Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אז המוסכים המורשים של רנו באמת יקרים? מבצע חדש של קרסו מוטורס


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 4208 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני ארבעה חודשים (פחות או יותר) עלתה קרסו מוטורס, יבואנית רנו וניסאן לישראל, עם קמפיין שעודד לקוחות עם רכבים ישנים של רנו וניסאן להגיע למוסכים המורשים ולקבל טיפולים מוזלים. הקמפיין, שעלה גם כאן ב-CarsForum, התמקד בעיקר בדגם אחד - ניסאן אלמרה.

מעודדים מהצלחת המבצע, הודיעה היום קרסו מוטורס שהיא מרחיבה את המבצע גם לדגמים נוספים של רנו.

שימו לב למחירים לדוגמא שפרסמה הבוקר קרסו מוטורס -

טיפול קטן לרנו קנגו - 399 ש"ח.

טיפול קטן לרנו מגאן II, סניק II או רנו קליאו - 499 ש"ח.

(המחירים כוללים מע"מ).

 

בקרסו מוטורס מאמינים שחשיפת המחירים והמיומנות של המוסכים המורשים שלהם תמשוך אליהם לקוחות ש"פרשו" לטובת מוסכים שאינם מורשים. לטענתם, לפי השוואות שערכו מחירי הטיפולים החדשים נמוכים יותר ממחירהם של מוסכים אחרים וגם במקרים בהם המחיר גבוה יותר ההפרש אינו משמעותי.

 

האם לדעתכם זה מה שיחזק את התדמית של רשת השירות של קרסו? מה עוד כדאי להם לשנות לדעתכם?

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 83
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לדעתי הצעד של קרסו חיובי ומבורך.

 

ידוע ששם רע ותדמית קלוקלת קשה לשנות , גם אם היא אינה מוצדקת. רק התמדה ופרסום יעשו את העבודה.

 

אני אישית הייתי עם דעה לא כ"כ טובה על קרסו ותחזוקת רנו במורשים.

 

מהתרשמות אישית חל שינוי מהותי במוסכי היבואן.

 

רכשתי לזוגתי רנו מגאן II מודל 2004 מסיבות שונות (נדלקה על האוטו - ראו תמונה) והופתעתי לטובה.

 

ראשית , בקשתי הצעת מחיר לטיימינג מלא - בקרסו היה יותר זול ממוסכים כלליים , כמה שמפתיע !

 

שנית , שמעו את הסיפור הבא מלפני מספר ימים -

 

ברנו מגאן II קופה 2004 של זוגתי עשיתי באופן טיפשי ובאשמתי טעות של טירון שגרמה לקצר בתאורת אורות חנייה.

הפיוז התקול לא נמצא בתיבת הנתיכים בתא הנוסעים ונמצא בתיבה בתא המנוע . לפי ספר הנהג אין גישה לשם ויש לגשת למרכז שירות.

בלי קשר גיליתי באותו יום בורג נעוץ בצמיג קדמי ובריחת אויר כמעט מלאה. הבאתי מחבר קומפרסור פשוט סיני וחיברתי למצת כדי

לנפח הגלגל. המכשיר לא עבד , לחצתי וסובבתי המחבר בבית המצת והופ - קצר נוסף בקו של מצית-תאורות פנים-תצוגות לוח.

החלטתי שאין ברירה - ישר למוסך ראשי קרסו בירושלים - חיים לוי בתלפיות.

הסברתי ליועץ השירות המעונב על התקלות - שני פיוזים תקולים ופנצ'ר. שאלתי אם יש טעם להשאר במידה ויקח עד כשעה לתקן.

הוסבר לי כי כדי לגשת לתיבת הנתיכים בתא המנוע הדבר כרוך בעבודה ארוכה של הרבה פירוקים ולכן כל העבודה תארך זמן רב ואין טעם שאמתין.

התקשרו אחרי 4 שעות לבוא לקחת. שלחו לי את יועץ השירות שהסביר בפרוטרוט מה נעשה - תיקון והחלפת שני נתיכים כולל בתיבה

הקשה לגישה , בדיקת חשמל ואורות כללית ותיקון צמיג מפונצ'ר.

שאלתי כמה הנזק. התשובה - אין צורך לשלם כלל , הכל בחינם. בנוסף , בספרון השירות שניתן לי היה קופון לתיקון חינם של תקרים לשנה .

יש לציין שאין לי כל קשר למוסך מורשה רנו-ניסאן חיים לוי בירושלים , אינני מכיר אף אחד במרכז השירות, לא בקשתי הנחה, ואני לקוח שם רק כשנה לטיפול קודם אחד.

