דף 1 מתוך 6 1234 ... אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 15 מתוך 82

נושא: פורשה 911 קאררה 4 GTS. סיפור שהיה באמת :)

  1. #1
    אדריכל הפורום הסימלון של razmel
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    גודש בנדיבות, נוהג באדיבות
    הודעות
    12,145

    פורשה 911 קאררה 4 GTS. סיפור שהיה באמת :)


    החלטתי לרגל יום הולדתי החל השבוע, (לא חשוב מספרים) לעשות טיול נהיגה באירופה.
    צריך אוטו עם כבוד, דרכים יפות, חבר טוב.
    נפל הפור. פורשה, גרמניה, דניאל ס.

    התחלנו בברורים.

    ניתן להשכיר Z4, SLK , TT במחירים של כ-100 אירו ליום, עם 500 ק"מ בכל יום כלולים במחיר.

    אבל רצינו פורשה.

    אחרי המלצות פנינו לאויס מינכן.
    הפרטים הטכניים:
    מגבלות שנמסרו בטלפון: אין להוציא את הרכב מחוץ לגרמניה. אין גרסה ידנית. חובה לאסוף ולהחזיר את הרכב מאותה נקודה. לצורך ההשכרה נדרשים 2 כרטיסי אשראי על שם המזמין, יש מגבלת גיל מינימלי (25 או 30), המחיר לרכב 200 אירו ליום, על כל ק"מ מעל 200 ביום יש לשלם תוספת אירו.
    זה נשמע זול, אבל באוטובאן, אחרי פחות משעה, ניצלת את ה-200 ק"מ היומיים, וזה עוד לפני דלק.
    אבל לא חשוב מספרים.

    לצערנו, הבנו שלא נגיע ל-STELVIO PASS, אחד מכבישי הנהיגה המאתגרים בעולם, באלפיים האיטלקיים.
    טיפלתי בהזמנה, וקיבלתי אישור במייל חוזר – נקבל BMW X5.

    מייד טלפונים וברורים, ובסופם הבטחה טלפונית – "אדוני, תקבל 911, לא ברור איזו גרסה".
    ושוב, מקבל מייל עם אישור למשאית של ב.מ.וו. היעילות הגרמנית חושפת בקיעים. (בפעם היחידה בסיפור זה).
    כיוון שעל כל ק"מ מעל 200 ק"מ משלמים אירו, וכיוון שידענו שנעשה יותר ק"מ בכל יום, מבחינת מתמטית, לא עולה יותר כסף להשכיר את הרכב לימים נוספים, אם ברור שעוברים מעל 200 ק"מ ביום, שכן כל יום שעולה 200 אירו, מזכה ב-200 ק"מ שממילא נשלם עליהם.
    מסובך לכם ? אז נתמקד בעיקר.

    הגענו למינכן, שמנו פעמנו לסוכנות אויס.
    בכניסה, שחורה ויפה, פורשה 911 קאררה 4 (הנעה כפולה) בגרסת GTS, עם גג פתוח, חדשה לחלוטין. מכונית על בכל קנה מידה.
    קצת נתונים טכניים:
    0-100 – 4.6 שניות, 0-200 בפחות מ-14. גיר PDK 7 מהירויות עם מצמד כפול.
    408 כ"ס.
    חישוק קוטר 19" – רק בגרסה הזו.
    מהירות מקסימלית – שלוש מאות וחמשה-שה קמ"ש. לא חשוב מספרים.
    דרגת זיהום אויר – שקר כלשהו.
    רוצים עוד נתונים – חפשו בגוגל.

    לא שיערנו שהיא עבורנו, אבל המפתחות (משמאל להגה) התאימו.
    מסתבר שניתן לצאת מחוץ לגרמניה, לשוויץ ואוסטריה, לאיטליה לא. סבבה? סבבה!.

