מציג תוצאות 1 עד 13 מתוך 13

נושא: זויות קאמבר

  1. #1
    פחות מ 0.6 באר זה עדיין אטמוספרי הסימלון של יאשה והפיצפוצים
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    מיקום
    עם סנורקה באמבטיה
    הודעות
    4,289
    אצלי ברכב זוית הקאמבר הקידמית היא במקור 1.15- ואני רוצה לשנות ל 1.5- ואת האחוריים ל- 0.5 - במקום 0.1- וזה בשביל אחיזה יותר טובה ממה שיש לי עכשיו בסיבובים.... אגב זה נאמר מבחור שהוא טיפה מבין... ובמיוחד בדגם שלי... וכן אני יודע שזה מוריד מהיציבות בקו ישר... מה שאני רוצה לדעת זה מה ההשלכות ( חוץ מאכילת צמיגים מוגזמת..) והאם יש למישהו דעה שונה ( לא אם זה משתלם ,אלא אם זה נכון...)

    אל תשכחו,
    לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

  2. -

  3. הסימלון של מנהל-המערכת
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    חשבתם פעם מה הוא הרכב הכי מתאים לכם?

    היי, אני היועץ האוטומטי של קארספורום לבחירת רכב
    אני אשמח לעזור לך בבחירת הרכב הבא שלך. אני כבר מחכה לך ומבטיח שתוך פחות מ-2 דקות נמצא את הרכב המושלם בשבילך. ואם לא, השירות חינם.
    סתם! , אני צוחק. השירות תמיד חינם! כל מה שצריך לעשות זה ללחוץ כאן

  4. #2
    נהג שודים מדופלם (> 1700 הודעות) הסימלון של ג'רמי
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    מיקום
    E'hoven
    הודעות
    2,038
    עושה רושם שאתה יודע מה התוצאה הרצויה, וההשלכות של שינוי קאמבר למעט שלילי יותר.
    כל מה שאמרת נכון.

    אני אשמח לשמוע דיווח שלך על השינוי בהתנהגות ובאחיזה כתוצאה מהשינוי.
    אם יש לך את הפנאי, אולי כדאי לעשות את השינוי בציר הקדמי בלבד קודם, לבדוק את ההשפעה, ורק אח"כ לשנות גם בגלגלים האחוריים, ולבדוק שוב את ההשפעה.

    באיזה אוטו מדובר?
    It's only a sport if you use a ball
    It's a real sport if you use two

  5. #3
    נהג צעיר (> 150 הודעות) הסימלון של ערן-S
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    הודעות
    472
    אני נוסע על קאמבר של 1- במקור -0.5 בקדמיים.

    הקאמבר לא משפיע על אכילת הצמיגים אצלי כי אני אוכל את הדופן מאוד מהר, למרות שאני מקפיד מאוד על לחץ אויר, כנראה עקב סגנון נהיגה אגרסיבי משהו.

    עוד לא ניסיתי קאמבר מאחורה, כי אצלי בפולו יש טונה של אחיזה מאחורה, לפעמים יותר מדי.

    אה...וכן אצלי זה שיפר מאוד את האחיזה מקדימה
    Cars roll off the assembly line with a body,It's our mission to give it a soul

  6. #4
    פחות מ 0.6 באר זה עדיין אטמוספרי הסימלון של יאשה והפיצפוצים
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    מיקום
    עם סנורקה באמבטיה
    הודעות
    4,289
    הרכב הוא פורד אסקורט מודל 89'....
    אל תשכחו,
    לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

  7. #5
    נהג שודים (> 1000 הודעות) הסימלון של DanyG
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    באר יעקב
    הודעות
    1,394
    חסרונות בזווית קאמבר גדולה יותר בגלגלים הקדמיים :

    מעבר למה שכבר נכתב,

    1. היגוי קשה יותר, בהתחלת סיבובו מהמרכז לאחד הצדדים.
    2. נטיה חזקה יותר לסחרור גלגלים, בעיקר בזינוק.
    3. שחיקה אפשרית בכתף הפנימית של הצמיג.
    4. נטיה של ההגה להיות מאד קשה תחת בלימה חזקה בקו ישר (כאילו הוא ננעל במרכז).

    כמובן שלנ"ל צריך להוסיף נטיה קיצונית יותר (מבחינת מהירות התגובה) של הרכב להיגוי-יתר.

    חסרונות בזווית קאמבר גדולה יותר בגלגל האחוריים :

    1. יותר קשה לתקן תת-היגוי.
    2. יותר קשה לרכב לצאת מסיבובים.

    מעבר לכך, קיימת סבירות גבוהה לתת-היגוי מוגבר בכניסה לסיבוב.

    דני G.

  8. #6
    פחות מ 0.6 באר זה עדיין אטמוספרי הסימלון של יאשה והפיצפוצים
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    מיקום
    עם סנורקה באמבטיה
    הודעות
    4,289
    לא הבנתי מה זאת אומרת " יותר קשה לרכב לצאת מהסיבובים " ... חוץ מזה אשמח לקבל גם חוות דעת על היתרונות.... והאם זה שווה....( אני יודע... אני יודע... ביקשתי שלא ....מותר לי להתחרט ! ) כי גם ככה הרכב שלי הגיע ( מקורי ) עם זויות רציניות.....
    אל תשכחו,
    לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

  9. #7
    נהג נמרץ (> 500 הודעות) הסימלון של חיים_k
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    הודעות
    533
    ציטוט יאשה והפיצפוצים כתב:
    זוית הקאמבר הקידמית היא במקור 1.15- ואני רוצה לשנות ל 1.5- ואת האחוריים ל- 0.5 - במקום 0.1-
    אתה בטוח שזה בכלל אפשרי ? בהרבה מכוניות עם מתלי מקפרסון, לא ניתן לשנות את זוויות הקאמבר והקאסטר בצורה פשוטה, אלא ע"י החלפת חלקים מסויימים, כמו התושבת העליונה של הבולם הקדמי. גם אם אפשר, יש רק כמה אופציות כוונון ספציפיות, לא טווח כוונון רציף.

