הצג את תוצאות הסקר: צמיגים - מה סדר העדיפויות שלך?

מצביעים
48. אין ביכולתך להצביע לסקר זה
  • אני רוצה צמיג ספורטיבי מוכר (מי אמר מישלן\פירלי\גודייר)

    23 47.92%
  • אני רוצה צמיג ספורטיבי זול (מי אמר יוקו\קומו\פלקן)

    22 45.83%
  • אני רוצה צמיג כמה שיותר זול (מצידי שיהיה מעץ, העיקר שיהיה זול)

    0 0%
  • הכסף גדל על העצים - אני רוצה הכי יקר שיש (6000 ש"ח לצמיג? קטן עלי)

    3 6.25%
דף 1 מתוך 4 1234 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 15 מתוך 51

נושא: סוחרי הגומי

  1. #1
    נהג צעיר (> 150 הודעות) הסימלון של זאב 206 GTI
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    מאחורי ההגה
    הודעות
    458
    עברן להם 36500 ק"מ והP6000 המקוריים לא ממש תפקדו טוב ובעיקר דאגו לתרגל אותי באופן קבוע בתת היגוי ובהאצות עדינות.
    סיבוב קצר אצל סוחרי הגומי וכמה טלפונים ונתגלה פער מחיר לא קטן
    (צמיג 185/55-15 82V)
    אוטו דיפו קומו 999 ש"ח לאחד ויש הנחה של 37% על השני. סה"כ 1630
    בראשון - 1400-1135 עבור P6000 תלוי אצל מי.
    ניתן היה להשיג Goodyear F1 במחיר 1300 ש"ח
    נזכרתי שגיא ושלומי החליפו צמיגים אצל אנטון ביפו, התקשרתי וקיבלתי מחיר של 1030.
    היום התקשרו אלי ואמרו שהצמיגים הגיעו . בשעת צהריים חמה הגעתי, העבירו לי את הצמיגים האחוריים קדימה תוך כדי שמירה על הצדדים. הגלגלים הקדמיים לבשו סוליות P6000 חדשות והורכבו מאחור.
    ביום ששי גיא אמר שהם ממש לא בודקים לחץ אויר אז שאלתי כמה מלאתם והם עונים 30. אצלי באוטו צריך 35 - אחרי שהם השתכנעו עברו ומילאו 35. נסעתי הביתה שמח נהנה מהאחיזה המחודשת , כבר שכחתי שהאוטו מגלגל כי קודם הוא איבד אחיזה. בחניה בבית אני מציץ בגלגל האחורי ורואה את משקולת האיזון בקושי תקועה בגלגל. המשקולת זזה והשאירה לי שריטה לא יפה בג'אנט. רק נגעתי במשקולת והיא אצלי ביד. אני עובר לצד ימין ולא רואה משקולת בכלל. לא הרגשתי רעידות גם במהירויות גבוהות אבל זה הציק לי. חזרתי אליהם וגם הם התפלאו קצת, מבלי להתווכח פירקו שוב את הגלגלים האחוריים איזנו והרכיבו משקולות חדשות.
    סוף סוף הן לא זזות.

    מסקנה שלי: - פער המחיר מוגזם!! שווה לשלם פחות ולבדוק בשבע עיניים.
    דעתכם?


  2. -

  3. הסימלון של מנהל-המערכת
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    חשבתם פעם מה הוא הרכב הכי מתאים לכם?

    היי, אני היועץ האוטומטי של קארספורום לבחירת רכב
    אני אשמח לעזור לך בבחירת הרכב הבא שלך. אני כבר מחכה לך ומבטיח שתוך פחות מ-2 דקות נמצא את הרכב המושלם בשבילך. ואם לא, השירות חינם.
    סתם! , אני צוחק. השירות תמיד חינם! כל מה שצריך לעשות זה ללחוץ כאן

  4. #2
    הוגה יתר על המידה הסימלון של sronis
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    טאלין
    הודעות
    21,644
    מחיר מוגזם בטירוף!!!!

    1030 ש"ח לזוג צמיגי 185/55/15????