    האסטרטגיה בטיול: נוסעים עד שעייפים. כיוון כללי – להרים.
    מצב הגג – פתוח למעט שלושה מצבים, כשהאוטו בחניה, באוטובאן במהירות גבוהה (עם גג סגור לא ניתן להגיע למהירות מקסימלית, או לדבר), ובגשם.


    ירדנו לאוטובאן לכיוון האלפיים.
    למי שלא מכיר, האוטובאן זורם.
    נוסעים בימני. עוקפים בשמאלי. אין מגבלת מהירות, למעט בקטעים מסומנים בהם יש עבודות תחזוקה בכביש. חשוב להיות זהירים כי יש אכיפה נוקשה. וגם מנופים באמצע הכביש.
    למרות שהאוטו מרגיש בטוח מאוד, נסיעה במהיריות כאלו דורשת מיומנות גבוהה, ואסור להגרר לבטחון מופרז.
    במהירות 300 קמ"ש בכל שניה הרכב עובר 83 מטרים. זה מפחיד.
    את האוטובאן מיצינו די מהר, ואחרי שנוסעים מהר, ומאטים ל-200 קמ"ש, נסיעה ב-200 נראית כמו חיפוש חניה מאחורי הסנטר, בבוקי בן יגלי.
    "אם לא נאט, לא נביט, לא נשים לב לפרטים"... אז ירדנו לכבישים כפריים, מהנים לא פחות, יפים בהרבה.
    הרכב מוקשח מאוד (יש אופציה להקשחת מתלים נוספת במצב "ספורט פלוס"), ולכן הוא מאוד לא נח.
    למרות זאת, בנסיעה נינוחה, בדרכים הכפריות המתוחזקות היטב, הנסיעה עדיין נעימה, לעומת הכבישים המשובשים בארץ.
    עצרנו במקומות שנקרו בדרכינו, שתינו קפה, נחנו חמשה-שה רגעים וטיילנו. חצינו במעבורת באחד האגמים לשוויץ, ולמחרת – יצאנו לאלפיים האוסטריים בעקבות המלצה שקיבלנו במקרה מעובדת במלון.
    במקרה הגענו לאתר סקי, בשם SILVRETTA.
    בזכות אוף סיזן, הכבישים די שוממים, והגענו לכביש אגרה פרטי של אתר הסקי.
    14 אירו קונים לך כרטיס כניסה, למסלול שמתחיל בגובה 1000 מטר מעל פני הים, וכעבור 15 ק"מ בלבד מסתיים בגובה 2500 מטר.
    במקום לנסות להבין את הגאומטריה של הכביש, שמטפס גובה כזה במרחק כל כך קצר – מסתכלים במפה.
    עליה תלולה במיוחד, שבה עקומות רבות, ו-32 היירפינים בזה אחר זה.
    לזה הרכב נועד. כוסומו סטלביו. זה טוב לא פחות.
    טיפסנו. מהר. בגשם.
    אם ציינתי שהנסיעה באוטובאן מפחידה, נסיעה כזו בהחלט לא מתאימה לנהג לא מנוסה. מדובר בנהיגה ספורטיבית אמיתית, לבעלי נסיון בלבד.
    חברי דניאל, נהג מנוסה ממני, בוגר קורס נהיגת פורמולה של פרארי באיטליה עלה ראשון.
    מהר.
    למעלה, באויר הדליל, בגובה, אחרי פרץ האדרנלין, בבית קפה ליד סכר ואגם, חייבים אספרסו וסיגריה. גם למי שלא מעשן.
    כבר היה מאוחר. חשוך. גשום.
    חזרנו למלון והלכנו לישון.
    בבוקר שוב עשינו את אותו מסלול. חמשה-שה פעמים. לא חשוב מספרים.
    כיוון שאין גולשי סקי בעונה זו, המכוניות היחידות בכביש הן דומות לשלנו. שחורות או אדומות, בד"כ בלי גג.
    חברנו לאחת, פרארי 355 F1 ספיידר ודניאל פצח איתה במחול על הכביש.
    צילמתי סרטונים, בחרתי שלא להעלות אותם, כיוון שגם אם זה נראה פשוט וכיף, זה ספורט למנוסים, שלא מתאים לכל אחד. אל תנסו את זה בבית.
    מי שזה לא נראה לו כיף – פשוט יקיא.
    מחוץ לאוטו זה נראה יפה יותר.
    צריכת הדלק בכבישים כאלו – יותר בזבזנית מהאוטו באן.
    צריחת הצמיגים – כמעט לא קיימת. שקטים.

