מציג תוצאות 1 עד 11 מתוך 11

נושא: FZ1 (פייזר 1000) נגד KTM400 סופרמוטו

  1. #1
    נהג צעיר (> 150 הודעות) הסימלון של Wile E. Coyote
    תאריך הצטרפות
    דצמבר 2003
    מיקום
    ימינה, שמאלה והלאה וכאן...
    הודעות
    297
    אחד מחברי פורום FZ1 שהוא גם בעלים של KTM סופרמוטו הכין את קטע הוידאו הבא. שני האופנועים לאורך אותו כביש, אותו רוכב.
    צד ימין: פייזר 1000
    צד שמאל: KTM סופרמוטו
    כביש: מפותל, הררי

    http://www.teamiguana.com/Videos/preview3.wmv

    נראה לי שהפייזר חוטף בראש

    פייזר 1000:
    2000-5000 סל"ד :
    5000-7000 סל"ד :
    7000 - 12,000 סל"ד:

  2. הסימלון של מנהל-המערכת
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    חשבתם פעם מה הוא הרכב הכי מתאים לכם?

    היי, אני היועץ האוטומטי של קארספורום לבחירת רכב
    אני אשמח לעזור לך בבחירת הרכב הבא שלך. אני כבר מחכה לך ומבטיח שתוך פחות מ-2 דקות נמצא את הרכב המושלם בשבילך. ואם לא, השירות חינם.
    סתם! , אני צוחק. השירות תמיד חינם! כל מה שצריך לעשות זה ללחוץ כאן

  3. #2
    חדש בפורום (< 41 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    מאי 2004
    הודעות
    7
    זה ידוע שגם אלה שהאופנוע שלהם מגיע ל280, רוב הזמן נעים במהירות יותר שפויה....


    "כל טיל שמגיע ל320, יעקף בפקק ע"י קטנוע חמישים"

  4. #3
    נהג צעיר (> 150 הודעות) הסימלון של Wile E. Coyote
    תאריך הצטרפות
    דצמבר 2003
    מיקום
    ימינה, שמאלה והלאה וכאן...
    הודעות
    297
    ציטוט תירוש כתב:
    זה ידוע שגם אלה שהאופנוע שלהם מגיע ל280, רוב הזמן נעים במהירות יותר שפויה....


    "כל טיל שמגיע ל320, יעקף בפקק ע"י קטנוע חמישים"
    כמו שציינתי, מדובר באותו רוכב, פעם על הפייזר ופעם על הסופרמוטו. והוא הבעלים של שניהם (הסופר מווטו כמה חודשים, הפייזר כשנתיים)
    נכון שכל אחד והאופנוע המתאים לו וכו' אבל לדעתי זו השוואה חביבה ביותר (אם כי לא מחמיאה לאופנוע שלי...)

    פייזר 1000:
    2000-5000 סל"ד :
    5000-7000 סל"ד :
    7000 - 12,000 סל"ד:

  5. #4
    נהג שודים מדופלם (> 1700 הודעות) הסימלון של ג'רמי
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    מיקום
    E'hoven
    הודעות
    2,037
    נו, אז התאמנת קצת מאז הפעם האחרונה שרכבנו בהרי ירושלים?
    It's only a sport if you use a ball
    It's a real sport if you use two

  6. #5
    חורך אספלט מצוי (> 2500 הודעות) הסימלון של כRובי
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    מיקום
    שיא ההטייה
    הודעות
    2,731
    זה אכן לא מייצג - הגיוני יותר שלאותו רוכב ספיציפי, יהיה קל יותר להיות מהיר עם הסופרמוטו.

    הפייזר, מן הסתם, לא איטי יותר בכביש מפותל ויכול מאוד להיות שהוא פשוט מרתיע יותר את הרוכב מלרכב מהר יותר, מאשר הסופרמוטו.
    הכרובלוג
    מחירון אופנועים
    מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

  7. #6
    נהג שודים מדופלם (> 1700 הודעות) הסימלון של SCOOTERMAN
    תאריך הצטרפות
    דצמבר 2003
    מיקום
    קרוב אבל עדיין לא מספיק
    הודעות
    2,013
    ציטוט כRובי כתב:
    זה אכן לא מייצג - הגיוני יותר שלאותו רוכב ספיציפי, יהיה קל יותר להיות מהיר עם הסופרמוטו.

