מציג תוצאות 1 עד 5 מתוך 5

נושא: תוצאות כיוון פרונט (או: בדיקת בגרות)

  1. #1
    נהג צעיר (> 150 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    מיקום
    רעננה
    הודעות
    240
    פעם הייתי בוגר יותר. באמת.

    כשהייתי יותר צעיר (בואו נגיד... פעם) הייתי אומר "אה... אני לא צריך לצאת לרייסים כדי לדעת שמה שהמתלהב בקולט חושב שהוא יודע אני כבר שכחתי".
    הייתי נגד התחרעויות בשטחים מסוכנים.
    הייתי ילד טוב ופוליטיקלי קורקט.

    ולמה אני מספר לכם את כל זה?

    כי כנראה שמספיקים 150 כ"ס ושלושה סמלי "16V" כדי לגרום לי לשכוח את כל זה ולשים את העבר מאחורי.

    זה, כמובן, לא בדיוק נכון... רק ברגע שמד טמפרטורת השמן מגיע לטמפרטורת עבודה (85-90 מעלות).

    והקשר לכותרת?
    במאמצי להביא את סוזנה למצב אופטימלי מבחינת יכולת הלכתי היום לכיוון פרונט. חזרתי מרוצה, עם 2 תפוחי הגה חדשים, ועם הגה מאוזן וחד כתער.

    אבל הייתי חייב לבדוק, הרי מה זה שווה במהירות חנייה?

    אז יצאתי מאזור התעשייה לכיוון אחורי אזור התעשייה, כדי לנסות את הפנייה "של רוני".
    איזה יוונדאי-ג'יפ חשב שהוא יכול להפריע לי, אבל גז ביניים ושני הילוכים למטה הוכיחו את ההפך המוחלט. צללתי לפניו שמאלה והמשכתי ללא מפריע לפנייה של רוני.

    פעם ראשונה בהחלט שאני מנסה את סוזנה בנהיגה ספורטיבית (באמצע העיר? גוועאלד!).

    והתוצאות?
    אני ממש ממש ממש לא יודע איך סיטרואן עושים את זה. אני יודע שזה ההיגוי הפסיבי, אבל אני פשוט לא מבין איך המכונית מתנהגת ככה!
    80 קמ"ש בלי להתאמץ! סתם שיחקתי עם ההגה ונתתי לזנב לצאת והחזרתי אותו עם הגז. יופי. חוזרים הביתה.

    לא.

    תחנה הבאה: רח' החקלאים.
    בודקים שבית הקברות ריק (בכל זאת, קצת כבוד) ויוצאים.
    כולה פנייה אחת, 90 מעלות רחבת רדיוס, ב-90-110 קמ"ש (תלוי באומץ, מכונית, שעה, מצב הכביש - שמשתנה כל יום, וכו').

    ווהו!!!

    כל הפנייה ב-90 קמ"ש, בלי להתאמץ, צמוד לקו הפנימי, זורק ומחזיר, זורק ומחזיר, הידד לסיטרואן!!! וויפי!!!

    יוצא בפול גז. צריך לבלום לפני כיכר קטנה. בולם מאוחר מדי וחלש מדי. עובר את הכיכר.
    חוזר. בפעם השנייה זה יותר פשוט, אבל צריך להיזהר מבור באמצע הכביש. נזהרנו.

    פעם שלישית.
    המכונית הזו פשוט מדהימה. הרעש משכר, ההגה (השם יברך את ספארקו) כל כך ישיר (2.5 סיבובים, גוד דאמיט!), כל שנייה מלמיליאן!!!

    בפעם הרביעית פשוט ניסיתי להיות מהיר יותר.
    יצאתי ב-100, תחילת הילוך שלישי, כשאני כמעט מלחך את הכורכר שבשולי הכביש. אפשר יותר, אבל הבנו את הפרנציפ להיום.
    עכשיו באמת חוזרים הביתה, צריך לנוח קצת (שלוש בצהריים בלי מזגן, כמה אפשר).

    לסיכום, הבעיה היחידה שבה נתקלתי עד עכשיו היא חוסר בגרות טוטאלי של הנהג. חוץ מזה - היא מאוד קרובה למושלמת מבחינתי.
    לאט לאט נביא אותה לשלמות מקורית (כן, ערן, מ-ק-ו-ר-י-ת) ואז בכלל יהיה במבה.

    מתי המנחת/טיול/רייס/הזדמנות הבאה להתאמן בגז ביניים? כל רמזור פשוט לא מספיק לי!

    בטאמן
    (-;
    הספונסר הבלעדי של תחנת מעייני שמחה... ככה זה כשילדים קטנים!

    ברינג און דה סבבה

  2. -

  3. הסימלון של מנהל-המערכת
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    חשבתם פעם מה הוא הרכב הכי מתאים לכם?