    התרשמות קטנה שלי מהאוטו:
    מרגיש בטוח מאוד. יציב בכל מצב. גם ברטוב. גם עם ביטול בקרת החלקה האוטו מאוד.
    זה נותן תחושת בטחון מופרזת, כי כשהיא תחליק, צריך הרבה נסיון לשלוט בה.
    לצורך השוואה, מנסיון שלי עם אינפינטי G37 קופה, בניתוק בקרת יציבות האוטו מפחיד מאוד, ובהתגרות קטנה נכנס להחלקות. הפורשה לא.
    פיצ'ר נוסף בפורשה – מצב ספורט (משיכת סל"ד), מצב ספורט פלוס (משיכת סל"ד קיצונית והקשחת מתלים).
    עוד פיצ'ר – אופציה להגברת צליל האגזוז. מאוד לא אופייני לפורשה, אבל היי, כבר התקינו את זה, שילמנו על זה, לא נפעיל ?! אז פועל. זה סקסי מאוד, במיוחד בנסיעה מהירה בתוך המנהרות החצובות בהרים – צליל של נחיל צרעות נשמע מאחוריך, גם המנוע המרכזי תורם.
    גיר PDK – לדעתי מעולה. מהיר (שתי מאיות מאפס למאה לעומת הידני במצב אופטימלי), העברת הילוכים חלקה. הטכנולוגיה ניצחה את המסורת.
    מקום לרגל שמאל – בעייתי. חופת הגלגל צמודה לרגל, ולא ברור לי איפה מניחים אותה בגרסה הידנית שיש בה קלאץ'.
    מושבים – מעולים. תומכים, יציבים, נוחים, גם אחרי נהיגה מאומצת של מספר שעות. כמובן עם אופציה של 2 מצבי חימום, יעיל במיוחד כשהגג פתוח ובחוץ קר.
    ההגה – מתוגבר חשמלית. קשה, מדוייק. לטעמי מצויין. דניאל שרגיל למיאטה העיר ביקורת או שתיים, אבל לא מתווכחים עם נהגי מיאטה.

    אני קצת לא מאמין שנכנענו, אבל בסוף החזרנו אותה.

    לא כתבתי פה מבחן דרכים עיתונאי, סיפרתי על טיול יום הולדת עם חברי הטוב.
    על זה נאמר.
    AS GOOD AS IT GETS
    תמונות מוקטנות שצורפו תמונות מוקטנות שצורפו שם: IMG_5408.JPG‏ - מספר צפיות: 8803 - גודל: 125.7 קילובייט   שם: IMG_5401.JPG‏ - מספר צפיות: 4717 - גודל: 174.3 קילובייט   שם: IMG_5364.JPG‏ - מספר צפיות: 4959 - גודל: 130.2 קילובייט   שם: IMG_5363.JPG‏ - מספר צפיות: 4732 - גודל: 157.1 קילובייט  

    שם: IMG_5355.JPG‏ - מספר צפיות: 4727 - גודל: 91.9 קילובייט   שם: IMG_5335.JPG‏ - מספר צפיות: 2285 - גודל: 93.2 קילובייט   שם: IMG_5311.JPG‏ - מספר צפיות: 2975 - גודל: 167.1 קילובייט   שם: IMG_5333.JPG‏ - מספר צפיות: 3248 - גודל: 146.9 קילובייט  


    רז .