    הפייזר, מן הסתם, לא איטי יותר בכביש מפותל ויכול מאוד להיות שהוא פשוט מרתיע יותר את הרוכב מלרכב מהר יותר, מאשר הסופרמוטו.
    אני התרשמתי בדיוק להפך, הפייזר עושה מאוד בנינוחות את כל מה שהSM עושה עם הרבה דרמה.

    גם כן פורום של אופנועים,
    חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

  8. #7
    נהג צעיר (> 150 הודעות) הסימלון של Wile E. Coyote
    תאריך הצטרפות
    דצמבר 2003
    מיקום
    ימינה, שמאלה והלאה וכאן...
    הודעות
    297
    ציטוט ג'רמי כתב:
    נו, אז התאמנת קצת מאז הפעם האחרונה שרכבנו בהרי ירושלים?
    האמת שכן, קצת...

    אין לי כל כך הסבר למה שקרה באותו יום, או שאני לא הייתי מרוכז (מה שיותר סביר) או שמשהו באופנוע לא היה מכוון כמו שצריך (הרבה פחות סביר).

    יכול להיות גם שהצמיגים היו קרים בגלל הצורך לרכב בקצב נמוך יחסית בגלל הרוכב השני

    העובדה היא שהתנהגות כביש כמו שהייתה לי באותו יום, לא חזרה על עצמה (אחורי וקדמי קופצים ומחליקים).
    פייזר 1000:
    2000-5000 סל"ד :
    5000-7000 סל"ד :
    7000 - 12,000 סל"ד:

  9. #8
    נהג צעיר (> 150 הודעות) הסימלון של natla
    תאריך הצטרפות
    דצמבר 2003
    מיקום
    "כאן שם ובכל מקום"
    הודעות
    157
    ציטוט SCOOTERMAN כתב:
    ציטוט כRובי כתב:
    זה אכן לא מייצג - הגיוני יותר שלאותו רוכב ספיציפי, יהיה קל יותר להיות מהיר עם הסופרמוטו.

    הפייזר, מן הסתם, לא איטי יותר בכביש מפותל ויכול מאוד להיות שהוא פשוט מרתיע יותר את הרוכב מלרכב מהר יותר, מאשר הסופרמוטו.
    אני התרשמתי בדיוק להפך, הפייזר עושה מאוד בנינוחות את כל מה שהSM עושה עם הרבה דרמה.
    גם אני התרשמתי כך.
    קשה לדעת אם השעון שרואים בחלון של הפייזר הוא טכומטר או ספידומטר.
    במידה וזה טכומטר, נראה כי הרוכב לא מאמץ הרבה את האופנוע כי הפייזר עובד הכי טוב ב- 7500 עד 10,000 טורים ואילו המחוג שם אפילו לא קרוב לתחום הזה, זה נראה כי הוא מקפיד לנסוע על 6,000 טורים בערך.
    באותה מידה ,אם זה ספידומטר אז הוא בכלל לא נוסע מהר בכלל. יש לו עוד הרבה מאוד עד קצה הסקלה.

    ובכלל, הכביש הזה לא נראה לי מפותל מדי בשביל שסופרמוטו יוכל לנסוע מהר יותר מאופנוע ספורט (כל אופנוע ספורט).

  10. #9
    נהג צעיר (> 150 הודעות) הסימלון של Wile E. Coyote
    תאריך הצטרפות
    דצמבר 2003
    מיקום
    ימינה, שמאלה והלאה וכאן...
    הודעות
    297
    ציטוט natla כתב:
    ציטוט SCOOTERMAN כתב:
    ציטוט כRובי כתב:
    זה אכן לא מייצג - הגיוני יותר שלאותו רוכב ספיציפי, יהיה קל יותר להיות מהיר עם הסופרמוטו.

