Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דליפת מים בפקק/ אטם ראש מנוע. פורד פוקוס 2006


slav
שימו לב! השרשור הזה בן 2037 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום רב.

 

יש לי פוקוס 2006 טרנד X

 

הבעיות התחילו שכהרגשתי זיופים קלים בפעולת המנוע, שהורגשו במיוחד בניוטרל.

לאחר זמן מה הרגשתי שהמנוע "עייף" וזיופים נעשו יותר תכופים וחזקים

 

במוסך , כשפתחו את צינורי הצתה (גומי המתחבר לפלגים) ראו נוזל באיזור חיבור הפלגים.

 

אמרו לי שצריך לקחת ראש מנוע לחריטה וגם להחליף פקקים של ראש מנוע.

 

אמרו שעלות של התיקון היא בסביבות 3000-3500 ש"ח

 

מה דעתכם על ההבחנה ? האם זה הגיוני לרכב יחסית חדש ? האם עלות התיקון הגיונית ?

 

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם יש נוזל בסביבות הפלגים צריך לבדוק את מקור הנוזל .

אם הדליפה הוא מפקקי בראש מנוע אז צריך להיות חוסר במיכל מים . המנוע צריך להתחמם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרטיבות באיזור הפלגים שכמויות נמוכות יחסית , כך שלא רואים חוסר המיכל מי הקירור

המנוע לא מתחמם וחוץ מהזיופים וקצת "עייפות" יתר שמתבטאת גם בצריכת דלק טיפה יותר גדולה - עובד כרגיל

 

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה קורה כל הזמן או רק אחרי/בזמן גשם או שטיפת הרכב ?

 

אחרי גשם ולפני שאתה בכלל מתניע, תרים מכסה מנוע ותבדוק שאין רטיבות באיזור חוטי ההצתה בחיבור שלהם למצתים עצמם.

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני גם הייתי מחליף מוסך.

 

נשמע מאוד מוזר שיש קשר בין מיים בחיבורי הפלגים לבין ראש מנוע. הפלגים מחוברים לראש המנוע ואטם ראש המנוע הוא בין ראש המנוע לבלוק כלומר הרבה מתחת לפלגים.

 

אם אתה מבין - תחפש את מקור הנוזל יותר בכיוון של גשם/ מיים של הוישרים (פתח מכסה מנוע ושמישהו ישפריץ עם הוישרים - אולי אחד הצינורות שלהם דולף) וכו'.

כמו כן במידה (ורצוי מאוד שכן) ונוזל הקירור שלך הוא לא מיים אז הוא בצבע ירוק/אדום שמאוד קשה לפספס.

באיזה צבע הנוזל שהם ראו? מיים -> מקור אחר , אדום/ירוק - בדוק נזילות מצינור או השפרצה של הנוזל מאיזהו צינור/רדיאטור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הי , זאת בעיה מוכרת בפוקוס .

מקור הנזילה מהשפריצרים של נוזל השמשות אשר מטפטפים אל בית המצתים במכסה שסתומים וזה מחלחל עד למטה ונדמה שזה המפקקי מים .

זה בלאי מוכר בפוקוס שגם החברה מודעת לבעיה וזה הפיתרון .

בברכה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

rabi203

בעיה מוכרת בפוקוס ?

 

איך בדיוק מים מהשפריצרים של השימשה הקדמית מגיעים למכסה השסתומים ?

אני לא מבין איך הגעת לזה.

כבעלים של 2 פוקוסים: 2004 עם 175000ק"מ (5 שנים אצלי) ושנת 2008 עם 55000ק"מ (מעל שנתיים אצלי) אני יכול להגיד בוודאות שהשפריצרים זה בטוח לא הסיבה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי ,

עד כמה שאני זוכר, ואני מדגיש שוב למיטב זכרוני, יש בהחלט משהו בדבריו לגבי השפריצרים.

ברשותי כבר מס' פוקוסים. אני לא נתקלתי מעולם בבעיה, אך אם אני זוכר נכון ב2006 של אבי מלפני מס' שנים, היתה בעיה קלה של זיופים או משהו כזה, ועד כמה שאני זוכר אכן נאמר משהו שקשור לנזילה של שפריצרים עקב המיקום שלהם ישירות לאזור מכסה השסתומים.

לא זוכר בדיוק מה ואיך זה טופל, אבל היתה איזו בעיה מוכרת אכן מאזור השפריצרים.

במה אני מתגלגל ?

פורד פוקוס 2012

פורד פיאסטה 2012

פורד מונדאו 2011

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי דעתי:

פקק מים ברכב שנת 2006....מוזר תמוהה והזוי.

בלאונה שנת 93 לא היו לי בעיות לעולם למרות שזאת אחת המחלות כיוויכול של הלאונה.

 

פוקוס.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צירפתי תמונה (לא של הרכבים שלי-אך זה מאוד דומה):

3 - מה שנקרא "קיר אש" שמפריד בין אזור המנוע לשאר הרכב-כולל האיזור שאליו מתנקזים המים מהגשמים ומהשפריצרים.