    רק שתבין - זוג הפלקנים במידה 195/55/15 שמורכבים עכשיו על מכוניתי עלו לי 800 ש"ח. ואמנם זה לא פירלי אבל אני חותם לך שהם ספורטיביים יותר!! (ה-P6000 הם צמיגים יותר מדי משפחתיים ופחות ספורטיביים. את זה אמרו לי כמה אנשים וביניהם הלל פוסק, וכן קראתי עליהם באינטרנט).

    צריך תמיד לזכור בקניית צמיגים - לבקש ולקבל הורדות גדולות במחיר. אני מוכן להתערב שאם אני מתקשר מחר בבוקר לאן שתרצה ושואל על הפירלי אני מקבל מחיר טוב יותר (ולי עוד אין קומבינות או משהו בסגנון).

    מצטער אם קצת ביאסתי אותך, אבל רצית את דעתינו... ואני לא שקרן (-:

    בנוגע לקומהו - לי עלו לפני שנה 350 לאחד. לאוטו דיפו אמור להיות מבצע של שניים במחיר אחד, אבל זה עדיין יוצא יקר...
    הגודייר אמורים להיות טובים אבל הם בוודאי יקרים יותר. עם זאת 650 לאחד זה המווון בכל קנה מידה.

    לסיכום - פער המחירים אכן מוגזם. אבל עדיין עשית חצי עבודה - לא היית פרייאר ולא שילמת להצעה הראשונה שראית, אבל גם לא התאמצת מספיק בשביל למצוא הצעה טובה יותר... (ואפשר).

    ולסיום:

    לילה טוב!!

    רוני

  5. #3
    1 נגד 100 טוקבקים הסימלון של רועי צוקרמן
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    Between the click of the light and the start of the dream
    הודעות
    5,181
    מתקמצנים על הדבר הכי חשוב...

    רוני, מצחיק כשזה בא ממישהו עם 306 ספורטיבית... אתה באמת חושב שהפירלי נחותים מהפלקן? מה זה פלקן? מי אלה? מאיפה שמעת עליהם? האם ב-א-מ-ת אתה מאמין שצמיגים שעולים 800 שקל (!!) שווים משהו? בסכום הזה לא משיגים בקושי זוג מישלן אנרג'י 175/75/13 למגאן שלי ברוב הפאנצ'ריות...
    אני לא מבין למה חובבי רכב מתפשרים דוקא על צמיגים - הדבר ה-כ-י חשוב באוטו.
    הP6000 טובים מאוד לדעתי. שלי כבר לא חדשים בעליל, אך מציעים אחיזה טובה ופרוגרסיביות, כשהתלונה הכמעט בודדה היא לרעש מוגזם מעט גם כשהם חמים.
    הסיכוי אגב, למצוא פירלי במחיר נמוך משל אנטון - הוא קטן מאוד.

    תבין, לקנות פלקנים, זה סוג של קמצנות בעיני. אם היית אומר שקנית אותם כי אין לך כסף ואתה חייב ח-י-י-ב צמיגים, או כי אתה רוצה צמיגים סוג ד' בשביל לשרוף צ'יק צ'ק, אז ניחא... אבל לקנות את הכי זול שיש ואז להצטדק שהם טובים... נשגב מבינתי איך אפשר.

    לפני מתלים, שיפורי מנוע, צ'יפים, שמיפים וחגורות - צמיגים זה הדבר ה-כ-י חשוב שיש באוטו, למה (לכל הרוחות) לחסוך דוקא על זה? אני יודע שזה בעסה להוציא סכומים כאלה על צמיגים ולא אמרתי שתקנה מישלן אקזאלטו בצמיגייה הכי יקרה שיש, אבל בחייאת - זה לא שאתה נוהג בלאנטיס...

  6. #4
    כותב הרבה. מאוד. הסימלון של אייל
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    גודש במארק שש
    הודעות
    12,903
    אני חושב שזאת סיבה למשאל חדש.
    מהו הצמיג הכי טוב בעצם.......

    אייל ,שהולך על יוקו A539 X 4 בבקשה.....

  7. #5
    נהג שודים מדופלם (> 1700 הודעות) הסימלון של תומR
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    east ramt gan
    הודעות
    2,348
    אהלן זאב.