 

כל הכבוד - כך נותנים שירות ו"קונים" לקוח לעתיד.

DSC01894x.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע לגבי מוסכים אחרים אבל לפחות שיטרית באשקלון משרת אותי מעולה ובהגינות.

 

נכון שיש יותר זולים (מוסכים כלליים) אבל אני מעדיף להשקיע עוד 200 ש"ח בשנה ולקבל טיפול איכותי בחלפים מקוריים ועבודה לפי הספר. בטווח הארוך זה חוסך הרבה יותר.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי הטיפולים זולים אבל בשאר החלקים הדבר הוא מטורף, חבר שלי עם רנו סניק 2008 עשה טיפול אבל - תושבת לאגזוז ( חתיכת גומי ) - 500 שקל ללא מעמ, תושבת מנוע - 600 שקל לפני מעמ ( גם חתיכת גומי )- טיימינג - 3000 שקל !!!!

הייתי אומר שאולי בשמן ופילטר הם זולים , אבל לתקוע מחירים בחלקים אחרים אין להם בעיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתור בעל אלמרה שלא רוצה לעזוב את המוסכים המורשים, אשמח שהמגמה הזו תימשך ולא תהייה עניין חד פעמי בלבד.

 

לצערי, לא יצא לי להנות מהמבצע של האלמרה, כיוון שהמכונית עברה טיפול גדול כחודש לפני שהוא יצא (במוסך מורשה יבואן), אך אשמח לראות מחיר יותר הגיוני בטיפול הבא, כיוון שבפעם הקודמת, כמעט יצאתי ובכיתי :).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי הוזילו את העבודה אבל מחירי החלפים עלו מאוד בכמה חודשים האחרונים.

יש לי הצעות מחיר מספטמבר 2011 על מספר חלקים, והיום המחיר שלהם הוא בכ20% גבוה יותר לצערי.

בין היתר קיטים של טיימינג ואביזרים לקליאו ספורט.

 

שלא לדבר על המחיר הבלתי-סביר של פולי מנוע (1400+ לפני מע"מ. יותר מכפול מבמוסך מורשה בחו"ל. אז קניתי בגרמניה וסחבתי לפה.)

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראשית , בקשתי הצעת מחיר לטיימינג מלא - בקרסו היה יותר זול ממוסכים כלליים , כמה שמפתיע !

.

 

ככה היבואן דורס את המוסכים הכללים, ועוד הלקוח מרוצה. צד 2 ציפורים במכה אחת.

 

המכה היא יקור אסטרונומי של החלקים. מוסך כללי קונה מקרסו בהנחה מסוימת אבל עדיין יקר מאוד. תוסיף לזה עלות עבודה, ויצא יותר יקר מאשר אצל קרסו. לקרסו אין בעיה לתת מחיר שכולל הנחה על מחיר החלק (אחרי ההנחה עדיין הרוח גדול), ובצרוף העבודה יוצא עדיין זול בהשוואה למוסך כללי.

 

מסכנים המוסכים הכללים.

 

יהודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מעוניין להתחיל לטפל במגאן קופה שלי במורשה.

יש למישהו שמץ כמה עלול לעלות לי טיפול כללי לרכב?

שמנים מסננים, נוזל קירור וכו'?

סקסו,כי 3 גלגלים זו לא בושה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראשית , בקשתי הצעת מחיר לטיימינג מלא - בקרסו היה יותר זול ממוסכים כלליים , כמה שמפתיע !

אולי תספר מהו המחיר שהוצע לקיט טיימינג + משאבת מים, כדי שנוכל לראות אם אמת בפרסום?

 

הרשימה שקבלתי עבור סניק, ואני מניח שהמגאן דומה, היא כזו:

טיפול קטן : 499 במקום 800

טיפול בינוני 799 במקום 1050

טיפול גדול: 1299 במקום 1600

א-ב-ל: אם אנו צרכנים נבונים - חובה לברר אם זה רק מחיר שעות העבודה של הטיפול או כלולים חלקים המוחלפים בטיפול, לפי הנחיות היצרן.

היוזמה להפחתת מחירים יפה. אבל לי נראה 'לא יפה' מחירים של x99 בעוד הקודמים עגולים ויפים. זה מלאכותי מידי.

מוזר שההפחתה לטיפול קטן היא 37%, לבינוני 23% ולגדול, רק 18%. אתמהה. הרי בגדול יש אפשרות ליותר צרכי טיפול.

 

גם אחרי ההפחתה, במקומות שאינם מורשי יבואן - המחיר נמוך בעשרות אחוזים, כולל שימוש בחלקים מקוריים, ברוב הזמן.

