מציג תוצאות 1 עד 5 מתוך 5

נושא: איציק S.O.S

  1. #1
    נהג שודים (> 1000 הודעות) הסימלון של Aדי
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    מיקום
    taking off
    הודעות
    1,118
    זוכר שלפני כמה מפגשים אמרתי לך שהקליאו שלי עושה רעש מוזר של שריקה מעל 5700סל"ד...
    הייתי במוסך ("רון" בכ"ס-סוכנות ראשית) ואחרי נסיעה עם המוסכניק הוא אמר לי "...זה אמור להיות כך..." טוב שמח וטוב לב המשכתי לסוע עם הרעש המדובר...
    היום במקרה נסעתי עם קרוב מוסכניק חובב, והשמעתי לו את הרעש, הוא אמר לי שכנראה זו חדירה של אויר בלחץ גבוה לתוך האוטו וזה מה שעושה את השריקה, עכשיו נזכרתי שהרעש המדובר היה גם על הדיינו של שלומי (אשקלון) ולכן לא יכול להיות שזה חדירה של אויר בלחץ לתוך האוטו, התקשרתי לקרוב והוא אמר לי שיכול להיות שהרעש בא מצינורות הווקום(?!) שיש חור או משהו דומה בהם...

    מה דעתך?
    אין לי זמן ללכת למוסך המרכזי בת"א, זה בטח ישרוף יום לי שלם, אבל כנראה אין ברירה?

    Finger's gonna kill me.

  2. -

  3. הסימלון של מנהל-המערכת
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    חשבתם פעם מה הוא הרכב הכי מתאים לכם?

    היי, אני היועץ האוטומטי של קארספורום לבחירת רכב
    אני אשמח לעזור לך בבחירת הרכב הבא שלך. אני כבר מחכה לך ומבטיח שתוך פחות מ-2 דקות נמצא את הרכב המושלם בשבילך. ואם לא, השירות חינם.
    סתם! , אני צוחק. השירות תמיד חינם! כל מה שצריך לעשות זה ללחוץ כאן

  4. #2
    אחראי ראשי הסימלון של איציק נ.
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    פסגות אפק
    הודעות
    13,574
    נשמע מוזר העסק...מצד אחד האוטו נוסע מצויין - אך מצד שני יש "שריקה"...
    להערכתי: בהחלט ייתכן שתהיה שריקה בסלד מסויים (קומבינציה של 1001 דברים שיכולים לגרום לזה).

    האם ניסית לנסוע בקליאו ספורט זהה לשלך ולבדוק אם קיימת השריקה הזו ?
    שאל את שיר או דרור אם קיימת אצלהם השריקה הזו - ייתכן והם יוכלו להאיר לך מספר דברים.

    איציק

  5. #3
    נהג שודים (> 1000 הודעות) הסימלון של DanyG
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    באר יעקב
    הודעות
    1,394
    עדי,

    קודם כל להירגע,
    לקליאו ספורט אכן מתווסף צליל שריקה בסל"ד גבוה.

    בקליאו שלי השריקה החלה בסביבות ה 6000 סל"ד והתחזקה ככל שהסל"ד המשיך צפונה.
    מקור השריקה היה בצינורות הההזנה של האוויר למסנן האוויר. בקליאו MK1 היו שני חרירים בשני צידי הפגוש הקדימי (2 בכל צד) כאשר אלו השמאליים הובילו אוויר דרך צנרת מיוחדת לתוך תיבת האוויר. עקב כח יניקת האוויר בסל"ד גבוה, נוצרת השריקה.

    עם זאת, ידוע לי כי ב MK2 שינו את תיבת האוויר וכן את הפגוש. לכן, איני יודע מהיכן נשאב האוויר כעת אם כי אני משער כי מאחר ומדובר באוטו מנוע, הגיוני שהוא ימשיך לינוק אוויר ממקור אחר וייתכן שאף הוא יגרום לשריקה.

    בקליאו שלי, שיחקתי קצת עם אותה צנרת הזנת האוויר הנ"ל והשגתי תוספת כח קלה תוך הורדת נק' שיא המומנט בכמעט 1000 סל"ד. זה נשמע לא הגיוני, אך כל מי שנהג ברכב הודה כי אכן מורגש ההבדל. כמו כן, התלווה לכך צליל מנוע נמוך ובשרני יותר !
    המחיר היה במעט חספוס בסל"ד גבוה שלא גבה מחיר בביצועים.

    דני G.