    205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).נמכרה.
    המרצדס שלי נמכרה.
    טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

  2. 3 חברי הפורום הבאים הודו לrazmel על ההודעה המועילה הזאת:


  3. הסימלון של מנהל-המערכת
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    חשבתם פעם מה הוא הרכב הכי מתאים לכם?

    היי, אני היועץ האוטומטי של קארספורום לבחירת רכב
    אני אשמח לעזור לך בבחירת הרכב הבא שלך. אני כבר מחכה לך ומבטיח שתוך פחות מ-2 דקות נמצא את הרכב המושלם בשבילך. ואם לא, השירות חינם.
    סתם! , אני צוחק. השירות תמיד חינם! כל מה שצריך לעשות זה ללחוץ כאן

  4. #2
    אדריכל הפורום הסימלון של razmel
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    גודש בנדיבות, נוהג באדיבות
    הודעות
    12,145

    בעניין: פורשה 911 קאררה 4 GTS. סיפור שהיה באמת :)

    אחרונה ודי.
    תמונות מוקטנות שצורפו תמונות מוקטנות שצורפו שם: תמונה (1).JPG‏ - מספר צפיות: 2423 - גודל: 163.9 קילובייט  
    רז .

    205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).נמכרה.
    המרצדס שלי נמכרה.
    טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

  5. #3
    חורך אספלט מצוי (> 2500 הודעות) הסימלון של proxima
    תאריך הצטרפות
    נובמבר 2006
    הודעות
    2,660

    בעניין: פורשה 911 קאררה 4 GTS. סיפור שהיה באמת :)

    מי זה דניאל ס ?


  6. #4
    נהג צעיר (> 150 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    פברואר 2004
    הודעות
    263

    בעניין: פורשה 911 קאררה 4 GTS. סיפור שהיה באמת :)

    נהנתי לקרוא, תודה

    מאחל לעצמי לעשות דבר דומה ביום מן הימים.

  7. #5
    נהג נמרץ (> 500 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    אוקטובר 2009
    הודעות
    663

    בעניין: פורשה 911 קאררה 4 GTS. סיפור שהיה באמת :)

    כתיבה יפה, נראה שממש נהניתם ואיך אפשר שלא עם רכב, כבישים ונופים כאלה....
    mx-5, audi a4, alfa 159.

  8. #6
    נהג נמרץ (> 500 הודעות) הסימלון של חזקי
    תאריך הצטרפות
    יוני 2008
    הודעות
    560

    בעניין: פורשה 911 קאררה 4 GTS. סיפור שהיה באמת :)

    פשששש גדול

    ומזל טוב גדול

    חשוב להיות בשמחה!!!
    אך אין להיות עצוב- אם לא מצליחים.
    יש הרבה אנשים בעולם- אבל, בני אדם הרבה פחות.

  9. #7
    נהג שודים מדופלם (> 1700 הודעות) הסימלון של Avia
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    הודעות
    2,238

    בעניין: פורשה 911 קאררה 4 GTS. סיפור שהיה באמת :)

    מדהים!

    תודה על השיתוף.



    ד"א, תגבור חשמלי הופיע לראשונה רק ב-991 (וב-981), לא?

  10. #8
    נהג שודים (> 1000 הודעות) הסימלון של GuyHar
    תאריך הצטרפות
    ספטמבר 2010
    הודעות
    1,644

    בעניין: פורשה 911 קאררה 4 GTS. סיפור שהיה באמת :)

    התלבטתי אם אני שונא אותך או מפרגן,
    החלטתי - מפרגן!

    נשמע שהיה כיף חיים!!
    כל הכבוד!
    Seat Leon Cupra GIAC tuned Mk2 FL - SOLD
    Seat Leon
    Cupra 280 GIAC tuned - SOLD
    Golf GTi 2019 Perfomance - she's here

  11. #9
    נהג שודים (> 1000 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    ספטמבר 2009
    הודעות
    1,680

    בעניין: פורשה 911 קאררה 4 GTS. סיפור שהיה באמת :)

    איזה יופי! איזו כתיבה! איזה רכב! אילו נופים!