    הצדק איתך - הפירלי אכן עולים על הפלקן בכמה רמות - אבל אל תשכח שהפלקן יותר עמידים ויותר זולים.

    פלקן לא קיימת הרבה זמן, אבל יש להם טכנולוגיה טובה והרבה ידע (יפנים...)

    לי, אישית, אין כל כוונה לקנות צמיג לפי המחיר -היו לי פירלי P 6000 וגודייר NCT ומישלן MXV 4 ויוקו ולדעתי היוקו הכי התאימו לאוטו - מכיוון שאני גומר את הצד של הצמיג וצריך כל 1/2 שנה להחליף, חיפשתי צמיג עם דופן בשרנית והיוקו ענו לדרישה הרבה יותר מהפירלי שרכים מדי בשביל מה שאני רוצה.

    אל תשכח גם שלכל חברה יש מגוון די רציני של דגמים לאפליקציות שונות - אמנם יש חברות ( ר' קומהו) שלא היתי נוגע במוצרים שלהן עם מקל , אבל לפאלקן לדוגמא יש צמיגים מ-א-ו-ד טובים ומאוד ספורטיביים כמו ה AZENITH . כנ"ל פירלי - מן הסתם לא תשים P 4000 על האוטו שלך וגם לא יוקו S 707...

    אתמול ראינו אצל פרדי את הריינג' הספורטיבי של פלקן שכלל צמיגים מדהימים - גם מבחינת איכות החומרים וגם רייטינג המהירות טוב. יכול בהחלט להיות שה AZENITH של פלקן משתווה ברמתו ל P 6000 ואפילו עולה עליו, אבל את זה נצטרך עוד לראות.
    גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

  8. #6
    נהג חדש (> 40 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    81
    וכך גם שמעתי לגבי הפאלקן הפחות ספורטיבי (FK520).
    לחבר שלי היה את ה A539 ולאחר שהם סימו את תפקידם בעולם הוא עבר לפאלקן FK451 והרגשנו הבדל גדול, כניסה לפניות במהירות גבוהה יותר, בלימות טובות יותר ובהאצות אתה מרגיש את הצמיג מנסה להוציא את האספלט מרוב אחיזה.
    אני היום מצטער שלא נעלתי לקסארה את הפאלקן, יש לי A539 ובמקור מישלין Pilot שהם פשוט לא שווים כלום (לפי דעתי), האחיזה היתה ירודה, כמעט כל פניה במהירות שבה אפילו האקסידנט היתה לוקחת בקלות, היתי נכנס לתת היגוי עצבני ביותר.
    לאחר המעבר ליוקו העסק השתפר פלאות אך עדיין יש לי היהורים וחרתות לגבי הפאלקן.
    ולגבי המישלין אנרגי, אפילו על אקסנט לא היתי שם אותם, זבל של צמיג.

  9. #7
    1 נגד 100 טוקבקים הסימלון של רועי צוקרמן
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    Between the click of the light and the start of the dream
    הודעות
    5,181
    רן, ממש אין לי מושג מאיפה אתה מביא את ה"חרא של צמיג" על המישלנים...

    לי יש רביעיית אנרג'י על היאריס שהחליפו את הברידג'סטונים המקוריים אחרי 10 אלף ק"מ בלבד, והם מצויינים - שקטים בנסיעה, אוחזים היטב וכשהם חורקים הם חורקים ברעש בשרני (רעש טוב מהפירלי של הGTI)...
    על המגאן יש MXV3 שהצליחו לא רק להאריך כבר קרוב ל20K בנהיגה שלי, ללא נזק לדופן הצמיג, וזאת כשהם משפרים את התנהגות המגאן פלאים (יותר אחיזה, פחות תת-היגוי מיונירויאלים שהחליפו את האנרג'י שהיו במקור).

  10. #8
    נהג צעיר (> 150 הודעות) הסימלון של ערן-S
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    הודעות
    472
    תראה רן, נראה לי שנסחפת קצת

    צריך להתאים את הגומי לרכב, זה שגומי עובד טוה מאוד על רכב אחד לא אומר בהכרח שהוא יעבוד באותה יעילות על אחר.