    היי, אני היועץ האוטומטי של קארספורום לבחירת רכב
    אני אשמח לעזור לך בבחירת הרכב הבא שלך. אני כבר מחכה לך ומבטיח שתוך פחות מ-2 דקות נמצא את הרכב המושלם בשבילך. ואם לא, השירות חינם.
    סתם! , אני צוחק. השירות תמיד חינם! כל מה שצריך לעשות זה ללחוץ כאן

  4. #2
    נהג שודים (> 1000 הודעות) הסימלון של DanyG
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    באר יעקב
    הודעות
    1,394
    כל מה שנותר לי להגיד על זה הוא :

    I rest my case

    שזה כמובן מתייחס לדיבורים שלי על שילדת ה ZX מבראשית ימי הפורומים ועד היום...

    החדות, התקשורת, הספורטיביות, הכייייייייייייייייייייף !!

    דני G.
    (מקנא )

  5. #3
    נהג שודים (> 1000 הודעות) הסימלון של שי
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    הודעות
    1,563
    80 בפניה של רוני זה לא מי-יודע-מה-מרשים: הצלחתי לעשות זאת עם מונדיאו ופוקוס ללא דרמות מיוחדות. אני בטוח שה-ZX מסוגלת להרבה יותר (ואם לא-תחליף בולמים )

    וסתם הערה קטנונית: על הפניה הזו יש לעתים חול (במיוחד בחורף, אבל לא רק). אני תמיד עושה יעף ראשון במהירות נורמלית (משהו כמו 50-60) בכדי לבדוק שהכל בסדר לפי שאני מגיע במהירויות גבוליות.

    שי

  6. #4
    נהג חדש (> 40 הודעות) הסימלון של Lior_Volcane
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    הודעות
    110
    אחי... יש לי גם אחת כזאת :volcane 96 8V, אחלה אוטו שבעולם.
    החלפתי לה לא מזמן את הג'נטים 14 המקוריים (והמגעילים לטעמי...) ושמתי רבעיית AEZ 15 שמסביבם Mabor 185\55
    כמובן התוצאה הסופית חבל"ז, הצעד הבא שלי הוא החלפת האגזוז ל-REMUS או SEBRING .
    שוב פעם אחלה של אוטו.
    נ.ב
    בשאיפה לתמונות בקרוב...


  7. תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    הודעה פירסומת

    עומדים לחדש את ביטוח הרכב?
    לחצו כאן וקבלו הצעות לביטוח online

  8. #5
    הוגה יתר על המידה הסימלון של sronis
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    טאלין
    הודעות
    21,644
    ציטוט שי כתב:
    80 בפניה של רוני זה לא מי-יודע-מה-מרשים: הצלחתי לעשות זאת עם מונדיאו ופוקוס ללא דרמות מיוחדות. אני בטוח שה-ZX מסוגלת להרבה יותר (ואם לא-תחליף בולמים )

    וסתם הערה קטנונית: על הפניה הזו יש לעתים חול (במיוחד בחורף, אבל לא רק). אני תמיד עושה יעף ראשון במהירות נורמלית (משהו כמו 50-60) בכדי לבדוק שהכל בסדר לפי שאני מגיע במהירויות גבוליות.

    שי
    שי - הכוונה לפניה ימינה לא לפנייה שמאלה... הפנייה שמאלה היא בעלת רדיוס גדול יותר ואפשר לעשות אותה הרבה יותר מהר אם משתמשים בשני הנתיבים (בעצם גם אם רק נכנסים מהנתיב החיצוני ישר לתוך הפנימי).
    בפנייה ימינה 80 קמ"ש זה סביר בהחלט (בשיא הפנייה!!) אבל כמובן שאפשר גם 90 ואפילו יותר עם PSA ספורטיבית. (עם M3 למשל, מר דיגה? הנכבד, אפשר גם 120, טוב? )

    רוני

נושאים דומים

  1. מה ההבדל בין כיוון גלגלים לבין כיוון פרונט ?
    By Superdror in forum טכני, אחזקה וטיפולים
    תגובות: 21
    הודעה אחרונה: 08/05/12, 15:41
  2. רשמים ממכון כיוון פרונט - פרונט התחיה.
    By איתמר in forum טכני, אחזקה וטיפולים
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 26/01/10, 16:42
  3. תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 06/08/05, 11:19
  4. תוצאות בדיקת פרונט
    By ToMeR in forum טכני, אחזקה וטיפולים
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 20/12/04, 15:25
  5. ההבדלים בין כיוון פרונט לאיזון/כיוון גלגלים
    By oneuman in forum טכני, אחזקה וטיפולים
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 14/12/04, 21:17

כללי פרסום הודעות

  • לא באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך הודעות
  •