Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ניסאן קשקאי-צריך (צריך = מבקש) עזרה וחוות דעות.


TAL-H
שימו לב! השרשור הזה בן 5354 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לאחרונה אמא שלי קיבלה קריזה על הקשקאי של ניסאן הרגיל לא ה+2, וגם אבא שלי הצטרף אליה. הבעיה היא לפי מה שקראתי אני רואה שורב הגירסאות שקיימות זה 2X4 ולא 4X4 רק בדגמים היקרים יותר. גם המנוע הוא רק 2.0 בנזין 140 כ"ס. ראיתי גם שיש גיזל והווא כבר עם 150 כ"ס. גם לפי מה שקראתי הגירסה הכי פשוטה מגיעה אפילו בלי בקרת אקלים(יש לי בעיה עם איבזור, לא יכול לראות חוסר אבזור ברכב חדש)

וגם לא מצאתי מבחן דרכים שכולל הכל מצאתי אחד של וואלה שעשו אותו בארץ אבל של גירסת ה+2. ומצאתי עוד אחד באתר כבישים אבל הוא כבר ממש קצר ולא מסכם הכל. אני לא מדבר על קנייה מהסוכנות אלא משומש משנה 08 ומעלה. מי שיש לו, מי שנסע, מכיר שמע מוזמן לתת חוות דעת. גם חשוב מאוד אמינות, סחירות דלק וביטוחים(יש ביטוח צעיר לעשות..)

תודה רבה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לאבא שלי אחת כזאת כבר למעלה משנה,(רמת אבזור אסנטה אמצעית,כלומר ללא מושבי עור וESP),חסכונית,זריזה,אמינה,התנהגות טובה למרות הגה מעט קל מדי( מצטער אני בעל וולקן).

רכב מוצלח מאוד,דינאמי.

המושב האחורי מעט צפוף ל3 אנשים.

דיבורית BT,חיישני חניה,שליטה מההגה על מערכת מובנת.

ג'אנטים,מראות מתקפלות,ריפודים מעט מהודרים מהגרסה הפשוטה.

מיותר לרכוש את ה4X4 היא בזבזנית בדלק ובעלת כושר עבירות נמוך מאוד.

בהצלחה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כנל

הקשקאי הוא רכב משפחתי ,לאבא שלי יש כזו , 4X2 אין צורך ב4X4 .מאיץ נורא מהר עושה בעיר 1-10 לליטר שזה טוב יחסית לנפח מנוע ולגודל שלו.מפנק ברמות מטורפות .מאחורה לא כזה נוח אם יושבים 3 בו זמנית .הקורולה2005 נוחה יותר מבחינת מרחב נוסעים.באגז' ענק. ניסן אין מה לדבר אני חשבתי שטויוה זו החברה היפנית המובילה וטעיתי ניסאן חוזרים ובענק.

מנגד לחבר שלי יש טוסון 2008 רק בוכה ששותה לו דלק אולי 4X4 אבל לא שווה את הכסף .עושה 1-6 בעיר.

שמע חיכינו חצי שנה לניסן הזו וזה השתלם בסופו של דבר כמעט קנינו מאזדה 6 .הגענו עד לאחראי הספקה של הספינה חחח.

בקיצור 160 אלף שקל זה הרכב!נקודה לילה טוב!:lol:

קומפוננט: ‏6.5 ‏אינטש PULSE Morel

רדיו דיסק: Pioneer DEHP4050UB

מגבר : HIFONICS TXI640

סאב : 12'' pioneer impp 450w

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע אם ב160 זה ה-רכב, בכל אופן מדובר ברכב מעולה (יש לי ניסאן אקסטרייל, אז מן הסתם היתה דילמה מטורפת עם קשקאי, האקסטרייל בכל אופן דרגה מעליו, עם תו קניה של 225 אלף שקל), הרכב ממש אבל ממש לא מיועד לשטח, אם קונים אז אך ורק 2X4 מהדגם המפואר, הכי טוב והכי משתלם.

 

נוחות - התאהבתי בו, אני הסתדרתי מאוד, רכב בעל עיצוב מעניין, עגלעל, הגה יפייפה (דומה מאוד לאינפיניטי אגב, ויש לי חבר עם אינפינטי אז אני יודע מה אני מדבר) לי היה ממש נוח לשבת בו, אפילו יותר מהאקסטרייל שלי (שהוא לכאורה יותר "ג'יפאי", למעט הגובה הקשקאי היה מועדף עלי, אני מדבר רק על התנוחת ישיבה כמובן). הרכב גם מציע שליטת בלוטוס' לדוגמא דרך ההגה וכו' (כמובן ששליטה מלאה במערכת השמע נכללת) סה"כ יכול לענות לדרישת הפאר היחסית לפי הדגם שתיקח.

