Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נזילת שמן גיר-כריזמה


eliSit
שימו לב! השרשור הזה בן 5365 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום רב!, ביקרתי במוסך לצורך החלפת שמן מנוע. הרימו את הרכב על ליפט וגילו נזילת שמן גיר (לאחר שבוצעה אטימה במוסך מורשה לפני כמעט שנה+ החלפת השמן הישן), כמו כן גילו חוסר מועט בשמן גיר.

המוסך הציע לטפל בבעיה בצורה יסודית יותר מהמוסך הקודם, לפתוח את האטימה ולאטום מחדש כמו שצריך, הוא טען שבחום האטימה עלולה להיבקע ולעשות נזק, והוא הציע למלא שמן גיר חדש או להחזיר את הישן(אין לי מושג איזה שמן יש כעת בגיר אבל הוחלף במוסך מורשה ועורבב עם מעט שמן אחר).

המוסך הנ"ל מאד אמין, מורשה מיצובישי ומחירים סבירים. הוא הציע לעשות את הטיפול בסביבות 700 ש"ח+שמן.

השאלה האם כדאי להחליף את השמן הישן?(שהוחלף לפני בקושי 6000 ק"מ)הרכב 110 ק"מ.

ואם כן באיזה שמן צריך להשתמש שיהיה מקורי וטוב ביותר לרכב?(אודה לכם אם תפרטו ממש לגבי שם השמן וכל הנתונים כי אין לי הבנה כלל בשמני גיר)אני יודע שיש מחלוקות רבות בנוגע לשמן גיר הנ"ל.

תודה מראש לעוזרים....

בעל ניסאן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מוסך אמין מאוד.....

 

מה זה האטימה הזאת? תוכל לפרט? להביא תמונות של האטימה?

איך האטימה תיבקע בחום ואיך היא לא ניבקעה עד עכשיו? אין שם ברגים שמחזיקים את הקרטר?

 

למה בכלל יש שם אטימה?

 

שמן גיר זה שמן גיר,מה זה משנה מה שמו?

 

אם וכאשר, האטימה שאתה מדבר עליה היא בעצם האטם של הקרטר (אגן שמן גיר), כנס לכל מוסך או לסיכה ותבקש להחליף אטם ולהחליף שמן,תבקש לשים סיליקון אוטם בין האטם לגוף וסגרת את העניין ב 300 שקל ,למה לשלם 700 שקל + שמן שיקחו לך על גלון עוד 150 שקל....

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מוסך אמין מאוד.....

 

מה זה האטימה הזאת? תוכל לפרט? להביא תמונות של האטימה?

איך האטימה תיבקע בחום ואיך היא לא ניבקעה עד עכשיו? אין שם ברגים שמחזיקים את הקרטר?

 

למה בכלל יש שם אטימה?

 

שמן גיר זה שמן גיר,מה זה משנה מה שמו?

 

אם וכאשר, האטימה שאתה מדבר עליה היא בעצם האטם של הקרטר (אגן שמן גיר), כנס לכל מוסך או לסיכה ותבקש להחליף אטם ולהחליף שמן,תבקש לשים סיליקון אוטם בין האטם לגוף וסגרת את העניין ב 300 שקל ,למה לשלם 700 שקל + שמן שיקחו לך על גלון עוד 150 שקל....

 

האטימה התבצעה על ידי חומר אדום(כנראה סיליקון עמיד בחום) ולמרות האטימה הנזילה ממשיכה אך בפחות הזעה.

אני אשתדל להביא תמונות.

בעל ניסאן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הטיפול ששהומלץ לך ע"י המוסך הגיוני ואפשרי :idea:

 

רצוי לרוקן את נוזל הממסרה הישן לכלי נקי - לסדר את האטימה , ולהחזיר את הנוזל הישן .

 

בממסרה אוטומטית של מיצובישי - יש נוזל סינטטי SP 3 יקר ועמיד - כך שאפשר ורצוי להשתמש בו שוב

אם חסר נוזל אחרי הטיפול - להשלים ולמלא רק בנוזל לממסרות סינטטי מקורי או חליפי תואם

כגון .

דלקול סינטטי , BG סינטטי , אמריקן איגל סינטטי ,פז סינטטי .

ראה דיון קודם בנושא -

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=269094&highlight=%D7%93%D7%9C%D7%A7%D7%95%D7%9C

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא ממליץ להחזיר שום נוזל שרוקן ממכלול, במיוחד לא נוזל הידראולי. האפשרות לזיהום ונזק אפשרי גבוה מידי מול מחיר הנוזל החדש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הטיפול והמחיר נשמעים סבירים לחלוטין. ממליץ כמו קודמי להחליף לשמן גיר חדש, של דלקול מעולה, אל תתקרב לאמריקן איגל.

האם אתה יכול לנקום ולצלם את מקום הנזילה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אשתדל לצלם את מקום הנזילה, השאלה שוב, האם אין בעיה שהשמן הוחלף לפני שנה בערך, האם אין בעיה להחליף שמן גיר בתדירות כה גבוהה?

 

תודה על העזרה, אני נכנס בימים הקרובים למוסך לסדר את זה.

בעל ניסאן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נוזל הממסרה לרכב לא נמדד רק לפי הצמיגות ( היא חלק מהתקן )

 

הנוזל נמדד בהתאמה לדרישות היצרן - על מפרט הנוזל יהיה כיתוב לאיזה תקן הוא מתאים , ולאיזה יצרנים :idea:

 

בממסרה אוטומטית של מיצובישי - יש נוזל סינטטי SP 3 יקר ועמיד -

אם חסר נוזל אחרי הטיפול - להשלים ולמלא רק בנוזל לממסרות סינטטי מקורי או חליפי תואם

כגון .

דלקול סינטטי , BG סינטטי , אמריקן איגל סינטטי ,פז סינטטי .

ראה דיון קודם בנושא -

http://www.carsforum.co.il/vb/showth...A7%D7%95%D7%9C

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5365 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...