דף 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 15 מתוך 21

נושא: לכל המורעלים: כתבה מCAR על ה-306 ראלי

  1. #1
    נהג צעיר (> 150 הודעות) הסימלון של z-man
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    הודעות
    441
    כותבים שהיא בסדר.



  2. -

  3. הסימלון של מנהל-המערכת
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    חשבתם פעם מה הוא הרכב הכי מתאים לכם?

    היי, אני היועץ האוטומטי של קארספורום לבחירת רכב
    אני אשמח לעזור לך בבחירת הרכב הבא שלך. אני כבר מחכה לך ומבטיח שתוך פחות מ-2 דקות נמצא את הרכב המושלם בשבילך. ואם לא, השירות חינם.
    סתם! , אני צוחק. השירות תמיד חינם! כל מה שצריך לעשות זה ללחוץ כאן

  4. #2
    נהג שודים מדופלם (> 1700 הודעות) הסימלון של David A
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    הודעות
    2,392
    תודה אמיר

  5. #3
    יורד ים ונהג חובב הסימלון של Saar
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    הודעות
    719

  6. #4
    נהג שודים מדופלם (> 1700 הודעות) הסימלון של David A
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    הודעות
    2,392
    אכן
    סער כמו שאמרתי פער המשקל לא כזה גדול מדובר על 40 ק"ג בסה"כ
    כך שה-GTI מבחינת משקל לא כזאת כבדה.. מעניין אם יש שוני בכיול ביניהם.

  7. #5
    יורד ים ונהג חובב הסימלון של Saar
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    הודעות
    719
    ורועי, אמרתי לך שהיא יורדת מ-8 שניות ל-100 קמ"ש.

    לא מתווכחים עם סלוודור

    :mm_tongu:

    מעניין אם יש שוני בכיול ביניהם.
    לא אמור להיות שוני.
    וגם אם כן, אני משוכנע שהוא לא מהותי.

  8. #6
    מנהל הפורום הסימלון של שלומי
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    הודעות
    4,322
    עד כמה שאני זוכר הנתון הרשמי עומד על 7.9.
    מדידות של EVO ואוטוקאר הראו 7.2.

  9. #7
    נהג שודים מדופלם (> 1700 הודעות) הסימלון של David A
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    הודעות
    2,392
    אני מעדיף את גירסת ה-GTI פער הביצועים והמשקל לא מצדיק התפשרות בנוחות/באבזור
    לגבי המחיר, זה כבר משהו אחר.

  10. #8
    יורד ים ונהג חובב הסימלון של Saar
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    הודעות
    719
    מדידות של EVO ואוטוקאר הראו 7.2.
    הנתון הרשמי עומד על 8.4-8.5 שניות.

    רועי לא מאמין לי, משום מה, שה-GTI-6 יורדת מ-8 שניות בת'כלס.

    בייחוד עם ממיר חדש

  11. #9
    נהג שודים מדופלם (> 1700 הודעות) הסימלון של David A
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    הודעות
    2,392
    אני קראתי ביותר ממקום אחד שהיא יורדת מתחת לקו ה-8 שניות.
    ורועי אתמול נצפה משתעשע בהיגוי יתר באיזור ראשון (לא אני, חבר)
    ככה זה כשיש GTI-6

  12. #10
    1 נגד 100 טוקבקים הסימלון של רועי צוקרמן
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    Between the click of the light and the start of the dream
    הודעות
    5,181
    אכן היגוי יתר, וגם חברך לא נמנע מלטמון ידו בצלחת והחליק בצורה נאה

    ולגבי ה 306 ראלי -

    רגע, יש לי (כמעט) אחת
    ההבדל במשקל אכן זניח (מאז שקניתי את ה306 רזיתי בעצמי כמעט 20 קילו ) ובהעדר הבדל כיול -
    אני לא רואה שום סיבה להתפשר על מזגן ושאר מותרויות טיפשיות...

