מציג תוצאות 1 עד 4 מתוך 4

נושא: נהיגת ראלי...

  1. #1
    חדש בפורום (< 41 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    הודעות
    10
    לא מזמן הורדתי סרטון שמראה מישהו נוהג במסלול ראלי ברכב ראלי ושמתי לב שהוא השתמש ברגל שמאל רוב הזמן בשביל הברקס מישהו יודע בשביל מה זה ? כאילו מה רע להשתמש ברגל ימין בשביל הברקס ?


  2. -

  3. הסימלון של מנהל-המערכת
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    חשבתם פעם מה הוא הרכב הכי מתאים לכם?

    היי, אני היועץ האוטומטי של קארספורום לבחירת רכב
    אני אשמח לעזור לך בבחירת הרכב הבא שלך. אני כבר מחכה לך ומבטיח שתוך פחות מ-2 דקות נמצא את הרכב המושלם בשבילך. ואם לא, השירות חינם.
    סתם! , אני צוחק. השירות תמיד חינם! כל מה שצריך לעשות זה ללחוץ כאן

  4. #2
    מנהל הפורום הסימלון של עומר
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    ארצות הכפור
    הודעות
    779
    ציטוט wheelman כתב:
    לא מזמן הורדתי סרטון שמראה מישהו נוהג במסלול ראלי ברכב ראלי ושמתי לב שהוא השתמש ברגל שמאל רוב הזמן בשביל הברקס מישהו יודע בשביל מה זה ? כאילו מה רע להשתמש ברגל ימין בשביל הברקס ?
    בהתחשב בכך שרגל שמאל שלו די פנויה (אין קלאצ', אני מניח שהם מדי פעם
    תומכים בגוף עם הרגל), אז למה לא לחסוך את הזמן שלוקח להעביר את רגל
    ימין מהגז לברקס?

    יתרה מכך, יש טכניקות שמתבססות על בלימה תוך כדי גז - אני לא מכיר
    את הפרטים, אבל יודע שבעבר השתמשו בהן ע"מ לשמור את המגדש בתחום
    הפעיל (היום יש ALS או Bang-Bang), אבל יש עוד סיבות.
    קר לי.

  5. #3
    נהג חדש (> 40 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    הודעות
    84
    היתרונות החשובים :
    לשמור על המגדש בתחום הנכון כמו שעומר אמר, וגם למנוע טלטול של הרכב בעת בלימה והאצה חזקה.

    למה הוא לא משתמש ברגל ימין על הברקס והגז ביחד (כמו בשיטת היל אנד טו) ?
    כי צריך מידה שונה של רגש לכל אחד מהם, שלא כמו בהיל אנד טו שבה הבלימה היא מקסימלית ונחלשת והלחיצה על הגז היא חד פעמית וחזקה.


  6. תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    הודעה פירסומת

    עומדים לחדש את ביטוח הרכב?
    לחצו כאן וקבלו הצעות לביטוח online

  7. #4
    1 נגד 100 טוקבקים הסימלון של רועי צוקרמן
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    Between the click of the light and the start of the dream
    הודעות
    5,181
    Left foot braking

    זו שיטת בלימה מוכרת, שמטרתה לאזן את הרכב בפנייה - לוחצים על הברקס במהלך הסיבוב עם רגל שמאל, ועל המצערת עם רגל ימין וכך משיגים איזון משיכה ובלימה.

נושאים דומים

כללי פרסום הודעות

  • לא באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך הודעות
  •