מציג תוצאות 1 עד 4 מתוך 4

נושא: l.s.d

  1. #1
    פחות מ 0.6 באר זה עדיין אטמוספרי הסימלון של יאשה והפיצפוצים
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    מיקום
    עם סנורקה באמבטיה
    הודעות
    4,289
    בוקר טוב... ניתקלתי ב " דבר הזה " במספר כתבות ( אחת מהן על הפיאט קופה ) לפי מה שהבנתי זה בולם את הגלגל החיצוני שמחליק וכך הרכב ממשיך להיתקדם בסיבוב ( ומן הסתם ישנו פחות תת היגוי ) ובסך הכל מה אני רוצה לומר... 1. האם אני הבנתי נכון ? 2. באיזה מכוניות זה נמצא ? (במקרה שהבנתי נכון ) 3. האם זה דבר ככל כך נחוץ ? או יקר , כי כמו שהבנתי כמעט ואין את המערכת... תודה מראש (גם על הסבלנות....)

    אל תשכחו,
    לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

  2. -

  3. הסימלון של מנהל-המערכת
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    חשבתם פעם מה הוא הרכב הכי מתאים לכם?

    היי, אני היועץ האוטומטי של קארספורום לבחירת רכב
    אני אשמח לעזור לך בבחירת הרכב הבא שלך. אני כבר מחכה לך ומבטיח שתוך פחות מ-2 דקות נמצא את הרכב המושלם בשבילך. ואם לא, השירות חינם.
    סתם! , אני צוחק. השירות תמיד חינם! כל מה שצריך לעשות זה ללחוץ כאן

  4. #2
    נהג נמרץ (> 500 הודעות) הסימלון של נמרוד_פוקוס
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    פתח תקווה
    הודעות
    605
    Limited Slip Diferential (או LSD)
    המתקן הנ"ל מסייע בחלוקת הכוח בין הגלגלים המניעים ובכך מפחית תת היגוי (במקרה של הנעה קידמית) ולחימת הגה
    דבר די נדיר ברכבים בעלי הנעה קידמית , בגלל הסיבוך (כיול נכון שלו הוא דבר לא פשוט)
    לגבי הסבר טכני מלא - יש פה כמה אנשים שיכולים לתת הסבר מפורט שכזה

    נמרוד
    The higher you go, the harder the fall..

  5. #3
    נהג שודים מדופלם (> 1700 הודעות) הסימלון של yaron_z
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    מיקום
    מייצר קוליסים
    הודעות
    1,854
    הוא בולם את הגלגל המחליק, זה בד"כ הפנימי, א ב ל... בעקרון זה לא משנה איזה גלגל זה, הוא גם לא בולם אותו אלא פשוט מעביר את הכח ע"י טכנולוגיה צמיגית לגלגל שלא מחליק.
    _\"""""""/_
    0|||||||0]
    |_|-+-|_|


  6. תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    הודעה פירסומת

    עומדים לחדש את ביטוח הרכב?
    לחצו כאן וקבלו הצעות לביטוח online

  7. #4
    נהג נמרץ (> 500 הודעות) הסימלון של חיים_k
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    הודעות
    533
    ציטוט yaron_z כתב:
    הוא גם לא בולם אותו אלא פשוט מעביר את הכח ע"י טכנולוגיה צמיגית לגלגל שלא מחליק.
    ירון צודק, הדגש הוא שבשיטת הדיפרנציאל מוגבל ההחלקה לא מבוצעת פעולת בלימה, שהיא פעולה בזבזנית מטיבעה. פעולה זו כן מבוצעת במערכות בקרה משיכה מסויימות.

    במקום לבלום את הגלגל המחליק, הוא פשוט מעביר יותר מומנט לגלגל האוחז, וזה בעצם היתרון של המערכת - העברת כוח למי שיכול לנצל אותו, במקום שלילת הכוח ממי שלא יכול לנצל אותו (בקרת משיכה).

    איך הוא עושה את זה - יכולות להיות כל מיני שיטות. למשל התקן הדאולי שמזכיר קצת ממיר מומנט, שמגשר בין שתי היציאות מהדפרנציאל ולא מאפשר הפרש מהירויות מעל ליחס מסויים, או באמצעות מצמד דיסקיות שמתהדק כאשר הפרש המהירויות גדול מדי ולא מאפשר לו לגדול יותר.

    ההתקן הזה יקר ומורכב. מבחינה בטיחותית גם מערכת בקרת משיכה עושה את העבודה והיא זולה יותר (רוב החומרה כבר שם - הבלמים וחיישני ה ABS), לכן ה LSD לא כל כך נפוץ.

כללי פרסום הודעות

  • לא באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך הודעות
  •