מציג תוצאות 1 עד 14 מתוך 14

נושא: בעית התחממות בסיטרואן AX

  1. #1
    חורך אספלט מצוי (> 2500 הודעות) הסימלון של BMW_525_89
    תאריך הצטרפות
    מרץ 2004
    מיקום
    אשדוד
    הודעות
    3,275

    בעית התחממות בסיטרואן AX

    סיטרואן AX שנת 97 מנוע 1400 הזרקההרדיאטור דלףולכן הרכב התחמםהחלפתי את הטרמוסטט והמכסה שמתחבר אליו הצינורתוקנה הנזילה ברדיאטורוהמאוורר עובד מט''פ נמוכה יחסית בגלל שהרכב כנראה לא מקבל מספיק אוויר לרדיאטורהבעיה עכשיו שלאחר נסיעה קצרה המד חום עומד בין שני הקווים עליוניםעל הקו העליון רשום 120 (כנראה שזה מעלות)לפי מה שידוע לי המנוע אמור לעבוד 90אבל זה מראה בערך 100 מעלותאין שום נזילות ולא הצלחתי להוציא את כל האוויר מהמערכתיש מפצל של המיים שמזרים מיים לרדיאטור של החימום הפנימי ושם אמורים לפתות בשביל להוציא אוויר.בהתחלה יצא קצת קיטור עד שהכל נירגע ולא יוצאים מיים ואין יותר קיטורזה תקין או שיש בעיה נוספת?

    כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,
    אם בכלל אתה צריך לשים סאב.
    http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

  2. -

  3. הסימלון של מנהל-המערכת
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    חשבתם פעם מה הוא הרכב הכי מתאים לכם?

    היי, אני היועץ האוטומטי של קארספורום לבחירת רכב
    אני אשמח לעזור לך בבחירת הרכב הבא שלך. אני כבר מחכה לך ומבטיח שתוך פחות מ-2 דקות נמצא את הרכב המושלם בשבילך. ואם לא, השירות חינם.
    סתם! , אני צוחק. השירות תמיד חינם! כל מה שצריך לעשות זה ללחוץ כאן

  4. #2
    אחד שמבין
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    The wrong guy, at the wrong place, at the wrong time.
    הודעות
    14,198

    בעניין: בעית התחממות בסיטרואן AX

    לאהצלחתילהביןאףמילהאפשרתר גום?

  5. #3
    נהג שודים מדופלם (> 1700 הודעות) הסימלון של erezfed
    תאריך הצטרפות
    ספטמבר 2007
    מיקום
    באר שבע
    הודעות
    2,344

    בעניין: בעית התחממות בסיטרואן AX

    הרכב: סיטרואן AX שנת 97 מנוע 1400 הזרקה
    תחילת הבעיה: הרדיאטור דלף, ולכן הרכב התחמם.
    טיפול בבעיה: החלפתי את הטרמוסטט והמכסה (פלאנז' מים - בית טרמוסטט) שאליו מתחבר הצינור (כנראה הצינור של הרדיאטור, עליון או תחתון).
    תוקנה הנזילה ברדיאטור.
    המצב כעת: המאוורר עובד מטמפ' נמוכה יחסית, בגלל שהרכב (כנראה) לא מקבל מספיק אוויר לרדיאטור (???)
    הבעיה החדשה: לאחר נסיעה קצרה המד חום עומד בין שני הקווים העליונים. על הקו העליון רשום 120 (כנראה שזה מעלות - בטח לא פרנהייט). לפי מה שידוע לי המנוע אמור לעבוד על טמפ' של 90 מעלות, אבל זה (השעון חום) מראה בערך 100 מעלות.

    אבחנה ראשונית: אין שום נזילות, וייתכן שלא הצלחתי להוציא את כל האוויר מהמערכת. יש מפצל של המיים שמזרים מיים לרדיאטור של החימום הפנימי, ושם אמורים לפתות (לפתוח - בחורה מפתים) בשביל להוציא אוויר. בהתחלה יצא קצת קיטור עד שהכל נירגע, כעת לא יוצאים מיים ואין יותר קיטור.

