Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איך לבדוק ג'ימני לפני קנייה ? ועוד שאלות


Accent Coupe
שימו לב! השרשור הזה בן 4511 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני מחר הולך לראות ג'ימני מודל 2005 ידנית, במידה ואהיה מעוניין ברכב וארצה לבדוק אותו:

1.איך לבדוק את מערכת ה4X4 בקפדנות ? ומה לחפש?

2.ובאופן כללי אשמח לדגשים ספציפיים בבדיקה ונקודות חולשה שצריך לשים לב אליהם.

3.מהי עלות המשוערת לביטוח חובה,ביטוח מקיף ? (נהג יחיד בן 24 עם עבר נקי)

4.איזה קבוצת רישוי הרכב, וכמה עולה אגרת הטסט השנתית?

5.טיפולים ובאופן כללי אחזקת הרכב תעשה בחנייה, האם החלפים של הג'ימני נפוצים בחנויות חלפים מקומיות ?

 

תודה.

"איזה טעם זה?"

"פנקוטה"

"יאללה פנק אותה!"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי.

ראשית כל, מעבר לבדיקה העצמית, אל תוותר על בדיקה במכון בדיקה או מוסך מתמחה.

 

זה רכב אמין ועמיד אבל תשים לב לכמה דברים:

 

1: לבדוק בעצמך אם המערכת תקינה, תשלב להנעה כפולה, בשילוב תקין אתה צריך לשמוע את 2 הלוקרים הקדמיים ננעלים ברעש ברור

, אם לא, לא התבצע שילוב ויש תקלה במערכת הוואקום, אם ישנה תקלה נורת ה-4WD תהבהב בלו"ש, במצב תקין היא צריכה להידלק קבוע.

אם תקין, סע ותבדוק שהרכב במצב משולב נשאר ולא קופץ חזרה

 

2: נזקי שטח, אוזני מוטות רדיוס עקומות יעידו על רכב שנסע בשטח, אך קיים להם מיגון, שיתכן שהורידו לפני המכירה.

נקודות העיגון בקצוות הרכב לא נועדו לחילוצים בשטח ולא מעט בעלי ג'ימני בארץ חשבו שדווקא כן, ונקודות עיגון שלהם תלושות או עקומות.

תבדוק את גל ההינע האחורי, בצד של תיבת-העברת יש לו מפרק פעמון עם מיסב, וגומיה שמגינה עליהם, תבדוק שהגומיה הזאת לא קרועה, כי אם כן זה מקצר את חייו משמעותית מאבק ואבנים קטנות שנכנסות פנימה ושוחקות את המיסב, מה שיתבטא עם הזמן ברעש ורעידות ויצריך החלפה של כל גל ההינע האחורי.

 

בגלל שרשמת שהיא בעלת גיר ידני, חסכת לך הוספת קולר לגיר ובדיקה קפדנית מאוד של תפקוד הגיר האוטומטי היקר.

 

3: ביטוח זול, אני משלם כ-1700 ש"ח חובה וכ-2300 ש"ח מקיף.

 

4: הרכב קבוצת רישוי 3, אגרת טסט למודל 2002 יצא לי כ-1200,1300 ש"ח.

 

5: כן החלפים נפוצים וזמינים והרכב פשוט לתחזוקה.

DS 7 CROSSBACK 2019

2019 PEUGEOT 308 GTI

2006 PEUGEOT 307 XT

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממליץ לך כמו שאתה עושה את הבדיקה לבד ואת הבדיקה במכון הרישוי

תקפוץ עם הרכב לליאור מזוקילאנד

אחלה של בחור, מומחה ברכב.

שיתחבר שניה למחשב רכב דבר ראשון

ודבר שני שיתסכל עליו, אפילו יעשה עליו סיבוב.

 

הרכב מאוד אמין (שלי 2007 ידנית) ללא תקלות.

לירן צדק בכל מילה ממה שאמר (אצלי נתלש הנקודת עיגון :\ )

 

הייתי מציע לך גם להתסכל על פנים הרכב ולברר כי כל הפלסטיקים אינם שבורים (מאוד מעיק לחפש כאלה פלסטיקים)

ותן מבט על האנטנה שהיא נכנסת ויוצאת (שוב פעם, מעיק מאוד חח)

חוץ מזה לירן כיסה את כל הסיפור.

 

שיהיה בהצלחה! ואל תשכח לעדכן =]

ג'ימיניב!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דגמי 2002 2003 אוטומטי בלבד קבוצה 3

כל השאר קבוצה 2.

אל תצפה למצוא גימיני עם אוזני גרירה שלמות.

אחלה רכב, תתחדש.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 6 חודשים מאוחר יותר...
היי.

ראשית כל, מעבר לבדיקה העצמית, אל תוותר על בדיקה במכון בדיקה או מוסך מתמחה.

 

זה רכב אמין ועמיד אבל תשים לב לכמה דברים:

 

1: לבדוק בעצמך אם המערכת תקינה, תשלב להנעה כפולה, בשילוב תקין אתה צריך לשמוע את 2 הלוקרים הקדמיים ננעלים ברעש ברור

, אם לא, לא התבצע שילוב ויש תקלה במערכת הוואקום, אם ישנה תקלה נורת ה-4WD תהבהב בלו"ש, במצב תקין היא צריכה להידלק קבוע.

אם תקין, סע ותבדוק שהרכב במצב משולב נשאר ולא קופץ חזרה

 

2: נזקי שטח, אוזני מוטות רדיוס עקומות יעידו על רכב שנסע בשטח, אך קיים להם מיגון, שיתכן שהורידו לפני המכירה.

נקודות העיגון בקצוות הרכב לא נועדו לחילוצים בשטח ולא מעט בעלי ג'ימני בארץ חשבו שדווקא כן, ונקודות עיגון שלהם תלושות או עקומות.

תבדוק את גל ההינע האחורי, בצד של תיבת-העברת יש לו מפרק פעמון עם מיסב, וגומיה שמגינה עליהם, תבדוק שהגומיה הזאת לא קרועה, כי אם כן זה מקצר את חייו משמעותית מאבק ואבנים קטנות שנכנסות פנימה ושוחקות את המיסב, מה שיתבטא עם הזמן ברעש ורעידות ויצריך החלפה של כל גל ההינע האחורי.

 

בגלל שרשמת שהיא בעלת גיר ידני, חסכת לך הוספת קולר לגיר ובדיקה קפדנית מאוד של תפקוד הגיר האוטומטי היקר.

 

3: ביטוח זול, אני משלם כ-1700 ש"ח חובה וכ-2300 ש"ח מקיף.

 

4: הרכב קבוצת רישוי 3, אגרת טסט למודל 2002 יצא לי כ-1200,1300 ש"ח.

 

5: כן החלפים נפוצים וזמינים והרכב פשוט לתחזוקה.

 

היום הכי בטוח זה לבדוק רכב במכון בדיקה כי הם עוברים גם במקומות שאתה לא היית עובר ועם מכשירים שאין לך .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4511 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...