דף 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 15 מתוך 18

נושא: שלום לכולם!

  1. #1
    נהג צעיר (> 150 הודעות) הסימלון של eyal_ro
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    מיקום
    כפר יונה
    הודעות
    293
    ובכן גם אני מפורשי ynet ושמחתי למצוא כאן את כל השמות המוכרים מהימים הטובים....

    הפורום נראה רציני ועינייני כמו שצריך...קבלו ח"ח!

    אז ככה...

    אני בעליה הגאה של קליאו RSI משופרת (פילטר ,צ'יפ ,מערכת אגזוז,קוני,קיט הנמכה,יוקו ועוד רבים וטובים...) לפני כמה ימים פירקתי את הפילטר (K&N) לניקוי והירכבתי בינתיים את התיבה עם הפילטר המקורי של האוטו במקום הפילטר הפתוח (קונוס ללא תיבה) להפתעתי חל שיפור בכוח המנוע ובמיוחד בסל"ד נמוך...מוזר אך מעניין ,לכן בניתי בתוך התיבה המקורית מתאם לפילטר הפתוח ועכשיו הוא יושב בתוך התיבה הסגורה ומקבל יניקת אוויר מחוץ לתא המנוע, מה דעתכם האם זה יוסיף כוח ,האם זה נכון לעשות דבר כזה ,ואם יש למישהו רעיונות אני אשמח לשמוע...

    תודה מראש


  2. -

  3. הסימלון של מנהל-המערכת
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    חשבתם פעם מה הוא הרכב הכי מתאים לכם?

    היי, אני היועץ האוטומטי של קארספורום לבחירת רכב
    אני אשמח לעזור לך בבחירת הרכב הבא שלך. אני כבר מחכה לך ומבטיח שתוך פחות מ-2 דקות נמצא את הרכב המושלם בשבילך. ואם לא, השירות חינם.
    סתם! , אני צוחק. השירות תמיד חינם! כל מה שצריך לעשות זה ללחוץ כאן

  4. #2
    הוגה יתר על המידה הסימלון של sronis
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    טאלין
    הודעות
    21,644
    בהרבה מאוד מכוניות כשממקמים את הפילטר הפתוח קרוב מדי למנוע או בלי תיעול אוויר מתאים הוא סופג רק אוויר חם מכיוון המנוע או לא מספיק אוויר ואז היעילות שלו נפגמת בהרבה.

    אצלי למשל אין כמעט טעם לשים פילטר פתוח - פילטר משופר בתוך הקופסה המקורית עושה את העבודה.
    שים לב - כוח זה לא יוסיף הרבה אם בכלל. מה שהפילטר בעיקר עושה זה נותן תגובת דוושה עדיפה וצליל יניקה מגניב. ביחד עם שאר השיפורים - אגזוז והוצאת הממיר, זה יתן קצת כ"ס. אם רוצים באמת תוספת - צריך לשים מערכת פליטה פתוחה לגמרי כולל סעפת - וזה עסק יקר.

    רוני

  5. #3
    אחראי ראשי הסימלון של איציק נ.
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    פסגות אפק
    הודעות
    13,538
    רוני, אני מזכיר לך שעל סמך ניסיון שערך חבר פורום ששמו אבנר, הוצאת רכיבים ממערכת הפליטה אינה משפרת במאומה את הביצועים ואני בספק אם היא מוסיפה סוסים למנוע.
    היא *אולי* גורמת לתגובת דוושה עדיפה במעט אך במדידות שנעשו בפועל ולא על דיינו לא היה **שום** הבדל בביצועים.
    מערכת הפליטה המקורית של הרכב מותאמת בצורה אופטימלית בין ביצועים טובים לבין חיי היום היום - דהיינו, האצות ביניים ונסיעה עירונית (דרישה למומנט בסלד נורמלי)

    איציק

  6. #4
    הוגה יתר על המידה הסימלון של sronis
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    טאלין
    הודעות
    21,644
    אני לא חושב שהיו מוכרים שיפורים כמו מערכות פליטה פתוחות לגמרי (ואני לא מדבר רק על אגזוז) אם לא הייתה להן משמעות מבחינת כוח.

    בנוסף מניסיון של כמה וכמה חברי פורום ההבדלים מורגשים בהחלט!!

    למיטב זכרוני מה שאבנר עשה זה להוציא לגמרי את הדוד האחורי ולבדוק הבדלים. זה לא נחשב.
    צריך לשפר את כ-ל המערכת, כלומר עד הסעפת - כמו שעשה דוד עם הראלי לא מזמן (סעפת 4-2-1).
    אני מקווה שאתה מבין למה - אם תרצה שגזי הפליטה יצאו יותר מהר אתה צריך לשפר את כל הרכיבים שאחראיים על הוצאת הגזים מכיוון שהם בטור - לשים רק אגזוז אולי מוציא את הגזים יותר מהר החוצה אבל הם לא ייכנסו למערכת הפליטה יותר מהר...