עדיין אני חושש שפריטים שאינם במסגרת טיפול שגרתי, אפילו חלקי בלמים וכו' - יעלו במוסך מורשה מחיר גבוה.

ניסיתי כמה פעמים לטפל במוסך לא מורשה והכל פיקס, ההרגשה מצויינת, האוטו נוסע מצויין. אפשר לראות פרטים בהמלצות עם בעלי מקצוע.

 

לאור נסיוני עם כמה מורשי רנו בגוש דן , יש רק מורשה אחד שאאמין בו, לדעתי לא תמיד למורשים יש ידע מקצועי עדיף. אני נוכחתי בעובדות אחרות. את הפניה שלי למוסך מנור בפתח תקווה אני מגדיר כטעות הכי גדולה שלי בתחום הרכב.

ילה גבר בא נראה! מר +1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לצערי, כבר הפסקתי להתרגש מהבאנרים המרצדים בפורום שמבשרים על חגיגות לבעלי רנו,

איכשהו - למרות שהקליאו תשתתף בכל מבצע של קרסו - תת הדגם שלי תמיד יירד באותיות הקטנות של המבצע :roll:

 

אם באמת אכפת להם, שיוזילו את תחזוקת רנו ספורט!

 

שגיא ידידי, זאת בקשה מוגזמת. כפי שמר wil רשם - המגמה היא חד צדדית, וממש לא לטובתינו בעניין.

 

היחידים שבאמת דואגים לכך שבארץ הקודש הקליאו ספורט תזכה לחלפים מקוריים הם הדילריים המורשים האנגליים שמוכנים לשלוח לארץ הקודש חלפים מקוריים במחירים שגם אחרי רווח שלהם+מיסים מקומיים+משלוח+מיסים שלנו - לרוב עדיין זולים ביותר חצי המחיר מאלה של הייבואן הרשמי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל אני רוצה להגיד כל הכבוד על היוזמה. אבל המחירים לא כאלה זולים.

במורשה מאזדה טיפול קטן עולה 400 ש"ח (החלפת שמן מנוע + פילטר) וטיפול בינוני עולה 600 ש"ח (החלפת שמן מנוע + פילטר שמן + שמן דיפרנציאל) אחרי 10% הנחה שנתונים לכל לקוח קבוע.

במורשה יונדאי טיפול קטן עולה 500 ש"ח (החלפת שמן מנוע + פילטר שמן), טיפול בינוני עולה 1300 ש"ח (החלפת שמנוע + פילטר שמן + פילטר אוויר + שמן ברקס).

 

אני גם בעד מוסכים מורשים ומקפיד לטפל במוסך מורשה כל עוד ההפרש בינו לבין מוסך כללי עומד על כ-200 ש"ח (פרמיה שאני מוכן לשלם אחת לשנה). ברכבים הישנים במשפחה (בני 10-20 שנה) אני מטפל במוסך של חבר (טיפול קטן של החלפת שמן + פילטר עולה 300 ש"ח כולל טיפ למכונאי, טיפול בינוני פלוס תקלות שכלל החלפת שמן מנוע + פילטר שמן + גומיה לצריה + אטם מכסה שסתומים + שמן ברקס + נוזל קירור עלה לי 800 ש"ח).

 

המחירון הקודם של הטיפול הקטן בקרסו (800 ש"ח) פשוט מנותק מהמציאות, אפילו טיפול קטן להונדה S2000 לא כזה יקר.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לצערי, כבר הפסקתי להתרגש מהבאנרים המרצדים בפורום שמבשרים על חגיגות לבעלי רנו,

איכשהו - למרות שהקליאו תשתתף בכל מבצע של קרסו - תת הדגם שלי תמיד יירד באותיות הקטנות של המבצע :roll:

 

 

 

שגיא ידידי, זאת בקשה מוגזמת. כפי שמר wil רשם - המגמה היא חד צדדית, וממש לא לטובתינו בעניין.

 

היחידים שבאמת דואגים לכך שבארץ הקודש הקליאו ספורט תזכה לחלפים מקוריים הם הדילריים המורשים האנגליים שמוכנים לשלוח לארץ הקודש חלפים מקוריים במחירים שגם אחרי רווח שלהם+מיסים מקומיים+משלוח+מיסים שלנו - לרוב עדיין זולים ביותר חצי המחיר מאלה של הייבואן הרשמי.

 

 

ספר לנו אולי על המקרה שהיה לך עם ה"שובר טיפול חינם, שעלה לך כמה מאות שקלים, אני חושב שזאת אחלה דוגמא מייצגת..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4208 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...