    השאלה: זה תקין או שיש בעיה נוספת?
    עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L
    היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא...

  6. #4
    בעל מקצוע מומחה הסימלון של צביקה.
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2004
    מיקום
    נתניה
    הודעות
    14,697

    בעניין: בעית התחממות בסיטרואן AX

    ציטוט erezfed כתב: הצג הודעה
    הרכב: סיטרואן AX שנת 97 מנוע 1400 הזרקה
    תחילת הבעיה: הרדיאטור דלף, ולכן הרכב התחמם.
    טיפול בבעיה: החלפתי את הטרמוסטט והמכסה (פלאנז' מים - בית טרמוסטט) שאליו מתחבר הצינור (כנראה הצינור של הרדיאטור, עליון או תחתון).[ למה החלפת תרמוסטט ובית תרמוסטט, שהיית יכול להסתפק, תיקון הנזילה ברדיאטור, או בהחלפתו ?
    תוקנה הנזילה ברדיאטור.
    המצב כעת: המאוורר עובד מטמפ' נמוכה יחסית, בגלל שהרכב (כנראה) לא מקבל מספיק אוויר לרדיאטור (???) לא בגלל שקיטור , גורם להפעלת המאורר מוקדם מדי, בגלל אוויר הקיים במערכת, ועד שלא תנקז אוויר בצורה יסןדית המנוע ימשיך להתחמם, למרות שהמאוור נכנס לפעולה מוקדם !הבעיה החדשה: לאחר נסיעה קצרה המד חום עומד בין שני הקווים העליונים. על הקו העליון רשום 120 (כנראה שזה מעלות - בטח לא פרנהייט). לפי מה שידוע לי המנוע אמור לעבוד על טמפ' של 90 מעלות, אבל זה (השעון חום) מראה בערך 100 מעלות.

    אבחנה ראשונית: אין שום נזילות, וייתכן שלא הצלחתי להוציא את כל האוויר מהמערכת.[לא יתכן, בטוח שלא ניקזת כיאות]! יש מפצל של המיים שמזרים מיים לרדיאטור של החימום הפנימי, ושם אמורים לפתות (לפתוח - בחורה מפתים) בשביל להוציא אוויר. בהתחלה יצא קצת קיטור עד שהכל נירגע, כעת לא יוצאים מיים ואין יותר קיטור.

    השאלה: זה תקין או שיש בעיה נוספת?
    מה שלא תקין, שאתה כותב צפוף, ללא מרווח בין מילה למילה, וללא סימני פיסוק, דבר המקשה על הקריאה ההבנה, והרצון להגיב.
    החלפת התרמוסטט במקרה זה היתה מיותרת, אלא אם תוכיח לי,שהתרמוסט היה תפוס בלאו הכי, ובית התרמוסטט היה אכול במילא.
    ניקוז האוויר לא בוצע כיאות.
    ערוך חיפוש על ניקוז אוויר ברכב פרצתי.
    האם נורת הסטופ דולקת?
    בברכה
    צביקה
    ותודה לארז המתורגמן מטעם הסוכנות. שביאר לנו את התגובה הסתומה משהו, של פותח השרשור.
    הקיץ בפתח לא?!
    ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

  7. #5
    נהג שודים (> 1000 הודעות) הסימלון של beresford
    תאריך הצטרפות
    אוקטובר 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1,595

    בעניין: בעית התחממות בסיטרואן AX

    ידוע לי שטרמוסטתים שונים ניפתחים בטמפ' שונות, האם יכול להיות שבמקרה הוחלף לטרמוסטת שונה משהיה לפני ההתחממות?