  6. #4
    נהג שודים (> 1000 הודעות) הסימלון של Aדי
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    מיקום
    taking off
    הודעות
    1,118
    ציטוט איציק נ. כתב:
    נשמע מוזר העסק...מצד אחד האוטו נוסע מצויין - אך מצד שני יש "שריקה"...
    להערכתי: בהחלט ייתכן שתהיה שריקה בסלד מסויים (קומבינציה של 1001 דברים שיכולים לגרום לזה).

    האם ניסית לנסוע בקליאו ספורט זהה לשלך ולבדוק אם קיימת השריקה הזו ?
    שאל את שיר או דרור אם קיימת אצלהם השריקה הזו - ייתכן והם יוכלו להאיר לך מספר דברים.

    איציק
    האוטו באמת נוסע חזק, נראה מה יהיה בעוד 5K+ , לגבי הקליאו של שיר, שאלתי אותה ואת דרור לגבי "השריקה" אבל בנתיים הם לא שמו לב למשהו כזה.. הם אמרו שהם יבדקו את העיניין, שאלתי גם את עומר לגבי השריקה והוא ענה שאין לו, היו ויברציות מפתח המזגן כמו שריקה, והוא סידר את זה אבל זה לא קשור...


    ציטוט DanyG כתב:
    עדי,

    קודם כל להירגע,
    לקליאו ספורט אכן מתווסף צליל שריקה בסל"ד גבוה.

    בקליאו שלי השריקה החלה בסביבות ה 6000 סל"ד והתחזקה ככל שהסל"ד המשיך צפונה.
    מקור השריקה היה בצינורות הההזנה של האוויר למסנן האוויר. בקליאו MK1 היו שני חרירים בשני צידי הפגוש הקדימי (2 בכל צד) כאשר אלו השמאליים הובילו אוויר דרך צנרת מיוחדת לתוך תיבת האוויר. עקב כח יניקת האוויר בסל"ד גבוה, נוצרת השריקה.

    עם זאת, ידוע לי כי ב MK2 שינו את תיבת האוויר וכן את הפגוש. לכן, איני יודע מהיכן נשאב האוויר כעת אם כי אני משער כי מאחר ומדובר באוטו מנוע, הגיוני שהוא ימשיך לינוק אוויר ממקור אחר וייתכן שאף הוא יגרום לשריקה.

    בקליאו שלי, שיחקתי קצת עם אותה צנרת הזנת האוויר הנ"ל והשגתי תוספת כח קלה תוך הורדת נק' שיא המומנט בכמעט 1000 סל"ד. זה נשמע לא הגיוני, אך כל מי שנהג ברכב הודה כי אכן מורגש ההבדל. כמו כן, התלווה לכך צליל מנוע נמוך ובשרני יותר !
    המחיר היה במעט חספוס בסל"ד גבוה שלא גבה מחיר בביצועים.

    דני G.
    ניסיתי לחפש צינורות/חרירים חשודים שיוצאים מכיוון תיבת האויר, ללא הצלחה, אולי אני ארים את האוטו על ליפט באור היום, ונראה מאיפה זה בא... אני אעדכן!

    נ.ב
    מה זאת אומרת "..שיחקתי קצת עם אותה צנרת הזנת האוויר הנ"ל והשגתי תוספת כח קלה.." מה בדיוק עשית לצנרת?
    Finger's gonna kill me.


  7. תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    הודעה פירסומת

    עומדים לחדש את ביטוח הרכב?
    לחצו כאן וקבלו הצעות לביטוח online

  8. #5
    נהג שודים (> 1000 הודעות) הסימלון של Aדי
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    מיקום
    taking off
    הודעות
    1,118
    אני יודע שזה היה מהר אבל עידכון...

    הרמתי טל' לקרוב שלי (מוסכניק חובב) והוא בקפיצה הגיע אלי (שכן שלי )
    הוא מצא את הצינורות/החרירים המדוברים (שני צינורות מגומי), ושיחק איתם קצת, עכשיו השריקה נשמעת במקום ב- 5700סל"ד+ רק ב- 6100סל"ד+ והמנוע שינה קצת את נגינתו (אכן יותר בשרני) לגבי תוספת כח, לא הרגשתי משהו כזה.

    אם אני מחליף את הפילטר אויר בקיט מיועד לקליאו, אז יכול להיות שינוי בשריקה (אני יודע שהמנוע ינשום יותר טוב, והרעש שהוא יתן יהיה כמו שצריך!)?
    Finger's gonna kill me.

נושאים דומים

  1. איציק!
    By יובל in forum טכני, אחזקה וטיפולים
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 23/10/02, 12:24
  2. איציק איציק שעל הקיר...
    By ערן-S in forum טכני, אחזקה וטיפולים
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 05/09/02, 14:01

כללי פרסום הודעות

  • לא באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך הודעות
  •