    הדור האחרון של מישלין אנרג'י טוב בהרבה מהקודמים והוא אפילו צמיג טוב לרכב בלי יומרות ספורטיביות, לאקסנט למשל הוא בסדר

    בקשר לפאלקנים, אני שומע טובות על הצמיג, לי כרגע יש A539 שעובדים פשוט מעולה ! על האוטו, לעומת זאת לזרזיר יש קצת בעיות עם אותו צמיג ואנחנו על אותם מידות בדיוק.

    בביקור בפיין ראיתי את האזניס של פאלקן, הוא נראה צמיג קרבי בטירוף ! לפי מה שפרדי אומר, יש מקומות שמתחרים איתם כדי לחסוך עלויות של סליקס
    Cars roll off the assembly line with a body,It's our mission to give it a soul

  11. #9
    נהג צעיר (> 150 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    הודעות
    228
    לגבי ה מישלין אתה פשוט טועה!!!!!
    צריך לבחור דגם נכון של צמיג.
    לי יש "קצת" כוח באוטו ואחרי בדיקות ונישיון רע אם פיראלי (לא רק ב 106גם ב MI)
    בחרתי מישלין HX-1 פשוט מעולים גם רמת אחיזה טובה וגם מחזיקים הרבה זמן(שנתיים קשות ועומר יכול להגיב הוא נהג באוטו)
    רק לא יכולתי ליבדוק את ה A539 כי לא היה בארץ.

    המחיר- 400 ש"ח לצמיג אצל אנטון.

  12. #10
    פורמוהוליק הסימלון של Oshri
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    הודעות
    3,798
    אני גם לא מבין מאיפה הבאת את זה?!
    לי יש באוטו מישלין אנרג'י, ולעומת המקוריים(ברידג'סטונים) הם אחלה.
    לא רועשים יחסית, והאחיזה טובה, במיוחד על כביש רטוב(ואל תשכח שזו הנעה אחורית).
    שהחלפתי היו לי יומיים P6000 על האוטו ולא הייתי מרוצה בכלל. גם רועשים וזה היה בחורף וכל טיפת מים היתה מפרפרת את האוטו.אז שמו לי את המישלינים והם ממש בסדר.
    אני לפחות מרוצה מאוד מהם, ונראה לי שהסיבה היחידה שלא הייתי שם אותם על אקסנט היא שהם טובים מידי לחרא אוטו כזה...!!!

  13. #11
    נהג חדש (> 40 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    81
    את המישלין אנרג'י היה לי על שני רכבים, שניהם (לצערי) לטיכסים, ובשניהם התנהגות זהה, חוסר התנהגות וצווחות עם כל הפניה של ההגה ולא משנה באיזה מהירות.
    בלטיכס הנוכחי יש לי ברידגסטונים והם הרבה יותר טובים מהמישלינים.
    אבל שוב כל רכב עם התנהגות שונה כמו שערן אמר שאצלו היוקו עובדים מעולה ולזרזיר יש בעיות.
    על הקסארה שלי יש עכשיו A539 205/50/15 והם שיפור עצום לאומת המישלין PILOT 195/55/15 שהגיעו עם הרכב, אך עדיין אני לא הכי מרוצה מהם. יש לי רעידות איתם במהירויות גבוהות וכבר עשיתי להם 3 פעמים איזונים גם על הרכב וגם על המתקן ושם דבר לא עוזר.
    כשהחלפתי את הצמיגים היה לי מספר אופציות, ה A539 פאלקן אזניס וה FK451. האזניס נראו פשוט מפחידים, הוא מזכיר צמיג של אופנוע ולא של רכב.
    ד"א אני רואה שאתם נוסעים על לחצים די גבוהים 35. זה הלחץ שמומלץ ע"י היצרן או מנסיון ? אני קיום נוסע על 30.
    רן.