  8. #6
    חורך אספלט מצוי (> 2500 הודעות) הסימלון של BMW_525_89
    תאריך הצטרפות
    מרץ 2004
    מיקום
    אשדוד
    הודעות
    3,275

    בעניין: בעית התחממות בסיטרואן AX

    רשמתי את ההודעה ישר כשחזרתי והייתי עייף
    כנראה שהייתי צריך לחכות עם זה קצת שאני יעשה לעצמי סדר בראש

    בוא נתחיל מההתחלה:
    הרכב ניקנה ע''י חבר שלי במחיר נמוך בגלל שהבעלים חשב שהלך ראש מנוע באוטו
    וגם בגלל שהייתה נזילה ברדיאטור

    לקחו אתמול את הרכב
    פירקנו את הרדיאטור ובדקנו מה החלקים שצריך לקנות על מנת לתקן את הרכב.
    הנזילה ברדיאטור הייתה מיציאה נוספת שיש, אבל בגלל שאין בה צורך סתמו אותה בעזרת צינור עם סופית,
    ועם הזמן הצינור הזה החל להיסדק ומשם הייתה הנזילה.
    אחר כך פתחתי את המכסה של הטרמוסטט וגיליתי שיש חצי טרמוסטט (אין לי מושג מה עשו שם)
    המכסה היה מלא חלודה וכשניסיתי לנקות אותו חלקים ממנו התפוררו
    היו הרבה סימנים של שמן שרוף בפתח שממלאים שמן ובחיבור של הצינור של האידי שמן שהולך לפילטר אוויר גם שם היו קצת גושים בקצה
    בנוסף הקרבורטור (הזרקה חד נקודתית) נראה כאילו צבעו אותו בשמן שרוף

    תיקונים:
    הוחלפו: שמן, פילטר שמן, פילטר אוויר, פלאגים, טרמוסטט,
    מכסה לבית טרמוסטט (שממנו יוצא צינור עליון לרדיאטור), רצועת אביזרים
    בנוסף גולחה האזעקה הישנה עם הניתוק והאמוביליזר והרמקול
    סידרתי את הצמה של הבית סוויץ

    מסקנות:
    בנוסף גיליתי המאוורר מתחיל לעבוד בטמפרטורה נמוכה יחסית ושכן שהוא מכונאי בחברת חשמל אמר לי שכנראה עשו את זה
    בגלל שהפתח שדרכו ניכנס האוויר יותר קטן מהרדיאטור עצמו (נראה לי שבגלל זה היה חצי טרמוסטט) והרכב מתחמם בקלות
    בגלל האקלים החם בארץ.
    לא הצלחתי לנקז את כל האוויר מהמערכת.
    הרכב עדיין מתחמם למרות שאין נזילות, הטמפרטורה בערך 100 מעלות, לא נידלקת שום מנורת אזהרה,
    המנוע נישמע טוב מאוד ורכב נוסע נהדר.

    נ.ב.
    התאהבתי בכיסא פשוט מפנק
    כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,
    אם בכלל אתה צריך לשים סאב.
    http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

  9. #7
    אחד שמבין
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    The wrong guy, at the wrong place, at the wrong time.
    הודעות
    14,198

    בעניין: בעית התחממות בסיטרואן AX

    אם לא ניקזת אוויר, המנוע יתחמם גם על מערכת תקינה לחלוטין. מה זה "צינורית שאין בה צורך"? האם ב-AX חיסלו מהנדסי סיטרואן את כל מלאי הצינוריות ששכב במחסן ללא שימוש?

    יש מאוורר אחד או שניים? מזגן? הרכבה מקומית? מקורי?

  10. #8
    חורך אספלט מצוי (> 2500 הודעות) הסימלון של BMW_525_89
    תאריך הצטרפות
    מרץ 2004
    מיקום
    אשדוד
    הודעות
    3,275

    בעניין: בעית התחממות בסיטרואן AX

    בקשר למזגן אני לא יודע אם זאת הרכבה מקומית או לא

    וברדיאטור קצת מעל לצינור התחתון ישנו פתח לצינור יותר דק והאטימה שעשו שם לא היתה טובה
    כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,
    אם בכלל אתה צריך לשים סאב.
    http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

  11. #9
    נהג חדש (> 40 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    אוקטובר 2007
    הודעות
    88

    בעניין: בעית התחממות בסיטרואן AX

    האם ניקזת אויר דרך הבורג שמעל בית הטרמוסטט? (צריך לפתוח עם מפתח אלן)

  12. #10
    חורך אספלט מצוי (> 2500 הודעות) הסימלון של BMW_525_89
    תאריך הצטרפות
    מרץ 2004
    מיקום
    אשדוד
    הודעות
    3,275

    בעניין: בעית התחממות בסיטרואן AX

    אתה בטוח שמשם עושים את זה?

