מציג תוצאות 1 עד 7 מתוך 7

נושא: חלונות נפלו בבורה - המשך להמשך(אין גבול לחוצפה של צ'מפיון)

  1. #1
    משקיען (> 750 הודעות) הסימלון של maxim
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    מיקום
    Tel Aviv
    הודעות
    843
    אז מה שהיה זה ככה - בשעה 8:30 בערך הגעתי למוסך המרכזי של צ'מפיון מוטורס ברמת גן. הפקידה אמרה לי שאני צריך לדבר אם מישהו שם שקוראים לו צורי, חיכיתי בערך עד 9:00 ואז נכנסתי אליו.
    על זה שהוא לא רוצה להחליף לי את המנגנון של החלון השני וזה שהוא אמר לי לחזור לקחת את האוטו שלי ב 4:30(כתבתי בהודעה הקודמת) לא עשיתי יותר מידי רעש.

    מה שקרה זה שבשעה 13:45 מתקשרת אליי איזה פקידה ואומרת שחסר במלאי המנגנון של החלון, שבינתיים יקבעו לי את החלון למטה ועוד כמה ימים כשיגיע החלק יקראו לי שוב וירכיבו לי אותו.
    מה הם מטומטמים או מה!<??!?!?!??!??!?!??!
    גם לא רוצים להחליף לי מנגנון בחלון שעוד לא נשבר(מחכים שזה ישבר, ואז אני אצרתך לבוא שוב). גם אומרים לי לבוא ב 16:30 - כמה זמן צריך בשביל להחליף מנגנון של חלון!??!?!?! אמא שלי דיברה עם איזה מוסכניק והוא אמר לה שזה לוקח מקסימום שעה וחצי.
    וגם אחרי שהשארתי להם את האוטו, נסעתי בחזרה הבייתה ב 2 אוטובוסים, הם אומרים לי לבוא שוב ושעוד פעם אני אפסיד יום שלם!!!!!!!!!!!!

    ממש אין גבול לחוצפה שלהם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ועוד ההורים שלי קנו את האוטו בגלל שחיפשו אמינות.

    למה מגיע לי שירות כזה פחות משנה אחרי שאני קונה מכונית ב 120 אלף בערך?!???
    מה עושים עם הצ'מפיון מוטורס האלה!??!?!?


  2. -

  3. הסימלון של מנהל-המערכת
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    חשבתם פעם מה הוא הרכב הכי מתאים לכם?

    היי, אני היועץ האוטומטי של קארספורום לבחירת רכב
    אני אשמח לעזור לך בבחירת הרכב הבא שלך. אני כבר מחכה לך ומבטיח שתוך פחות מ-2 דקות נמצא את הרכב המושלם בשבילך. ואם לא, השירות חינם.
    סתם! , אני צוחק. השירות תמיד חינם! כל מה שצריך לעשות זה ללחוץ כאן

  4. #2
    משקיען (> 750 הודעות) הסימלון של יובל
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    הודעות
    949


    הנה דוגמא לגועל הישראלי....
    אין לי מה להגיב על מה שאמרת... פשוט שירות חרא


    אין מוסך אחר באיזור?

    אגב זה נכון שצ'מפיון נותנים 3 שנים אחריות לחלונות (אני יודע שזה נכון לבורה וגולף, לא יודע לגבי אחרות) מכיוון שהיצרן מכיר בהוצאות כי הרי זאת פשלה שלו

    כשמחליפים לך את המנגנון כדאי שתהיה שם, שים לב שהתושבת ממתכת ולא פלסטיק
    זה חשוב, כי הבנתי שלפעמים הם מחליפים שוב למנגנון הישן

    בנוסף, לידע כללי השבירה נוצרת בעיקר מטריקת הדלתות כשהחלון פתוח (אפילו במעט)

    אופטופיק קטן: אין צורך לפתוח ת'רד חדש כל פעם (המשך להמשך), פשוט תוסיף הודעות לת'רד הקודם

  5. #3
    חדש בפורום (< 41 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    הודעות
    12
    נסה את המוסך באזור התעשיה ברעננה - מוסך ג.ג.ג.
    אין לי משהו יותר טוב לעשות?

