מציג תוצאות 1 עד 14 מתוך 14

נושא: לאיציק. (בקשר ל BG-44K)

  1. #1
    נהג חדש (> 40 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    68
    לאחר מחקרון קטן בנושא הוחלט שגם אני רוצה לבצע אינפוזיה בגרוטאה (האהובה יש לציין) שלי.
    הייתי מעוניין שתפרט מספר דברים.

    א. למה הכוונה "צינור וואקום" (אליו אמורה להיתחבר האינפוזיה) ?
    האם אני מחברה במקביל להספקת הדלק? (דרך איפה?)

    ב. האם יש לך הצעות כיצד לווסת את האינפוזיה לטפטוף במשך 5-6 דקות?
    אני חשבתי על אטב כלשהו אשר יתפוס את הצינור במרכזו וע"י כך יקטין
    את קוטרו הפנימי (וע"י סטופר וצנצנת חישוב זמן הטיפטוף - כמובן לפני
    החיבור למנוע)

    ג. מה יש לבצע אחרי האינפוזיה? נסיעה בסלד גבוה? או שרק לסגור את כל
    העניין ו"סע לשלום"?



    בתודה,
    אריאל.


  2. -

  3. הסימלון של מנהל-המערכת
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    חשבתם פעם מה הוא הרכב הכי מתאים לכם?

    היי, אני היועץ האוטומטי של קארספורום לבחירת רכב
    אני אשמח לעזור לך בבחירת הרכב הבא שלך. אני כבר מחכה לך ומבטיח שתוך פחות מ-2 דקות נמצא את הרכב המושלם בשבילך. ואם לא, השירות חינם.
    סתם! , אני צוחק. השירות תמיד חינם! כל מה שצריך לעשות זה ללחוץ כאן

  4. #2
    אחראי ראשי הסימלון של איציק נ.
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    פסגות אפק
    הודעות
    13,539
    א. למה הכוונה "צינור וואקום" (אליו אמורה להיתחבר האינפוזיה) ?
    האם אני מחברה במקביל להספקת הדלק? (דרך איפה?)
    צינור הוואקום מחובר לסעפת היניקה - וכך מגיע החומר ליעדו (שסתומים, בית השריפה).
    ברכבים עם קרבורטור ניתן לטפטף או לשפוך בכמויות קטנות את החומר ללוע הקרבורטור במקביל לכל שהמנוע בסל"ד בינוני (כ-4000 סלד). ברכבים עם הזרקת דלק רב נקודתית לא ניתן לעשות כן - ולכן אני משתמש בצינורית וואקום.

    ב. האם יש לך הצעות כיצד לווסת את האינפוזיה לטפטוף במשך 5-6 דקות?
    אני חשבתי על אטב כלשהו אשר יתפוס את הצינור במרכזו וע"י כך יקטין
    את קוטרו הפנימי (וע"י סטופר וצנצנת חישוב זמן הטיפטוף - כמובן לפני
    החיבור למנוע)
    אני התקנתי ברז קטן שבעזרתו אני משתמש לויסות החומר. כמו שציינתי קודם לכן, אם רכבך מוזן דרך קרבורטור אזי אתה יכול פשוט להסיר את מכסה הפילטר אויר ולשפוך בכמויות קטנות מאוד את החומר (לדמות טיפטוף) ללוע הקרבורטור/מנוע.

    ג. מה יש לבצע אחרי האינפוזיה? נסיעה בסלד גבוה? או שרק לסגור את כל העניין ו"סע לשלום"?
    לאחר האינפוזיה לדומם מנוע ל 10-15 דקות ואח"כ להתניע (אל תיבהל, ייצא קצת עשן) ולהאיץ בהדרגה - לעשות סיבוב קל (להוצאת שאריות החומר) וזהו.

    איציק[/quote]

  5. #3
    נהג חדש (> 40 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    68
    איציק, תודה רבה על העזרה.

    ועוד משהו קטן:

    האם יש לך עוד המלצות \ הערות \ הארות לגבי השימוש בחומר ?

  6. #4
    נהג שודים מדופלם (> 1700 הודעות) הסימלון של yaron_z
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    מיקום
    מייצר קוליסים
    הודעות
    1,854
    --
    _\"""""""/_
    0|||||||0]
    |_|-+-|_|

  7. #5
    חדש בפורום (< 41 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    הודעות
    3
    שמעתי שאפשר להוסיף את זה לשמן, זה נכון?


    תודה מראש ויישר כוח על היוזמה והפורום

    איציק - סחטיין עליך ..

  8. #6
    אחראי ראשי הסימלון של איציק נ.
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    פסגות אפק
    הודעות
    13,539
    לירון - תשים את זה על חצי מיכל הדלק (חכה שהוא יתרוקן, שפוך את תוכן הפחית למיכל הדלק ומלא 1/2 מיכל). על מנועים ישנים עדיף לא לעשות ישיר.
    מומלץ לנסוע "חזק" עד לכאשר המיכל יתרוקן שוב - וזהו.

    לסטודנט_דתי: לא לשפוך לשמן !!! מדובר בחומר מנקה שסתומים דרך סעפת היניקה. באם אינך יודע, עשה כהמלצתי לאדון זורע - זפוך את תוך הפחית לחצי מיכל דלק (טרם המילוי).