  12. #10
    נהג נמרץ (> 500 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    מאי 2007
    הודעות
    531

    בעניין: פורשה 911 קאררה 4 GTS. סיפור שהיה באמת :)

    ציטוט razmel כתב: הצג הודעה

    התרשמות קטנה שלי מהאוטו:
    מרגיש בטוח מאוד. יציב בכל מצב. גם ברטוב. גם עם ביטול בקרת החלקה האוטו מאוד.
    זה נותן תחושת בטחון מופרזת, כי כשהיא תחליק, צריך הרבה נסיון לשלוט בה.
    לצורך השוואה, מנסיון שלי עם אינפינטי G37 קופה, בניתוק בקרת יציבות האוטו מפחיד מאוד, ובהתגרות קטנה נכנס להחלקות. הפורשה לא.
    פיצ'ר נוסף בפורשה – מצב ספורט (משיכת סל"ד), מצב ספורט פלוס (משיכת סל"ד קיצונית והקשחת מתלים).
    עוד פיצ'ר – אופציה להגברת צליל האגזוז. מאוד לא אופייני לפורשה, אבל היי, כבר התקינו את זה, שילמנו על זה, לא נפעיל ?! אז פועל. זה סקסי מאוד, במיוחד בנסיעה מהירה בתוך המנהרות החצובות בהרים – צליל של נחיל צרעות נשמע מאחוריך, גם המנוע המרכזי תורם.
    גיר PDK – לדעתי מעולה. מהיר (שתי מאיות מאפס למאה לעומת הידני במצב אופטימלי), העברת הילוכים חלקה. הטכנולוגיה ניצחה את המסורת.
    מקום לרגל שמאל – בעייתי. חופת הגלגל צמודה לרגל, ולא ברור לי איפה מניחים אותה בגרסה הידנית שיש בה קלאץ'.
    מושבים – מעולים. תומכים, יציבים, נוחים, גם אחרי נהיגה מאומצת של מספר שעות. כמובן עם אופציה של 2 מצבי חימום, יעיל במיוחד כשהגג פתוח ובחוץ קר.
    ההגה – מתוגבר חשמלית. קשה, מדוייק. לטעמי מצויין. דניאל שרגיל למיאטה העיר ביקורת או שתיים, אבל לא מתווכחים עם נהגי מיאטה.

    אני קצת לא מאמין שנכנענו, אבל בסוף החזרנו אותה.

    לא כתבתי פה מבחן דרכים עיתונאי, סיפרתי על טיול יום הולדת עם חברי הטוב.
    על זה נאמר.
    AS GOOD AS IT GETS
    יפה מאוד, נשמע כיף. באמת צריך לנהוג על פורשה (גם אם זה "רק" בוקסטר) בשביל להבין את ההבדל ממכוניות אחרות.

    כמה תיקונים (בולטים) לגבי ההתייחסות לרכב-

    מצב sport וsport plus זה ממש לא פיצ'ר למשיכת סל"ד (כמו מצב ספורט בלנטיס 1999). מדובר בהפעלת מיפוי מצערת אגרסיבי, ובשילוב עם pdk מיפוי מהיר יותר להעברת הילוכים (שניהם מאוד מורגשים, גם בפורשה "פשוטה" כמו בוקסטר או קאיימן), ביטול הילוך שביעי (בספורט פלוס), הקשחת התושבות הדינאמיות של המנוע (אם מותקן, סטנדרט בטורבו) ועוד.

    בנוסף, ההגה בדגם הזה (997) הידרואלי למהדרין (בחדש, 991, חשמלי). לגבי אופציית ה PSE (אגזוז ספורט) זה אמור להתרום לנשימה חופשית של המנוע ולא רק לסאונד (בוחני הרכב בספק) אבל בכל מקרה הרעש מגניב.