  14. #12
    1 נגד 100 טוקבקים הסימלון של רועי צוקרמן
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    Between the click of the light and the start of the dream
    הודעות
    5,181
    חוסר התנהגות בלאנטיס?? תאשים את השילדה

    אצלי ביאריס הברידג'סטונים גם היו רועשים להחריד (רעש צמיגים בקו ישר) וגם לא אחזו כראוי - ובנוסף לכל הצרות הם הפכו לסליקס אחרי עשרת אלפים ק"מ בלבד .

    צמיגים מנפחים לפי המלצות היצרן, לא לפי אינטואיציות (35 זה המומלץ ל206GTI, אצלי זה מרקיע שחקים ל36PSI).

  15. #13
    נהג צעיר (> 150 הודעות) הסימלון של ערן-S
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    הודעות
    472
    צמיגים מנפחים לפי המלצות היצרן, לא לפי אינטואיציות (35 זה המומלץ ל206GTI, אצלי זה מרקיע שחקים ל36PSI).
    יש לי כמה הסתייגויות:

    1. ברכב שלי שהוקשח הונמך וקומבר, נסיעה עם המלצות היצרן גורמת לתת היגוי מטורף, 2 PSI יותר גרמו לתחושה ונוחות טובים יותר.

    2. בנסיעה ספורטיבית, מנסיוני על מספר רכבים העלאת לחץ האויר בכמה PSI (משתנה בין רכבים) גרמה לחידוד ותוספת רגש בהיגוי בנוסף לאחיזה מוגברת.
    Cars roll off the assembly line with a body,It's our mission to give it a soul

  16. #14
    1 נגד 100 טוקבקים הסימלון של רועי צוקרמן
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    Between the click of the light and the start of the dream
    הודעות
    5,181
    יש לי כמה הסתייגויות:

    1. ברכב שלי שהוקשח הונמך וקומבר, נסיעה עם המלצות היצרן גורמת לתת היגוי מטורף, 2 PSI יותר גרמו לתחושה ונוחות טובים יותר.

    2. בנסיעה ספורטיבית, מנסיוני על מספר רכבים העלאת לחץ האויר בכמה PSI (משתנה בין רכבים) גרמה לחידוד ותוספת רגש בהיגוי בנוסף לאחיזה מוגברת
    1. ברור, רכב מוקשח מונמך ומטופח זקוק ללחץ שונה, שכן הוא איננו מקורי כפי שהיצרן ייצר...

    2. לחץ גבוה (עד כ7-10%) יכול לשפר אחיזה בנהיגה ספורטיבית, אך כוונתי היתה ללחץ יום יומי - שם יש ללכת עם המלצת היצרן - לטובת אריכות הימים של הצמיג ולשילוב ההתנהגות + נוחות האידיאלי של הרכב.


  17. תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    הודעה פירסומת

    עומדים לחדש את ביטוח הרכב?
    לחצו כאן וקבלו הצעות לביטוח online

  18. #15
    מנהל הפורום הסימלון של עומר
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    ארצות הכפור
    הודעות
    779
    צמיג זול הוא לא בהכרח צמיג חרא, וליוקו יש צמיגים
    שעולים קרוב לפירלי\מישלן - לדוגמא, ה-AVS - ואף
    נחשבים לטובים יותר במקרים מסוימים. החסרונות העיקריים שלהם שמוזכרים כמעט תמיד - רעש וחיים קצרים (צפוי...).

    אני אישית מתכוון להחליף את ה-ContiSport (איכס, למרות
    שהתשפרו עם הזמן) ליוקו.
    קר לי.

דף 1 מתוך 4 1234 אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. הגומי שמסביב לרמקול נקרע מה עושים?
    By RuDiK-G in forum פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 21/10/05, 17:10
  2. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 25/10/04, 6:51
  3. הדבקת הגומי של הממברנה בסאב
    By oron70 in forum פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 14/09/03, 0:51
  4. סוחרי הגומי 55 וחמישית, שאלה קטנה
    By יובל in forum טכני, אחזקה וטיפולים
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 23/09/02, 15:09
  5. סוחרי הגומי -2-
    By אייל in forum רכב כללי
    תגובות: 34
    הודעה אחרונה: 12/09/02, 23:03

כללי פרסום הודעות

  • לא באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך הודעות
  •