    איציק

  9. #7
    מגובב מוביל הסימלון של kompy
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    מיקום
    בפייסבוק או בטוויטר ראה חתימה
    הודעות
    15,109
    שנקרא MOA אמור לנקות בוצה ושאר מריען-בישין.

    עמית

  10. #8
    חדש בפורום (< 41 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    הודעות
    3
    באיזור ירושלים..

    והאוטו שלי מודל 89 270 אלף ק"מ אני מניח שבכל מקרה היית ממליץ לי להוסיף לדלק .... מה לעשות האוטו קצת סחב הרבה בימי חייו


    איציק שא ברכה לרגל הפורום החדש - קיבלת משהו ראוי בשבילך.

    עלה והצלח, אני מפרסם אותך אחי

  11. #9
    אחראי ראשי הסימלון של איציק נ.
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    פסגות אפק
    הודעות
    13,539
    ברכב כמו שלך, מודל 89, אין הזרקת דלק.
    בהנחה שקיימת בעיה כלשהיא (סחיבה רעה / עצלנות, תצרוכת דלק רעה, בעיות קשות בהתנעת בוקר, עשן שחור מהמפלט בזמן לחיצה בריאה על הגז) את הכסף הייתי מציע לשים על ניקוי קרבורטור במכון מורשה - ולא על תוספים (כי במקרה שלך, התוסף לא ממש יעזור במשהו). בנוסף, הייתי גם בודק כיוון הצתה.

    אם הרכב נוסע טוב, אתה יכול לרכוש LM לניקוי קרבורטור+שסתומים (כך כתוב גם על האריזה) לתחזוקה שוטפת של הקרבורטור והשסתומים (ניקיון עדין). שים לב לא להתבלבל עם LM-ים אחרים.

    איציק

  12. #10
    חדש בפורום (< 41 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    הודעות
    3
    מדובר בוולוו 740 GLE מודל 89 , במודל הזה יש הזרקת דלק (מכנית)

    אז אולי כן יהיה כדאי לשים את התוסף?

    לפני שבועיים עשיתי טיפול + תוסף שמן פולדיין - תוצאות מעולות המנוע שקט יותר, סוחב יותר טוב והצריכת דלק ירדה קצת (בכ"ז וולבו )


    אז איציק מה אתה אומר? יש מצב לתוסף הזה?


    תודה על הכל

  13. #11
    אחראי ראשי הסימלון של איציק נ.
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    פסגות אפק
    הודעות
    13,539
    אכן - יש מצב.

    כדאי לשים על חצי מיכל...נפח המיכל בוולבו גם ככה ענק

    איציק

  14. #12
    נהג נמרץ (> 500 הודעות) הסימלון של David
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    הודעות
    623
    יש לי AX 92 קרבורטור .
    מה אתה אומר ? למיכל דלק ?
    אני הולך לעשות עכשיו ניקוי קרבורטור ואני לא יודע אם זה כדאי לפני או אחרי ?

    דוד.

  15. #13
    אחראי ראשי הסימלון של איציק נ.
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    פסגות אפק
    הודעות
    13,539
    קרבורטור ? כדאי לשים ישר למנוע ולא דרך מיכל הדלק.

    ברכבים עם קרבורטור כל מה שיש לעשות הוא להסיר את מכסה פילטר האויר, להוציא את הפילטר - ובזמן שהאוטו על 4,000 סלד ~, לטפטף חומר לתוך לוע הקרבורטור.
    לקראת סוף הפחית (כ 1/4 פחית) רצוי לשפוך את תכולת הפחית "במכה אחת" ופשוט לחנוק את המנוע (לשחרר את הגז ולתת למנוע להחנק מהחומר).
    ממתינים 15 דקות - ואז מתניעים שוב (להתניע עם גז לחוץ עד הסוף - עד אשר המנוע נדלק).
    לא להיבהל מהעשן הלבן והסמיך שיצוץ לפתע מהאגזוז

    איציק


  16. תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    הודעה פירסומת

    עומדים לחדש את ביטוח הרכב?
    לחצו כאן וקבלו הצעות לביטוח online

  17. #14
    נהג נמרץ (> 500 הודעות) הסימלון של David
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    הודעות
    623
    לעשות את זה בכל מקרה אני הבנתי איך עכשיו השאלה היא מתי .
    ציינתי שאני מתכוון לעשות ניקוי קרבורטור בקרוב (אני קצת בבעיות אם המשכורת של צה"ל)
    האם כדאי לחכות ולעשות את זה אחרי הניקוי הקרבורטור או שזה לא משנה ??

    תודה מראש

    דוד.

נושאים דומים

  1. שאלה דחופה בקשר לBG-44K .
    By RACEPAK in forum טכני, אחזקה וטיפולים
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 27/08/03, 8:52
  2. מס' שאלות לאיציק בקשר לליאונה:
    By גל סובארו in forum טכני, אחזקה וטיפולים
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 08/12/02, 22:57
  3. שאלה לאיציק, בקשר לניקוי פיח
    By יובל in forum טכני, אחזקה וטיפולים
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 24/09/02, 16:05
  4. שאלה לאיציק
    By testuser in forum אוף-טופיק
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 01/01/70, 9:27

כללי פרסום הודעות

  • לא באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך הודעות
  •