  13. #11
    חורך אספלט מצוי (> 2500 הודעות) הסימלון של THE-ONE
    תאריך הצטרפות
    מאי 2005
    הודעות
    2,801

    בעניין: פורשה 911 קאררה 4 GTS. סיפור שהיה באמת :)

    נהניתי מכל מילה. מאחל כזו חווייה לכל חבר פורום.

    מזל טוב!

    Twincharger Stratified Injection

  14. #12
    פורומניאק הסימלון של Fitch
    תאריך הצטרפות
    מרץ 2004
    הודעות
    6,145

    בעניין: פורשה 911 קאררה 4 GTS. סיפור שהיה באמת :)

    מזל טוב!

    משכנתא זה קל

  15. #13
    חורך אספלט מצוי (> 2500 הודעות) הסימלון של Shmelov
    תאריך הצטרפות
    אפריל 2007
    מיקום
    ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴
    הודעות
    2,879

    בעניין: פורשה 911 קאררה 4 GTS. סיפור שהיה באמת :)

    עוד שני תיקונים:
    1. זה לא רכב על, גם לא קרוב.
    2. יש פה מנוע אחורי ולא מרכזי.

    מאוד נהניתי לקרוא!
    נראה פשוט תענוג לעשות טיול כזה עם רכב כזה.
    הפרארי הזו פשוט יצירת אומנות, בטח חוויתם סימפוניות אי שם בהרים

    ציטוט outlander כתב: הצג הודעה
    אבל בכל זאת, אני שם לב שאנשים משתחווים כשאני עובר בכביש. אני מצידי משתדל לנופף להם לשלום, בנימוס של אבירים.



  16. #14
    פורמוהוליק הסימלון של סולל הדרך
    תאריך הצטרפות
    אוקטובר 2005
    מיקום
    נציג הפורום בקו המשווה
    הודעות
    3,666

    בעניין: פורשה 911 קאררה 4 GTS. סיפור שהיה באמת :)

    איזה כיף לקרוא.

    הרסת לי את היום שהתחיל כל כך יפה בלקנא בך.
    ציטוט מנהל המערכת כתב:
    קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
    כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.


  17. תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    הודעה פירסומת

    עומדים לחדש את ביטוח הרכב?
    לחצו כאן וקבלו הצעות לביטוח online

  18. #15
    מוביל דעה הסימלון של edan82
    תאריך הצטרפות
    יולי 2003
    מיקום
    HK
    הודעות
    7,860

    בעניין: פורשה 911 קאררה 4 GTS. סיפור שהיה באמת :)

    קודם כל מזל טוב!

    אחלה חוויה, השילוב של רכב כזה עם כבישים פתלתלים פשוט מושלם.

    נכון, זה לא רכב על בהגדרה אבל עם מעל 400 כ"ס- למי בכלל אכפת ??

    תענוג!

    ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

    www.sheynjewellery.com.hk

דף 1 מתוך 6 1234 ... אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. ייבוא פורשה 911 - סיפור המעשה
    By pasparto in forum רכבי אספנות
    תגובות: 35
    הודעה אחרונה: 10/06/13, 20:52
  2. פורשה 911 קאררה 4 שנת 2004 - המלצות?
    By avi.nissan in forum ייעוץ ברכישת רכב
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 31/01/12, 18:43
  3. מחפש קורבט C6 \ פורשה קאיימן \ פורשה קאררה \ ניסאן 370Z
    By Moonlight Theory in forum קניה - מכוניות ואופנועים בלבד
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 15/01/12, 17:29
  4. חדשות רכב: פורשה קאררה 911 ח-ד-ש-ה
    By מערכת CarsForum in forum רכב כללי
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 24/08/11, 9:47
  5. תגובות: 27
    הודעה אחרונה: 15/04/07, 15:01

כללי פרסום הודעות

  • לא באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך הודעות
  •