    דרך אגב בנוגע לתגובת דוושה עדיפה - התכוונתי לפילטר ולא לאגזוז.

    בנוגע למערכת הפליטה המקורית - יופי שהיא מותאמת בצורה אופטימלית בין ביצועים וחיי היום היום - מי שמשפר רוצה ביצועים, לא חיי יום יום

    רוני

  7. #5
    1 נגד 100 טוקבקים הסימלון של רועי צוקרמן
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    Between the click of the light and the start of the dream
    הודעות
    5,181
    ומשום מה יש לי את ההרגשה.. ששיפורים של מערכת הפליטה (דודים, הורדת ממיר) בעיקר פונים להרגשה - יותר רעש, או רעש טוב יותר שמשלים וגורמים לחשוב שיש שיפורי ביצועים...

    אני לא מתכוון לטיפול מלא ומקצועי במערכת הפליטה, מה שהרוב לא מתקרבים ללעשותו.

  8. #6
    אדריכל הפורום הסימלון של razmel
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    גודש בנדיבות, נוהג באדיבות
    הודעות
    12,139
    ברכבי החלפתי רק את הדוד האחורי לדוד פתוח FF.
    אין שום שינוי (לטובה או לרעה) בכח המנוע.
    כל מי שטוען אחרת משלה את עצמו.

    השיפור בסאונד מדהים - וזה שווה הכל.
    רז .

    205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).נמכרה.
    המרצדס שלי נמכרה.
    טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

  9. #7
    הוגה יתר על המידה הסימלון של sronis
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    טאלין
    הודעות
    21,644
    אבל למדתי לאהוב כל כך את הצליל של האוטו שלי, שאני לא חושב שהייתי מוריד את הדוד האחורי בכל מקרה.
    בנוגע לפילטר - אכן יש שיפור.

    רוני

  10. #8
    נהג שודים מדופלם (> 1700 הודעות) הסימלון של a®iel
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    זורק...
    הודעות
    1,693
    ברנו קליאו אין מקום במנוע הצפוף לפילטר פתוח רגיל וזו הסיבה שמי שמשפר שם פילטר INBOX או - אם הוא בעל ממון משהו בסגנון הVIPER PIPERCROSS של תומר בראלי...
    אני שמתי אתמול פילטר INBOX של JR אין שינוי מהותי בכוח אלא בכך שהמנוע נושם טוב יותר והפעולה קצת יותר חלקה ונעימה ממה שהיה לפני...לא ציפיתי ליותר מידי וקיבלתי תמורה מספיקה להשקעה הנמוכה יחסית...350 ש"ח

  11. #9
    אחראי ראשי הסימלון של איציק נ.
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    פסגות אפק
    הודעות
    13,538
    לא ביקשתי שיהיה קונצנזוס בפורום בנושא זה - אבל כמו שאמר רועי צוקרמן, מרבית האנשים שמשפרים לא מתקרבים בכלל לשינוי מלא ומקצועי במערכת הפליטה - וזה בדיוק העניין.
    במרבית המקרים, החלפת הדוד האחורי ב FF והסרת הממיר לא יתרמו במאומה למעט רעש נעים - וזה מה ש-95% מהאנשים עושים.
    מי שחושב אחרת, סביר להניח שהוא מדמיין .

    איציק

  12. #10
    נהג שודים (> 1000 הודעות) הסימלון של ראלימן
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    פתח תקוה
    הודעות
    1,621
    מי שמעונין בשיפורים אמיתיים יודע מה הוא צריך לעשות. ע"ע תומר, דויד וכו'...

    החלפת דוד זה יותר שיפור פסיכולוגי . אתה מרגיש שהאוטו נושם יותר טוב, אתה מרגיש שהוא סוחב יותר...... אבל שיפור מעשי כמעט ואין.


    ראלימן
    קורס 154 RESTEPA.