    לא זוכר מה תצורת המתלה האחורי באסקורט, אבל רוב הסיכויים ששם זה בלתי אפשרי בכלל.

  10. #8
    פחות מ 0.6 באר זה עדיין אטמוספרי הסימלון של יאשה והפיצפוצים
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    מיקום
    עם סנורקה באמבטיה
    הודעות
    4,289
    לגבי הגלגלים הקידמיים אפשרי ויש הוכחה נוסעת לגבי האחוריים אני לא יודע אם אפשר... אבל אם לא אז אני כנראה אשים ספייסרים 6/7 מ"מ ( לא נכנס יותר...)
    אל תשכחו,
    לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

  11. #9
    נהג נמרץ (> 500 הודעות) הסימלון של חיים_k
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    הודעות
    533
    לא שזה ענייני, אבל משחקים בזוויות היגוי וספייסרים, זו דרך מהירה לגרום לבלאי מואץ של מכללי הסרן/היגוי, והשיפור שזה נותן מועט. 6-7 מ"מ ספייסרים זה זניח לחלוטין.

    למה שלא תשפר אחיזה בדרכים קונבציונאליות יותר ? צמיגים, בולמי זעזועים ?

  12. #10
    פחות מ 0.6 באר זה עדיין אטמוספרי הסימלון של יאשה והפיצפוצים
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    מיקום
    עם סנורקה באמבטיה
    הודעות
    4,289
    בקשר לזה שזה לא עיניינך ... בכייף אח שלי... בקשר לשיפור מיכלולים אחרים........ תסתכל שנייה...... 1. 4 בולמים חדשים " סנסוטראק " 2. 4 צמיגים חדשים יוקו A 520 (במידה 195/50/15 ) 3. הרכב הונמך מאחור 2 ס"מ 4. בגלל הג'נטים הצמיגים בולטים החוצה 2 ס"מ מכל צד !!!!!!! 5. ישנו ספויילר אחורי ( ייבוא אישי ) שמתוכנן להצמדת הרכב במהירות גבוהה מאוד או בפחות גבוהה ( ספויילר 2 מצבים ) בקשר למיכלולים ...ידוע לי על הבלאי... אבל אם היית מכיר אותי היית מבין שסיבובים זו המחלה שלי ( ובריחת I.Q ) ואם זה שווה את זה..... כן , אתה צריך לראות את הזיקפה שנוצרת לי אחרי כל סיבוב ...( מזל שיש סאן רוף ) בעצם ....אתה לא צריך לראות... בכל מקרה תודה..... אגב שכחתי לציין ...דיפרנציאל מוגבל החלקה... ( כן , כמו בפיאט קופה...) לגבי ההתנהגות ... רוחב *אורך הסרנים ....1.51* 2.40 ( לדעתי ...זה הכי מתקרב לקרטינג !!!! ( כמובן שהשלדה מחוזקת מאוד...)
    אל תשכחו,
    לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

  13. #11
    נהג שודים (> 1000 הודעות) הסימלון של DanyG
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    באר יעקב
    הודעות
    1,394
    2 דברים :

    1. איפה השגת בישראל צמיגי A520 חדשים ??

    2. הסיבה שהג'אנטים בולטים היא שימוש ב Offset לא נכון.
    תוכל לשים ג'אנטים בעלי היסט (Offset) נכון, כך שהם ישבו במקום המקורי.
    ג'אנט לא מתאים גורם לעומס מיותר על הגוג'ונים (ברגי הגלגל).

    דני G.

  14. #12
    פחות מ 0.6 באר זה עדיין אטמוספרי הסימלון של יאשה והפיצפוצים
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    מיקום
    עם סנורקה באמבטיה
    הודעות
    4,289
    הג'נטים לא בולטים מהבודי 2 ס"מ ...אלא בולטים יחסית לג'נט המקורי...( אל תדאג , אני לא עד כדי כך מטומטם......)
    אל תשכחו,
    לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים


  15. תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    הודעה פירסומת

    עומדים לחדש את ביטוח הרכב?
    לחצו כאן וקבלו הצעות לביטוח online

  16. #13
    נהג צעיר (> 150 הודעות) הסימלון של Ranster
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    The Netherlands
    הודעות
    408
    לאחר התקנת חישוקי 12" והעלאת גודל הגלגל מ-486 ל-507 מ"מ הבחנתי שהגלגלים נוטים בזווית פנימה דבר שלא היה קודם או לפחות לא הורגש.
    איך ואיפה ניתן לכוון את העניין?
    motorica.net

נושאים דומים

  1. כיוון זויות גלגלים ל-306.
    By jink in forum טכני, אחזקה וטיפולים
    תגובות: 30
    הודעה אחרונה: 19/10/06, 20:50
  2. שאלה לגבי זויות של סאבים בתוך תיבה.
    By Sago in forum פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 09/02/06, 3:25
  3. זויות , מידות , וגדלים לתיבה + תמונה
    By סאונד בראש in forum פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
    תגובות: 33
    הודעה אחרונה: 12/10/05, 16:06
  4. תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 10/10/02, 18:01

כללי פרסום הודעות

  • לא באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך הודעות
  •