 

ביצועים - משהו כמו 10.2 שניות למאה אם אני לא טועה (עוד מהיימים שהייתי בסוכנות), 140 כ"ס, גיר רציף (!), ממליץ לך לבדוק אם הוא מתאים לך. סה"כ רכב טוב, לא חזק מדי, לא חלש מדי, תגובת מצערת מעולה (זריז, התפלאתי לטובה)

 

עיצוב - יפייפה, אציין, שהסיבה הפשוטה שהקשקאי נפסל מהתלבטות הקנייה היא העיצוב, סה"כ, כפי שאמרתי, הוא לא ג'יפ וגם לא יהיה ג'יפ, וגם אין ולא יהיו לו יומרות שטח, מדרכה כן, שטח לא. (זכור שהצעתי לקחת 2X4, מה גם שצריכת הדלק לטובתה)

לתשומת לב לפותח השרשור - כאשר נכנסנתי לסוכנות, התפלאתי לטובה מהקשקאי, לכאורה ג'יפון בדרגת הטוסון ולא פחות, אך לאחר התמקדות שמתי לב (ואני רציני לגמרי) שהסוכנות עושה תעתועי ראיה (!), הרכב בסוכנות עמד על סלע של כמעט 15 ס"מ "בשביל המראה הג'פאי לכאורה" והבאז שנפתח כלפי מעלה היה מורם עד הסוף, הרכב ממראה מרוחק נראה גבוה ואפילו מעט עיצוב של ג'יפ "אמיתי" (בערך), ביום שראיתי אחד כזה ברמזור, הרכב הזה נפסל מיידית, הוא פשוט לא זה, ויש שיאהבו.

 

סה"כ רכב טוב, לא יודע אם ב160 הייתי קונה אותו, קניתי בקצת פחות אקסטרייל 2006 מנוע 2.5 4X4 גירסת "ספורט" שעשה 30K קילומטר של אישה, עם סאנרופ ענק שליטה על הכל מההגה ולא חסר ברכב כלום (אתה מוזמן לצפות בשרשור שפתחתי), ביצועים מרשימים למדי, סה"כ מאוד מרוצה מהקנייה, והרכב הקודם שלי היה וולוו 940 אם זה אומר לך משהו.

 

מחירי ביטוח - אצלי 13K לשנה, יש נהגים חדשים + צעירים, לא חושב שיהיה כזה הבדל, הופתעתי לגלות שלבטח פג'ארו עולה אותו דבר :shock:

 

 

נאחל בהצלחה.

 

 

משה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני נהגתי על הקשקאי 4X4 במשך 4 ימים מרחקים ארוכים, והוא פשוט נוח, המושב תומך ותנוחת הישיבה טובה.

 

יצאתי מהאוטו אחרי 7 שעות נהיגה והרגשתי כמו חדש.

 

בשיוט במהירויות גבוהות 160-180 אין הרבה רעש רוח והסטריאו המקורי עושה את העבודה.

 

אגב, הגרסה +2 אפילו יותר נוחה משום מה.

 

 

מושה, אתה מזלזל באקס טרייל שלך, יש לו עבירות טובה יחסית לקטגוריה שלא נופלת מעבירות של לנד-רובר פרי לנדר, וההגה מאוד מתקשר בכביש יחסית לגיפון.

כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות.

אך חשוב מאוד שתעשה אותו,

כי איש לא יעשה אותו מלבדך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דעתי הפוכה. שקלתי לרכוש אותו וקיבלתי נסיעת מבחן של כשעתיים.

הרכב לא נוח. הכסא נראה נוח ורך, אבל הוא לא תומך בכלום. לי זה מאוד הפריע בנסיעה. מי שהצליח לשרוד איתו 7 שעות - צריך לשכפל את הגב שלו (או רמת הסבל) ולמכור בעולם.

ההאצה עם הגיר הרציף מאוד לא עושה לי את זה, אתה צריך לומר להורים שלך שינסו לפני שהם קונים. הוא גם לא מרגיש זריז (אם כי אני השוויתי אותו ל- TSI דור קודם).

השליטה מההגה על הרדיו ממש לא נוחה, מבחינת מיקום ופונקציות.

בקיצור - הרכב "נראה", אבל הוא לא.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5354 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...