    אני יודע שיש ברדיאטור ובפיצול של המים שהולך לרדיאטור של החימום פנימי
    כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,
    אם בכלל אתה צריך לשים סאב.
    http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

  13. #11
    אחד שמבין
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    The wrong guy, at the wrong place, at the wrong time.
    הודעות
    14,198

    בעניין: בעית התחממות בסיטרואן AX

    הניקוז הכי חשוב הוא בפלאנג' של התרמוסטט. אחרת בועת האויר לכודה במנוע.
    יש מאוורר אחד או שניים?

  14. #12
    בעל מקצוע מומחה הסימלון של צביקה.
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2004
    מיקום
    נתניה
    הודעות
    14,697

    בעניין: בעית התחממות בסיטרואן AX

    ציטוט השיפוצניק כתב: הצג הודעה
    האם ניקזת אויר דרך הבורג שמעל בית הטרמוסטט? (צריך לפתוח עם מפתח אלן)
    חובה לנקז גם מפקק (ראה את תגובתו של חברנו שמר) אך יש להזהר בפתיחה , שלא ישבר היציאה מתכת עלייה מורכב פקק האלן.
    בברכה
    צביקה
    ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

  15. #13
    חורך אספלט מצוי (> 2500 הודעות) הסימלון של BMW_525_89
    תאריך הצטרפות
    מרץ 2004
    מיקום
    אשדוד
    הודעות
    3,275

    בעניין: בעית התחממות בסיטרואן AX

    יש מאוורר אחד וביצעתי ניקוז הכל עובד המנוע לא מתחמם
    הרכב נוסע חלק לגמרי מנוע לא מגמגם ופשוט שינוי אדיר לעומת ההתחלה

    אגב לא ביצעתי ניקוז אוויר מהטרמוסטט
    זה קיריטי למרות ששהוצאתי את כל האוויר?

    בסרק הטורים לא יציבים והם עולים ויורדים
    המנוע חא נכבה גם אם מדליקים מזגן אורות וכ''ו
    נערך לאחרונה על ידי BMW_525_89 : 21/05/09 ב-22:13
    כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,
    אם בכלל אתה צריך לשים סאב.
    http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879


  16. תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    הודעה פירסומת

    עומדים לחדש את ביטוח הרכב?
    לחצו כאן וקבלו הצעות לביטוח online

  17. #14
    אחד שמבין
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    The wrong guy, at the wrong place, at the wrong time.
    הודעות
    14,198

    בעניין: בעית התחממות בסיטרואן AX

    קרא שוב תגובות קודמות לגבי הניקוז.
    לגבי סל"ד סרק - נשמע כמו מנוע צעדים, אבל עדיף ללכת לאבחון ולא להחליף על עיוור.

נושאים דומים

  1. בעיית מצבר בסיטרואן AX
    By it_amit in forum טכני, אחזקה וטיפולים
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 04/01/09, 18:35
  2. בעיית התחממות בסיטרואן ZX
    By יגאל בנץ in forum טכני, אחזקה וטיפולים
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 12/12/07, 20:57
  3. התחממות בסיטרואן AX
    By Woodstock in forum טכני, אחזקה וטיפולים
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 25/07/07, 16:24
  4. התחממות בסיטרואן ברלינגו, צריך ייעוץ.
    By abergil in forum טכני, אחזקה וטיפולים
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 27/04/07, 11:55
  5. בעיות בסיטרואן ax 89
    By alfred10 in forum טכני, אחזקה וטיפולים
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 30/04/04, 2:20

כללי פרסום הודעות

  • לא באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך הודעות
  •