2 - ישנה אפילו גומיה כדי לוודא שמים מאיזור השימשה לא יגיעו לאזור המנוע

 

המים נוזלים לאיזור בין נקודה 2 לשימשה הקידמית.

למכסה השסתומים יכולים להגיע מים רק מכיוון אחד-מאיזור הגריל הקידמי - שזה דבר ידוע שנלקח בחשבון בזמן התכנון ואין שום בעיה עם זה.

1.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי דעתי:

אני חושב שכל עליך לעשות זה לעקוב אחרי מפלס הנוזלים,מלא עד הסוף נוזל שמשות ותעקוב אחרי זה,אגב,אם תשים נוזל שמשות עם סבון ,או אלו הכחולים,לפי הצבע אולי יהיה אפשר לזהות.

או שתלך בדרך ההפוכה, תרוקן את מיכל השפריצרים,תחליף את הפלאגים תנקה את המקום כמו שצריך ותעקוב אחרי זה - יכול להיות שזה יפתור לך את הבעייה.

מקסימום סע בלי מים לשפריצרים לא יקרה אסון.

אין טעם לעשות מעכבר פיל! פשוט תיגש לכל מוסך ותבקש להחליף פלאגים,ובדרך לנקות הכל מסביב,לא צריך לספר את כל הסיפור,על הדרך תבקש מהם לרוקן את מיכל השפריצרים כי אתה רוצה לנקות אותו, ואל תמלא מים בחזרה.

 

זה הכל,לא פקק ולא נעליים.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש זיופים? המצב מחמיר? המנוע לא סוחב? במוסך בטח הוציאו פלאג וראו מים... מה עוד בן אדם צריך בשביל להשתכנע שזה הראש?

 

אבל עזוב... סע בלי המים של שפריצרים, עם המים של שפריצרים עוד שבוע, שבועיים שלושה - עד שתתקע.

 

לשאלתך - כן, יכול להיות שלאוטו שנת 2006 יש ראש מנוע.

 

בדוק את הצבע של השמן וצבע של הצד הפנימי בפקק איפה שמוסיפים שמן במנוע. אם יש צבע לבן או נס קפה --- תפעיל ווישרים וסע למוסך.

חכמת פורד אסקורט: עדיף 60 סוסים שעובדים בשבילך מאשר 120 שאתה עובד בשבילהם.

חכמת מרצדס W116: אין דבר כזה "شيخ לשעבר".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני כבר נתקלתי בבעיה הזאת ולאחר מס התיעצויות עם בעלי מקצוע הוסבר לי שגם ג׳נרל מוטורס מודעים לכך והוציאו הוראה למוסכים להחליף בדגמים מסויימים של פוקוס את השפריצרים כיוון שהם הגורמים לנזילות לתוך מכסה שסתומים. ושנית אם זה היה ראש מנוע או פקקי מים הרכב כבר מזמן היה מתחמם לך או מחוסר מים או כניסה של אוויר למערכת שכמו שידוע פוקוס רגיש מאוד בעניין הוצאת אוויר ממערכת המים .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 6 שנים מאוחר יותר...
אני כבר נתקלתי בבעיה הזאת ולאחר מס התיעצויות עם בעלי מקצוע הוסבר לי שגם ג׳נרל מוטורס מודעים לכך והוציאו הוראה למוסכים להחליף בדגמים מסויימים של פוקוס את השפריצרים כיוון שהם הגורמים לנזילות לתוך מכסה שסתומים. ושנית אם זה היה ראש מנוע או פקקי מים הרכב כבר מזמן היה מתחמם לך או מחוסר מים או כניסה של אוויר למערכת שכמו שידוע פוקוס רגיש מאוד בעניין הוצאת אוויר ממערכת המים .

 

 

לנושא חדירת מים מהשפריצרים.

אני משתף במידע לטובת משתמשי פורד פוקוס.

כמובן שחלק מן הפתרון הינו להחליף את השפריצרים , אבל החלק האחר הינו לכסות את ראש המנוע כדי למנוע חדירת נוזלים.

יש כאלה אשר מתקינים ...שטיח רכב!

אבל יש פתרון נכון יותר !

לגבי FORD FOCUS MKII (דור שתיים) המנוע או הראש הינו למעשה של .... וולוו VOLVO.

מהנדסי וולוו נתנו לזה פתרון במכוניות שלהם בצורת כיסוי לראש המנוע ! מדוע מהנדסי פורד לא עשו זאת ?

רכשתי את הכיסוי והתקנתי אותו בתוך 3 דקות !

הרי הפרטים מהספק אשר רכשתי ממנו אבל המקט"ים והפריטים כמובן של וולוו. הרי גם תמונות מצורפות.

בהצלחה !

 

הסט:

WhatsApp Image 2018-10-05 at 11.20.23.jpeg

 

אחרי התקנה (כן.. זה לא וולוו... זה פורד פוקוס !)

WhatsApp Image 2018-10-05 at 11.20.23 (1).jpeg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

המכסה:

https://www.wikingerparts.de/en/shop/volvo-en/volvo-hood-30650468

30650468.jpg

הברגים:

https://www.wikingerparts.de/en/shop/volvo-en/volvo-screw-986019

986019.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2037 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...