  13. #11
    נהג צעיר (> 150 הודעות) הסימלון של ערן-S
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    הודעות
    472
    אז ככה:

    מעניין שדווקא מי שטוען שהשיפורים לא נותנים כלום הם בד"כ אנשים עם רכבים לא משופרים

    אני יתרום קצת מנסיון ולא ממה שאני חושב,
    1. דוד אחורי שהוא מורכב לבד יתן רק רעש, ביחד עם ריקון הממיר ופילטר פתוח יתן תוספת כוח, שתשתנה בין רכב לרכב.
    2. פילטרים פתוחים - תורה בפני עצמה, פילטר פתוח כל תפקידו מסתכם בהזרמה יותר "חופשית" של אויר אל המנוע, אבל מה, מתחת למכסה המנוע שוכן אויר חם, וכאן הקאטץ' מופיס, באויר חם יש פחות חמצן , וזה נקרא לחטוף בהפוכה, אל פחד יש פתרונות: הראשון והברוטלי מכולם הוא חיתוך מכסה המנוע על מנת להזרים אויר לקירור, עוד פתרון הוא "הובלת" אויר בצינור או צינורות מקדמת הרכב אל הפילטר, פתרון זה לא פותר את החום מתחת למנוע אבל מזרים אויר יחסית קר אל הפילטר, והשלישי הוא פילטרים כדוגמת פיפרקוס וייפר, גרין טויסטר, BMC וכ"ו וכ"ו, הפילטרים יושבים במעין בית מקרבון שמבודד אותם מהחום בחוץ, ומקבלים אויר מצינור הולכת אויר מקדמת הרכב בד"כ, צריך לבדוק שהבית של בפילטר לא צמוד אליו יותר מדי ושיש לפילטר מספיק מקום בפנים אחרת אנחנו מפסידים תגובת מצערת.
    3. אם ממש רוצים לסדר את המערכת, וסת דלק יכול להשלים את החבילה.

    אני מוכן לבדוק את יעילות השיפורים, הרכב שלי מהיר משמעותית עם השיפורים הנ"ל מפולו 16V סטנדרטית.

    וסליחה עם ההודעה נשמעת קצת מתנשאת, זאת לא הכוונה.
    Cars roll off the assembly line with a body,It's our mission to give it a soul

  14. #12
    1 נגד 100 טוקבקים הסימלון של רועי צוקרמן
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    Between the click of the light and the start of the dream
    הודעות
    5,181
    זה בדיוק העניין ערן.. אצלך האוטו כבר לא רק מטופל במערכת הפליטה.. אצלך השקעת כמו שצריך ולא חירטטת.

    לא מספיק להעיף ממיר ולשים דוד פתוח ושמונצ'ס כאלו - צריך לעשות עבודה רצינית - ואת זה עשית לעומת מרבית ה"משפרים".

  15. #13
    נהג צעיר (> 150 הודעות) הסימלון של ערן-S
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    הודעות
    472
    אני נגד הקביעה שפילטר לא נותן ודוד אחורי לא נותן וממיר לא נותן, הם נותנים...צריך לדעת איך לקחת

    הם לא יקפיצו את הספק הרכב בעשרות אחוזים, אבל יתנו אופי יותר חי, נשימה טובה יותר, וטיפוס מהיר יותר בסל"ד.

    זהו, מתארגנים לשבוע תרגיל בצאלים....איכסה :crazyeye: uppydog:
    Cars roll off the assembly line with a body,It's our mission to give it a soul

  16. #14
    כותב הרבה. מאוד. הסימלון של אייל
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    גודש במארק שש
    הודעות
    12,902
    כל אחד מהדברים הנ"ל מוסיף קצת , ביחד הם מוסיפים הרבה.....

    פילטר אוויר עם הצנרת המתאימה יכול להוסיף בלבד ולא לגרוע.
    אני לא יודע אם התוספת היא בכ"ס , אלא ב"זריזות" של הרכב בעלייה בסל"ד...

    אצלי ברכב בצרוף, או יותר נכון בהעדרות ממיר קטליטי, האפקט לא רע.
    הצליל בלבד שווה את ההשקעה בפילטר אוויר לדעתי.

    ו.... כן , אני יודע שיש לי מצבר של דייהו.... לא כולם מושלמים.




  17. תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    הודעה פירסומת

    עומדים לחדש את ביטוח הרכב?
    לחצו כאן וקבלו הצעות לביטוח online

  18. #15
    1 נגד 100 טוקבקים הסימלון של רועי צוקרמן
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    Between the click of the light and the start of the dream
    הודעות
    5,181
    ציטוט EyalPolo16V כתב:
    ו.... כן , אני יודע שיש לי מצבר של דייהו.... לא כולם מושלמים.


    אני מקווה שאין לך גם אלטרנטור של קוואליר

דף 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. שלום לכולם
    By bel1bel in forum רכב כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 11/06/05, 17:14
  2. שלום לכולם!!!
    By פיקציה in forum אוף-טופיק
    תגובות: 25
    הודעה אחרונה: 17/08/03, 21:08
  3. שלום לכולם
    By toyo in forum פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 01/07/03, 1:50
  4. שלום לכולם
    By s.b.m.w in forum אוף-טופיק
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 18/11/02, 17:52
  5. שלום לכולם
    By zom in forum אוף-טופיק
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 05/11/02, 0:07

כללי פרסום הודעות

  • לא באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך הודעות
  •