמן לא סדירות ושימוש בשמן ופילטר לא מתאים).

 

אני דאגתי לעשות החלפת שמן פעם בשנה (כל 12K ק"מ במקרה שלי) ושטיפת מנוע באותה הזדמנות (פלאש) והרכב המשיך לנסוע כמו חדש.

זה לחלוטין הרכב הכי אמין ושריד שהיה לי עד היום, הרכב נמכר כאשר הוא בן 9 והרגיש כמו רכב חדש לגמרי, ללא כל קרקוש ציקצוק וגימגום, פשוט רכב מעולה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יכול להיות שאתה צודק.

מצד שני לפני היו עוד שני בעלים אשר טיפלו במוסך מורשה יבואן על פי ספר הטיפולים [אני לא בטוח כלל שמוסכי החברה מבצעים פלאש], והמנוע היה מבריק עוד לפני שאני עשיתי את הטיפול.

 

בכל מקרה, זה היה הניסיון שלי עם הרכב.

לדעתי רכב מומלץ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התקלה במנוע הקורולה היא בעייה ידועה ובסדר גודל גדול,היא נובעת מתכנון לקוי של המנוע.

יש עוד כמה תקלות סדרתיות ברכב הזה כמו תקלת הממיר+המחשב,ריפודים מתקלפים,הכל מתועד אפילו בפורום,ע"י לקוחות הדגם אשר

חוו על בשרם את התקלות הנ"ל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעיה ידועה בקורולות,באיזה שנים מדובר?

 

ההתרשמות שלי מקורולה מאוד חיובית במיוחד בנושא אמינות - החזקתי כמה מהם

גם כיום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום רב

לגבי נושא הבוצה ברכבי טויוטה קורולה : אני מטפל בהמון רכבי טויוטה וגם בשנתונים הללו ואני אומר כי "בעית" הבוצה היא תוצאה חד משמעית של אי תחזוקה נכונה .

 

אני משתמש אך ורק בשמנים סנטטים גם לרכבים שהגיעו ל200 אלף קמ ואין להם בוצה

 

כמובן מנוע שעבד עם שמנים לא איכותיים תהיה בו בוצה . כיום השמנים עומדים בלחצים ובתנאים אשר לא מספק להשתמש בשמנים אשר לא עומדים בהם ואלו הם השמנים המינרלים.

 

כמובן שחברת טויוטה ערה למתרחש בעולם והם למעשה שיפרו את התנאים אשר השמן אמור להיות בו כגון שינוי עוקת שמן והוספת קדחי שימון נוספים

 

לסיום כמו בכל מערכת יש לתחזק אותה עפ הוראות היצרן שייצר אותה ולא על סמך נסיון של פלוני מסויים .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4115 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...