    הפייזר, מן הסתם, לא איטי יותר בכביש מפותל ויכול מאוד להיות שהוא פשוט מרתיע יותר את הרוכב מלרכב מהר יותר, מאשר הסופרמוטו.
    אני התרשמתי בדיוק להפך, הפייזר עושה מאוד בנינוחות את כל מה שהSM עושה עם הרבה דרמה.
    גם אני התרשמתי כך.
    קשה לדעת אם השעון שרואים בחלון של הפייזר הוא טכומטר או ספידומטר.
    במידה וזה טכומטר, נראה כי הרוכב לא מאמץ הרבה את האופנוע כי הפייזר עובד הכי טוב ב- 7500 עד 10,000 טורים ואילו המחוג שם אפילו לא קרוב לתחום הזה, זה נראה כי הוא מקפיד לנסוע על 6,000 טורים בערך.
    באותה מידה ,אם זה ספידומטר אז הוא בכלל לא נוסע מהר בכלל. יש לו עוד הרבה מאוד עד קצה הסקלה.

    ובכלל, הכביש הזה לא נראה לי מפותל מדי בשביל שסופרמוטו יוכל לנסוע מהר יותר מאופנוע ספורט (כל אופנוע ספורט).
    כבר ב-6000 סל"ד יש לפייזר יותר כ"ס מאשר ל KTM.
    6000 סל"ד זה דוקא האזור החביב מאד לפייזר בכביש מפותל, מעל 7500 סל"ד הכוח נעשה קצת ברוטלי ומהווה גורם מרתיע אם האחיזה לא מושלמת או ידועה מראש,

    ולכן:
    לדעתי הבעיה העיקרית של הפייזר בכביש הספציפי היא פחד מאובדן אחיזה, עובדה שלא מרגשת כאשר רוכבים על מה שהוא למעשה אופנוע שטח.

    זכור לי שנעשה איפשהו מבחן של R1 מול סופרמוטו במסלול מגרש חניה, שהוא לכאורה מגרש המשחקים של הסופרמוטו, והR1 האכיל את רוכב הסופרמוטו קש.

    הרבה מה"איטיות" של אופנועי הספורט בכבישים מפותלים נובעת מעכבות של הרוכב ולא מגבלות של האופנוע.

    בעיקר הדבר בא לידי ביטוי כשהכביש אינו בעל אחיזה מושלמת...

    פייזר 1000:
    2000-5000 סל"ד :
    5000-7000 סל"ד :
    7000 - 12,000 סל"ד:

  11. #10
    חורך אספלט מצוי (> 2500 הודעות) הסימלון של כRובי
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    מיקום
    שיא ההטייה
    הודעות
    2,731
    ציטוט Wile E. Coyote כתב:
    ציטוט natla כתב:
    ציטוט SCOOTERMAN כתב:
    ציטוט כRובי כתב:
    זה אכן לא מייצג - הגיוני יותר שלאותו רוכב ספיציפי, יהיה קל יותר להיות מהיר עם הסופרמוטו.
    הרבה מה"איטיות" של אופנועי הספורט בכבישים מפותלים נובעת מעכבות של הרוכב ולא מגבלות של האופנוע.

    בעיקר הדבר בא לידי ביטוי כשהכביש אינו בעל אחיזה מושלמת...

    זה מה שאמרתי...
    הכרובלוג
    מחירון אופנועים
    מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna


  12. תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    הודעה פירסומת

    עומדים לחדש את ביטוח הרכב?
    לחצו כאן וקבלו הצעות לביטוח online

  13. #11
    נהג צעיר (> 150 הודעות) הסימלון של Wile E. Coyote
    תאריך הצטרפות
    דצמבר 2003
    מיקום
    ימינה, שמאלה והלאה וכאן...
    הודעות
    297
    פייזר 1000:
    2000-5000 סל"ד :
    5000-7000 סל"ד :
    7000 - 12,000 סל"ד:

נושאים דומים

  1. שאלה על פייזר 600
    By blueye1 in forum פורום אופנועים
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 07/04/05, 19:29
  2. אופנוע גבוה עם רוכב נמוך -KTM400
    By ehood in forum פורום אופנועים
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 27/10/04, 7:39
  3. המלצה ושאלה: פייזר 1000
    By natla in forum פורום אופנועים
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 21/05/04, 9:02
  4. תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 20/04/04, 14:32

כללי פרסום הודעות

  • לא באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך הודעות
  •