  6. #4
    נהג צעיר (> 150 הודעות) הסימלון של חן ר.
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    מיקום
    נתניה
    הודעות
    151
    ציטוט Peugeot כתב:


    הנה דוגמא לגועל הישראלי....
    אין לי מה להגיב על מה שאמרת... פשוט שירות חרא

    זה לא דוגמא לגועל הישראלי, זה דוגמא לגועל של שירות צ'מפיון...
    מקסים- אין לי מה הגיד לך חוץ מזה שהשירות של החברה שלך פשוט גרוע!!! אני גם מכיר מישהו עם גולף ששנה אחרי שקנה אותה נפל לו החלון של הנהג ועד שתיקנו לו את זה... יצאה לו הנשמה!!!
    פשוט בושה לפולקסוואגן, שלא רק שהם נותנים שנה של אחריות, האחריות עצמה שווה ל#$*!!!
    חן@זה מזה פשוט!:Fade-color

  7. #5
    משקיען (> 750 הודעות) הסימלון של maxim
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    מיקום
    Tel Aviv
    הודעות
    843
    כשמחליפים לך את המנגנון כדאי שתהיה שם, שים לב שהתושבת ממתכת ולא פלסטיק
    זה חשוב, כי הבנתי שלפעמים הם מחליפים שוב למנגנון הישן
    כשהיתי פעם ראשונה, ביקשתי לראות איך הם מחליפים, הוא אמר שאני לא יכול.

    בקשר למוסך אחר באיזור, יש, אבל ההורים שלי רוצים ללכת למוסך המרכזי, אבל אחרי כל מה שהם עשו לנו כנראה שנלך למוסך אחר.[/quote]

  8. #6
    נהג שודים (> 1000 הודעות) הסימלון של Shays
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    הודעות
    1,172
    פשוט בושה לפולקסוואגן, שלא רק שהם נותנים שנה של אחריות, האחריות עצמה שווה ל#$*!!![/quote]


    טוב במקרה הזה אני בכלל לא מסכים.
    נכון שהם נותנים אחריות לשנה אחת בלבד, אבל כל אחד שקונה את הרכב יודע את זה ורק מקטר אחר כך
    הם נותנים שנתיים נוספות על המנוע והגיר שברוב המקרים הם מחסים על תקלות

    לגבי השירות של צמפיון בשנה הראשונה, השירות מעולה!!!
    לא היתה שום תקלה בגולף הקודמת שלי שזה תוקנה באותו היום ולא עד שעה 16:30 אלא עוד לפני הצהריים, התקלות הם:
    מנגנון פתיחה האיטית של תא הכפפות נדפק, אשמתי תמיד הייתי פותח אותו בכוח, תוקן ללא תשלום
    פנס תאורת פנים ברכב, נוצר רווח בין המגעים שם, תוקן ללא בעיות
    יחידה שמדליקה שיושבת על דוושת הברקס ומדליקה אור ברקס, הוחלף ללא שום בעיה
    מצבר אחרי שנה וחצי, לא באחריות, הוחלף ללא שום בעיות ושום עלות

    מנסיון עם צמפיון למדתי שהמוסך יכול לחייב תיקון על קודים מסויימים שלהם, וכך הוא יכול להכניס חלקים על חשבון האחריות למרות שהרכב לא באחריות.

    אני חושב שהבעיות שלך נבאו ממוסך גרוע בלי שום קשר ליבואן
    המלצה שלי, נסיון מר ורע עם ג.ג.ג רעננה (נעשו שם שינוים ואולי הם בסדר עכשיו), תנסה את המוסך בבת ים, שירות מעולה ואדיב

    תודה
    שי


  9. תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    הודעה פירסומת

    עומדים לחדש את ביטוח הרכב?
    לחצו כאן וקבלו הצעות לביטוח online

  10. #7
    משקיען (> 750 הודעות) הסימלון של יובל
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    הודעות
    949
    שירות הוא באמת חלק שתלוי במוסך.... הוא כבר ציין שהוריו התעקשו לטפל במוסך המרכזי (שכנראה לא הכי סימפטי)

    היבואן רק משלם למוסך על התיקונים שבמסגרת האחריות כמובן

נושאים דומים

  1. אין גבול לחוצפה(נהיגה בשלילה)
    By kompy in forum רכב כללי
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 01/11/04, 22:52
  2. תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 11/08/04, 19:39
  3. תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 11/08/04, 17:29
  4. חלונות נפלו בבורה - המשך
    By maxim in forum טכני, אחזקה וטיפולים
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 20/08/02, 14:47

כללי פרסום הודעות

  • לא באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך הודעות
  •