    ויש לי חתימה חדשה

  13. #11
    נהג צעיר (> 150 הודעות) הסימלון של z-man
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    הודעות
    441
    ב.מ.וו כאמור מתכוונים להוציא בעוד כשנה את גרסת ה-CSL לM3 החביבה.
    התכנית כוללת גילוח אי אילו קילוגרמים ע"ח אבדן כל ציוד המותרות.
    הפנים נראה כמו 316 בסיסית, רק מה, יש שם קרבון לרוב, מושבי מירוץ ועוד אי אילו דגשים שומרים שהסיפור פה קצת שונה.
    הכיול שלה שונה לטובת מתן דיוק וקשיחות רבים יותר לשלדה, מה ששם אותה בשורה אחת עם הפורשה.
    רק מה שבניגוד לפיג'ו עם גרסאות הראלי, היא לא תעלה פחות, אלה יותר, והרבה יותר, משהו כמו 50K+ סטרלינגים, שזה גם במקרה המחיר של פורשה.

  14. #12
    1 נגד 100 טוקבקים הסימלון של רועי צוקרמן
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    Between the click of the light and the start of the dream
    הודעות
    5,181
    ציטוט z-man כתב:
    ב.מ.וו כאמור מתכוונים להוציא בעוד כשנה את גרסת ה-CSL לM3 החביבה.
    התכנית כוללת גילוח אי אילו קילוגרמים ע"ח אבדן כל ציוד המותרות.
    הפנים נראה כמו 316 בסיסית, רק מה, יש שם קרבון לרוב, מושבי מירוץ ועוד אי אילו דגשים שומרים שהסיפור פה קצת שונה.
    הכיול שלה שונה לטובת מתן דיוק וקשיחות רבים יותר לשלדה, מה ששם אותה בשורה אחת עם הפורשה.
    רק מה שבניגוד לפיג'ו עם גרסאות הראלי, היא לא תעלה פחות, אלה יותר, והרבה יותר, משהו כמו 50K+ סטרלינגים, שזה גם במקרה המחיר של פורשה.
    עיין ערך שרשור התמונות של ב.מ.וו שהעלתי, לפני כשבועיים בפורום הזה...

    ותודה על הכתבה- משובח

  15. #13
    הוגה יתר על המידה הסימלון של sronis
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    טאלין
    הודעות
    21,644
    כמעט הכי טובה... גם משהו, לא??

    S16, GTI, RALLYE... מה זה משנה... לכולן אותו האופי

    (אלו היו עשרים שניות של רוני מקונן שאין לו שישה הילוכים ועוד קצת כ"ס)

    דרך אגב רועי - מדדתי לפני כמה ימים 8.5 לגרוטאה שלי. ביצעתי שלוש מדידות ועשיתי ממוצע. אמנם זה בוודאי לא מדויק, אבל מכיוון ששלך יותר מהירה - אני בטוח שהיא יורדת מ-8.

    רוני

  16. #14
    יורד ים ונהג חובב הסימלון של Saar
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    הודעות
    719
    ב.מ.וו כאמור מתכוונים להוציא בעוד כשנה את גרסת ה-CSL לM3 החביבה.
    ב-CAR השוו אותה ל-911.
    ל-CSL החדשה אין תת היגוי. חווית נהיגה.

    אבל ה-911 יותר טובה.
    וה-CSL יקרה ב-20K ליש"ט מה-M3 ה"רגילה".


  17. תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    הודעה פירסומת

    עומדים לחדש את ביטוח הרכב?
    לחצו כאן וקבלו הצעות לביטוח online

  18. #15
    1 נגד 100 טוקבקים הסימלון של רועי צוקרמן
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    Between the click of the light and the start of the dream
    הודעות
    5,181
    רוני, אתה רומז שאני צריך להתחיל למדוד?

דף 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 05/12/04, 14:55
  2. תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 20/02/04, 9:35

כללי פרסום הודעות

  • לא באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך הודעות
  •